Je kunt nou eenmaal niet iedereen blij makenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die flauwe opmerkingen worden inderdaad niet altijd gewaardeerd
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt aan je bui dan ook he. Ik herken het.
Ik heb liever nepballetjes dan "verse". Probleem is alleen dat mijn moeder dat niet met mij eens is & dus altijd verse balletjes in de soep doetquote:
Mijn bui is vandaag erg goed eigenlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt aan je bui dan ook he. Ik herken het.
Dat is waarquote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt nou eenmaal niet iedereen blij maken
De tekst was gistermiddag al aangepastquote:Op zondag 28 maart 2010 15:00 schreef RealZeus het volgende:
Ik dacht: er mist wat in de OP.
Maar het is lichtelijk onzin om een meet die geweest is in de OP te knallen.
Een grote mond èn geen smaak!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pussy
[..]
hetzelfde dat ik kippensoep alleen lekker vind uit een pakje van de honig met nepballetjes van de lupack
Ik zeg toch dat het dan aan mij ligt?quote:
Haha, nah ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef automatic_ het volgende:
Mijn bui is vandaag erg goed eigenlijk
Ik vind het gewoon altijd irritant eigenlijk
Al geirriteerd raken doordat iemand 'pijnlijk' zegt, vind ik een beetje overdreven eigenlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef automatic_ het volgende:
TT
[..]
Ik heb liever nepballetjes dan "verse". Probleem is alleen dat mijn moeder dat niet met mij eens is & dus altijd verse balletjes in de soep doet
[..]
ik krijg alleen nepballen in de kippensoepquote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef automatic_ het volgende:
TT
[..]
Ik heb liever nepballetjes dan "verse". Probleem is alleen dat mijn moeder dat niet met mij eens is & dus altijd verse balletjes in de soep doet
[..]
Toen was ik aan het reizen dus dat heb ik niet gezien.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De tekst was gistermiddag al aangepast
Pijnlijk zelfsquote:Op zondag 28 maart 2010 15:01 schreef STING het volgende:
[..]
Al geirriteerd raken doordat iemand 'pijnlijk' zegt, vind ik een beetje overdreven eigenlijk
Geirriteerd is een groot woord. Jij hebt wel vaker van die onwijs flauwe opmerkingen en die zijn dan i.m.o. te flauw om leuk te vindenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:01 schreef STING het volgende:
[..]
Al geirriteerd raken doordat iemand 'pijnlijk' zegt, vind ik een beetje overdreven eigenlijk
ik heb wel smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Snap ik, haha.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen was ik aan het reizen dus dat heb ik niet gezien.
haquote:
Ik moet soms juist lachen om te flauwe opmerkingen.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geirriteerd is een groot woord. Jij hebt wel vaker van die onwijs flauwe opmerkingen en die zijn dan i.m.o. te flauw om leuk te vinden
Ik ben schuldigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De tekst was gistermiddag al aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |