SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost odyssey vond ik trouwens nog ietsje beter, daar heb ik ook ontzettend veel speeltijd in zitten, grafisch gezien is het iets minder maar qua verhaallijn vind ik 't wel leuker, en daar heb je geen last van een emo-hope of een karakterloze lightning.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Welke doelde je op als ik het vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 03:23 schreef Purevil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
SPOILER: Chapter 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Extra ATBquote:Op maandag 29 maart 2010 23:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Welke doelde je op als ik het vragen mag?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ook wel handig. Ik heb e rnu met sommigen 6, dan vind ik het al irritant dat anderen er nog maar 5 hebbenquote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik volgens mij nog maar 4 bij ieder die z'n eidolon heeftquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook wel handig. Ik heb e rnu met sommigen 6, dan vind ik het al irritant dat anderen er nog maar 5 hebben
L'Amour menaçant:
SPOILER: einde chapter 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:31 schreef Fipotje het volgende:Ik weet niet eens meer wie het isSPOILER: einde chapter 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doom timer is een kwestie van geluk, soms krijg je die, soms niet. Er zijn items om ze beter te weerstaan. Niet fullproof, maar he, beter dan 0% kans om de doomspell tegen te houden
Hee dat wist ik niet, wel handig! Mijn hele duim is nu beurs van het op X drukken (om een aanval i.p.v. Ruin te doen). Ik vroeg me al af waar die pijltjes voor stonden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:23 schreef NaRRaToR het volgende:
even een fun fact.... ik kwam er iig pas net achter voor sommigen vast al wel bekend... als je net zelf een leuke serie abilities in hebt gevoerd en je wilt deze herhalen kun je bij de volgende battle actie je control stick naar rechts duwen en voor repeat kiezen. Kan soms wel eens handig zijn dunkt meMy mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Nog een fun fact dan: switchen van paradigms gaat sneller als de tegenstander de lucht in is gegaan
Ik heb die timers alleen nog bij Eidolons gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie het is
Doom timer is een kwestie van geluk, soms krijg je die, soms niet. Er zijn items om ze beter te weerstaan. Niet fullproof, maar he, beter dan 0% kans om de doomspell tegen te houden
L'Amour menaçant:
Same here.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die timers alleen nog bij Eidolons gehad volgens mij.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
ja ik kwam er per toeval achter. ik tiktke per ongeluk op mijn stick en zag iets veranderen. En ik moest dus even uitzoeken wat dat was. Overigens zijn er geen andere compinaties met de sticksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Hee dat wist ik niet, wel handig! Mijn hele duim is nu beurs van het op X drukken (om een aanval i.p.v. Ruin te doen). Ik vroeg me al af waar die pijltjes voor stonden.
Ja die dingen zijn soms best lastig te timen. als je ze verkeerd timed krijg je de animatie van ieder los character en dat terwijl je gewoon damage krijgt en je poppetjes een beetje uit hun neus staan te vreten. Kan in benauwde situaties erg lastig zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:10 schreef wdn het volgende:
Nog een fun fact dan: switchen van paradigms gaat sneller als de tegenstander de lucht in is gegaan
Ik las hier eerder iets over het geluk hebben met het jugglen van enemies... Dat valt best goed te timen eigenlijk ben ik achter....
De andere COM werkt op eigen houtje maar zullen niet gevolgd worden door de RAVs. Zorg er dus voor dat je Andere COM de enemy de lucht in keilt en zet je eigen aanval klaar (als COM) maar bevestig die nog niet (laten staan op het kies target ding). Zodra je andere COM begint aan de laatste slag van de aanval bevestig je de aanval en is de timing helemaal goed. Je RAV zal automatisch pas gaan casten zodra jij als party leader je eerste aanval uitvoert.na na na na na na na Badjasman!![]()
Dat verandert vanzelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die timers alleen nog bij Eidolons gehad volgens mij.
Iemand nog een goede manier om snel TP te krijgen? Deathspam op die dino's is leuk maar je verbruikt je summon telkens
Gisteren Omega Weapon gemaximized voor Lightning, mooi spul! Fang is de volgende!
Mission spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Energy sash equipen helpt wel. Als je de schildpad in Eden hall farmed dan kan je naar de deur lopen in de hal en weer teruglopen naar de schildpad of savepoint. In de tussentijd die soldaten killen en door de energy sash zou je weer genoeg TP moeten hebben voor een summon en de schildpad is dan ook weer terug.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:30 schreef Cid het volgende:
Iemand nog een goede manier om snel TP te krijgen? Deathspam op die dino's is leuk maar je verbruikt je summon telkens
![]()
Ik ben al bij hoofdstuk 11 hooooorquote:
L'Amour menaçant:
Dat verandert vanzelfquote:
Ik doe echt TE weinig met al die accesoires. Eigenlijk niets.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:52 schreef Vaud het volgende:
[..]
Energy sash equipen helpt wel. Als je de schildpad in Eden hall farmed dan kan je naar de deur lopen in de hal en weer teruglopen naar de schildpad of savepoint. In de tussentijd die soldaten killen en door de energy sash zou je weer genoeg TP moeten hebben voor een summon en de schildpad is dan ook weer terug.
Ik kies alleen Optimize: balanced en dat was 't
L'Amour menaçant:
LOL. Daar ga je het niet mee redden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe echt TE weinig met al die accesoires. Eigenlijk niets.
Ik kies alleen Optimize: balanced en dat was 't
Eindbaas lvl 12 heb ik voornamelijk verslagen dankzij 3 40(45?)% anti-daze accessories.
Die gooit nogal veel daze naar je ... kan ook via een potion maar dat duurt te lang.Beatus vir qui suffert tentationem.
Nou tot aan chapter 11 kom ik er nog goed mee wegquote:Ik heb alles gedismanteld en zoquote:Eindbaas lvl 12 heb ik voornamelijk verslagen dankzij 3 40(45?)% anti-daze accessories.
Die gooit nogal veel daze naar je ... kan ook via een potion maar dat duurt te lang.
Nou ja, we zien wel!
Dat wordt verzamelen dan!
Maar jij hebt dus een hele berg accesoires die je niet draagt en die wissel je dan af per baas of zo?L'Amour menaçant:
Ja en nee. Ik heb er een aantal: 3x hp+840. 3x strength+172 en 3x magic+180 (uit mijn hoofd) en dan 3x anti-daze maxed. De rest heb ik me nog niet mee hoeven bemoeien maar ik heb genoeg items om een willekeurig aantal accesories te maxenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou tot aan chapter 11 kom ik er nog goed mee weg
[..]
Ik heb alles gedismanteld en zo
Nou ja, we zien wel!
Maar jij hebt dus een hele berg accesoires die je niet draagt en die wissel je dan af per baas of zo?
Ik hoop voor je dat je geen accessories hebt ge-dismanteld die je maar 1x kunt krijgen.
Als er iets is wat ik van voorgaande ff's heb meegenomen is opletten met dingen dismantlen
Zijn jullie ook lid van de Square-Enix nieuwsbrief? Een van de weinige waar ik geduld voor heb, omdat het echt bijna kunstukjes zijn altijd. Krijg net ook weer zo'n mooie binnen over FFXIV.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Vast welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef wdn het volgende:
Ik hoop voor je dat je geen accessories hebt ge-dismanteld die je maar 1x kunt krijgen.
L'Amour menaçant:
Dismantlen? Dat is alleen nuttig als je het item in kwestie vol geupgrade hebt, anders krijg je gewoonweg crap terugquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou tot aan chapter 11 kom ik er nog goed mee weg
[..]
Ik heb alles gedismanteld en zo
Nou ja, we zien wel!
Maar jij hebt dus een hele berg accesoires die je niet draagt en die wissel je dan af per baas of zo?
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: