Ik denk het ook niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
We gaan het niet eens zijn ga nou maar slapen
Wat een lekkertjequote:Op maandag 29 maart 2010 00:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Trouwens; mijn kat:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die kat is way cool!quote:Op maandag 29 maart 2010 00:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Trouwens; mijn kat:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Stevie, maar leeft nu niet meer.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat een lekkertjewat is zijn/haar/het naam?
En ze liggen naast je in bed. En op de bank. Ze vreten van je vreten in een onoplettend moment, en als je niet heel erg goed oppast zuipen ze je bier ook nog op.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja maar een kat is toch een een vies beest?
Hygienisch zijn ze niet
Vlooienbalen zij het. En dan lopen ze soms ook nog over het aanrecht heen. Of over tafel. BAH!
Goh, lijkt wel een vent!quote:Op maandag 29 maart 2010 00:51 schreef HetWasHandje het volgende:
[..]
En ze liggen naast je in bed. En op de bank. Ze vreten van je vreten in een onoplettend moment, en als je niet heel erg goed oppast zuipen ze je bier ook nog op.
Oh wacht... dat doen vriendinnen ook...quote:Op maandag 29 maart 2010 00:51 schreef HetWasHandje het volgende:
[..]
En ze liggen naast je in bed. En op de bank. Ze vreten van je vreten in een onoplettend moment, en als je niet heel erg goed oppast zuipen ze je bier ook nog op.
En zo is het.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:38 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Tief jij eens een eind op! Katten zijn hartstikke schoon, schoner dan honden of kanaries. Ze doen hun behoeftes tenminstes netjes in de bak.
@TS. Ben zelf een vent en hou van katten. Mij werd wel eens gevraagd of ik voor een vriendin kies of voor mijn katten. Dan kies ik toch liever voor mijn katten, no way dat ik ze weg doe alleen maar omdat een meid ze niks vind. Toekomst met meid is niet zeker, de katten zijn er wel altijd voor mij.
Dank je. Fijn dat er ook dit soort meningen zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 02:10 schreef StormWarning het volgende:
Ik vind katten wel relaxed, maar kattenliefhebbers die iedereen die die mening niet deelt haten vind ik over het algemeen vrij kansloos.
Maar even serieus, want ik wil het wel écht begrijpen.. hoe leuk vind je haar? Ligt daarin niet een groter probleem dan in die kat?quote:Op maandag 29 maart 2010 06:16 schreef ggdijkman het volgende:
Thanks everyone. Ik weet genoeg. Geen draagvlak hier op Fok.
Edit, oh ja. Voor de mensen die zeggen "WAT? Na 2 maanden al nadenken over samenwonen!?"... Nee, nu nog niet, maar ik kijk wel graag vooruit en anders krijg ik over bijvoorbeeld een jaar -als samenwonen dan een concreet idee wordt- een verwijt "Ja, maar je wist een jaar geleden ook al dat ik die kat had, dus waarom kom je hier nu mee?"...
Ik ben onbegrepen in deze... So be it. Ik ga het wel uitmaken binnenkort. Thanks iedereen.
Lijkt me duidelijk. Jij wil geen kat. Zij wil de kat niet wegdoen. Klaar. Zoek een andere vriendin.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef ggdijkman het volgende:
Moet ik er nu mee kappen? Zij is ook duidelijk dat ze haar kat niet wegdoet.
Waarom zou dat sneu zijn? Het lijkt me juist een heel eerlijk en realistisch besluit, als je nu al beseft dat die kat een breekpunt zal worden in de toekomst.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
Op het moment dat je écht gaat samenwonen(dus erover hebt, huizen zoekt e.d.), lijkt het mij zaak om er dán over na te denken. nu een relatie afkappen om een kat, zou wel sneu zijn.
quote:Op maandag 29 maart 2010 06:34 schreef ggdijkman het volgende:
Ik respecteer haar liefde voor haar kat ook echt wel. Maar het is gewoon iets waar ik niet mee kan leven. Mijn "onkunde" om die kat te accepteren vind ik hetzelfde als haar onkunde om te accepteren dat ik het een kutbeest vind...
Dat er uberhaupt mensen zijn die hun dier zomaar wegdoen omdat de partner ze niet wil.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:27 schreef ioko het volgende:
Dat er uberhaupt mensen zijn die een relatie met een persoon stellen boven een relatie met een dier. Ik zou gewoon met je vriendin overleggen TS, speel open kaart. Als zij zegt, die kat gaat nooit weg, dan weet je genoeg.
Voor mij hoeft het niet hoor, maar dan blijft die persoon maar lekker alleen. Ik vind een partner niet 'zomaar', maar ja, das mijn mening.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt mensen zijn die hun dier zomaar wegdoen omdat de partner ze niet wil.
Heeft ze nog niet door dan, dat je dat beest niet kan uitstaan?!quote:Op maandag 29 maart 2010 06:16 schreef ggdijkman het volgende:
Thanks everyone. Ik weet genoeg. Geen draagvlak hier op Fok.
Edit, oh ja. Voor de mensen die zeggen "WAT? Na 2 maanden al nadenken over samenwonen!?"... Nee, nu nog niet, maar ik kijk wel graag vooruit en anders krijg ik over bijvoorbeeld een jaar -als samenwonen dan een concreet idee wordt- een verwijt "Ja, maar je wist een jaar geleden ook al dat ik die kat had, dus waarom kom je hier nu mee?"...
Ik ben onbegrepen in deze... So be it. Ik ga het wel uitmaken binnenkort. Thanks iedereen.
't Is helemaal niet aan de orde. Ik zou nooit een relatie beginnen met iemand die mijn kat niet kan uitstaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet hoor, maar dan blijft die persoon maar lekker alleen. Ik vind een partner niet 'zomaar', maar ja, das mijn mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |