Lachen om home video's - home video's met lachbandjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lachen om home video`s - Lachen om home video`s
betekenis?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:59 schreef RikKer93 het volgende:
Wie zou de mask nou zijn?
Nu al de TV première van het jaar! = film die 5 jaar na datum op de tv is te zienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:51 schreef Johnnie070 het volgende:
Nu al d'e TV première van het jaar! = de beste film die voor het eerst op tv te zien is in Nederland
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Koos, hoe zit dat nu eigenlijk? - Ik ben een dwerg op een krukje en stel vragen waarvan ik net doe alsof ik het niet weet.
[ afbeelding ]
Edit: Gelijkwaardige afbeeldingen:http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&rlz=1B3GGGL_nlNL299NL299&tbs=isch:1&q=andre+van+der+toorn&ndsp=21&imgtype=i_similar&sa=X&ei=LtWvS_mCFYjT-Qbv2IWnDQ&ct=img-sim-l&oi=image_sil&resnum=16&tbnid=A0qlzoAAxHnj_M:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:01 schreef Pingwingei het volgende:
Halsbrekende toeren - Te hard rijden en inhalen over een doorgetrokken streep
Inclusief falende kijkcijfers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:14 schreef Tabloid het volgende:
Move like Michael Jackson, de televisie hit in meer dan 10 landen! - Uitgezonden in twee landen inclusief Nederland.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:02 schreef Snaavel het volgende:
Iet wash mind blowingk - [Vertaald = Je laat me helemaal paf staan], deze zin word herhaaldelijk door Uri Geller gebruikt in het Kijkcijfer-Kanon (zie Reactie #26) De nieuwe Uri geller, waarvan er dit seizoen alweer een derde Uri Geller wordt uitgekozen, één blijkt waarschijnlijk niet genoeg.
DE WERELD GAAT TEN ONDER!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:43 schreef pr0tege het volgende:
HET MOMENT WAAR IEDEREEN OP HEEFT GEWACHT!!!
Hoe weet je dat??quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
SBS6 kijker = vmbo opgeleide kijker
Sow, die is goed met uploaden. Maar wij zijn goed met kip..quote:
Ja, en dat is dan weer echt nieuws, en daar praten ze dan niet over op shownieuws of hart van nederlandquote:
LEGENDARISCHE FAAL!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:28 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Sow, die is goed met uploaden. Maar wij zijn goed met kip..
Heel ironisch is het dat toen ik het idee kreeg, en het dus als reactie wou toevoegen ik naar rechts keek en ik dus een KFC reclame zag staan op de pagina..:P
Hierbij een PIC anders was het nooit gebeurt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef L.Mo het volgende:
Sloavink met sproitjes - Een gezonde en voedzame maaltijd.
Pallets sorteren - 'Best wel zwaar' werk.
Jij weet er iets te veel vanafquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef LeaderRoel het volgende:
Hole in the wall Slap aftreksel van Japanse spelshow wat hier slecht is neergezet. Vooral door het afschuwelijke duo Gerard Joling en Beau van Erven-Dorens die zich om de paar seconden moeten doodlachen terwijl niemand snapt wat er grappig is. Er mogen alleen maar SBS-BNers meedoen en een poging om door een muur heen te gaan wordt 10 keer herhaald.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lachen om home video`s - Lachen om home video`s
maar dan wel bij 3 beginnen, vanaf 10 kunnen ze nog niet meetellen.quote:Op donderdag 1 april 2010 07:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Aftellen vlak voor een programma Heel camping- en tokkie-Nederland kan zo gezellig meetellen.
Zelfs ik ben geen SBS6 kijkerquote:
Definitie 2# Aftellen voor een programma: proberen zo het niveau van de kijkers van SBS6 omhoog te krijgen door nog even snel de cijfers 10 tot en met 0 door te nemen..quote:Op donderdag 1 april 2010 07:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Aftellen vlak voor een programma Heel camping- en tokkie-Nederland kan zo gezellig meetellen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef Doler12 het volgende:
Vincent Dietvorst: De voornaamste vijand van Alberto!
En dan jouw boven-je-UI-tekst er bijquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:05 schreef Maraca het volgende:
straks meer: eigenlijk was dit het, maar we hopen dat u niet gaat zappen en toch blijft kijken.
quote:
Hij haalt halsbrekende toeren uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:57 schreef TwisterNederland het volgende:
Deze man haalt levensgevaarlijke capriolen uit op de weg - Hij haalt iemand in op een weg zonder tegenliggers en rijd daarbij net iets te hard. Ook vergeet hij de knipperlicht te gebruiken
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:52 schreef Dikkers het volgende:
Hans Kraaij junior - Slechte interviewer die voetballers het liefst proberen te vermijden. Mochten ze hem niet kunnen ontwijken lokt Hans ze net zo lang uit de tent totdat ze geirriteerd weglopen. Als dit gelukt is kijkt Hans voldaan in de camera en zegt: terug naar Edward in de studio.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:59 schreef najazeg het volgende:
[..]
Bij SBS zou je "What has been seen" plaatje goed passen.
quote:SBS tast het verstandelijk vermogen aan. Het kan krankzinnigheid en lomp gedrag veroorzaken. Kon Besluit 4 april 2010.
Inderdaad die man is echt zo vol van zichzelf. Echt een kapsonesmannetje.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:01 schreef trolololo het volgende:
Peter R. de Vries Egoïstische betweterige dwarspik die vooral de aandacht op zichzelf richt; door in iedere uitzending iets te zeggen als: 'Iemand zoals ik, die al 30 jaar misdaadverslaggever is, heeft veel meegemaakt, maar zoiets is echt uitzonderlijk!' of 'Ik kwam al snel deze man op het spoor door mijn goede opsporingstechnieken'. En het allerergste: De media geeft zo veel aandacht aan deze mafkoker!
QFT!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:01 schreef trolololo het volgende:
Peter R. de Vries Egoïstische betweterige dwarspik die vooral de aandacht op zichzelf richt; door in iedere uitzending iets te zeggen als: 'Iemand zoals ik, die al 30 jaar misdaadverslaggever is, heeft veel meegemaakt, maar zoiets is echt uitzonderlijk!' of 'Ik kwam al snel deze man op het spoor door mijn goede opsporingstechnieken'. En het allerergste: De media geeft zo veel aandacht aan deze mafkoker!
Daarbij is het ook handig te roepen dat dit wordt uitgezonden op de Nederlandse Televisie! Dat zal ze krijgen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:00 schreef Maraca het volgende:
Argumenteren: roepen naar de tegenpartij dat hij het wel gedaan heeft en dat net zo vaak herhalen totdat de tegenpartij het welles-nietes spelletje zat is.
Je weet niet hoe belspelletjes werk(t)en?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:05 schreef najazeg het volgende:
er heeft nog niemand gebeld (bij voormailige belspelletjes): Dat klopt omdat het niveau zo beledigend laag is dat er (bijna) niemand WIL bellen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Butterfly91 het volgende:
Domino Day - 3 uur lang kijken naar vallende domino's en huilende dominosteenleggers. Natuurlijk regelmatig onderbroken door een break verkapte kut belspelletjes(zie post 27# van Chowi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |