abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79680179
Tweede Wereldoorlog vergelijkingen vind ik ook te ver gaan. Wilders is niet van plan om gaskamers te bouwen, noch is hij van plan om alle niet-blanken op de trein te zetten.

Wij (anti-Wilders en pro-Wilders mensen) kunnen best een respectabele discussie voeren toch?
pi_79680784
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:12 schreef Zienswijze het volgende:
Tweede Wereldoorlog vergelijkingen vind ik ook te ver gaan. Wilders is niet van plan om gaskamers te bouwen, noch is hij van plan om alle niet-blanken op de trein te zetten.
En weer gaat de PVV-aanhanger de fout in door te denken dat wij Wilders met WOII-Hitler vergelijken. Hilter begon niet van de een op de andere dag vernietgingskampen te bouwen. Sterker, genocide was in eerste instantie helemaal niet aan de orde.

Zoals L_V al zegt: verdiep je eens in de Hitler voordat hij aan de macht kwam.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79680834
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:12 schreef Zienswijze het volgende:
Dat klopt. Wat dat betreft gaat de vergelijking mi compleet mank. Maar waar hij wel klopt is het stelselmatig alle problemen negeren ofwel terugvoeren op een (one) issue dat een bevolkingsgroep in het geheel op de korrel neemt en beticht van een geheime agenda om de Hele Wereld te overheersen. In onze achtertuin!
quote:
Wij (anti-Wilders en pro-Wilders mensen) kunnen best een respectabele discussie voeren toch?
Dat is wel de insteek van dit forum ja, discussie.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79681236
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En weer gaat de PVV-aanhanger de fout in door te denken dat wij Wilders met WOII-Hitler vergelijken. Hilter begon niet van de een op de andere dag vernietgingskampen te bouwen. Sterker, genocide was in eerste instantie helemaal niet aan de orde.

Zoals L_V al zegt: verdiep je eens in de Hitler voordat hij aan de macht kwam.
Je blijft ook maar doorgaan he?
Verdiep jij je nou maar in de 1400 jaar lange islamitische geschiedenis en de wanpraktijken van Mohammed en zijn volgelingen op het Arabische schiereiland. Kijk tevens naar de huidige gang van zaken in de wereld en je begrijpt toch wel dat het niet verstandig is om de invloed van de islam nog groter te laten worden in Europa?
pi_79681471
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Verdiep jij je nou maar in de 1400 jaar lange islamitische geschiedenis en de wanpraktijken van Mohammed en zijn volgelingen op het Arabische schiereiland. Kijk tevens naar de huidige gang van zaken in de wereld en je begrijpt toch wel dat het niet verstandig is om de invloed van de islam nog groter te laten worden in Europa?
En verdiep jij je eens in 2000 jaar christelijke geschiedenis. Die staat ook vol van wandaden en pure slechtheid. Niet dat ik de daden van Mohammed daarmee goed praat, maar het is evident om te beseffen dat onze cultuur ook bloed aan de handen heeft.
pi_79681810
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nou sorry, als we "de moslims" nog steeds gaan afrekenen op waar Mohammed zijn zwaard of iets anders stak, dan kan ik me helemaal voorstellen dat "de islamitische wereld" zich wel drie keer bedenkt om ons nog in de buurt te laten komen na de kinderkruistochten (kindsoldaten! indoctrinatie!). Daarnaast zou het inderdaad verstandig zijn om ons even te verdiepen in 1400 jaar geschiedenis om te zien dat het allemaal iets genuanceerder ligt dan een Grote Boze Boerka.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 28 maart 2010 @ 20:50:42 #107
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79682161
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En verdiep jij je eens in 2000 jaar christelijke geschiedenis. Die staat ook vol van wandaden en pure slechtheid. Niet dat ik de daden van Mohammed daarmee goed praat, maar het is evident om te beseffen dat onze cultuur ook bloed aan de handen heeft.
Wat heb ik te maken met gebeurtenissen van 2000 jaar geleden? Ik leef nu en nu vormen de moslims de grootste bedreiging voor onze beschaving. Ik weet niet of jij een homofiel bent maar jij mag God op je blote knieën danken dat je in een christelijk land leeft.
pi_79682525
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou sorry, als we "de moslims" nog steeds gaan afrekenen op waar Mohammed zijn zwaard of iets anders stak,
Euh Mohammed geldt als de profeet van moslims. Een zeer belangrijk en intrigerend persoon dus. Het schijnt zelfs dat krijgsheer Mohammed de hele islam heeft bedacht, net zoals Jezus (die een pacifist was) het christendom heeft bedacht.
quote:
dan kan ik me helemaal voorstellen dat "de islamitische wereld" zich wel drie keer bedenkt om ons nog in de buurt te laten komen na de kinderkruistochten (kindsoldaten! indoctrinatie!).
Weet je trouwens wel dat jonge meisjes (kind! indoctrinatie!) zich opblazen doordat een paar doorgedraaide islamieten hen voorhouden dat ze daardoor in het Almachtige Paradijs komen? Nee, dat gebeurde niet in de Middeleeuwen. Dat gebeurt nu, in de moderne tijd!
quote:
Daarnaast zou het inderdaad verstandig zijn om ons even te verdiepen in 1400 jaar geschiedenis om te zien dat het allemaal iets genuanceerder ligt dan een Grote Boze Boerka.
Dat kan jij ons hier vast wel even uitleggen Gang je gang... Misschien kan je beginnen met de joden, christenen en polytheisten van het Arabisch schiereiland.
pi_79682665
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:50 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wat heb ik te maken met gebeurtenissen van 2000 jaar geleden? Ik leef nu en nu vormen de moslims de grootste bedreiging voor onze beschaving. Ik weet niet of jij een homofiel bent maar jij mag God op je blote knieën danken dat je in een christelijk land leeft.
Ja want christenen zijn al-tijd tolerant tov homoseksuelen. Per definitie. Net zoals moslims per definitie bezig zijn met een grote samenzwering om ons middels hun baarmoeders te bedwingen. Die nemen geen kinderen, die nemen minaretten op pootjes.
pi_79682823
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En bij de Religie van de Vrede komt dat geweld nog steeds grootschalig voor. Tijd om te stoppen dus. Hoe? Door keihard kritiek te leveren op de Religie van de Vrede, net zoals op het christendom keihard kritiek is geleverd tot in de jaren '90 van de 20e eeuw toe. Waarom hoor ik de linksen nooit zware kritiek op de islam leveren?
pi_79683028
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En bij de Religie van de Vrede komt dat geweld nog steeds grootschalig voor. Tijd om te stoppen dus. Hoe? Door keihard kritiek te leveren op de Religie van de Vrede, net zoals op het christendom keihard kritiek is geleverd tot in de jaren '90 van de 20e eeuw toe. Waarom hoor ik de linksen nooit zware kritiek op de islam leveren?
Serieuse vraag hoor, heb je soms een autistische aandoening ? Ik probeer echt je reacties te plaatsen in een bepaalde leefwereld, dan kan ik daar rekening mee houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2010 21:03:52 ]
pi_79683124
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Euh Mohammed geldt als de profeet van moslims. Een zeer belangrijk en intrigerend persoon dus. Het schijnt zelfs dat krijgsheer Mohammed de hele islam heeft bedacht, net zoals Jezus (die een pacifist was) het christendom heeft bedacht.
[..]
Net zoals de levenswandel/ideologie van Jezus nou niet echt afstraalt op het gros van zijn volgelingen, is het belachelijk om moslims af te rekenen op wat jou niet aanstaat aan hun profeet.
quote:
Weet je trouwens wel dat jonge meisjes (kind! indoctrinatie!) zich opblazen doordat een paar doorgedraaide islamieten hen voorhouden dat ze daardoor in het Almachtige Paradijs komen? Nee, dat gebeurde niet in de Middeleeuwen. Dat gebeurt nu, in de moderne tijd!
[..]
Ja, wel ook in de Middeleeuwen. Maakt dat het minder laakbaar in het heden? Nee.
quote:
Dat kan jij ons hier vast wel even uitleggen Gang je gang... Misschien kan je beginnen met de joden, christenen en polytheisten van het Arabisch schiereiland.
Wat moet ik daarover uitleggen? Dat ze in de loop van de eeuwen nagenoeg verdwenen zijn hetzij door geweld hetzij door assimilatie? Of had jij een beeld voor je van één tijdvak en één profeet die in in klap het schiereiland schoonveegde?
quote:
After the rise of Islam in the 7th century, the Jewish population of Yemen was treated in a progressively harsher fashion despite the Quranic verse "There is no compulsion in religion" (verse 2:256).
Jews had the status of dhimmi, protected persons. Dhimmi were not liable to pay zakat, but pay a lesser tax known as jizya, ineligible to serve in the army, not allowed to proselytise, forbidden to blaspheme against the Muslim religion and so on.
In the region now known as Saudi Arabia, Jews gradually disappeared via assimilation or the more frequent attrition. While Jewish populations seem to have increased in that region even after the Islamic Advent, by the middle of the the 16th century all Jews had disappeared from al Hejaz Region. This was made so in the rest of Saudi Arabia by royal edict after that nation's independence.
pi_79683313
quote:

[..]

Omdat je in die hoek misschien een beetje een blinde vlek hebt zitten?

http://www.nu.nl/algemeen(...)e-met-hoofddoek.html
http://boilingpoints.word(...)voor-importbruid-op/
http://www.volkskrant.nl/(...)an_moslima_strafbaar

1 minuutje googelen.
pi_79683434
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:50 schreef voice-over het volgende:

[..]

Mijn zus is geheel vrijwillig in een islamitisch land gaan wonen, heeft het prima naar dr zin en heeft daar zelfs een gezin gesticht. Maar volgens jou zijn dergelijke landen natuurlijk onleefbaar ondanks dat je zelf waarschijnlijk nog nooit Europa uit bent geweest.
pi_79683594
quote:

[..]

Kritiek leveren is wel iets anders dan de moslimgemeenschap een deel van hun rechten ontnemen, zoals Wilders voorstaat. Zelf heb ik kritiek op alle vormen van religie, maar ben wel van mening dat mensen vrij moeten om te bepalen wat zij willen geloven.
pi_79683790
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Net zoals de levenswandel/ideologie van Jezus nou niet echt afstraalt op het gros van zijn volgelingen, is het belachelijk om moslims af te rekenen op wat jou niet aanstaat aan hun profeet.
Jezus had toch echt wel een andere visie en ethiek dan Mohammed. Als je dat niet begrijpt, moet je toch echt terug naar de basisschool.
quote:
Ja, wel ook in de Middeleeuwen. Maakt dat het minder laakbaar in het heden? Nee.
Echter wel frappant dat moderntiteit in de islamitische ideologie ver te zoeken is.
quote:
Wat moet ik daarover uitleggen? Dat ze in de loop van de eeuwen nagenoeg verdwenen zijn hetzij door geweld hetzij door assimilatie? Of had jij een beeld voor je van één tijdvak en één profeet die in in klap het schiereiland schoonveegde?
Weet jij trouwens wel dat joden (en andere niet-moslims) in de islamitische deologie een kleur stof op hun kleding moeten dragen. Dit om hen te onderscheiden van de superieure moslims. Een ideologie uit het 20e eeuwse Duitsland deed ook zoiets na, volgens mij.

"For dhimmis to be clearly distinguishable from Muslims in public, Muslim rulers often prohibited dhimmis from wearing certain types of clothing, while forcing them to put on highly distinctive garments, usually of a bright color. The scholars cited the Pact of Umar in which Christians supposedly took an obligation to "always dress in the same way wherever we may be, and… bind the zunar [wide belt] round our waists". Al-Nawawi required dhimmis to wear a piece of yellow cloth and a belt, as well as a metallic ring, inside public baths [..] In 849 al-Mutawakkil ordered dhimmis to put a yellow veil on their heads and shoulders and wear a wide belt"
http://en.wikipedia.org/wiki/Dhimmis#Distinctive_clothing

Dit zijn trouwens wetten in de islamitische ideologie:
- dragen van speciale kleding die zich onderscheidt van die van moslims http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi

Gebeurt nu trouwens nog steeds hoor. Niet-moslims in Afghanistan, voorzover zij nog niet allemaal religieus zijn gezuiverd, moeten zich als dhimmi gedragen volgens Karzai's Administration.
pi_79684169
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Omdat je in die hoek misschien een beetje een blinde vlek hebt zitten?

http://www.nu.nl/algemeen(...)e-met-hoofddoek.html
http://boilingpoints.word(...)voor-importbruid-op/
http://www.volkskrant.nl/(...)an_moslima_strafbaar

1 minuutje googelen.
Van Halsema wist ik al. Waar zijn die andere 8 miljoen linksen met hun zware kritiek?
pi_79684404
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:13 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Jezus had toch echt wel een andere visie en ethiek dan Mohammed. Als je dat niet begrijpt, moet je toch echt terug naar de basisschool.
[..]
En ik zeg dat die visie en ethiek irrelevant zijn in het kader van hoe je hun volgelingen erop afrekent eeuwen na dato. Daar heb ik helemaal geen denigrerende persoonlijke aanvallen voor nodig. Ook iets wat je op school leert: netjes discussiëren.
quote:
Echter wel frappant dat moderntiteit in de islamitische ideologie ver te zoeken is.
[..]
Welke ideologie van de ziljoenen?
quote:
Weet jij trouwens wel dat joden (en andere niet-moslims) in de islamitische deologie een kleur stof op hun kleding moeten dragen. Dit om hen te onderscheiden van de superieure moslims. Een ideologie uit het 20e eeuwse Duitsland deed ook zoiets na, volgens mij.
Ja, in alle islamitische staten in alle tijdvakken was dat het geval, in tegenstelling tot bij de ruimdenkende christenen, waar joden nóóít gestigmatiseerd werden.
quote:
"For dhimmis to be clearly distinguishable from Muslims in public, Muslim rulers often prohibited dhimmis from wearing certain types of clothing, while forcing them to put on highly distinctive garments, usually of a bright color. The scholars cited the Pact of Umar in which Christians supposedly took an obligation to "always dress in the same way wherever we may be, and… bind the zunar [wide belt] round our waists". Al-Nawawi required dhimmis to wear a piece of yellow cloth and a belt, as well as a metallic ring, inside public baths [..] In 849 al-Mutawakkil ordered dhimmis to put a yellow veil on their heads and shoulders and wear a wide belt"
http://en.wikipedia.org/wiki/Dhimmis#Distinctive_clothing

Dit zijn trouwens wetten in de islamitische ideologie:
- dragen van speciale kleding die zich onderscheidt van die van moslims http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi

Gebeurt nu trouwens nog steeds hoor. Niet-moslims in Afghanistan, voorzover zij nog niet allemaal religieus zijn gezuiverd, moeten zich als dhimmi gedragen volgens Karzai's Administration.
In Afghanistan. Afghanistan is een kutzooi. Daar heeft Abdullah met de Pet op in Rotjeknor geen fuck mee te maken.
pi_79684474
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:18 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Van Halsema wist ik al. Waar zijn die andere 8 miljoen linksen met hun zware kritiek?
"Van Wilders wist ik het wel. Waar zijn die andere x miljoen PVV-stemmers met hun nuancering?"
pi_79685129
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En ik zeg dat die visie en ethiek irrelevant zijn in het kader van hoe je hun volgelingen erop afrekent eeuwen na dato. Daar heb ik helemaal geen denigrerende persoonlijke aanvallen voor nodig. Ook iets wat je op school leert: netjes discussiëren.
Als jij me kan betogen dat Mohammed geen rol speelt in de islam, heb je mijn stem Gang je gang...
quote:
Ja, in alle islamitische staten in alle tijdvakken was dat het geval, in tegenstelling tot bij de ruimdenkende christenen, waar joden nóóít gestigmatiseerd werden.
Waarom moet je altijd christenen erbij halen? Het christendom heeft, i.t.t., tot de islam geen fascistische trekken waarop ik je gewezen hebt. Jij bent toch als anti-PVV'er tegen fascisme? Spreek je dan ook uit tegen de islam.
quote:
In Afghanistan. Afghanistan is een kutzooi. Daar heeft Abdullah met de Pet op in Rotjeknor geen fuck mee te maken.
Nee hoor, dat komt omdat je geen flauw benul hebt van geschiedenis en alleen maar de PvdA- aan het napraten bent. Afghanistan was eerst boeddhistisch, totdat de islam met al haar gewelddadige facetten Afghanistan kwam binnenvallen. Met als gevolg nu een instabiel moslimland met de Taliban als roeptoeter. Was Afghanistan nog boeddhistisch, dan hadden we nu geen Taliban en had het Westen minder terreurdreiging.
pi_79685285
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Van Wilders wist ik het wel. Waar zijn die andere x miljoen PVV-stemmers met hun nuan cering?"
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?

Zware kritiek op christendom betekent ook zware kritiek op de islam.

Links staat toch voor rechtvaardighed? Waar zijn al die 8 miljoen linksen?
pi_79685909
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Als jij me kan betogen dat Mohammed geen rol speelt in de islam, heb je mijn stem Gang je gang...
[..]
Dat zei ik niet en dat weet je best.
quote:
Waarom moet je altijd christenen erbij halen? Het christendom heeft, i.t.t., tot de islam geen fascistische trekken waarop ik je gewezen hebt. Jij bent toch als anti-PVV'er tegen fascisme? Spreek je dan ook uit tegen de islam.
[..]
Ik maak zelf wel uit waar ik me tegen uitspreek en waarom, en dat is niet jouw brakke manier van redeneren. Het christendom is niks. In de Bijbel staan net als in de Koran een aantal stukken waar je de broek van afzakt qua houding naar vrouwen, homo's en andersgelovigen. Pas als volgelingen juist die stukken gaan toepassen en opnemen in wetgevingen, dan heb ik een probleem daarmee. Zo ben ik pertinent tegen wat voor praktische invloed van de sharias. In de meeste vormen hiervan staan namelijk discriminerende en rechtenschendende wetten. Tegen mensen die zo denken en dat willen invoeren spreek ik me uit, niet tegen elke moslim omdat Mohammed dit of dat minder etisch verantwoord dan Jezus opgelost heeft 1400 jaar geleden.
quote:
Nee hoor, dat komt omdat je geen flauw benul hebt van geschiedenis en alleen maar de PvdA- aan het napraten bent. Afghanistan was eerst boeddhistisch, totdat de islam met al haar gewelddadige facetten Afghanistan kwam binnenvallen. Met als gevolg nu een instabiel moslimland met de Taliban als roeptoeter. Was Afghanistan nog boeddhistisch, dan hadden we nu geen Taliban en had het Westen minder terreurdreiging.
Ja. En nu? Wat heeft dit te maken met het stigmatiseren van onze islamitische burgers als geheel? Hebben die de Boeddha-beelden opgeblazen?
pi_79686013
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat voor antwoord wil je van me? Een verantwoording voor elke linkse stemmer, acht miljoen in getal? Waarom die niet op Fok zitten? Waarom ze niet massaal aan de telefoon met de Elsevier hangen?
pi_79689589
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Doet Wilders dat ook dan? Ooh nee, die kruipt in de reet van zowel de paus als z'n rabbi.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:14:09 #125
177885 JoaC
Het is patat
pi_79691505
Misschien moet ik maar eens zeggen dat ik geweld en/of discriminatie tegen homo's/andere geloven in het algemeen afkeur en bestrijd wil zien.

Dan moet je niet mensen in groepen pakken, want dan verlaag je je tot hetzelfde niveau.

Geloven plegen geen misdaden, dat doen mensen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_79695885
De PVV wil straks de Koninklijke marechaussee door bepaalde wijken heen laten 'marcheren', hij laat zich onwelgevallig vaak erg negatief uit over een bevolkingsgroep, veel mensen hier ook maken zich daar zorgen om, en dan nog zeggen de pro-Wildersaanhangers: "Nou ja, we zien wel, als het kut wordt, doen we over vier jaar wel weer iets anders."

Ik snap dat dus niet, hè, dat je nog zo blind kunt vertrouwen op iemand waarbij juist eerder alle alarmbellen af zouden moeten gaan.

Al vind je dat de andere politieke partijen gefaald hebben, en ben je over een heleboel ontevreden, zelfs dan...want dat is het vaak: ontevredenheid.

Ik kan dat echt geen kritische houding noemen hoor.
  maandag 29 maart 2010 @ 05:28:15 #127
268409 voice-over
pi_79695916
quote:
Op maandag 29 maart 2010 04:54 schreef OeJ het volgende:
De PVV wil straks de Koninklijke marechaussee door bepaalde wijken heen laten 'marcheren', hij laat zich onwelgevallig vaak erg negatief uit over een bevolkingsgroep, veel mensen hier ook maken zich daar zorgen om, en dan nog zeggen de pro-Wildersaanhangers: "Nou ja, we zien wel, als het kut wordt, doen we over vier jaar wel weer iets anders."

Ik snap dat dus niet, hè, dat je nog zo blind kunt vertrouwen op iemand waarbij juist eerder alle alarmbellen af zouden moeten gaan.

Al vind je dat de andere politieke partijen gefaald hebben, en ben je over een heleboel ontevreden, zelfs dan...want dat is het vaak: ontevredenheid.

Ik kan dat echt geen kritische houding noemen hoor.
Wat moeten we anders? We zijn wanhopig omdat de gevestigde partijen er een zooitje van hebben gemaakt in dit land en geen echte wil tonen om hun fouten goed te maken. Wat dat betreft is de PvdA net de katholieke kerk.
pi_79695944
quote:
Op maandag 29 maart 2010 05:28 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wat moeten we anders? We zijn wanhopig omdat de gevestigde partijen er een zooitje van hebben gemaakt in dit land en geen echte wil tonen om hun fouten goed te maken. Wat dat betreft is de PvdA net de katholieke kerk.
Begin eens met logisch nadenken.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:02:23 #129
268409 voice-over
pi_79695949
quote:
Waarom hoor ik de linksen nooit zware kritiek op de islam leveren?
Dat vraag ik mij ook af. Tientallen jaren werden christenen belachelijk gemaakt door de linkse kerk die emancipatie een belangrijk goed vindt. Maar bij de Islam die openlijk oproept tot het discrimineren van vrouwen en homo's houden de sociaal-democraten hun mond. Wat is de reden daar van? Juist, electoraal gewin.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:03:10 #130
268409 voice-over
pi_79695950
quote:
Op maandag 29 maart 2010 05:59 schreef OeJ het volgende:

[..]

Begin eens met logisch nadenken.
Je bedoelt stemmen op een linkse partij?

Weer dat misplaatste superioriteitsgevoel-toontje.
pi_79695951
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:02 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook af. Tientallen jaren werden christenen belachelijk gemaakt door de linkse kerk die emancipatie een belangrijk goed vindt. Maar bij de Islam die openlijk oproept tot het discrimineren van vrouwen en homo's houden de sociaal-democraten hun mond. Wat is de reden daar van? Juist, electoraal gewin.
En Wilders is jou nu niet naar de mond aan het praten, wil je dat beweren?
pi_79695956
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:03 schreef voice-over het volgende:

[..]

Je bedoelt stemmen op een linkse partij?

Weer dat misplaatste superioriteitsgevoel-toontje.
Dat zal dan terecht zijn.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:08:30 #133
268409 voice-over
pi_79695960
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:03 schreef OeJ het volgende:

[..]

En Wilders is jou nu niet naar de mond aan het praten, wil je dat beweren?
Ik heb 100% gelijk en Wilders heeft 100% gelijk. Dus wie praat wie na?

Wie beweert dat de immigratie van de afgelopen 40-50 jaar een succes is geweest voor Nederland is compleet achterlijk.
quote:
Het onderzoek leverde twee belangrijke conclusies op. Ten eerste leveren niet-Westerse immigranten geen voordeel op voor de Nederlandse economie. Zij kosten de Nederlandse staat in totaal 43.000 euro gedurende hun hele leven. Ten tweede draagt immigratie niet bij aan het opvangen van de gevolgen van de vergrijzing.
CPB: Immigrant kost 43.000 euro
  maandag 29 maart 2010 @ 06:10:31 #134
268409 voice-over
pi_79695963
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:05 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dat zal dan terecht zijn.
Een inhoudsloze reactie die het ongelijk van jouw beweringen staaft.
pi_79695968
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:08 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik heb 100% gelijk en Wilders heeft 100% gelijk. Dus wie praat wie na?

Wie beweert dat de immigratie van de afgelopen 40-50 jaar een succes is geweest voor Nederland is compleet achterlijk.
[..]

CPB: Immigrant kost 43.000 euro
Laat ik voorop stellen dat ik geen last heb van falende immigratie, althans het interesseert me niet, maar goed, ik las ergens dat in sommige wijken in Amsterdam wel veel problemen zijn, mbt criminaliteit.

Ik heb die vergelijking al eerder gemaakt, maar speciaal voor jou, in Amerika hanteren ze ook een harde aanpak, zijn er die opvoedingskampen, zware gevangenisstraffen en strenge scholen, maar ook een corrupte (lees: racistisch) politie, is het criminaliteitscijfer hoger dan hier, en detectiepoorten op scholen, en camera's door heel de stad - terwijl dat bijvoorbeeld in Londen dus geen fuck helpt. Nou, wat een zegen! Nu mag jij weer.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:14:03 #136
268409 voice-over
pi_79695971
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:58 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja want christenen zijn al-tijd tolerant tov homoseksuelen. Per definitie. Net zoals moslims per definitie bezig zijn met een grote samenzwering om ons middels hun baarmoeders te bedwingen. Die nemen geen kinderen, die nemen minaretten op pootjes.
Dus jij raadt homo's aan te gaan leven in moslimlanden?

Jij haalt er ook van alles bij om de Islam superieur te stellen aan het christendom.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:18:26 #137
268409 voice-over
pi_79695978
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:13 schreef OeJ het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ik geen last heb van falende immigratie, althans het interesseert me niet, maar goed, ik las ergens dat in sommige wijken in Amsterdam wel veel problemen zijn, mbt criminaliteit.

Ik heb die vergelijking al eerder gemaakt, maar speciaal voor jou, in Amerika hanteren ze ook een harde aanpak, zijn er die opvoedingskampen, zware gevangenisstraffen en strenge scholen, maar ook een corrupte (lees: racistisch) politie, is het criminaliteitscijfer hoger dan hier, en detectiepoorten op scholen, en camera's door heel de stad - terwijl dat bijvoorbeeld in Londen dus geen fuck helpt. Nou, wat een zegen! Nu mag jij weer.
Als in de USA dezelfde linkse principes zouden worden gehanteerd als in Nederland mbt criminaliteit, was de USA al lang ten onder gegaan.

Een kinderverkrachter die levenslang krijgt, zal nooit meer kinderen verkrachten. Een moordenaar zal na zijn executie nooit meer moorden. Een winkeldief die voor de 3e maal betrapt is, zal 25 jaar nooit meer kunnen stelen.
pi_79695988
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:18 schreef voice-over het volgende:

[..]

Als in de USA dezelfde linkse principes zouden worden gehanteerd als in Nederland mbt criminaliteit, was de USA al lang ten onder gegaan.

Een kinderverkrachter die levenslang krijgt, zal nooit meer kinderen verkrachten. Een moordenaar zal na zijn executie nooit meer moorden. Een winkeldief die voor de 3e maal betrapt is, zal 25 jaar nooit meer kunnen stelen.
En je hebt daar dus ghetto's met bijna alleen zwarte mensen, omdat zij nog niet zo lang geleden, en waarschijnlijk nog steeds, in de hoek werden gezet, en Geert Wilders die doet momenteel niet anders, maar dan met moslims. Dat vind jij een vooruitgang om ook die kant op te gaan?
  maandag 29 maart 2010 @ 06:24:50 #139
268409 voice-over
pi_79695997
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:21 schreef OeJ het volgende:

[..]

En je hebt daar dus ghetto's met bijna alleen zwarte mensen, omdat zij nog niet zo lang geleden, en waarschijnlijk nog steeds, in de hoek werden gezet, en Geert Wilders die doet momenteel niet anders, maar dan met moslims. Dat vind jij een vooruitgang om ook die kant op te gaan?
Geert Wilders heeft veel betere ideeën: criminele Marokkanen met dubbel paspoort het land uitzetten. Al dat smerige, Noord-Afrikaanse tuig dat toch nooit van plan is hun leven te beteren en dat met de nek door ons wordt aangekeken, eindelijk opgerot.
pi_79696010
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:24 schreef voice-over het volgende:

[..]

Geert Wilders heeft veel betere ideeën: criminele Marokkanen met dubbel paspoort het land uitzetten. Al dat smerige, Noord-Afrikaanse tuig dat toch nooit van plan is hun leven te beteren en dat met de nek door ons wordt aangekeken, eindelijk opgerot.
Met zo'n grondhouding geef je bij voorbaat al geen kansen meer (ook niet op een goeie baan), weet je bijna zeker dat ze in de criminaliteit belanden, wordt jouw buurt alleen maar onveiliger van hoor.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:33:30 #141
268409 voice-over
pi_79696026
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:28 schreef OeJ het volgende:

[..]

Met zo'n grondhouding geef je bij voorbaat al geen kansen meer (ook niet op een goeie baan), weet je bijna zeker dat ze in de criminaliteit belanden, wordt jouw buurt alleen maar onveiliger van hoor.
Een goede baan? Ja, laten we slecht gedrag gaan belonen. Dat helpt.
pi_79696031
En al die "heilige" Nederlanders zien ruime kans om alle goede banen op te eisen, want die bevolkingsgroep staat toch al in de verdrukking. En ondertussen maar klagen hoe slecht zij het doen.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:34:57 #143
268409 voice-over
pi_79696033
Voor alle duidelijkheid: niet criminele Marokkanen mogen van mij blijven hoor.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:36:53 #144
268409 voice-over
pi_79696046
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:34 schreef OeJ het volgende:
En al die "heilige" Nederlanders zien ruime kans om alle goede banen op te eisen, want die bevolkingsgroep staat toch al in de verdrukking. En ondertussen maar klagen hoe slecht zij het doen.
Niet waar. Surinamers, Chinezen, Afghanen, Turken noem maar op hebben ook goede banen. Tja, het woord Marokkaan heeft tegenwoordig dezelfde lading als Mexicaanse griep. Niet onterecht als je het mij vraagt.
pi_79696047
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:34 schreef voice-over het volgende:
Mensen ruiken bloed bij een gewond dier, of gewonde dieren, zoals Wilders het nu wegzet krijg je, dat kan ik je nu al vertellen hele scheve verhoudingen.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:41:34 #146
268409 voice-over
pi_79696071
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:37 schreef OeJ het volgende:

[..]

Mensen ruiken bloed bij een gewond dier, of gewonde dieren, zoals Wilders het nu wegzet krijg je, dat kan ik je nu al vertellen hele scheve verhoudingen.
Acht criminele Marokkanen op straat ruiken ook bloed als ze 's avonds één Hollander zien lopen.
pi_79696080
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:41 schreef voice-over het volgende:

[..]

Acht criminele Marokkanen op straat ruiken ook bloed als ze 's avonds één Hollander zien lopen.
Nou ja, ik zou alleen nog eens kritisch nadenken of Wilders wel al die verbeteringen gaat brengen die jij denkt te krijgen met hem aan de macht. Ik geloof er geen reet van.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:49:03 #148
268409 voice-over
pi_79696097
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:43 schreef OeJ het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou alleen nog eens kritisch nadenken of Wilders wel al die verbeteringen gaat brengen die jij denkt te krijgen met hem aan de macht. Ik geloof er geen reet van.
Ik geloof het ook niet zo maar in de andere partijen heb ik nog minder vertrouwen.

Laten we wel zijn, het politieke stelsel van nu is van een achterlijkheid die niet te beschrijven is. Ik word nu al moe bij de gedachte aan de lijsttrekkersdebatten op TV waar 8 fractieleiders door elkaar heen tetteren zonder dat de kijker snapt waar de verschillen liggen.
pi_79696102
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:49 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik geloof het ook niet zo maar in de andere partijen heb ik nog minder vertrouwen.

Laten we wel zijn, het hele politieke stelsel van nu is van een achterlijkheid die niet te beschrijven is. Ik word nu al moe bij de gedachte aan de lijsttrekkersdebatten op TV waar 8 fractieleiders door elkaar heen tetteren zonder dat de kijker snapt waar de verschillen liggen.
Ik vertrouw de andere partijen ook niet, maar ik zie juist weer nog veel meer bezwaren met Wilders.
pi_79703223
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:34 schreef voice-over het volgende:
LINKSE RAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')