quote:Op zondag 28 maart 2010 19:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Geeneens een weerwoord? Godver, wat een tegenvaller
Da's lekker op tijd.quote:
Ik heb net even geslapen...quote:
Gisteren verjaardag van een vriendin gehad, en daar blijven slapen. Om een uur of 7 (zomertijd) gingen we pas een poging doen tot slapenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren verjaardag van een vriendin gehad, en daar blijven slapen. Om een uur of 7 (zomertijd) gingen we pas een poging doen tot slapenEn om 1 uur was ik weer klaarwakker.
Poging doen tot, het duurde sowieso nog wel een uur a anderhalf voor ik sliepquote:
Da's nie veul.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Poging doen tot, het duurde sowieso nog wel een uur a anderhalf voor ik sliepEn ik slaap altijd heel slecht en onrustig bij anderen (behalve bij Ez), en ik word heel vaak wakker.
Dus bij elkaar misschien net 4 uur geslapen
Dat klopt. Ben er wel achtergekomen dat zwarte vodka superlekker isquote:
Ik bedenk me opeens dat ik met school bezig zou gaan vandaag.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb geen zin om te werken morgen.
Volgende week wel lekker lang weekend
Wat moet je doen ?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens dat ik met school bezig zou gaan vandaag.
2 hoofdstukken van scheikunde leren, dinsdag herkansing.quote:
Oh?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Ben er wel achtergekomen dat zwarte vodka superlekker is
Dat is een stom vak.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2 hoofdstukken van scheikunde leren, dinsdag herkansing.
Smaakt naar bosbessenquote:
Ik weet hetquote:
In ieder geval succes ermeequote:Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet hetik word er ook niet echt vrolijk van.
Samen slapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |