Dus als je ergens geen geld voor hebt, jat je het maar!?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar hey, ik zit al tijden zonder werk omdat het nergens te vinden is en de zorgverzekering moet wel iedere maand betaald worden. Ik ga ervanuit dat die developers niet op een houtje zitten te bijten ATM, hoewel er natuurlijk een aanzienlijk percentage is dat downloadt.
Met.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:36 schreef delano.888 het volgende:
Wat vinden jullie, zijn mijn filmpjes leuker met of zonder annotations?
TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVPquote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Aantal (verkapte) warez posts en een hoop tvp's verwijderd. Post gewoon een leuk bericht in plaats van een tvp. Game on!
Probeer ze kapot te maken met helikopters, dat is makkelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:24 schreef Cryothic het volgende:
Hoe zit t trouwens met die Colonel's?
Mag je die pas doodmaken na een bepaalde missie ofzo?
Ik zag er gistere 1, reed eroverheen met m'n vrachtwagen, heb m'n hele 'Rico Signature Gun' op hem leeg geschoten, en er ging geen pixel van z'n healthbar af
Aan de zijkant zitten zandzakken die moet je er af slaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:51 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoe fix je btw dat die hot air balloon de lucht in gaat (hij is toch vast aan de grond eigenlijk?) en waar kan je hem vinden?
Cryothic, ze hebben armor aan. Er is verder niks speciaals aan ze (ja, je hebt weer een Colonel killed, ze zijn allemaal uniek), maar je kan ze alleen maar killen door headshots te geven.
Heb net iemand aan zon ding vastgemaakt. Kerel heen en weer vliegen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef JK het volgende:
Die G9 Eclipse is ook een heerlijke straaljager. Wat een bakbeest en wat een raketten!
Net even een eerste boorplatform opgeblazen, ben je ook zo een minuut of 10-15 mee bezig als je rustig aan alles kapot maakt.
Ook geinig als je je verveelt.. zelf nooit aan gedacht :
Of gewoon een auto er aan vast hangen![]()
Eerst saven, dan kloten met black market, en dan reloaden doe ik vaak.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die Black Market is wel klote duur zeg
Is dat dat wijf van de reapers?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Die bolo santosi is zo kutMet dr kutstem.
En voor die signature gun danquote:Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eerst saven, dan kloten met black market, en dan reloaden doe ik vaak.
Valt trouwens best mee, heb nu 4 ton.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef JK het volgende:
Die G9 Eclipse is ook een heerlijke straaljager. Wat een bakbeest en wat een raketten!
Net even een eerste boorplatform opgeblazen, ben je ook zo een minuut of 10-15 mee bezig als je rustig aan alles kapot maakt.
Ook geinig als je je verveelt.. zelf nooit aan gedacht :
Of gewoon een auto er aan vast hangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |