Je kunt nou eenmaal niet iedereen blij makenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die flauwe opmerkingen worden inderdaad niet altijd gewaardeerd
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt aan je bui dan ook he. Ik herken het.
Ik heb liever nepballetjes dan "verse". Probleem is alleen dat mijn moeder dat niet met mij eens is & dus altijd verse balletjes in de soep doetquote:
Mijn bui is vandaag erg goed eigenlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt aan je bui dan ook he. Ik herken het.
Dat is waarquote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt nou eenmaal niet iedereen blij maken
De tekst was gistermiddag al aangepastquote:Op zondag 28 maart 2010 15:00 schreef RealZeus het volgende:
Ik dacht: er mist wat in de OP.
Maar het is lichtelijk onzin om een meet die geweest is in de OP te knallen.
Een grote mond èn geen smaak!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pussy
[..]
hetzelfde dat ik kippensoep alleen lekker vind uit een pakje van de honig met nepballetjes van de lupack
Ik zeg toch dat het dan aan mij ligt?quote:
Haha, nah ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef automatic_ het volgende:
Mijn bui is vandaag erg goed eigenlijk
Ik vind het gewoon altijd irritant eigenlijk
Al geirriteerd raken doordat iemand 'pijnlijk' zegt, vind ik een beetje overdreven eigenlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef automatic_ het volgende:
TT
[..]
Ik heb liever nepballetjes dan "verse". Probleem is alleen dat mijn moeder dat niet met mij eens is & dus altijd verse balletjes in de soep doet
[..]
ik krijg alleen nepballen in de kippensoepquote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef automatic_ het volgende:
TT
[..]
Ik heb liever nepballetjes dan "verse". Probleem is alleen dat mijn moeder dat niet met mij eens is & dus altijd verse balletjes in de soep doet
[..]
Toen was ik aan het reizen dus dat heb ik niet gezien.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De tekst was gistermiddag al aangepast
Pijnlijk zelfsquote:Op zondag 28 maart 2010 15:01 schreef STING het volgende:
[..]
Al geirriteerd raken doordat iemand 'pijnlijk' zegt, vind ik een beetje overdreven eigenlijk
Geirriteerd is een groot woord. Jij hebt wel vaker van die onwijs flauwe opmerkingen en die zijn dan i.m.o. te flauw om leuk te vindenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:01 schreef STING het volgende:
[..]
Al geirriteerd raken doordat iemand 'pijnlijk' zegt, vind ik een beetje overdreven eigenlijk
ik heb wel smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Snap ik, haha.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen was ik aan het reizen dus dat heb ik niet gezien.
haquote:
Ik moet soms juist lachen om te flauwe opmerkingen.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geirriteerd is een groot woord. Jij hebt wel vaker van die onwijs flauwe opmerkingen en die zijn dan i.m.o. te flauw om leuk te vinden
Ik ben schuldigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De tekst was gistermiddag al aangepast
Kloptquote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geirriteerd is een groot woord. Jij hebt wel vaker van die onwijs flauwe opmerkingen
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wel smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik was het helemaal met je eensquote:
Om jou compleet overweldigd te krijgen, is blijkbaar geen enthousiasme nodigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben compleet overweldigd door jouw enthousiasme
Mijn oma maakte altijd hele lekkere groentesoep.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef vencodark het volgende:
Sowieso hou ik erg van soep. Vooral tomatensoep.
Nee, dan vind ik ze te flauw dat ik er niet om kan lachenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet soms juist lachen om te flauwe opmerkingen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om jou compleet overweldigd te krijgen, is blijkbaar geen enthousiasme nodig
Bij jou kennelijk nietquote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om jou compleet overweldigd te krijgen, is blijkbaar geen enthousiasme nodig
de kippensoep hoort ook niet uit blikquote:Op zondag 28 maart 2010 15:03 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind groente- en kippesoep uit blik niet echt lekker eerlijk gezegd.
Te zout. En ja, dat was die van Unox.
De tomatensoep uit blik daarintegen.
Mijn mam ook weleensquote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn oma maakte altijd hele lekkere groentesoep.Met veul groente en vlees enzo.
Mja, ik heb zelf misschien flauwe humor.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik ze te flauw dat ik er niet om kan lachen
Ziet? ik zit hier alleen hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij wordt al enthousiast als je haar ziet?
Dat scheelt dan misschien wel jaquote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
Mja, ik heb zelf misschien flauwe humor.
Humor is gewoon erg persoonlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik ze te flauw dat ik er niet om kan lachen
Soep.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef vencodark het volgende:
Sowieso hou ik erg van soep. Vooral tomatensoep.
maar natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaloezie omdat je zelf niet durfde te gaan.
quote:
Ja, ik ga gelijk kwispelen enzoquote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij wordt al enthousiast als je haar ziet?
Het motto van vandaag.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt weer.. lekker makkelijk voor mij
And so ends the bloody busines of the dayquote:
Klopt. Maar het moet niet lijken dat het "sport" is om een flauwe opmerking te makenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Humor is gewoon erg persoonlijk.
Ik hou wel van een beetje droge humor, maar daar moet je van houden.
Zijn we blij meequote:Op zondag 28 maart 2010 15:08 schreef STING het volgende:
Het motto van vandaag.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
Dat weet niemand joh.. ik niet, jij niet, hijzelf ook nietquote:Op zondag 28 maart 2010 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo into Cue was.
Als je een bepaald type humor niet leuk vindt, kan ik me voorstellen dat het al snel op een "sport" lijktquote:Op zondag 28 maart 2010 15:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar het moet niet lijken dat het "sport" is om een flauwe opmerking te maken
Ohquote:Op zondag 28 maart 2010 15:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar het moet niet lijken dat het "sport" is om een flauwe opmerking te maken
Het is het onderbewuste?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet niemand joh.. ik niet, jij niet, hijzelf ook niet
Dan was jij zeker erg laat?quote:
19.00 waren we daarquote:Op zondag 28 maart 2010 15:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ja uh, dat jullie pas zo laat aan komen puffen!
En de meet begon rond 14.00uur?quote:
daar blijf je op hopen natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And so ends the bloody busines of the day
ik heb een voorraadkast op mijn slaapkamerquote:
Als het om 14.00 begint (wat in de mooie OP stond), dan is 19.00 best laat, toch?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was al om 17:30 weg, dus dat zal wel meevallen
Straks ga je nog over dr dromen.quote:
Merk je vanzelf wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, het is uhm een vlaag van ontoerekeningsvatbaarheid. Waait wel weer over.
Op die manier, iddquote:Op zondag 28 maart 2010 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het om 14.00 begint (wat in de mooie OP stond), dan is 19.00 best laat, toch?
we waren wel al in utrecht hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het om 14.00 begint (wat in de mooie OP stond), dan is 19.00 best laat, toch?
Zijn ze weer naar de stairway gegaan?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:13 schreef mrbox het volgende:
Wie stelde voor om naar de stairway te gaan eigenlijk @ meet ?
geen flauw idee eigenlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 15:13 schreef mrbox het volgende:
Dat gaat toch altijd nog twee weken ná de meet door?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:13 schreef Duimelot het volgende:
gaat t nu nog steeds over de meet en de tijden, die is nu wel geweest toch
Jullie waren even het hotel aan het "inspecteren"?quote:
Sinds wanneer is dat een pub?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:13 schreef mrbox het volgende:
jij snapt mequote:Op zondag 28 maart 2010 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gaat toch altijd nog twee weken ná de meet door?
[..]
Jullie waren even het hotel aan het "inspecteren"?
[..]
Sinds wanneer is dat een pub?
HW wil volgens mij alleen maar naar stairways. hij vond vorige keer zo'n andere tent ook al niks. Terwijl het toch wel half doodsloeg toen we bij stairways aankwamenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zal HW wel geweest zijn, die vond die tent nix
of op een dag afspreken dat HW niet kanquote:Op zondag 28 maart 2010 15:15 schreef vencodark het volgende:
Volgende keer gewoon in een andere stad, is de verleiding een stuk kleiner weer naar Stairway te gaan.
Het is té duidelijk zeg maarquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:15 schreef vencodark het volgende:
Volgende keer gewoon in een andere stad, is de verleiding een stuk kleiner weer naar Stairway te gaan.
Beide hele goede ideeënquote:
Hij kon het niet weerstaanquote:Op zondag 28 maart 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hw zou toch eerst niet direct komen? Want kwam die daar eigenlijk doen?
Oooh dat! Maar daarvoor hoef je toch niet in Utrecht in het hotel al te zijn?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor haar en FF d.. duh.. je weet wel neuken in het hotel
ik zeg niks...quote:Op zondag 28 maart 2010 15:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie deed het met wie op de meet?
Vat eens even samen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |