Je video's zijn niet openbaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 04:15 schreef -CRASH- het volgende:
Wat heb je aan 1 heteluchtballon....Als je er ook 2 kan krijgen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Zal er wat aan doenquote:
Hoe kom je dan aan 2 balonnen?quote:
Eerst FF wat met de eerste rond vliegen.... daarna weer terug naar de vindplaats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door SkyChat op 28-03-2010 10:19:45 ]
Soms duurt t uren, soms 1 minuut (zie mijn laatste filmpje, 2 minuten geleden ge upload, heel vreemd)quote:Op zondag 28 maart 2010 10:47 schreef JK het volgende:
Youtube moet 'm nog verwerken, denk dat ie na 12.00u toch wel moet werken.
Ik ook, en helemaal in t roodquote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef SoldMayor het volgende:
Owja ik ben verliefd op dit vliegtuig:
[ afbeelding ]
Haha vette glitch dat die andere "mee doet"quote:
Ja... 1 keerquote:Op zondag 28 maart 2010 13:22 schreef delano.888 het volgende:
Zijn jullie al eens zulke audio glitches tegen gekomen? Ik nog nooit maar zie t vaak in filmpjes...
http://www.justin.tv/clip/c71c49a8f53977fa
Trainer downloaden met stronger ropes en infinite ammoquote:Op zondag 28 maart 2010 15:01 schreef Niek. het volgende:
Heb hem vanmiddag gehaald, bevalt uitstekend, enige nadeel tot nu toe, heb echt altijd te weinig ammo...
Nooit last van, maar heb dan ook al wat wapens geupgrade (meer ammo meedragen) en pak altijd alles wat vijanden achter laten.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:01 schreef Niek. het volgende:
Heb hem vanmiddag gehaald, bevalt uitstekend, enige nadeel tot nu toe, heb echt altijd te weinig ammo...
Niet iedereen heeft de pc versie.. En ik zou t ook niet eens doen, dan is de lol er voor mij wel af..quote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Trainer downloaden met stronger ropes en infinite ammo
Done thatquote:
Kijk op de MAP in de OP.... Bij het vraagteken vind je de ballonquote:Op zondag 28 maart 2010 15:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb de komende tijd geen internet dus kan alleen op mijn mobiel wat internetten.
Normaal zou ik het zelf opzoeken, maar waar staat de ballon ongeveer? Dan zoek ik het zelf wel op!
http://i43.tinypic.com/34jda1v.jpgquote:Op zondag 28 maart 2010 15:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb de komende tijd geen internet dus kan alleen op mijn mobiel wat internetten.
Normaal zou ik het zelf opzoeken, maar waar staat de ballon ongeveer? Dan zoek ik het zelf wel op!
Briljant dudequote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef Silv het volgende:
What the. Hebben jullie al in een G9 Eclipse ofzo gevlogen? Gigantisch ding gek.
Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar de special edition, tegen welke prijs dan ook, de DLC is zeker de moeite waard!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Christiaan het volgende:
Waar issie het goedkoopst te krijgen voor de PS3?
budgetgaming.nlquote:Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Christiaan het volgende:
Waar issie het goedkoopst te krijgen voor de PS3?
Ja alleen ik kan er niet mee opstijgenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef Silv het volgende:
What the. Hebben jullie al in een G9 Eclipse ofzo gevlogen? Gigantisch ding gek.
Wil me ook niet echt goed lukken nee.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja alleen ik kan er niet mee opstijgen
zijn rockets toch (rechtsonderin staat dat). Maar wel veel, en idd, sterke explosies. Jammer alleen dat het zo moeilijk richten is met hoge snelheidquote:Op zondag 28 maart 2010 19:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Wil me ook niet echt goed lukken nee.
Die autogun van dat ding is wel écht écht ziek hard.
Ja hij kan iets van 4 rockets per keer schieten, maar hij heeft ook nog een autocannon. Die autocannon is echt sick.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
zijn rockets toch (rechtsonderin staat dat). Maar wel veel, en idd, sterke explosies. Jammer alleen dat het zo moeilijk richten is met hoge snelheid
Games zoals deze moet je kopen, niet downloaden, steun de developers als ze goede games maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef Chowi het volgende:
Tof. Ik ga dit spel ook 'kopen'.
Op zich niets mis met dat standpunt, en ik kan me er voor een heel groot gedeelte in vinden. Ware het niet dat die games echt misdadig duur zijn, tegenwoordig. Je wil niet weten hoeveel origineel gekochte games ik hier in mijn kast heb staan, die ik door de jaren allemaal heb gekocht.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Games zoals deze moet je kopen, niet downloaden, steun de developers als ze goede games maken.
Ik heb niets tegen downloaden maar betaal graag voor een goed product.
Bullshit games zijn helemaal niet duur voor de hoeveelheid tijd die je er in steekt. Ik vind het gewoon triest van je. En hoezo geen werk? Werk genoeg als je maar goed zoektquote:Op zondag 28 maart 2010 22:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op zich niets mis met dat standpunt, en ik kan me er voor een heel groot gedeelte in vinden. Ware het niet dat die games echt misdadig duur zijn, tegenwoordig. Je wil niet weten hoeveel origineel gekochte games ik hier in mijn kast heb staan, die ik door de jaren allemaal heb gekocht.
Maar hey, ik zit al tijden zonder werk omdat het nergens te vinden is en de zorgverzekering moet wel iedere maand betaald worden. Ik ga ervanuit dat die developers niet op een houtje zitten te bijten ATM, hoewel er natuurlijk een aanzienlijk percentage is dat downloadt.
Nou ja, voor mijn gevoel ben ik wel echt harstikke goed op zoek maar toch wil het niet vlotten. Ach ja, ik vind vast wel iets, ooit. Maar toch, ik denk echt wel dat ze genoeg winst blijven maken als ze die zooi iets in prijs verlagen hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bullshit games zijn helemaal niet duur voor de hoeveelheid tijd die je er in steekt. Ik vind het gewoon triest van je. En hoezo geen werk? Werk genoeg als je maar goed zoekt
Muzikanten verdienen tering veel met concerten, ik zie cd's dan ook meer als promotiemateriaal. Gamedevelopers kunnen geen concerten oid geven dus ja, daar geef ik graag geld aan uit, het houd me immers ook uren bezig. Ik vind 50 euro voor een game niet duur, dat geld haal je er makkelijk uit.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, voor mijn gevoel ben ik wel echt harstikke goed op zoek maar toch wil het niet vlotten. Ach ja, ik vind vast wel iets, ooit. Maar toch, ik denk echt wel dat ze genoeg winst blijven maken als ze die zooi iets in prijs verlagen hoor..
Is net als met muziek downloaden, dat dat criminaliteit genoemd wordt is echt overhyped.
Moet ik dan gaan liegen dat ik hem ga kopen terwijl ik hem download? Dat is toch veel triester?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Muzikanten verdienen tering veel met concerten, ik zie cd's dan ook meer als promotiemateriaal. Gamedevelopers kunnen geen concerten oid geven dus ja, daar geef ik graag geld aan uit, het houd me immers ook uren bezig. Ik vind 50 euro voor een game niet duur, dat geld haal je er makkelijk uit.
Oh en als je het toch download houd het dan voor je en kom hier niet semi-cool vertellen hoe jij een game gaat 'kopen' want dan ben je gewoon een trieste pauper
Is het zo moeilijk om te zeggen dat je het spel nu ook hebt? Hoef jij niet te liegen en hoeven wij niet te horen hoe triest je bentquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet ik dan gaan liegen dat ik hem ga kopen terwijl ik hem download? Dat is toch veel triester?
Waarom doe je na elke lullige opmerking eenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om te zeggen dat je het spel nu ook hebt? Hoef jij niet te liegen en hoeven wij niet te horen hoe triest je bent
Automatisme. Oh en niet gaan huilen, anders moet ik je nog troosten.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom doe je na elke lullige opmerking een?
Ik huilde al, in mijn PI.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Automatisme. Oh en niet gaan huilen, anders moet ik je nog troosten.
Oh tof. Ik ga er even voor zitten.quote:
Speciaal voor jou dan:quote:Op zondag 28 maart 2010 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
Deze topicje was zo goed met die ballonetje enzo.
Hoe de fuck kan je xbox crashen, wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 00:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Na 10 minuten crashte m'n xbox wel.
Schijnt te verdwijnen als je alle militaire basissen 100% hebt, omdat er dan geen vliegtuigen meer opstijgen, en deze op geen enkele plek gewoon stil staat...quote:Op maandag 29 maart 2010 01:53 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete vliegtuig![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 02:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Schijnt te verdwijnen als je alle militaire basissen 100% hebt, omdat er dan geen vliegtuigen meer opstijgen, en deze op geen enkele plek gewoon stil staat...
Het schijnt overigens alleen bij dit vliegtuig te zijn (omdat die als enige nergens stilstaand spawnd) dus je kan idd best gewoon 1 basis open laten en de rest wel overnemen..quote:Op maandag 29 maart 2010 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Dat betekend dus dat ik een aparte savegame aan ga maken voodat ik de laatste basis overneem
Nou oke,quote:Op maandag 29 maart 2010 02:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het schijnt overigens alleen bij dit vliegtuig te zijn (omdat die als enige nergens stilstaand spawnd) dus je kan idd best gewoon 1 basis open laten en de rest wel overnemen..
Goed punt, 5%, alleen 3 stonghold takeovers gedaan, en 9 uur. (maar ook zeker 2 uur die ik niet heb opgeslagen omdat ik veel geld had verspeeld)quote:Op maandag 29 maart 2010 02:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou oke,
Hoe ver ben jij eigenlijk?
En waar speel je op?
Ik zit pas op 7 procent![]()
Heb pas 7 missies gedaan en toch al 14 uur gespeeld
Ik denk dat ik met dit spel makkelijk de 100+ uren ga halen![]()
Ja ik heb ingame 7 uur en een beetje maar die telt niet alles zoals bijvoorbeeld de save/load games,quote:Op maandag 29 maart 2010 02:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goed punt, 5%, alleen 3 stonghold takeovers gedaan, en 9 uur. (maar ook zeker 2 uur die ik niet heb opgeslagen omdat ik veel geld had verspeeld)
quote:SoldMayor World Rank: 330 Just Cause 2
Hij stopte gewoon totaal met alles, ook niet lang gewacht maar gewoon uitgezet en opnieuw gestart. Verder niets aan de hand.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je xbox crashen, wat gebeurt er dan?![]()
PS3 hiero, nog nooit "gecrashed" wel eens gehad dat afsluiten niet ging en dat hij daardoor een "harde afsluit" doet oid (3 piepjes) maar meer ook niet.
Volgens mij komt dat gewoon random in beeld, die statistieken. Als er lang genoeg niks gebeurt.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:38 schreef delano.888 het volgende:
Nog een bug, ik heb blijkbaar een kill gemaakt terwijl ik heel erg hoog in de lucht zit
[..]
Dus als je ergens geen geld voor hebt, jat je het maar!?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar hey, ik zit al tijden zonder werk omdat het nergens te vinden is en de zorgverzekering moet wel iedere maand betaald worden. Ik ga ervanuit dat die developers niet op een houtje zitten te bijten ATM, hoewel er natuurlijk een aanzienlijk percentage is dat downloadt.
Met.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:36 schreef delano.888 het volgende:
Wat vinden jullie, zijn mijn filmpjes leuker met of zonder annotations?
TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVPquote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Aantal (verkapte) warez posts en een hoop tvp's verwijderd. Post gewoon een leuk bericht in plaats van een tvp. Game on!
Probeer ze kapot te maken met helikopters, dat is makkelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:24 schreef Cryothic het volgende:
Hoe zit t trouwens met die Colonel's?
Mag je die pas doodmaken na een bepaalde missie ofzo?
Ik zag er gistere 1, reed eroverheen met m'n vrachtwagen, heb m'n hele 'Rico Signature Gun' op hem leeg geschoten, en er ging geen pixel van z'n healthbar af
Aan de zijkant zitten zandzakken die moet je er af slaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:51 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoe fix je btw dat die hot air balloon de lucht in gaat (hij is toch vast aan de grond eigenlijk?) en waar kan je hem vinden?
Cryothic, ze hebben armor aan. Er is verder niks speciaals aan ze (ja, je hebt weer een Colonel killed, ze zijn allemaal uniek), maar je kan ze alleen maar killen door headshots te geven.
Heb net iemand aan zon ding vastgemaakt. Kerel heen en weer vliegen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef JK het volgende:
Die G9 Eclipse is ook een heerlijke straaljager. Wat een bakbeest en wat een raketten!
Net even een eerste boorplatform opgeblazen, ben je ook zo een minuut of 10-15 mee bezig als je rustig aan alles kapot maakt.
Ook geinig als je je verveelt.. zelf nooit aan gedacht :
Of gewoon een auto er aan vast hangen![]()
Eerst saven, dan kloten met black market, en dan reloaden doe ik vaak.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die Black Market is wel klote duur zeg
Is dat dat wijf van de reapers?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Die bolo santosi is zo kutMet dr kutstem.
En voor die signature gun danquote:Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eerst saven, dan kloten met black market, en dan reloaden doe ik vaak.
Valt trouwens best mee, heb nu 4 ton.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef JK het volgende:
Die G9 Eclipse is ook een heerlijke straaljager. Wat een bakbeest en wat een raketten!
Net even een eerste boorplatform opgeblazen, ben je ook zo een minuut of 10-15 mee bezig als je rustig aan alles kapot maakt.
Ook geinig als je je verveelt.. zelf nooit aan gedacht :
Of gewoon een auto er aan vast hangen![]()
Reloaden? Dan ben je toch alles kwijt?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eerst saven, dan kloten met black market, en dan reloaden doe ik vaak.
Valt trouwens best mee, heb nu 4 ton.
Ja daarom, ik save, koop veel leuke dingen, ga lekker klooien, en als ik klaar ben met klooien reload ik weer. Dan ga ik weer met al mijn geld normaal verder met de game.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Reloaden? Dan ben je toch alles kwijt?
Ik moet iig elke keer (of ik nou dood ga, of dat ik m'n savegame laad) die chaos parachute kopen
Waarom dat? Ben al heel vaak dood gegaan maar heb nog nooit een parachute moeten kopen. (heeft die chaos parachute nog voordelen?)quote:Op maandag 29 maart 2010 22:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Reloaden? Dan ben je toch alles kwijt?
Ik moet iig elke keer (of ik nou dood ga, of dat ik m'n savegame laad) die chaos parachute kopen
Nee, is gewoon een skin. Kost $5.000 bij de BlackMarket dealer. De gewone is gratis. Zelfde statistieken.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom dat? Ben al heel vaak dood gegaan maar heb nog nooit een parachute moeten kopen. (heeft die chaos parachute nog voordelen?)
Die lukken mij ook voor geen meterquote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik kan echt geen reet van die free-fall "races". Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |