Die gaat niet meer open.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:48 schreef sp3c het volgende:
ow we waren onze verontwaardiging aan het tonen, nou ik zal het weer open maken ...
mijn fout ik dacht dat het topic als een excuus gebruikt werd om ons als een stel randdebielen te gedragen
de reacties waren over de hele lijn walgelijk en mensen die niet direct op de bandwagon sprongen en over apen en nikkers begonnen te jammeren werden uitgescholden
de ruimte om je verontwaardiging te tonen werd gegeven en daar werd over de hele linie misbruik van gemaakt dus is het dicht, ik ga er niet over in discussie en de eerste mafkees die denkt het nog een keer te moeten openen meld ik bij de FA's voor een ban
Braaf.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:48 schreef sp3c het volgende:
had je je stopwatch erbij Dagonet, dat was ruim binnen de marge
Hmm.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:46 schreef gelly het volgende:
Niveautje weer. Ik laat het over aan de mods en FA's.
ik herinner me maar 1 user die dit soort geweld als eventueel gerechtvaardigd wou rangschikken;(wat in mijn ogen nog de meest walgelijke opmerking was) en daar is al bij al gematigd verontwaardigd op gereageerd. dus jouw generalisatie dat iedereen ongefundeerd er op los trolde en "misbruik maakt" is ongefundeerd. Ik ben het met je eens dat het feit op zich een delicaat onderwerp is en moeilijk te modereren valt. De apen en nikkers en het ondubbelzinnig classifieren van hele bevolkingsgroepen zijn inderdaad moeilijk te verdedigen en er zal geen enkel weldenkende user onbegrip tonen voor moderatie naar deze toe. Voor de rest ben ik geen nederlander, en heb geen zin om eindeloos te discusieren om m'n gelijk (wat is dat?) te halen. Maar ik vind jouw reactie hier getuigen van emotioneel overreacting. en laat nou de skill om daarboven te staan het verschil maken tussen een user en een mod. Als je denkt dat ik hiermee een ban verdien, wel , je doet maar.Ik dacht trouwens dat dit topic diende om FEEDBACK te geven en als volwassen mensen "storingen" fijn te stemmen. Als jij nou meteen begint te dreigen met bans slaat dit topic nergens op.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:48 schreef sp3c het volgende:
ow we waren onze verontwaardiging aan het tonen, nou ik zal het weer open maken ...
mijn fout ik dacht dat het topic als een excuus gebruikt werd om ons als een stel randdebielen te gedragen
de reacties waren over de hele lijn walgelijk en mensen die niet direct op de bandwagon sprongen en over apen en nikkers begonnen te jammeren werden uitgescholden
de ruimte om je verontwaardiging te tonen werd gegeven en daar werd over de hele linie misbruik van gemaakt dus is het dicht, ik ga er niet over in discussie en de eerste mafkees die denkt het nog een keer te moeten openen meld ik bij de FA's voor een ban
jij moet echt heel snel je toon veranderen of ik voorspel een ban. je bent echt heel vies bezig met je linkse vangnet.quote:
Je was me voorquote:
Het valt onder dom gedrag bovenalquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef Autidude het volgende:
[..]
Je was me voorZeer triest gedrag, vooral juist op een dag als deze.
Het valt zelfs gewoon onder discriminatie.
Dit kan kennelijk ook gewoonquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij moet echt heel snel je toon veranderen of ik voorspel een ban. je bent echt heel vies bezig met je linkse vangnet.
Daar kijk ik even naar, moet even wat overleggenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:56 schreef Disana het volgende:
Brusselse jongeren gooien slachtoffer op metrosporen (video)
Het eerdere topic was al gesloten.
Opgelost, user is wegquote:
Dank je, dubbel topic is dichtquote:
Even overleg en wat opruiming, geduldquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
En met welke zinnige reden is Brusselse jongeren gooien slachtoffer op metrosporen (video) dicht?
quote:
Remlof heeft het topic al gesloten. Komen we op terugquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:16 schreef Amos_ het volgende:
Frutsel
Jongeren gooien man op metrospoor (Blunder van Fok?!)
Wat is nou de bedoeling? Want ik zie door de topics het topic niet meer
quote:
quote:
en wat is daar mis mee ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
Ik hoop niet dat dit de niewe gewoonte gaat worden:
[..]
[..]
Het is een goede gewoonte een aanklikbare link naar de bron te posten. Zo hoeven mensen niet te zoeken. Een link naar het artikel is fijn voor als users het zelf na willen lezen; misschien staat er nog meer bij, zoals een foto of een video.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef misteriks het volgende:
[..]
en wat is daar mis mee ?
ok, in het vervolg laat ik de bron wel weg, zoeken ze het zelf maar uitof misschien nog beter dat ik helemaal niets meer post
ah ok; daar kan ik begrip voor opbrengen; zal er in het vervolg rekening mee houden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een goede gewoonte een aanklikbare link naar de bron te posten. Zo hoeven mensen niet te zoeken. Een link naar het artikel is fijn voor als users het zelf na willen lezen; misschien staat er nog meer bij, zoals een foto of een video.
Mooiquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:08 schreef misteriks het volgende:
[..]
ah ok; daar kan ik begrip voor opbrengen; zal er in het vervolg rekening mee houden.
ik dacht dat je me van linkdumpen of dergelijke beschuldigde; excuses voor m'n misplaatste smiley dan
Brusselse jongeren gooien slachtoffer op metrosporen (video)quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
En met welke zinnige reden is Brusselse jongeren gooien slachtoffer op metrosporen (video) dicht?
Het zou fijn zijn als iedereen dat doet. Bron + linkje. Maar vaak gebeurd het nog niet. Uitonwetendheid of onwillendheid. Ik pas er veel aan maar sommige schieten er tussen door. Dus ja, een linkje zou fijn zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:08 schreef misteriks het volgende:
[..]
ah ok; daar kan ik begrip voor opbrengen; zal er in het vervolg rekening mee houden.
ik dacht dat je me van linkdumpen of dergelijke beschuldigde; excuses voor m'n misplaatste smiley dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |