En de relatie heeft geen stand gehouden.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef thabit het volgende:
Er was weleens een topic hier op Fok! van iemand die haar honden de deur uit had gedaan omdat ze ging samenwonen met d'r nieuwe vriend. Dus er is nog hoop voor TS dat dat wijf van hem ook zo gestoord is.
Ik ken genoeg single mannen met een poesquote:Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja lekker, draai het verhaal maar om. Punt is dat vrouwen katten leuk vinden omdat katten zich als vrouwen gedragen (ff kort door de bocht). Mannen schijnen daar niet van te houden, hoe verklaar je anders dat mannen geen katten nemen?
En ik maar denken dat de meeste mannen echt wel iets hebben met poesjesquote:Op maandag 29 maart 2010 16:16 schreef ioko het volgende:
Jij zegt daarna dat een man maar een kat moet nemen als hij aantrekkelijk wil zijn voor vrouwen. Dan draai je de zaak dus om. Vrouwen met een kat zijn voor de (gemiddelde) man minder aantrekkelijk. Je kunt het niet leuk vinden, maar het is zo. De meeste mannen hebben niets met katten.
Tja in de ene poes kan die iets insteken en in de andere poes niet dus die is overbodigquote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de meeste mannen echt wel iets hebben met poesjes
Jij zit zo te zien wat beter in de gossip-business dan ik. Ik heb in elk geval wel het topic weer gevonden: Goed tehuis gezocht voor mijn 2 honden Doerak en Lurchquote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En de relatie heeft geen stand gehouden.
Ik denk niet dat single mannen de score 1 op 3 halen. Jij wel?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ken genoeg single mannen met een poes
Ik ken genoeg single mannen met 1 of meerdere katten, ik heb er zelf ook 2.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk niet dat single mannen de score 1 op 3 halen. Jij wel?
Ik onthoud de stomste dingen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef thabit het volgende:
[..]
Jij zit zo te zien wat beter in de gossip-business dan ik. Ik heb in elk geval wel het topic weer gevonden: Goed tehuis gezocht voor mijn 2 honden Doerak en Lurch
Wat niet betekent dat ze katten haten, en van hun partner verwachten dat deze de kat weg doet. Ik zou zelf geen kat meer nemen, maar als mijn vriendin een kat wil gaat ze d'r gang maar. En dat zou ook de instelling kunnen zijn van de mannen in jouw statistiekjes.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk niet dat single mannen de score 1 op 3 halen. Jij wel?
Als jij wil geloven dat 1 op de 3 single mannen een kat heeft, be my guest. Ik denk dat het vooral een vrouwending is. En waarom je er een hond bij haalt snap ik niet. Een kat de hele dag alleen vindt ik net zo zielig.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg single mannen met 1 of meerdere katten, ik heb er zelf ook 2.
Een hond wordt lastig als je alleen woont en 5 dagen per week werkt, denk je ook niet ?
Klopt, mijn enige punt is dat je mag verwachten dat mannen meer geneigd zijn een kat als probleem te zien. Anders zouden ze ze zelf ook wel hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Tomaspeet het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat ze katten haten, en van hun partner verwachten dat deze de kat weg doet. Ik zou zelf geen kat meer nemen, maar als mijn vriendin een kat wil gaat ze d'r gang maar. En dat zou ook de instelling kunnen zijn van de mannen in jouw statistiekjes.
Dit. Lang niet al die mannen die zelf geen kat genomen hebben, delen de instelling van TS dat het dier helemaal niet welkom is in huis. Ik zou niet snel een konijn nemen of gerbils ofzo, maar als ik een vriendje krijg die zulke dieren heeft, vind ik dat nog best leuk. Honden heb ik vaak moeite mee en ik zou NOOIT zelf een hond nemen, maar als 't een beetje goed opgevoede hond was, zou ik daar ook nog wel mee willen leven; alleen als 't zo'n onopgevoed, onbetrouwbaar beest is zou ik echt weigeren (& hij blijft 'm wel zelf uitlatenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef Tomaspeet het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat ze katten haten, en van hun partner verwachten dat deze de kat weg doet. Ik zou zelf geen kat meer nemen, maar als mijn vriendin een kat wil gaat ze d'r gang maar. En dat zou ook de instelling kunnen zijn van de mannen in jouw statistiekjes.
Je legt me woorden in de mond.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Als jij wil geloven dat 1 op de 3 single mannen een kat heeft, be my guest. Ik denk dat het vooral een vrouwending is. En waarom je er een hond bij haalt snap ik niet. Een kat de hele dag alleen vindt ik net zo zielig.
Heeft dat niet eerder met het verzorgen van het beestje waar ze dan geen zin in hebben?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef ioko het volgende:
[..]
Klopt, mijn enige punt is dat je mag verwachten dat mannen meer geneigd zijn een kat als probleem te zien. Anders zouden ze ze zelf ook wel hebben.
Ben je zwanger dan?quote:
Ach, ik denk toch al niet dat ik met die gemiddelde man van je een relatie zou willen hebben. Aangezien die toch nogal stereotiep is houdt ie vast ook van bier, voetbal en vooral nooit praten over je gevoelens. Geef mij maar een zorgzame metrosexueel die nog meer van katten houdt dan ikquote:Op maandag 29 maart 2010 16:16 schreef ioko het volgende:
Vrouwen met een kat zijn voor de (gemiddelde) man minder aantrekkelijk. Je kunt het niet leuk vinden, maar het is zo. De meeste mannen hebben niets met katten.
Stiekum denk ik gewoon dat het met jaloezie te maken heeft want meneer moet de aandacht dan delen met de katten. Je ziet het ook vaak bij de man met een vers gekleid kind.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ach, ik denk toch al niet dat ik met die gemiddelde man van je een relatie zou willen hebben. Aangezien die toch nogal stereotiep is houdt ie vast ook van bier, voetbal en vooral nooit praten over je gevoelens. Geef mij maar een zorgzame metrosexueel die nog meer van katten houdt dan ik![]()
Nou ben ik gelukkig met zo'n prachtexemplaar getrouwd, maar misschien denkt een flink gedeelte van de single vrouwen er ook wel zo over. En zal het ze dus wanneer ze geen wanhopige types zijn aan hun reet roesten hoe aantrekkelijk ze zijn bij het gedeelte van de mannen die niet de empathie en zorgzaamheid hebben van een dierenliefhebber ? Als we toch lekker aan het generaliseren zijn over mannen, vrouwen en wat die wanhopige singles moeten doen ook hun marktwaarde op te krikken.
Misschien moet elke vrouw die weer single wordt de katten maar dumpen, dan is in elk geval de kans op wat voor vent dan ook weer groter
Wat is dat voor onzin redenatie. Een kat is van nature solitair. In tegenstelling tot honden die van nature in groepen leven. Dat is echt wel een verschil.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Als jij wil geloven dat 1 op de 3 single mannen een kat heeft, be my guest. Ik denk dat het vooral een vrouwending is. En waarom je er een hond bij haalt snap ik niet. Een kat de hele dag alleen vindt ik net zo zielig.
Die gasten zullen vast gay zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg single mannen met 1 of meerdere katten, ik heb er zelf ook 2.
Een hond wordt lastig als je alleen woont en 5 dagen per week werkt, denk je ook niet ?
Single vrouwen die een kat nemen zijn gewoon sneuquote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Frezer het volgende:
Ik wil wel een vriendin met een kat,. Het is empirisch bewezen dat katten liefhebbers leuker zijn,
.
Kijk, ik snap de punten wel die mensen aandragen, maar er wordt m.i. wel keihard aan voorbij gegaan dat IK ook iets opgeef, namelijk mijn heerlijke kat-vrije leven.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom zouden mensen eigenlijk iets moeten opgeven om een relatie aan te gaan. Het begint met de kat opgeven, maar meestal geld je geeft een vinger en ze nemen een hand. Dus TS, wat is het volgende wat je vriendin moet opgeven? Haar vrienden, omdat je daar onzeker van wordt?
En bovenstande slaat als een tang op een varken,quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Single vrouwen die een kat nemen zijn gewoon sneu
Zij ook zo te horen. Wat is er mis met latten? Je moet gewoon vasthouden aan je principes en het uitmaken. Als zij alleen een relatie wil als je bij haar en d'r kat komt wonen, heb je sowieso een claimerig control-freakje te pakken. Lekker laten barstenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef ggdijkman het volgende:
[..]
De optie die ik haar voorstelde om "dan gewoon niet samen te wonen tot die kat er niet meer is" (dat duurt nog wel 10 jaar) was geen optie. Tja. Ik ben inderdaad slecht in compromissen sluiten.
Geloof mij, iedereen weet het antwoord daar al opquote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef ggdijkman het volgende:
[..]
Of dat een loss is voor mij of voor haar, dat laat ik in het midden.
Ja, we steken allen graag onze piemel in de kont van een andere vent, omdat we een kat hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die gasten zullen vast gay zijn.
Een man met een eigen kat
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin redenatie. Een kat is van nature solitair. In tegenstelling tot honden die van nature in groepen leven. Dat is echt wel een verschil.
http://www.kattengedragce(...)edragsproblemen.htmlquote:Katten zijn dan wel vrij onafhankelijk maar ze kunnen eenzaam zijn wanneer ze alleen gehouden worden en de mensen de hele dag weg zijn. En dat gebeurt nog al vaak aangezien het tegenwoordig vrij normaal geworden is voor mannen en vrouwen om fulltime te werken (Fisher 1990). Regelmatige aanwezigheid is noodzakelijk voor katten, het is belangrijk dat ze niet te veel alleen gelaten worden (Bradshaw 1992; Teenstra 1994). Ze hebben gezelschap van andere katten of mensen nodig voor tenminste een deel van de dag (Bradshaw 1992). Tot het leefcomfort van een kat behoort ook het contact met soortgenoten (Birr 2002). Katten hebben vaak weinig mogelijkheden voor interactie met hun eigen soort omdat het nog steeds de norm is om katten alleen te houden. Economische redenen zullen hier een rol bij spelen, maar ook de mythe van de solitaire aard van de kat (Bradshaw 1992). Katten kunnen zich gelukkig goed aanpassen aan uiteenlopende fysische en sociale milieus (Budiansky 2002; Turner 1988) hierdoor zijn ze betrekkelijk immuun voor geestelijke trauma’s. Ze gaan niet tekeer als ze in een onnatuurlijke situatie gehouden worden. Maar anderzijds veranderen ze ook niet gauw hun natuurlijke gedrag (Budiansky 2002). De isolatie bij het alleen huisvesten van katten zorgt, door het gebrek aan keuze en geestelijke en lichamelijke stimulatie dat hierbij komt kijken, voor verhoogde stress (Loveridge, Horrocks & Hawthorne 1995). Katten reageren vaak op slechte huisvestingscondities met inactiviteit en tonen zelden abnormaal gedrag. Probleemgedrag bij de kat is vrijwel altijd een vorm van normaal gedrag dat ze van nature uitvoeren, maar echter ongewenst is door de eigenaar (Budiansky 2002; Heidenberger 1997; Loriaux & van der Meer 2003). Deze vormen van normaal gedrag kunnen overgaan in abnormaal gedrag als het te veel wordt herhaald. Het krabben aan meubilair is hier een voorbeeld van (Loriaux & van der Meer 2003). Ook het zichzelf veelvuldig wassen ‘poetsgekte’, waardoor katten kale plekken kunnen krijgen valt hieronder (G.a. 2004; Loriaux & van der Meer 2003). Permanente stress kan leiden kan ook leiden tot onzindelijkheid, afwijkend eetgedrag of agressie (G.a. 2004). Uit allerlei onderzoek blijkt dat probleemgedrag meer voorkomt bij katten die alleen in huis worden gehouden dan bij katten die naar buiten kunnen (Bradshaw 1992; Budiansky 2002; Heidenberger 1997; Loriaux & van der Meer 2003).
quote:Er is geen bewijs dat katten lijden door het gebrek aan sociale partners (Bradshaw 1992; Turner 1988). Ze zoeken gezelschap wanneer zij dat willen, ze houden er soms zelfs van om alleen te zijn. Katten gaan graag hun eigen gang (Budiansky 2002) en zijn daarom niet goed te temmen (Budiansky 2002). Omdat ze zo goed voor zichzelf kunnen zorgen besteden ze niet veel energie in het goed gestemd houden en het verdienen van goedkeuring van de mens, zoals de hond dat wel doet. Katten zien mensen als een gelijke, doordat ze van nature geen rangorde kennen. Dit verklaart hun relatief onafhankelijke relatie tot de mens (Bradshaw 1992). Voor zover katten wel de behoefte aan gezelschap hebben, dragen ze die graag over op de mens. Ze zijn in ‘gevangenschap’ eerder in staat tot nauwe relaties met de mens dan met soortgenoten. Dit komt doordat de mens de sociale aantrekkingskracht van soortgenoten kan uitoefenen zonder de negatieve kanten ervan te tonen (Loveridge, Horrocks & Hawthorne 1995; Schneider 1978). Met mensen hoeven zij geen competitie te voeren. Katten en eigenaren hebben voornamelijk sociaal gerichte interactie, meestal wisselen ze affectie uit (Alger en Alger 1997). Het contact tussen katten en mensen is een belangrijk deel van de zorg, vooral bij individueel gehuisveste katten (Loveridge, Horrocks & Hawthorne 1995). Ze hechten zich snel aan mensen die goed voor hen zijn (Webster 1985).
Na het lezen van het artikel ziet de toekomst er opeens stukje beter uitquote:Op maandag 29 maart 2010 15:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee. De Viva is waarschijnlijk vooral positief over katten. Aangezien 1 op de 3 single vrouwen een kat heeft. En geloof me, niet 1 op de 3 single mannen heeft een kat.
http://www.roosschlikker.(...)vrouwen-en-hun-poes/
Dus je maakt het uit....om haar kat. Dan vond je haar blijkbaar toch niet zo heel leuk.quote:Op maandag 29 maart 2010 06:34 schreef ggdijkman het volgende:
[..]
Dank je. Fijn dat er ook dit soort meningen zijn.
Ik respecteer haar liefde voor haar kat ook echt wel. Maar het is gewoon iets waar ik niet mee kan leven. Mijn "onkunde" om die kat te accepteren vind ik hetzelfde als haar onkunde om te accepteren dat ik het een kutbeest vind...
Nee, het is gewoon een belachelijk ultimatum van de TS. Hoe moeilijk is het nou om met een kat in een huis te wonen. Bovendien zijn die beesten het gros van de tijd toch buiten.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:59 schreef FP128 het volgende:
[..]
Als zij op het standpunt staat dat de kat per sé moet blijven dan is haar keuze ook duidelijk
en ben jij ( en de relatie) dus niet nummer 1. Oplossing? Gewoon een andere vriendin zoeken
want er lopen buiten genoeg(leuke) meiden nog rond, en elk jaar komt er weer een fris,jong,knap
ding erbij die om aandacht vraagt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef ggdijkman het volgende:
[..]
Kijk, ik snap de punten wel die mensen aandragen, maar er wordt m.i. wel keihard aan voorbij gegaan dat IK ook iets opgeef, namelijk mijn heerlijke kat-vrije leven.
Ik begrijp je welquote:Op maandag 29 maart 2010 06:16 schreef ggdijkman het volgende:
Ik ben onbegrepen in deze... So be it. Ik ga het wel uitmaken binnenkort. Thanks iedereen.
Ja, verrot he? Wat the hell is er ook aan zo'n beest? Luistert sowieso niet. Is niet "lief". Het is echt kansloos.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:48 schreef Big-Ern het volgende:
Ik ben zeer allergisch voor die krengen en het zou bij mij dus ook een breekpunt zijn. Het lijkt wel of de halve wereld zo'n irritant beest heeft.
Ik denk, dat als je echt een schijthekel aan katten hebt, dat die relatie sowieso geen zin heeft. je vriendin zal, als deze kat ooit doodgaat, misschien nog wel weer een kat willen nemen. Of ze zou het dan niet doen, puur omdat jij het kutbeesten vindt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef ggdijkman het volgende:
[..]
Ja, verrot he? Wat the hell is er ook aan zo'n beest? Luistert sowieso niet. Is niet "lief". Het is echt kansloos.
Nou ja, ik zal me hier niet meer laten horen, ik merk vooral onbegrip voor mijn standpunt. En da's goed, dat is het risico van zo'n post op een forum.Maar mensen die zeggen "Het is maar een kat? Wat is nou het probleem?". Ik zie het meer alsof ik er gewoon allergisch voor ben. Maar bij mij zie je het niet aan de buitenkant met jeukende ogen en niesbuien. Misschien geeft dit een beeld.
En nee, dat overdrijf ik niet. Mijn bottomline blijft: katten zijn kutbeesten.
Bedankt voor je reactie. De eerste waarbij ik echt het idee heb dat iemand me snapt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk, dat als je echt een schijthekel aan katten hebt, dat die relatie sowieso geen zin heeft. je vriendin zal, als deze kat ooit doodgaat, misschien nog wel weer een kat willen nemen. Of ze zou het dan niet doen, puur omdat jij het kutbeesten vindt.
Maar ik vind ook wel dat jij het recht hebt om het kutbeesten te vinden. Als je dat echt niet kunt veranderen, dan moet je dat niet doen. net zoals zij niet ineens haar kat weg kan doen of niet leuk meer kan vinden, omdat jij dat wilt oid.
Ik heb ook een kat, en mijn vriend gelukkig ook, die is ook kattengek. daar heb ik mazzel mee/is iig mooi meegenomen. En toen ik mijn kat in huis nam, wist ik ook dat ik de kans liep een man te treffen die haar niet leuk vindt of allergisch voor haar is --> dat de "markt" wat beperkter zou zijn.
overigens: mijn stiefvader had ook de schijt aan katten en is toch met mijn moeder getrouwd (met 2 kids en 2 katten) en hij kon ze uiteindelijk wel verdragen. het werden niet zn vrienden, maar het ging steeds beter. En volgens mij is mijn vriend ook door zijn ex van katten gaan houden. Dus op zich is het mogelijk, maar als je dat echt niet ziet zitten, moet je het dus niet doen. maar dan is je relatie wel afgelopen binnenkort. je kunt haar niet veranderen, zij jou niet.
beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat je mn punt snapt (als je nog meeleest dan)
sterkte ermee, t is best lastig denk ik (veronderstellend dat je wel je vriendin echt tof vindt en om dr geeft enzo)
Maar ze is het niet met je eens. Ze vindt niet dat je vriendin haar kat weg moet doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:05 schreef ggdijkman het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. De eerste waarbij ik echt het idee heb dat iemand me snapt.Alles wat je zegt klopt...
Je hoeft van mij niet van katten te houden, ik snap dat er dieren mensen zijn en mensen die absoluut niet van dieren houden. Prima, maar ga dan ook geen relatie aan met iemand die van dieren houdt want dan kan je het antwoord verwachten wat je hebt gekregen...dat ze ze niet wegdoet (wat ook logisch is)quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:05 schreef ggdijkman het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. De eerste waarbij ik echt het idee heb dat iemand me snapt.Alles wat je zegt klopt...
Hijs geestelijk allergischquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Furia het volgende:
Wat zit je nu te zeiken: je bent niet allergisch, dus als je niet met dat dier wilt wonen, moet je het uitmaken. Als je allergisch was had je nog een reden, maar je hebt er gewoon een hekel aan. Dan gaat dat alleen maar botsen.
Waarom een hond wel en een kat niet?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:05 schreef 78RPM het volgende:
Ach man, het is maar een kat!
Als het nou een poedel zou zijn, met zo'n eng opgeschoren staartje en voorzien van roze pakje, ja
dan zou ik wel heel snel weg zijn.![]()
Nee, dat beest heeft 9 levensquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:13 schreef heiden6 het volgende:
Die kat heeft niet het eeuwige leven.
En verder begrijp ik niet waarom je je over zoiets druk maakt na 2 maanden.
negen keerquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef aychelle het volgende:
zorg ervoor dat die kat aan een ''misterieuze dood'' te komt overlijden.
Kattenfobie moet je ook zien als een ziekte die genezen kan worden. Met EMDR bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:05 schreef ggdijkman het volgende:
[..]
Nou nee. Katten mogen van mij zo ver mogelijk weg blijven, en mensen die denken dat ik een kat leuk zou vinden mogen erachteraan gaan. Desnoods mogen ze allemaal op een eiland worden gezet.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:01 schreef jantco het volgende:
[..]
Kattenfobie moet je ook zien als een ziekte die genezen kan worden. Met EMDR bijvoorbeeld.
Het leuke van een kat is zijn eigen persoonlijkheid. Een kat zal altijd vanuit zichzelf denken, iets waar veel mensen moeite mee hebben. Een kat geeft dus het goede voorbeeld.
Bovendien zijn katten gevoelig, ze zullen je bijvoorbeeld troosten.
Het zoeken van genezing is dus zeker de moeite waard.
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee. Katten mogen van mij zo ver mogelijk weg blijven, en mensen die denken dat ik een kat leuk zou vinden mogen erachteraan gaan. Desnoods mogen ze allemaal op een eiland worden gezet.
Dat is ook het probleem: men koop een huisdier, maar de baasjes houden het niet in huis. Het beest komt in mijn tuin pissen/schijten, etc.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:32 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Veel katteneigenaren zouden zich eens moeten realiseren dat de buurt(lees tuin) niet op hun kat zit te wachten en die beesten binnen houden.
Prima, laat ik mijn hond ook even uit in jouw tuin.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:38 schreef Fortitude het volgende:
Af en toe een kat in je tuin, de wereld vergaat.Wat een gezeik.
Als je zo nodig een kat wil hebben is het toch niet zo onredelijk dat ik verwacht dat je het beest ook bij je zal houden, en het niet in mijn tuin dumpt. De wereld vergaat niet, maar het is ongepast, asociaal, onnodig, en het geeft eenvoudigweg overlast.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:38 schreef Fortitude het volgende:
Af en toe een kat in je tuin, de wereld vergaat.Wat een gezeik.
Als kinderen uit mijn buurt de tuin omwoelen, en erin schijten zoals een aantal katten dat doet, jaag ik ze er ook uit ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:07 schreef Fortitude het volgende:
Af en toe wel is een hond in mijn tuin gehad. Ook niet zo erg hoor.
Kinderen moeten zeker ook ten alle tijden hun bek houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |