De circuitrun was de laatste evy lesquote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb jij deel 1 er al opzitten dan? Of gaat het een tandje sneller?
ik alleen ik deed de 5kquote:Op zondag 28 maart 2010 21:48 schreef Skv het volgende:
Zijn er nog meer mensen die mee hebben gedaan aan de Zandvoort Circuit Run?
Ik had me er een halfjaar geleden voor opgegeven en wilde eigenlijk wegens een borrelweekend niet gaan. Gisterennacht om 5 uur besloten toch maar te gaan. Gezien ik aan de andere kant van het land woon ging de wekker om 7 uur. Ondanks mijn brakke kop en de anderhalf uur slaap ging het opzich wel redelijk.
Eindresultaat:
Snelheid 10,009 km/uur
4 kilometer 24:31
8 kilometer 49:37
Netto tijd 1:11:56
[ afbeelding ]
Couch to 5 Kquote:
yep, er is ook een vervolg tot 10Kquote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef Joene het volgende:
Ahja ook schema's en muziek voor langere afstanden dan 5k ?
Thanx is even kijken misschien is die muziek van deze sjaak beter te hanteren dan evy , evy wordt een beetje saaiquote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
yep, er is ook een vervolg tot 10K![]()
en voor op de iPhone ook apps die over je eigen muziek gaan(zowel de 5K als 10K versie)
Ik was die baggermuziek dus ook zo zat.. vandaar dat ik deze serie ben gaan doen ipv Evyquote:Op maandag 29 maart 2010 20:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Thanx is even kijken misschien is die muziek van deze sjaak beter te hanteren dan evy , evy wordt een beetje saaisteeds dezelfde muziek
Hee inderdaad...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:36 schreef Sheriam het volgende:
Ik zie dat ik van Evy serie 1 alleen les 1 t/m 27 heb, lessen 28/29/30 ontbreken. Nou zijn dat wel heel eenvoudige 'schema's' van gewoon 30 minuten aan 1 stuk lopen, maar zou 't toch wel handig vinden als ik de muziek enzo er bij had. Zelf vind ik, op een enkele uitzondering na, de muziek best wel aardig, en verder heb ik ook bijna geen muziek op m'n computer. Heeft iemand ze voor me die ze kan mailen misschien?
Goed man! Succesverhalen zijn okay!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef zesje het volgende:
Een jaar geleden ben ik begonnen met lopen op 44 jarige leeftijd waarvan 25 jaar gerookt en toen een paar maanden gestopt, licht overgewicht. Na een flitsende start liep ik na 3 maanden bij de fysiotherapeut met overbelastingsklachten van mijn onderbenen. Ook na de vakantie toen ik weer in de opbouw ging kreeg ik weer dezelfde klachten. Heb het de hele winter rustig aan gedaan en 2 keer per week 3,5 km gelopen op de loopband in de sportschool om mijn onderbenen sterker te maken. Een week of 5 geleden ben ik weer gaan opbouwen.
Gisteren heb ik mijn eerste 5K non stop gelopen in 36:20
Baggertijd natuurlijk maar ik ben megatrots op mezelf!Ook heel raar dat HET doel waar ik een jaar mee bezig ben geweest nu bereikt is. Ik kwam helemaal hyper thuis maar er was niemand thuis om het tegen te vertellen. Ik denk dat ik voorlopig 3 x per week 5K blijf lopen en ga proberen mijn tijd te verbeteren en pas daarna de afstand ga uitbreiden.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef zesje het volgende:
Een jaar geleden ben ik begonnen met lopen op 44 jarige leeftijd waarvan 25 jaar gerookt en toen een paar maanden gestopt, licht overgewicht. Na een flitsende start liep ik na 3 maanden bij de fysiotherapeut met overbelastingsklachten van mijn onderbenen. Ook na de vakantie toen ik weer in de opbouw ging kreeg ik weer dezelfde klachten. Heb het de hele winter rustig aan gedaan en 2 keer per week 3,5 km gelopen op de loopband in de sportschool om mijn onderbenen sterker te maken. Een week of 5 geleden ben ik weer gaan opbouwen.
Gisteren heb ik mijn eerste 5K non stop gelopen in 36:20
Baggertijd natuurlijk maar ik ben megatrots op mezelf!Ook heel raar dat HET doel waar ik een jaar mee bezig ben geweest nu bereikt is. Ik kwam helemaal hyper thuis maar er was niemand thuis om het tegen te vertellen. Ik denk dat ik voorlopig 3 x per week 5K blijf lopen en ga proberen mijn tijd te verbeteren en pas daarna de afstand ga uitbreiden.
Nja..laat ik het zo zeggen. Ze zijn niet voor niets zo zeldzaam, iedereen die ze host (en waar ze achter komen), krijgt een advocaat achter z'n broek aan over rechtenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:53 schreef PiRANiA het volgende:
Zijn die lessen eigenlijk vrij van rechten? Dan kan ik ze misschien wel hosten.
Oh, laat maar danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja..laat ik het zo zeggen. Ze zijn niet voor niets zo zeldzaam, iedereen die ze host (en waar ze achter komen), krijgt een advocaat achter z'n broek aan over rechten. Beetje jammer, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |