Kloptquote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geirriteerd is een groot woord. Jij hebt wel vaker van die onwijs flauwe opmerkingen
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wel smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik was het helemaal met je eensquote:
Om jou compleet overweldigd te krijgen, is blijkbaar geen enthousiasme nodigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben compleet overweldigd door jouw enthousiasme
Mijn oma maakte altijd hele lekkere groentesoep.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef vencodark het volgende:
Sowieso hou ik erg van soep. Vooral tomatensoep.
Nee, dan vind ik ze te flauw dat ik er niet om kan lachenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet soms juist lachen om te flauwe opmerkingen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om jou compleet overweldigd te krijgen, is blijkbaar geen enthousiasme nodig
Bij jou kennelijk nietquote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om jou compleet overweldigd te krijgen, is blijkbaar geen enthousiasme nodig
de kippensoep hoort ook niet uit blikquote:Op zondag 28 maart 2010 15:03 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind groente- en kippesoep uit blik niet echt lekker eerlijk gezegd.
Te zout. En ja, dat was die van Unox.
De tomatensoep uit blik daarintegen.
Mijn mam ook weleensquote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn oma maakte altijd hele lekkere groentesoep.Met veul groente en vlees enzo.
Mja, ik heb zelf misschien flauwe humor.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik ze te flauw dat ik er niet om kan lachen
Ziet? ik zit hier alleen hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij wordt al enthousiast als je haar ziet?
Dat scheelt dan misschien wel jaquote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
Mja, ik heb zelf misschien flauwe humor.
Humor is gewoon erg persoonlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik ze te flauw dat ik er niet om kan lachen
Soep.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef vencodark het volgende:
Sowieso hou ik erg van soep. Vooral tomatensoep.
maar natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaloezie omdat je zelf niet durfde te gaan.
quote:
Ja, ik ga gelijk kwispelen enzoquote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij wordt al enthousiast als je haar ziet?
Het motto van vandaag.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt weer.. lekker makkelijk voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |