abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 15:28:46 #87
85962 ioko
I Appear Missing
pi_79708481
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

Dus vrijgezelle mannen, gewoon een kat nemen, dan vind je wel een vriendin.
Ja lekker, draai het verhaal maar om . Punt is dat vrouwen katten leuk vinden omdat katten zich als vrouwen gedragen (ff kort door de bocht). Mannen schijnen daar niet van te houden, hoe verklaar je anders dat mannen geen katten nemen?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 29 maart 2010 @ 15:40:21 #88
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79708980
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef ioko het volgende:

[..]

Oh, maar ik meen het serieus hoor. Ik heb meer gelezen over de ongezonde houding van vrouwen (veelal single) en katten. Ik kan er niet bij dat je een potentiele partner, waarbij ik ervanuit ga dat het om een man gaat waar je jezelf oud mee ziet worden, laat schieten voor een kat. Wat voor band heb je dan met dat dier?

Of is het misschien dat je een man die geen kat in zijn huis wil niet als partner zou willen? Dat kan natuurlijk ook.
Ik wil idd geen partner die NIET van dieren houdt. Lijkt me best logisch aangezien ik wel van dieren hou en dus niet van plan ben mijn dieren op te geven voor een eventuele vent.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 29 maart 2010 @ 15:42:51 #89
85962 ioko
I Appear Missing
pi_79709099
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:40 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik wil idd geen partner die NIET van dieren houdt. Lijkt me best logisch aangezien ik wel van dieren hou en dus niet van plan ben mijn dieren op te geven voor een eventuele vent.
Das je goed recht. Ik vind het wel jammer dat je meteen als dierenhater wordt neergezet als je geen dieren in huis wilt. Ik vind dieren in huis zielig, wil niet zeggen dat ik niet van dieren hou. Daarnaast vindt ik het onhygienisch.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 29 maart 2010 @ 15:47:22 #90
52349 purplerose
pi_79709243
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:42 schreef ioko het volgende:

[..]

Das je goed recht. Ik vind het wel jammer dat je meteen als dierenhater wordt neergezet als je geen dieren in huis wilt. Ik vind dieren in huis zielig, wil niet zeggen dat ik niet van dieren hou. Daarnaast vindt ik het onhygienisch.
Ik zeg nergens iets over dierenhaters Ik zeg alleen dat iemand sneu is als die verwacht van zn vriendin dat zij haar katten opgeeft die ze al jaren heeft. Ik ga toch ook me kind van 5 niet in een pleeggezin duwen alleen omdat me nieuwe vent niet van kinderen houdt?

Jamaar een kind is geen dier gehuil Een leven is een leven, daar zorg je voor tot het eind.

Vindt het eigenlijk ook best triest hoe er omgegaan wordt met een dierenleven, alsof het een bank is die niet meer past na het samenwonen
  maandag 29 maart 2010 @ 16:05:40 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79710081
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef ioko het volgende:

[..]

Ja lekker, draai het verhaal maar om . Punt is dat vrouwen katten leuk vinden omdat katten zich als vrouwen gedragen (ff kort door de bocht). Mannen schijnen daar niet van te houden, hoe verklaar je anders dat mannen geen katten nemen?
Ik draai je verhaal niet om, ik quote notabene uit het artikel waarnaar jij een link post!

En ik ken genoeg mannen die katten hebben en katten leuk vinden! Waarom wil je toch vasthouden aan dat bekrompen idee over vrouwen en katten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_79710340
Toen ik opbiechtte dat ik een vriendje had, was mijn vaders eerste en enige vraag: ''t Is toch wel een hondenmens!?'

Ik snap nu waarom.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:14:12 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79710431
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:12 schreef _Arual_ het volgende:
Toen ik opbiechtte dat ik een vriendje had, was mijn vaders eerste en enige vraag: ''t Is toch wel een hondenmens!?'

Ik snap nu waarom.
Nu pas?!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:16:03 #94
85962 ioko
I Appear Missing
pi_79710510
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik draai je verhaal niet om, ik quote notabene uit het artikel waarnaar jij een link post!

En ik ken genoeg mannen die katten hebben en katten leuk vinden! Waarom wil je toch vasthouden aan dat bekrompen idee over vrouwen en katten?
Je draait het verhaal wel. Ik geef aan dat vrouwen katten leuk vinden (redenen zal ik dan niet meer over beginnen): cijfers geven aan dat 1 op de 3 single vrouwen een kat heeft. Bij mannen is dat niet zo. Ik heb geen cijfers, maar dat weet ik gewoon zeker. Mijn conclusie: mannen houden gemiddeld genomen minder van katten dan vrouwen. Dus dan neem je als vrouw een risico door een kat te nemen: de kans dat je een man tegenkomt die een kat wil is klein.

Jij zegt daarna dat een man maar een kat moet nemen als hij aantrekkelijk wil zijn voor vrouwen. Dan draai je de zaak dus om. Vrouwen met een kat zijn voor de (gemiddelde) man minder aantrekkelijk. Je kunt het niet leuk vinden, maar het is zo. De meeste mannen hebben niets met katten.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_79710537
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nu pas?!
Mijn antwoord was bevestigend. Als dat niet zo was geweest, had ik het wel eerder gemerkt.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:17:29 #96
52349 purplerose
pi_79710573
Mijn vader houdt ook niet van dieren maar hij heeft toch echt wel de kat in huis genomen die achterbleef na het overlijden van mijn opa. En hij was helemaal gek met dat beest

Al mijn partners waren wel dierenmensen gelukkig
pi_79710626
Topic van het jaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:19:12 #98
52349 purplerose
pi_79710645
Het leukste gaat natuurlijk zijn dat hij dadelijk gedumpt wordt omdat ie de kat niet accepteert
  maandag 29 maart 2010 @ 16:21:13 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79710729
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:16 schreef ioko het volgende:

[..]

Je draait het verhaal wel. Ik geef aan dat vrouwen katten leuk vinden (redenen zal ik dan niet meer over beginnen): cijfers geven aan dat 1 op de 3 single vrouwen een kat heeft. Bij mannen is dat niet zo. Ik heb geen cijfers, maar dat weet ik gewoon zeker. Mijn conclusie: mannen houden gemiddeld genomen minder van katten dan vrouwen. Dus dan neem je als vrouw een risico door een kat te nemen: de kans dat je een man tegenkomt die een kat wil is klein.

Jij zegt daarna dat een man maar een kat moet nemen als hij aantrekkelijk wil zijn voor vrouwen. Dan draai je de zaak dus om. Vrouwen met een kat zijn voor de (gemiddelde) man minder aantrekkelijk. Je kunt het niet leuk vinden, maar het is zo. De meeste mannen hebben niets met katten.
Moet ik nu herhalen wat ik al zei? Dat ik citeer uit het artikel dat jij aanhaalt?

En je blijft maar beweren dat 'de meeste mannen' niet van katten houden. Dat is (gelukkig) onzin.

En het is ook onzin om maar geen kat te nemen want oh STEL dat je een man tegenkomt die jou wel maar je kat niet ziet zitten.
pi_79710933
Er was weleens een topic hier op Fok! van iemand die haar honden de deur uit had gedaan omdat ze ging samenwonen met d'r nieuwe vriend. Dus er is nog hoop voor TS dat dat wijf van hem ook zo gestoord is.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:26:25 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79710959
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef thabit het volgende:
Er was weleens een topic hier op Fok! van iemand die haar honden de deur uit had gedaan omdat ze ging samenwonen met d'r nieuwe vriend. Dus er is nog hoop voor TS dat dat wijf van hem ook zo gestoord is.
En de relatie heeft geen stand gehouden.
pi_79711008
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik ken genoeg single mannen met een poes
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_79711148
quote:
En ik maar denken dat de meeste mannen echt wel iets hebben met poesjes
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:33:34 #104
52349 purplerose
pi_79711274
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

En ik maar denken dat de meeste mannen echt wel iets hebben met poesjes
Tja in de ene poes kan die iets insteken en in de andere poes niet dus die is overbodig
pi_79711744
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En de relatie heeft geen stand gehouden.
Jij zit zo te zien wat beter in de gossip-business dan ik. Ik heb in elk geval wel het topic weer gevonden: Goed tehuis gezocht voor mijn 2 honden Doerak en Lurch
  maandag 29 maart 2010 @ 16:46:00 #106
85962 ioko
I Appear Missing
pi_79711852
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik ken genoeg single mannen met een poes
Ik denk niet dat single mannen de score 1 op 3 halen. Jij wel?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_79711931
Hond kan ik nog begrijpen. Maar een kat? Die beesten liggen heel de tijd maar een beetje.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:50:53 #108
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_79712084
Wat een mongool TS, je kan toch niet verwachten dat iemand zo'n huisdier gaat opgeven omdat het jou niet aanstaat.
<hr>
pi_79712106
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik ken genoeg single mannen met 1 of meerdere katten, ik heb er zelf ook 2.

Een hond wordt lastig als je alleen woont en 5 dagen per week werkt, denk je ook niet ?
  maandag 29 maart 2010 @ 16:52:06 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79712131
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef thabit het volgende:

[..]

Jij zit zo te zien wat beter in de gossip-business dan ik. Ik heb in elk geval wel het topic weer gevonden: Goed tehuis gezocht voor mijn 2 honden Doerak en Lurch
Ik onthoud de stomste dingen.
pi_79712181
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef ioko het volgende:

[..]

Wat niet betekent dat ze katten haten, en van hun partner verwachten dat deze de kat weg doet. Ik zou zelf geen kat meer nemen, maar als mijn vriendin een kat wil gaat ze d'r gang maar. En dat zou ook de instelling kunnen zijn van de mannen in jouw statistiekjes.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:54:08 #112
85962 ioko
I Appear Missing
pi_79712235
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een hond wordt lastig als je alleen woont en 5 dagen per week werkt, denk je ook niet ?
Als jij wil geloven dat 1 op de 3 single mannen een kat heeft, be my guest. Ik denk dat het vooral een vrouwending is. En waarom je er een hond bij haalt snap ik niet. Een kat de hele dag alleen vindt ik net zo zielig.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 29 maart 2010 @ 16:55:25 #113
85962 ioko
I Appear Missing
pi_79712291
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Tomaspeet het volgende:

[..]

Wat niet betekent dat ze katten haten, en van hun partner verwachten dat deze de kat weg doet. Ik zou zelf geen kat meer nemen, maar als mijn vriendin een kat wil gaat ze d'r gang maar. En dat zou ook de instelling kunnen zijn van de mannen in jouw statistiekjes.
Klopt, mijn enige punt is dat je mag verwachten dat mannen meer geneigd zijn een kat als probleem te zien. Anders zouden ze ze zelf ook wel hebben.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 29 maart 2010 @ 16:56:58 #114
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_79712354
ik ben een man en heb ook een kat. Liefste beesten zijn het
<hr>
  maandag 29 maart 2010 @ 17:00:03 #115
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79712466
Of je gaat gewoon niet samenwonen? Probleem opgelost..
pi_79712663
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Tomaspeet het volgende:

[..]

Dit. Lang niet al die mannen die zelf geen kat genomen hebben, delen de instelling van TS dat het dier helemaal niet welkom is in huis. Ik zou niet snel een konijn nemen of gerbils ofzo, maar als ik een vriendje krijg die zulke dieren heeft, vind ik dat nog best leuk. Honden heb ik vaak moeite mee en ik zou NOOIT zelf een hond nemen, maar als 't een beetje goed opgevoede hond was, zou ik daar ook nog wel mee willen leven; alleen als 't zo'n onopgevoed, onbetrouwbaar beest is zou ik echt weigeren (& hij blijft 'm wel zelf uitlaten )
pi_79713018
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef ioko het volgende:

[..]

Als jij wil geloven dat 1 op de 3 single mannen een kat heeft, be my guest. Ik denk dat het vooral een vrouwending is. En waarom je er een hond bij haalt snap ik niet. Een kat de hele dag alleen vindt ik net zo zielig.
Je legt me woorden in de mond.

En katten zijn meer solitair dan honden.
pi_79713101
Toxoplasmose
We komen hard, zo hard.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:16:19 #119
52349 purplerose
pi_79713110
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef ioko het volgende:

[..]

Klopt, mijn enige punt is dat je mag verwachten dat mannen meer geneigd zijn een kat als probleem te zien. Anders zouden ze ze zelf ook wel hebben.
Heeft dat niet eerder met het verzorgen van het beestje waar ze dan geen zin in hebben?
Mannen kunnen natuurlijk uitzonderlijk gemakzuchtig zijn.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:16:37 #120
52349 purplerose
pi_79713123
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef focal het volgende:
Toxoplasmose
Ben je zwanger dan?
En dan nog
pi_79713412
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef focal het volgende:
Toxoplasmose
Amuniliumfolie, en nu?
pi_79713608
quote:
Vrouwen met een kat zijn voor de (gemiddelde) man minder aantrekkelijk. Je kunt het niet leuk vinden, maar het is zo. De meeste mannen hebben niets met katten.
Ach, ik denk toch al niet dat ik met die gemiddelde man van je een relatie zou willen hebben. Aangezien die toch nogal stereotiep is houdt ie vast ook van bier, voetbal en vooral nooit praten over je gevoelens. Geef mij maar een zorgzame metrosexueel die nog meer van katten houdt dan ik

Nou ben ik gelukkig met zo'n prachtexemplaar getrouwd, maar misschien denkt een flink gedeelte van de single vrouwen er ook wel zo over. En zal het ze dus wanneer ze geen wanhopige types zijn aan hun reet roesten hoe aantrekkelijk ze zijn bij het gedeelte van de mannen die niet de empathie en zorgzaamheid hebben van een dierenliefhebber ? Als we toch lekker aan het generaliseren zijn over mannen, vrouwen en wat die wanhopige singles moeten doen ook hun marktwaarde op te krikken.
Misschien moet elke vrouw die weer single wordt de katten maar dumpen, dan is in elk geval de kans op wat voor vent dan ook weer groter
  maandag 29 maart 2010 @ 17:31:52 #123
52349 purplerose
pi_79713730
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Ach, ik denk toch al niet dat ik met die gemiddelde man van je een relatie zou willen hebben. Aangezien die toch nogal stereotiep is houdt ie vast ook van bier, voetbal en vooral nooit praten over je gevoelens. Geef mij maar een zorgzame metrosexueel die nog meer van katten houdt dan ik

Nou ben ik gelukkig met zo'n prachtexemplaar getrouwd, maar misschien denkt een flink gedeelte van de single vrouwen er ook wel zo over. En zal het ze dus wanneer ze geen wanhopige types zijn aan hun reet roesten hoe aantrekkelijk ze zijn bij het gedeelte van de mannen die niet de empathie en zorgzaamheid hebben van een dierenliefhebber ? Als we toch lekker aan het generaliseren zijn over mannen, vrouwen en wat die wanhopige singles moeten doen ook hun marktwaarde op te krikken.
Misschien moet elke vrouw die weer single wordt de katten maar dumpen, dan is in elk geval de kans op wat voor vent dan ook weer groter
Stiekum denk ik gewoon dat het met jaloezie te maken heeft want meneer moet de aandacht dan delen met de katten. Je ziet het ook vaak bij de man met een vers gekleid kind.
pi_79714276
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef ioko het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin redenatie. Een kat is van nature solitair. In tegenstelling tot honden die van nature in groepen leven. Dat is echt wel een verschil.
pi_79716354
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die gasten zullen vast gay zijn.
Een man met een eigen kat
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 29 maart 2010 @ 19:03:33 #126
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_79716857
Ik wil wel een vriendin met een kat, . Het is empirisch bewezen dat katten liefhebbers leuker zijn, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 29 maart 2010 @ 19:14:04 #127
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_79717307
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Frezer het volgende:
Ik wil wel een vriendin met een kat, . Het is empirisch bewezen dat katten liefhebbers leuker zijn, .
Single vrouwen die een kat nemen zijn gewoon sneu
My mama didn't raise no fool
  maandag 29 maart 2010 @ 19:32:05 #128
52349 purplerose
pi_79718143
Het heeft helemaal nix met single zijn te maken De katten kwamen toen ik ging samenwonen want we wilde beide huisdieren, nog geen jaar later was de liefde voor mij en de katten voorbij, tja good riddance to bad rubbish

De katten zijn er nu 15 jaar
pi_79720473
Waarom zouden mensen eigenlijk iets moeten opgeven om een relatie aan te gaan. Het begint met de kat opgeven, maar meestal geld je geeft een vinger en ze nemen een hand. Dus TS, wat is het volgende wat je vriendin moet opgeven? Haar vrienden, omdat je daar onzeker van wordt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')