quote:Op zondag 28 maart 2010 19:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Geeneens een weerwoord? Godver, wat een tegenvaller
Da's lekker op tijd.quote:
Ik heb net even geslapen...quote:
Gisteren verjaardag van een vriendin gehad, en daar blijven slapen. Om een uur of 7 (zomertijd) gingen we pas een poging doen tot slapenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren verjaardag van een vriendin gehad, en daar blijven slapen. Om een uur of 7 (zomertijd) gingen we pas een poging doen tot slapenEn om 1 uur was ik weer klaarwakker.
Poging doen tot, het duurde sowieso nog wel een uur a anderhalf voor ik sliepquote:
Da's nie veul.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Poging doen tot, het duurde sowieso nog wel een uur a anderhalf voor ik sliepEn ik slaap altijd heel slecht en onrustig bij anderen (behalve bij Ez), en ik word heel vaak wakker.
Dus bij elkaar misschien net 4 uur geslapen
Dat klopt. Ben er wel achtergekomen dat zwarte vodka superlekker isquote:
Ik bedenk me opeens dat ik met school bezig zou gaan vandaag.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb geen zin om te werken morgen.
Volgende week wel lekker lang weekend
Wat moet je doen ?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens dat ik met school bezig zou gaan vandaag.
2 hoofdstukken van scheikunde leren, dinsdag herkansing.quote:
Oh?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ben er wel achtergekomen dat zwarte vodka superlekker is
Dat is een stom vak.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2 hoofdstukken van scheikunde leren, dinsdag herkansing.
Smaakt naar bosbessenquote:
Ik weet hetquote:
In ieder geval succes ermeequote:Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet hetik word er ook niet echt vrolijk van.
Samen slapen?quote:
Was net aan ;t douchenquote:
Jaquote:
Ik doe foto's uploaden in een bepaalde volgorde zodat de eerste foto het meest aantrekkelijk is he, want dan willen mensen kopen kopen kopen..toch?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is er aan het handje?
Iedereen al van het nieuwe nummer van Rinus genoten?
Ja, rondsnuffen is ook heul leuk, maar een advertentie plaatsen zoals je hem wilt hebben is blijkbaar moeilijker gemaakt ofzo...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit daar lekker op rond te snuffelen voor een aanhangwagen!
Kan je de volgorde niet veranderen?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe foto's uploaden in een bepaalde volgorde zodat de eerste foto het meest aantrekkelijk is he, want dan willen mensen kopen kopen kopen..toch?
Nou..dan is mijn advertentie klaar, gooit marktplaats de foto's allemaal door elkaar!![]()
Ehm nee, maar ik denk dat dat ook niet genieten wordt...
Met 1 foto?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef ToT het volgende:
Ik heb er laatst nog een eethoek op gezet. Geen problemen mee gehad.
Neequote:Op zondag 28 maart 2010 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je de volgorde niet veranderen?
Ik vind ;m anders wel leuk
Wat een grafsitequote:Op zondag 28 maart 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Needan moet je ze eerst weer verwijderen, dan nog een keer uploaden en dan als je geluk hebt doet ie het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |