Wat maakt hem dat dan wel in jouw ogenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Deels waar, maar dat maakt TS nog geen botte lul.
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:02 schreef Synthesist het volgende:
als je voortaan nodig moet pissen kan je het wel in de plantenbak doen en die kat de schuld geven. zo moet je het ook bekijken
Jawel.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Deels waar, maar dat maakt TS nog geen botte lul.
Als je alles geprobeerd heb blijft er idd nix anders over dan uit mekaar gaan...quote:Op maandag 29 maart 2010 00:00 schreef mrfool het volgende:
[..]
Tuurlijk geprobeerd. Die beestjes werden inderdaad niet opgevoed. Het waren net haar kinderen op dat moment![]()
Maar ontopic; TS; Zoals ik al zei; je kent der pas 2 maanden!!! En dan al aan samenwonen denken EN druk maken om een kat? we vinken ongeschikt aan.
My point exactly...quote:Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je alles geprobeerd heb blijft er idd nix anders over dan uit mekaar gaan...
En willen samenwonen na 2 maanden elkaar kennen is natuurlijk gewoon een bietje dom.
Hij geeft haar twee opties: of de kat weg of ermee stoppen. Hij hoeft zichzelf echt niet te kwellen door de kat maar voor lief te nemen.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat maakt hem dat dan wel in jouw ogen
Welke debiel wil er nou van zn chick vragen om de kat weg te doen en verwacht dat ze ja zegt?
Het is voor mij het eerste dat ik vraag aan een man of die van dieren houdt en dat ik 3 katten heb. (opgevoed welteverstaan) Als die niet van dieren houdt heeft het weinig zin om een relatie aan te gaan aangezien dat niet ineens zal veranderen.
He could have seen this coming
Echtquote:Op maandag 29 maart 2010 00:04 schreef HetWasHandje het volgende:
[..]
Jawel.
Hey, geil chickie.... ik ken je maar net, maarreh... mochten we ooit gaan samenwonen, volgende week ff ofzow, danneh... mot die kat wel pleite hoor... Als ik uitgeneukt ben na een maandje of 6 dan tief ik wel weer op en ken je een nieuwe haarbal halen. Ja toch, niet dan?
Ik vind ook dat mijn laatste date haar kind moet dumpen, ik ben allergisch voor dat ding. Ze kan altijd nog een nieuwe maken en als dat niet lukt, dan kan ze er altijd nog 1 adopteren.
Dat is dus wat er in haar ogen plaatsvind. Nee... goede chick dat. Optieven met jou.![]()
Waarom is zij degene die moet kiezenquote:Op maandag 29 maart 2010 00:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hij geeft haar twee opties: of de kat weg of ermee stoppen. Hij hoeft zichzelf echt niet te kwellen door de kat maar voor lief te nemen.
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:02 schreef Synthesist het volgende:
als je voortaan nodig moet pissen kan je het wel in de plantenbak doen en die kat de schuld geven. zo moet je het ook bekijken
HAHA!quote:Op maandag 29 maart 2010 00:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waarom is zij degene die moet kiezenDat is je eerste fout al
HIJ is degene die moet kiezen, of de kat voor lief nemen, of ermee kappen.
Ja een man past zich al sowieso echt helemaal aan aan de vrouwquote:Op maandag 29 maart 2010 00:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
HAHA!![]()
Ik begrijp je vrouwelijke standpunt, maar ik verplaats me in de schoenen van TS. TS is een man en een man hoeft zich niet per se (voorzichtig lezen) aan een vrouw aan te passen.
Wat jij doet is de rollen omdraaien.
Precies. Jij kiest voor 'nee', hij dus ook, vaarwel.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja een man past zich al sowieso echt helemaal aan aan de vrouw![]()
![]()
Hij heeft gewoon geen recht om zoiets van dr te vragen, zo moeilijk is dat toch nietDat heeft nix met vrouw zijn te maken maar gewoon van fatsoen.
Een vent die denkt dat je je huisdier wegdoet om HIJ er niet mee om kan gaan.Dat is dan pech voor hem.
Dat is idd ook mijn advies, dat ie ermee kapt want zij doet haar dier niet weg.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies. Jij kiest voor 'nee', hij dus ook, vaarwel.![]()
Ik ga slapen.
een kat wast zich vaker dan jijquote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja maar een kat is toch een een vies beest?
Hygienisch zijn ze niet
Vlooienbalen zij het. En dan lopen ze soms ook nog over het aanrecht heen. Of over tafel. BAH!
Trolquote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hygienisch zijn ze niet
Vlooienbalen zij het. En dan lopen ze soms ook nog over het aanrecht heen. Of over tafel. BAH!
quote:
Nee. Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is idd ook mijn advies, dat ie ermee kapt want zij doet haar dier niet weg.
Jij doet alsof het niet logisch is dat zij voor der kat kiest, alsof ze alles moeten laten vallen voor HEM, de man der mannen! Want hij is de MAN.
De enige die moet kiezen hier is hij en ik hoop dat ie kiest voor ermee te kappen.
We gaan het niet eens zijn ga nou maar slapenquote:
Tief jij eens een eind op! Katten zijn hartstikke schoon, schoner dan honden of kanaries. Ze doen hun behoeftes tenminstes netjes in de bak.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hygienisch zijn ze niet
Ben het helemaal met je eens, een kennis van me zegt altijd: " een goede kat is een dooie kat "quote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hygienisch zijn ze niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |