abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79665253
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Nooit bij stilgestaan, maar dat Jin de Kwon-candidate is zou wel verklaren waarom hij de ontploffing op de boot overleefde natuurlijk
Dat klinkt idd wel plausibel
pi_79665354
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:11 schreef Bragi het volgende:

Wait, wut, why?
Locke is dood, zijn naam staat doorgestreept.

ALS Jin zou zijn omgekomen bij de ontploffing op de boot én HIJ was de candidate (en niet Sun) dan zou de naam Kwon doorgestreept moeten zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_79665377
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:51 schreef Symer het volgende:
Dat gedoe met het goede vs de duivel is best wel een lamme ripoff van de bijbel.
De meeste kunst is een lamme ripoff van de bijbel :-P
pi_79665397
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:51 schreef Symer het volgende:
Dat gedoe met het goede vs de duivel is best wel een lamme ripoff van de bijbel.
In dat geval zou dit de ontknoping zijn;
quote:
When the Son of Man comes in His glory, and all the angels with Him, then He will sit on the throne of His glory. All the nations will be gathered before Him, and He will separate people one from another as a shepherd separates the sheep from the goats, and He will put the sheep at his right hand and the goats at the left. Then the king will say to those at His right hand, “Come, you that are blessed by my Father, inherit the kingdom prepared for you from the foundation of the world; for I was hungry and you gave me food, I was thirsty and you gave me something to drink, I was a stranger and you welcomed me, I was naked and you gave me clothing, I was sick and you took care of me, I was in prison and you visited me.” ... “Truly I tell you, just as you did it to one of the least of these who are members of my family, you did it to me.”

Then He will say to those at His left hand, “You that are accursed, depart from me into the eternal fire prepared for the devil and his angels; for I was hungry and you gave me no food, I was thirsty and you gave me nothing to drink, I was a stranger and you did not welcome me, naked and you did not give me clothing, sick and in prison and you did not visit me.” ... “Truly I tell you, just as you did not do it to one of the least of these, you did not do it to me.” And these will go away into eternal punishment, but the righteous into eternal life. (Matthew 25:31-36, 40-43, 45-46 NRSV)
  zondag 28 maart 2010 @ 12:01:14 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79665464
En Hurley is Jezus H. Christus dus die zal dan wel de candidate (komt me nu al de keel uit trouwens) zijn.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_79666553
Gaan ze voor alles nog een natuurwetenschappelijke verklaring kunnen geven? Want alles was toch zogenaamd verklaarbaar
  zondag 28 maart 2010 @ 13:19:43 #47
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_79667512
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:19 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik denk dat de uitleg van de fles uit de laatste aflevering (en gezien de reactie van MiB daarop) wel correct is en dat Jacob dus goed is en MiB het slechte. Ik verwacht niet dat ze daar nog op terug gaan komen met een twist.
Soms bevestigen de makers (ik weiger namen als Darlton te gebruiken) dingen die nog onduideijk zijn, door te bevestigen dat we sommige dingen gewoon mogen aannemen als correct.

Over de vaagheid over wie nu de "goede" en de "slechte" is, hebben ze gezegd dat dat de bedoeling is en dat daar nog verrassingen kunnen zitten (of misschien ook helemaal niet).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_79668784
heeft iemand al nagedacht wat we moeten als Lost afgelopen is?
  zondag 28 maart 2010 @ 14:07:16 #49
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79668854
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:04 schreef Mip1988 het volgende:
heeft iemand al nagedacht wat we moeten als Lost afgelopen is?
Alle boeken die in Lost aan bod zijn gekomen lezen. Kun je wel even mee voort.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_79672132
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:07 schreef Marble het volgende:

[..]

Alle boeken die in Lost aan bod zijn gekomen lezen. Kun je wel even mee voort.
En natuurlijk alle platen van Geronimo Jackson luisteren
pi_79672489
Ik hoop ook echt dat er een OST uitkomt van Michael Giacchino.
pi_79675142
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:09 schreef Jaytonism het volgende:
Ik hoop ook echt dat er een OST uitkomt van Michael Giacchino.
http://www.amazon.com/Original-Television-Soundtrack-Michael-Giacchino/dp/B000EHSVDM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=music&qid=1269790683&sr=8-1
pi_79675826
ik vraag me af in welke aflevering nou de antwoord komt op de meest essentiele vraag/vragen.

je zou verwachten de laatste aflevering, dat wil dan dus zeggen dat de komende afleveringen niet veel meerwaarde krijgt..

wel knap of frustrerend te noemen dat ze nog steeds na zoveel seizoenen de essentie tot het laatste weten uit te rekken.. en ben ook bang dat aan het einde je zult merken dat heel veel episodes er gewoon niet toe deden

zou bijvoorbeeld die neger nog terug komen, en de hoofdrolspelers van seizoen 1 en 2.. (heb even geen zin om die namen op te zoeken)
  zondag 28 maart 2010 @ 18:55:51 #54
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_79677285
de hoofdrolspelers van seizoen 1 en 2??
  zondag 28 maart 2010 @ 18:59:09 #55
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_79677393
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:55 schreef Miriampje het volgende:
de hoofdrolspelers van seizoen 1 en 2??
Artzt, Frogurt, Libby, Ana Lucia en zo

Oh kut, die zijn al d00d
pi_79678539
Ik moest wel even smakelijk lachen om de titel van de finale En daar zat ik me nu zo over op te vreten
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_79685739
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:01 schreef Marble het volgende:
En Hurley is Jezus H. Christus

[ afbeelding ]
full stops and exclamation marks
  zondag 28 maart 2010 @ 22:14:36 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79688174
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Nooit bij stilgestaan, maar dat Jin de Kwon-candidate is zou wel verklaren waarom hij de ontploffing op de boot overleefde natuurlijk
Oh ja.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79688586
Oja ik snap nu alles

alleen niet waarom ze niet gewoon chill en relaxt doen, weetje
  zondag 28 maart 2010 @ 22:37:22 #60
133369 Jivis
Critikut
pi_79689768
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:01 schreef StatusQuo het volgende:
ik vraag me af in welke aflevering nou de antwoord komt op de meest essentiele vraag/vragen.

je zou verwachten de laatste aflevering, dat wil dan dus zeggen dat de komende afleveringen niet veel meerwaarde krijgt..

wel knap of frustrerend te noemen dat ze nog steeds na zoveel seizoenen de essentie tot het laatste weten uit te rekken.. en ben ook bang dat aan het einde je zult merken dat heel veel episodes er gewoon niet toe deden
Niet mee eens eigenlijk, het blijft natuurlijk een mysterieuze serie en dat moet het ook tot het einde toe blijven. Ik verwacht in de laatste aflevering daarom ook geen overload aan antwoorden. Je merkt dit seizoen sowieso een beetje dat die antwoorden vrij gestaag komen.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')