Lachen om home video's - home video's met lachbandjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lachen om home video`s - Lachen om home video`s
betekenis?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:59 schreef RikKer93 het volgende:
Wie zou de mask nou zijn?
Nu al de TV première van het jaar! = film die 5 jaar na datum op de tv is te zienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:51 schreef Johnnie070 het volgende:
Nu al d'e TV première van het jaar! = de beste film die voor het eerst op tv te zien is in Nederland
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Koos, hoe zit dat nu eigenlijk? - Ik ben een dwerg op een krukje en stel vragen waarvan ik net doe alsof ik het niet weet.
[ afbeelding ]
Edit: Gelijkwaardige afbeeldingen:http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&rlz=1B3GGGL_nlNL299NL299&tbs=isch:1&q=andre+van+der+toorn&ndsp=21&imgtype=i_similar&sa=X&ei=LtWvS_mCFYjT-Qbv2IWnDQ&ct=img-sim-l&oi=image_sil&resnum=16&tbnid=A0qlzoAAxHnj_M:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:01 schreef Pingwingei het volgende:
Halsbrekende toeren - Te hard rijden en inhalen over een doorgetrokken streep
Inclusief falende kijkcijfers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:14 schreef Tabloid het volgende:
Move like Michael Jackson, de televisie hit in meer dan 10 landen! - Uitgezonden in twee landen inclusief Nederland.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:02 schreef Snaavel het volgende:
Iet wash mind blowingk - [Vertaald = Je laat me helemaal paf staan], deze zin word herhaaldelijk door Uri Geller gebruikt in het Kijkcijfer-Kanon (zie Reactie #26) De nieuwe Uri geller, waarvan er dit seizoen alweer een derde Uri Geller wordt uitgekozen, één blijkt waarschijnlijk niet genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |