abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79693219
je moet die kat maar voor lief nemen. je zal zelf ook wel iets hebben waar zij niet tegen kan.

als je voortaan nodig moet pissen kan je het wel in de plantenbak doen en die kat de schuld geven. zo moet je het ook bekijken
  maandag 29 maart 2010 @ 00:04:14 #27
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79693281
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Deels waar, maar dat maakt TS nog geen botte lul.
Wat maakt hem dat dan wel in jouw ogen
Welke debiel wil er nou van zn chick vragen om de kat weg te doen en verwacht dat ze ja zegt?

Het is voor mij het eerste dat ik vraag aan een man of die van dieren houdt en dat ik 3 katten heb. (opgevoed welteverstaan ) Als die niet van dieren houdt heeft het weinig zin om een relatie aan te gaan aangezien dat niet ineens zal veranderen.

He could have seen this coming
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 29 maart 2010 @ 00:04:24 #28
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_79693286
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:02 schreef Synthesist het volgende:
als je voortaan nodig moet pissen kan je het wel in de plantenbak doen en die kat de schuld geven. zo moet je het ook bekijken
pi_79693299
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Deels waar, maar dat maakt TS nog geen botte lul.
Jawel.

Hey, geil chickie.... ik ken je maar net, maarreh... mochten we ooit gaan samenwonen, volgende week ff ofzow, danneh... mot die kat wel pleite hoor... Als ik uitgeneukt ben na een maandje of 6 dan tief ik wel weer op en ken je een nieuwe haarbal halen. Ja toch, niet dan?

Ik vind ook dat mijn laatste date haar kind moet dumpen, ik ben allergisch voor dat ding. Ze kan altijd nog een nieuwe maken en als dat niet lukt, dan kan ze er altijd nog 1 adopteren.

Dat is dus wat er in haar ogen plaatsvind. Nee... goede chick dat. Optieven met jou.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:05:17 #30
52349 purplerose
pi_79693316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:00 schreef mrfool het volgende:

[..]

Tuurlijk geprobeerd. Die beestjes werden inderdaad niet opgevoed. Het waren net haar kinderen op dat moment

Maar ontopic; TS; Zoals ik al zei; je kent der pas 2 maanden!!! En dan al aan samenwonen denken EN druk maken om een kat? we vinken ongeschikt aan.
Als je alles geprobeerd heb blijft er idd nix anders over dan uit mekaar gaan...
En willen samenwonen na 2 maanden elkaar kennen is natuurlijk gewoon een bietje dom.
pi_79693441
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef purplerose het volgende:

[..]

Als je alles geprobeerd heb blijft er idd nix anders over dan uit mekaar gaan...
En willen samenwonen na 2 maanden elkaar kennen is natuurlijk gewoon een bietje dom.
My point exactly...
pi_79693468
TS durft gewoon niet.
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 29 maart 2010 @ 00:11:10 #33
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_79693471
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:04 schreef purplerose het volgende:

[..]

Wat maakt hem dat dan wel in jouw ogen
Welke debiel wil er nou van zn chick vragen om de kat weg te doen en verwacht dat ze ja zegt?

Het is voor mij het eerste dat ik vraag aan een man of die van dieren houdt en dat ik 3 katten heb. (opgevoed welteverstaan ) Als die niet van dieren houdt heeft het weinig zin om een relatie aan te gaan aangezien dat niet ineens zal veranderen.

He could have seen this coming
Hij geeft haar twee opties: of de kat weg of ermee stoppen. Hij hoeft zichzelf echt niet te kwellen door de kat maar voor lief te nemen.
Je moeder is een hamster
  maandag 29 maart 2010 @ 00:12:06 #34
118585 Crutch
pi_79693498
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:04 schreef HetWasHandje het volgende:

[..]

Jawel.

Hey, geil chickie.... ik ken je maar net, maarreh... mochten we ooit gaan samenwonen, volgende week ff ofzow, danneh... mot die kat wel pleite hoor... Als ik uitgeneukt ben na een maandje of 6 dan tief ik wel weer op en ken je een nieuwe haarbal halen. Ja toch, niet dan?

Ik vind ook dat mijn laatste date haar kind moet dumpen, ik ben allergisch voor dat ding. Ze kan altijd nog een nieuwe maken en als dat niet lukt, dan kan ze er altijd nog 1 adopteren.

Dat is dus wat er in haar ogen plaatsvind. Nee... goede chick dat. Optieven met jou.
Echt Ga ergens anders drogredeneren.
Je moeder is een hamster
  maandag 29 maart 2010 @ 00:15:41 #35
52349 purplerose
pi_79693615
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:11 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hij geeft haar twee opties: of de kat weg of ermee stoppen. Hij hoeft zichzelf echt niet te kwellen door de kat maar voor lief te nemen.
Waarom is zij degene die moet kiezen Dat is je eerste fout al HIJ is degene die moet kiezen, of de kat voor lief nemen, of ermee kappen.
pi_79693634
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:02 schreef Synthesist het volgende:

Maar eens met de rest. De kat krijg je nou eenmaal bij de vriendin, dus het is allebei of geen. Overigens kan het best zijn dat je helemaal niks met katten hebt, maar deze na verloop van tijd toch best leuk gaat vinden als je er regelmatig bij in de buurt bent. Ik heb helemaal niks met honden en puppy's vind ik leuk om te zien maar hoef ik echt niet in de buurt te hebben, totdat mn zus een hond kreeg en dat beest er steeds weer was. In het begin vond ik 'm erg vervelend maar nu vind ik het best een leuk beest, ook al moet ik nog steeds niks van andere honden hebben. Voordeel van honden is wel dat die iedereen leuk vinden (over het algemeen) en een kat moet je meestal een beetje bij slijmen. Ben je er echter van overtuigd dat dit bij jou nooit het geval zal zijn dan is het tijd voor een andere vriendin zonder kat.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 29 maart 2010 @ 00:21:12 #37
118585 Crutch
pi_79693780
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:15 schreef purplerose het volgende:

[..]

Waarom is zij degene die moet kiezen Dat is je eerste fout al HIJ is degene die moet kiezen, of de kat voor lief nemen, of ermee kappen.
HAHA!

Ik begrijp je vrouwelijke standpunt, maar ik verplaats me in de schoenen van TS. TS is een man en een man hoeft zich niet per se (voorzichtig lezen) aan een vrouw aan te passen.

Wat jij doet is de rollen omdraaien.
Je moeder is een hamster
  maandag 29 maart 2010 @ 00:23:51 #38
52349 purplerose
pi_79693854
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

HAHA!

Ik begrijp je vrouwelijke standpunt, maar ik verplaats me in de schoenen van TS. TS is een man en een man hoeft zich niet per se (voorzichtig lezen) aan een vrouw aan te passen.

Wat jij doet is de rollen omdraaien.
Ja een man past zich al sowieso echt helemaal aan aan de vrouw
Hij heeft gewoon geen recht om zoiets van dr te vragen, zo moeilijk is dat toch niet Dat heeft nix met vrouw zijn te maken maar gewoon van fatsoen.
Een vent die denkt dat je je huisdier wegdoet omdat HIJ er niet mee om kan gaan. Dat is dan heel fijn pech voor hem.
pi_79693913
Ja maar een kat is toch een een vies beest?
Hygienisch zijn ze niet
Vlooienbalen zij het. En dan lopen ze soms ook nog over het aanrecht heen. Of over tafel. BAH!
  maandag 29 maart 2010 @ 00:26:25 #40
118585 Crutch
pi_79693919
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:23 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ja een man past zich al sowieso echt helemaal aan aan de vrouw
Hij heeft gewoon geen recht om zoiets van dr te vragen, zo moeilijk is dat toch niet Dat heeft nix met vrouw zijn te maken maar gewoon van fatsoen.

Een vent die denkt dat je je huisdier wegdoet om HIJ er niet mee om kan gaan. Dat is dan pech voor hem.
Precies. Jij kiest voor 'nee', hij dus ook, vaarwel.

Ik ga slapen.
Je moeder is een hamster
pi_79694011
Ik kan niet voor je vriendin spreken, ken haar niet en iedereen is anders. Maar bij mij zouden je kansen op 0,0 liggen, m'n poes was hier eerst.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:30:29 #42
52349 purplerose
pi_79694012
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

Precies. Jij kiest voor 'nee', hij dus ook, vaarwel.

Ik ga slapen.
Dat is idd ook mijn advies, dat ie ermee kapt want zij doet haar dier niet weg.
Jij doet alsof het niet logisch is dat zij voor der kat kiest, alsof ze alles moeten laten vallen voor HEM, de man der mannen! Want hij is de MAN.

De enige die moet kiezen hier is hij en ik hoop dat ie kiest voor ermee te kappen.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:31:42 #43
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_79694050
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hygienisch zijn ze niet
Vlooienbalen zij het. En dan lopen ze soms ook nog over het aanrecht heen. Of over tafel. BAH!
een kat wast zich vaker dan jij
Mijn piek is kwijt
  maandag 29 maart 2010 @ 00:32:45 #44
52349 purplerose
pi_79694082
quote:
Hygienisch zijn ze niet
Trol
pi_79694106
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:31 schreef drumminggod het volgende:

[..]

een kat wast zich vaker dan jij

Met z'n tong aan z'n vacht likken zeker?
Ik heb nog nooit een kat met een flesje Sanex richting de badkamer zien lopen.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:35:21 #46
118585 Crutch
pi_79694137
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:30 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat is idd ook mijn advies, dat ie ermee kapt want zij doet haar dier niet weg.
Jij doet alsof het niet logisch is dat zij voor der kat kiest, alsof ze alles moeten laten vallen voor HEM, de man der mannen! Want hij is de MAN.

De enige die moet kiezen hier is hij en ik hoop dat ie kiest voor ermee te kappen.
Nee. Dat maak jij ervan.
Je moeder is een hamster
  maandag 29 maart 2010 @ 00:36:39 #47
52349 purplerose
pi_79694167
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:35 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee. Dat maak jij ervan.
We gaan het niet eens zijn ga nou maar slapen
pi_79694208
quote:
Hygienisch zijn ze niet
Tief jij eens een eind op! Katten zijn hartstikke schoon, schoner dan honden of kanaries. Ze doen hun behoeftes tenminstes netjes in de bak.

@TS. Ben zelf een vent en hou van katten. Mij werd wel eens gevraagd of ik voor een vriendin kies of voor mijn katten. Dan kies ik toch liever voor mijn katten, no way dat ik ze weg doe alleen maar omdat een meid ze niks vind. Toekomst met meid is niet zeker, de katten zijn er wel altijd voor mij.
pi_79694209
quote:
Hygienisch zijn ze niet
Ben het helemaal met je eens, een kennis van me zegt altijd: " een goede kat is een dooie kat "
  maandag 29 maart 2010 @ 00:38:56 #50
52349 purplerose
pi_79694213
Weer een TS die met de noorderzon vertrokken is omdat de antwoorden hem niet aanstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')