Nee, je staat niet in je recht om te eisen dat ze dr kat wegdoet, die is er al een stukje langer dan dat jij er bent.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef ggdijkman het volgende:
Al lijkt dit onderwerp "grappig" bedoeld, het is een serieuze vraag...
Ik heb sinds een maandje of 2 een vriendin. Echt een hele leuke, lieve meid waar ik best wel "een toekomst" mee zie. Er is echter een probleem. Ze heeft een kat (jaar of 2 oud). Ik ben niet "fysiek allergisch", maar ik vind het echt een schijtbeest.
Uiteindelijk wil zij (en ik) wel samenwonen, maar mijn stelling is vrij duidelijk: ik ga niet met een kat in een huis wonen. No way.
Ben ik een botte lul? Sta ik niet in mijn "recht" omdat niet aan de buitenkant (niezen, rode ogen) te zien is dat ik "allergisch" ben voor die k-beesten? Iemand met tips? Ervaringen?
Moet ik er nu mee kappen? Zij is ook duidelijk dat ze haar kat niet wegdoet.
Hoe komt dat? Was je jaloers op de katten ofzo? Daar klinkt het wel een beetje naar, net als dat een man ook jaloers op zn kind kan worden omdat hij dan wat minder aandacht krijgt.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:50 schreef mrfool het volgende:
Als het aan de kat lag, at ze jou.
Serieus al aan samen wonen denken? Je kent der pas 2 maanden..
Ik had ook een vriendin. Eerste kat. Ok. Toen volgende er nummer twee en drie. Ik heb toen gekozen voor; exit.
Extreem faaladvies.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:51 schreef Crutch het volgende:
[serieus]
Je kunt toch gewoon tegen haar zeggen dat je die kat niet wil?
[/serieus]
Dat heeft ie blijkbaar al gezegd en zij doet de kat niet weg omdat het hem niet zint.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:51 schreef Crutch het volgende:
Samenwonen op drie hoog; gaat vanzelf wel een keer goed.
[serieus]
Je kunt toch gewoon tegen haar zeggen dat je die kat niet wil?
[/serieus]
Je bent een hele DOMME BOTTE LUL en ik zou je helemaal in je giechel schijten als ik haar was... just for fun. Zij daarentegen lijkt me een mega-coole chick. Jij moet oprotten en mij haar nummer geven.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef ggdijkman het volgende:
Ik heb sinds een maandje of 2 een vriendin. Echt een hele leuke, lieve meid waar ik best wel "een toekomst" mee zie. Er is echter een probleem. Ze heeft een kat (jaar of 2 oud). Ik ben niet "fysiek allergisch", maar ik vind het echt een schijtbeest.
Uiteindelijk wil zij (en ik) wel samenwonen, maar mijn stelling is vrij duidelijk: ik ga niet met een kat in een huis wonen. No way.
Ben ik een botte lul? Sta ik niet in mijn "recht" omdat niet aan de buitenkant (niezen, rode ogen) te zien is dat ik "allergisch" ben voor die k-beesten? Iemand met tips? Ervaringen?
Nee, Ik heb zware allergie voor die beesten. Van mijn kant had ik me genoeg aangepast. Die beesten hongen in de gordijnen tot aan het plafond. Er was geen weder respect; er werd simpel nog twee katten bijgehaald. Dit is natuurlijk niet een reden om een relatie te kappen. Het speelde wel een rolquote:Op zondag 28 maart 2010 23:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Was je jaloers op de katten ofzo? Daar klinkt het wel een beetje naar, net als dat een man ook jaloers op zn kind kan worden omdat hij dan wat minder aandacht krijgt.
Had je al medicatie geprobeerd? En uiteraard had zij natuurlijk eerst de kat op moeten voeden voor ze er nog meer ging nemenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:55 schreef mrfool het volgende:
[..]
Nee, Ik heb zware allergie voor die beesten. Van mijn kant had ik me genoeg aangepast. Die beesten hongen in de gordijnen tot aan het plafond. Er was geen weder respect; er werd simpel nog twee katten bijgehaald. Dit is natuurlijk niet een reden om een relatie te kappen. Het speelde wel een rol
Amen!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:53 schreef HetWasHandje het volgende:
Je bent een hele DOMME BOTTE LUL en ik zou je helemaal in je giechel schijten als ik haar was... just for fun. Zij daarentegen lijkt me een mega-coole chick. Jij moet oprotten en mij haar nummer geven.
Idioot... zij houdt van die kat. Je gaat haar toch niet vragen dat weg te doen? Zoiets is als een kind. En als je eenmaal aan een levend iets als huisdier of kind begint, dat je de verantwoording daarvoor op je neemt, dan weet je waar je aan begint, is en blijft je verantwoording en laat je dus niet in de steek. ZEKER NIET voor 1 of ander raar puisterig joch wat last van zn hormoontjes heeft en een irritant kutkarakter heeft.
Deels waar, maar dat maakt TS nog geen botte lul.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat heeft ie blijkbaar al gezegd en zij doet de kat niet weg omdat het hem niet zint.(zoals het hoort uiteraard, je kiest voor je huisdier voor zn leven niet totdat je nieuwe vent het niet kan handelen
)
Tuurlijk geprobeerd. Die beestjes werden inderdaad niet opgevoed. Het waren net haar kinderen op dat momentquote:Op zondag 28 maart 2010 23:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Had je al medicatie geprobeerd? En uiteraard had zij natuurlijk eerst de kat op moeten voeden voor ze er nog meer ging nemenDie van mij hangen niet in me gordijnen
Wat maakt hem dat dan wel in jouw ogenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Deels waar, maar dat maakt TS nog geen botte lul.
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:02 schreef Synthesist het volgende:
als je voortaan nodig moet pissen kan je het wel in de plantenbak doen en die kat de schuld geven. zo moet je het ook bekijken
Jawel.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Deels waar, maar dat maakt TS nog geen botte lul.
Als je alles geprobeerd heb blijft er idd nix anders over dan uit mekaar gaan...quote:Op maandag 29 maart 2010 00:00 schreef mrfool het volgende:
[..]
Tuurlijk geprobeerd. Die beestjes werden inderdaad niet opgevoed. Het waren net haar kinderen op dat moment![]()
Maar ontopic; TS; Zoals ik al zei; je kent der pas 2 maanden!!! En dan al aan samenwonen denken EN druk maken om een kat? we vinken ongeschikt aan.
My point exactly...quote:Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je alles geprobeerd heb blijft er idd nix anders over dan uit mekaar gaan...
En willen samenwonen na 2 maanden elkaar kennen is natuurlijk gewoon een bietje dom.
Hij geeft haar twee opties: of de kat weg of ermee stoppen. Hij hoeft zichzelf echt niet te kwellen door de kat maar voor lief te nemen.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat maakt hem dat dan wel in jouw ogen
Welke debiel wil er nou van zn chick vragen om de kat weg te doen en verwacht dat ze ja zegt?
Het is voor mij het eerste dat ik vraag aan een man of die van dieren houdt en dat ik 3 katten heb. (opgevoed welteverstaan) Als die niet van dieren houdt heeft het weinig zin om een relatie aan te gaan aangezien dat niet ineens zal veranderen.
He could have seen this coming
Echtquote:Op maandag 29 maart 2010 00:04 schreef HetWasHandje het volgende:
[..]
Jawel.
Hey, geil chickie.... ik ken je maar net, maarreh... mochten we ooit gaan samenwonen, volgende week ff ofzow, danneh... mot die kat wel pleite hoor... Als ik uitgeneukt ben na een maandje of 6 dan tief ik wel weer op en ken je een nieuwe haarbal halen. Ja toch, niet dan?
Ik vind ook dat mijn laatste date haar kind moet dumpen, ik ben allergisch voor dat ding. Ze kan altijd nog een nieuwe maken en als dat niet lukt, dan kan ze er altijd nog 1 adopteren.
Dat is dus wat er in haar ogen plaatsvind. Nee... goede chick dat. Optieven met jou.![]()
Waarom is zij degene die moet kiezenquote:Op maandag 29 maart 2010 00:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hij geeft haar twee opties: of de kat weg of ermee stoppen. Hij hoeft zichzelf echt niet te kwellen door de kat maar voor lief te nemen.
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:02 schreef Synthesist het volgende:
als je voortaan nodig moet pissen kan je het wel in de plantenbak doen en die kat de schuld geven. zo moet je het ook bekijken
HAHA!quote:Op maandag 29 maart 2010 00:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waarom is zij degene die moet kiezenDat is je eerste fout al
HIJ is degene die moet kiezen, of de kat voor lief nemen, of ermee kappen.
Ja een man past zich al sowieso echt helemaal aan aan de vrouwquote:Op maandag 29 maart 2010 00:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
HAHA!![]()
Ik begrijp je vrouwelijke standpunt, maar ik verplaats me in de schoenen van TS. TS is een man en een man hoeft zich niet per se (voorzichtig lezen) aan een vrouw aan te passen.
Wat jij doet is de rollen omdraaien.
Precies. Jij kiest voor 'nee', hij dus ook, vaarwel.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja een man past zich al sowieso echt helemaal aan aan de vrouw![]()
![]()
Hij heeft gewoon geen recht om zoiets van dr te vragen, zo moeilijk is dat toch nietDat heeft nix met vrouw zijn te maken maar gewoon van fatsoen.
Een vent die denkt dat je je huisdier wegdoet om HIJ er niet mee om kan gaan.Dat is dan pech voor hem.
Dat is idd ook mijn advies, dat ie ermee kapt want zij doet haar dier niet weg.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies. Jij kiest voor 'nee', hij dus ook, vaarwel.![]()
Ik ga slapen.
een kat wast zich vaker dan jijquote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja maar een kat is toch een een vies beest?
Hygienisch zijn ze niet
Vlooienbalen zij het. En dan lopen ze soms ook nog over het aanrecht heen. Of over tafel. BAH!
Trolquote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hygienisch zijn ze niet
Vlooienbalen zij het. En dan lopen ze soms ook nog over het aanrecht heen. Of over tafel. BAH!
quote:
Nee. Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is idd ook mijn advies, dat ie ermee kapt want zij doet haar dier niet weg.
Jij doet alsof het niet logisch is dat zij voor der kat kiest, alsof ze alles moeten laten vallen voor HEM, de man der mannen! Want hij is de MAN.
De enige die moet kiezen hier is hij en ik hoop dat ie kiest voor ermee te kappen.
We gaan het niet eens zijn ga nou maar slapenquote:
Tief jij eens een eind op! Katten zijn hartstikke schoon, schoner dan honden of kanaries. Ze doen hun behoeftes tenminstes netjes in de bak.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hygienisch zijn ze niet
Ben het helemaal met je eens, een kennis van me zegt altijd: " een goede kat is een dooie kat "quote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hygienisch zijn ze niet
Ik denk het ook niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
We gaan het niet eens zijn ga nou maar slapen
Wat een lekkertjequote:Op maandag 29 maart 2010 00:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Trouwens; mijn kat:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die kat is way cool!quote:Op maandag 29 maart 2010 00:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Trouwens; mijn kat:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Stevie, maar leeft nu niet meer.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat een lekkertjewat is zijn/haar/het naam?
En ze liggen naast je in bed. En op de bank. Ze vreten van je vreten in een onoplettend moment, en als je niet heel erg goed oppast zuipen ze je bier ook nog op.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hygienisch zijn ze niet
Goh, lijkt wel een vent!quote:Op maandag 29 maart 2010 00:51 schreef HetWasHandje het volgende:
[..]
En ze liggen naast je in bed. En op de bank. Ze vreten van je vreten in een onoplettend moment, en als je niet heel erg goed oppast zuipen ze je bier ook nog op.
Oh wacht... dat doen vriendinnen ook...quote:Op maandag 29 maart 2010 00:51 schreef HetWasHandje het volgende:
[..]
En ze liggen naast je in bed. En op de bank. Ze vreten van je vreten in een onoplettend moment, en als je niet heel erg goed oppast zuipen ze je bier ook nog op.
En zo is het.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:38 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Tief jij eens een eind op! Katten zijn hartstikke schoon, schoner dan honden of kanaries. Ze doen hun behoeftes tenminstes netjes in de bak.
@TS. Ben zelf een vent en hou van katten. Mij werd wel eens gevraagd of ik voor een vriendin kies of voor mijn katten. Dan kies ik toch liever voor mijn katten, no way dat ik ze weg doe alleen maar omdat een meid ze niks vind. Toekomst met meid is niet zeker, de katten zijn er wel altijd voor mij.
Dank je. Fijn dat er ook dit soort meningen zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 02:10 schreef StormWarning het volgende:
Ik vind katten wel relaxed, maar kattenliefhebbers die iedereen die die mening niet deelt haten vind ik over het algemeen vrij kansloos.
Maar even serieus, want ik wil het wel écht begrijpen.. hoe leuk vind je haar? Ligt daarin niet een groter probleem dan in die kat?quote:Op maandag 29 maart 2010 06:16 schreef ggdijkman het volgende:
Thanks everyone. Ik weet genoeg. Geen draagvlak hier op Fok.
Edit, oh ja. Voor de mensen die zeggen "WAT? Na 2 maanden al nadenken over samenwonen!?"... Nee, nu nog niet, maar ik kijk wel graag vooruit en anders krijg ik over bijvoorbeeld een jaar -als samenwonen dan een concreet idee wordt- een verwijt "Ja, maar je wist een jaar geleden ook al dat ik die kat had, dus waarom kom je hier nu mee?"...
Ik ben onbegrepen in deze... So be it. Ik ga het wel uitmaken binnenkort. Thanks iedereen.
Lijkt me duidelijk. Jij wil geen kat. Zij wil de kat niet wegdoen. Klaar. Zoek een andere vriendin.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef ggdijkman het volgende:
Waarom zou dat sneu zijn? Het lijkt me juist een heel eerlijk en realistisch besluit, als je nu al beseft dat die kat een breekpunt zal worden in de toekomst.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
Op het moment dat je écht gaat samenwonen(dus erover hebt, huizen zoekt e.d.), lijkt het mij zaak om er dán over na te denken. nu een relatie afkappen om een kat, zou wel sneu zijn.
quote:Op maandag 29 maart 2010 06:34 schreef ggdijkman het volgende:
Ik respecteer haar liefde voor haar kat ook echt wel. Maar het is gewoon iets waar ik niet mee kan leven. Mijn "onkunde" om die kat te accepteren vind ik hetzelfde als haar onkunde om te accepteren dat ik het een kutbeest vind...
Dat er uberhaupt mensen zijn die hun dier zomaar wegdoen omdat de partner ze niet wil.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:27 schreef ioko het volgende:
Dat er uberhaupt mensen zijn die een relatie met een persoon stellen boven een relatie met een dier. Ik zou gewoon met je vriendin overleggen TS, speel open kaart. Als zij zegt, die kat gaat nooit weg, dan weet je genoeg.
Voor mij hoeft het niet hoor, maar dan blijft die persoon maar lekker alleen. Ik vind een partner niet 'zomaar', maar ja, das mijn mening.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt mensen zijn die hun dier zomaar wegdoen omdat de partner ze niet wil.
Heeft ze nog niet door dan, dat je dat beest niet kan uitstaan?!quote:Op maandag 29 maart 2010 06:16 schreef ggdijkman het volgende:
Thanks everyone. Ik weet genoeg. Geen draagvlak hier op Fok.
Edit, oh ja. Voor de mensen die zeggen "WAT? Na 2 maanden al nadenken over samenwonen!?"... Nee, nu nog niet, maar ik kijk wel graag vooruit en anders krijg ik over bijvoorbeeld een jaar -als samenwonen dan een concreet idee wordt- een verwijt "Ja, maar je wist een jaar geleden ook al dat ik die kat had, dus waarom kom je hier nu mee?"...
Ik ben onbegrepen in deze... So be it. Ik ga het wel uitmaken binnenkort. Thanks iedereen.
't Is helemaal niet aan de orde. Ik zou nooit een relatie beginnen met iemand die mijn kat niet kan uitstaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet hoor, maar dan blijft die persoon maar lekker alleen. Ik vind een partner niet 'zomaar', maar ja, das mijn mening.
Hoezo alleen er zijn zat mannen die ook van dieren houdenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet hoor, maar dan blijft die persoon maar lekker alleen. Ik vind een partner niet 'zomaar', maar ja, das mijn mening.
Dat dusquote:Op maandag 29 maart 2010 14:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is helemaal niet aan de orde. Ik zou nooit een relatie beginnen met iemand die mijn kat niet kan uitstaan.
Wat heeft dat nou met katten te maken? Er zijn genoeg mannen die katten wél leuk vinden, hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:37 schreef ioko het volgende:
En dan vragen sommige vrouwen zich af waarom ze geen partner kunnen vinden.
Ik ben trouwens een dierenliefhebber; van dieren in de natuur. Dieren in je eigen huis houden vindt ik vooral erg zielig voor die dieren
Deze post zou beter staan in ONZquote:Op maandag 29 maart 2010 14:37 schreef ioko het volgende:
En dan vragen sommige vrouwen zich af waarom ze geen partner kunnen vinden.
Ik ben trouwens een dierenliefhebber; van dieren in de natuur. Dieren in je eigen huis houden vindt ik vooral erg zielig voor die dieren
Oh, maar ik meen het serieus hoor. Ik heb meer gelezen over de ongezonde houding van vrouwen (veelal single) en katten. Ik kan er niet bij dat je een potentiele partner, waarbij ik ervanuit ga dat het om een man gaat waar je jezelf oud mee ziet worden, laat schieten voor een kat. Wat voor band heb je dan met dat dier?quote:
Als zij op het standpunt staat dat de kat per sé moet blijven dan is haar keuze ook duidelijkquote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef ggdijkman het volgende:
Ik heb sinds een maandje of 2 een vriendin. Echt een hele leuke, lieve meid waar ik best wel
"een toekomst" mee zie. Er is echter een probleem. Ze heeft een kat (jaar of 2 oud). Ik ben
niet "fysiek allergisch", maar ik vind het echt een schijtbeest.
Uiteindelijk wil zij (en ik) wel samenwonen, maar mijn stelling is vrij duidelijk: ik ga niet met een
kat in een huis wonen. No way.
Ben ik een botte lul? Sta ik niet in mijn "recht" omdat niet aan de buitenkant (niezen, rode ogen)
te zien is dat ik "allergisch" ben voor die k-beesten? Iemand met tips? Ervaringen?
Ik lees ook wel eens wat, maar ben zoiets nog niet eerder tegengekomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Oh, maar ik meen het serieus hoor. Ik heb meer gelezen over de ongezonde houding van vrouwen (veelal single) en katten. Ik kan er niet bij dat je een potentiele partner, waarbij ik ervanuit ga dat het om een man gaat waar je jezelf oud mee ziet worden, laat schieten voor een kat. Wat voor band heb je dan met dat dier?
Of is het misschien dat je een man die geen kat in zijn huis wil niet als partner zou willen? Dat kan natuurlijk ook.
Nee. De Viva is waarschijnlijk vooral positief over katten. Aangezien 1 op de 3 single vrouwen een kat heeft. En geloof me, niet 1 op de 3 single mannen heeft een kat.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:08 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik lees ook wel eens wat, maar ben zoiets nog niet eerder tegengekomen.
Lees jij toevallig de viva?
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee. De Viva is waarschijnlijk vooral positief over katten. Aangezien 1 op de 3 single vrouwen een kat heeft. En geloof me, niet 1 op de 3 single mannen heeft een kat.
http://www.roosschlikker.(...)vrouwen-en-hun-poes/
Dus vrijgezelle mannen, gewoon een kat nemen, dan vind je wel een vriendin.quote:'Ik geef toe: vrouwen kunnen ver gaan in hun dierenliefde, maar aan de andere kant blijkt daar uit dat ze veel liefde te geven hebben. Daarnaast pleit ik ervoor dat meer single mannen aan de kat gaan. Ze worden er verzorgend van en bovendien durf ik de stelling aan dat mannen met een kat meer openstaan voor de behoeftes van vrouwen. Feit is in ieder geval dat zo’n tachtig procent van mijn vrijgezelle vrouwlijke respondenten heeft aangegeven een man met een kat zeer aantrekkelijk te vinden. Dat lijkt me reden genoeg.’
Ja lekker, draai het verhaal maar omquote:Op maandag 29 maart 2010 15:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Dus vrijgezelle mannen, gewoon een kat nemen, dan vind je wel een vriendin.
Ik wil idd geen partner die NIET van dieren houdt. Lijkt me best logisch aangezien ik wel van dieren hou en dus niet van plan ben mijn dieren op te geven voor een eventuele vent.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Oh, maar ik meen het serieus hoor. Ik heb meer gelezen over de ongezonde houding van vrouwen (veelal single) en katten. Ik kan er niet bij dat je een potentiele partner, waarbij ik ervanuit ga dat het om een man gaat waar je jezelf oud mee ziet worden, laat schieten voor een kat. Wat voor band heb je dan met dat dier?
Of is het misschien dat je een man die geen kat in zijn huis wil niet als partner zou willen? Dat kan natuurlijk ook.
Das je goed recht. Ik vind het wel jammer dat je meteen als dierenhater wordt neergezet als je geen dieren in huis wilt. Ik vind dieren in huis zielig, wil niet zeggen dat ik niet van dieren hou. Daarnaast vindt ik het onhygienisch.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil idd geen partner die NIET van dieren houdt. Lijkt me best logisch aangezien ik wel van dieren hou en dus niet van plan ben mijn dieren op te geven voor een eventuele vent.
Ik zeg nergens iets over dierenhatersquote:Op maandag 29 maart 2010 15:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Das je goed recht. Ik vind het wel jammer dat je meteen als dierenhater wordt neergezet als je geen dieren in huis wilt. Ik vind dieren in huis zielig, wil niet zeggen dat ik niet van dieren hou. Daarnaast vindt ik het onhygienisch.
Ik draai je verhaal niet om, ik quote notabene uit het artikel waarnaar jij een link post!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja lekker, draai het verhaal maar om. Punt is dat vrouwen katten leuk vinden omdat katten zich als vrouwen gedragen (ff kort door de bocht). Mannen schijnen daar niet van te houden, hoe verklaar je anders dat mannen geen katten nemen?
Nu pas?!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:12 schreef _Arual_ het volgende:
Toen ik opbiechtte dat ik een vriendje had, was mijn vaders eerste en enige vraag: ''t Is toch wel een hondenmens!?'
Ik snap nu waarom.
Je draait het verhaal wel. Ik geef aan dat vrouwen katten leuk vinden (redenen zal ik dan niet meer over beginnen): cijfers geven aan dat 1 op de 3 single vrouwen een kat heeft. Bij mannen is dat niet zo. Ik heb geen cijfers, maar dat weet ik gewoon zeker. Mijn conclusie: mannen houden gemiddeld genomen minder van katten dan vrouwen. Dus dan neem je als vrouw een risico door een kat te nemen: de kans dat je een man tegenkomt die een kat wil is klein.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik draai je verhaal niet om, ik quote notabene uit het artikel waarnaar jij een link post!
En ik ken genoeg mannen die katten hebben en katten leuk vinden! Waarom wil je toch vasthouden aan dat bekrompen idee over vrouwen en katten?
Moet ik nu herhalen wat ik al zei? Dat ik citeer uit het artikel dat jij aanhaalt?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:16 schreef ioko het volgende:
[..]
Je draait het verhaal wel. Ik geef aan dat vrouwen katten leuk vinden (redenen zal ik dan niet meer over beginnen): cijfers geven aan dat 1 op de 3 single vrouwen een kat heeft. Bij mannen is dat niet zo. Ik heb geen cijfers, maar dat weet ik gewoon zeker. Mijn conclusie: mannen houden gemiddeld genomen minder van katten dan vrouwen. Dus dan neem je als vrouw een risico door een kat te nemen: de kans dat je een man tegenkomt die een kat wil is klein.
Jij zegt daarna dat een man maar een kat moet nemen als hij aantrekkelijk wil zijn voor vrouwen. Dan draai je de zaak dus om. Vrouwen met een kat zijn voor de (gemiddelde) man minder aantrekkelijk. Je kunt het niet leuk vinden, maar het is zo. De meeste mannen hebben niets met katten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |