quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
Wat dan wél weer vreemd is, is dat we nog geen vijf minuten in die kroeg zaten en Ll had de eerste witte sliert al tegen de kandelaar aan zitten
Dat zei ik nog toen iedereen me vergat te melden dat ik moest remmen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat hele kerstgala was wel een soort drama. Maar dit is wel aardig.
Dat was ook goed.
quote:
quote:
Hey Blissquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:12 schreef MissBliss het volgende:
Thunder!
Dank jequote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Het is gewoon helemaal klaar al! [afbeelding]
[..]
Hier, neem een vlag! [afbeelding]
Is het mooi geworden?quote:
Als je er vanaf wil, gewoon even Shalalieën!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef MissBliss het volgende:
Ja, die heb ik nu gelijk in mn hoofd.
The Greys sloganquote:
Ik vind Thunderstruck leuker dan Shalaliequote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er vanaf wil, gewoon even Shalalieën!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind Thunderstruck leuker dan Shalalie
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Greys: bestaat eeuwige liefde met dezelfde partner wel??
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn ouders.
Ze waren elkaars eerste ook nog eens. En voor zover ik kan merken gaat dat nog helemaal top.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Jaloersmakend en hoopgevend.
Interessant.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Greys: bestaat eeuwige liefde met dezelfde partner wel??
Het bestaat natuurlijk echt wel, gelukkigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn ook elkaars eerste liefde en nu al 27,5 jaar gelukkig getrouwd.
Ik vraag me dat dus inderdaad net in dat topic af. Iedereen kent wel ouders of tantes en ooms die zo gelukkig zijn (of lijken), terwijl statistisch gezien er onwijs veel misloopt of vreemd word gegaan. Waar zitten die lui dan als niemand in zijn omgeving aan die statistieken denkt te komenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bestaat natuurlijk echt wel, gelukkig
Ik vraag me alleen oprecht af of die mensen (niet perse jouw ouders, maar gewoon, mensen die al zo lang met hun eerste liefde zijn) echt nooit denken 'Goh, hoe zou het met een ander zijn?'. En zelfs als ze daar niet naar handelen, ben je dan dus wel écht gelukkig je hele leven als je je altijd blijft afvragen 'What if..?'.
Nou ja, misschien slaat dit nergens op hoor. Ik vind het gewoon echt mateloos interessant, relaties en alles er omheen![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn ook elkaars eerste liefde en nu al 27,5 jaar gelukkig getrouwd.
Dat lange huwelijk is bijzonder, maar dan ook met je eerste liefde is echt van vroegah, dat zal in onze generatie echt nauwelijks meer zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me alleen oprecht af of die mensen (niet perse jouw ouders, maar gewoon, mensen die al zo lang met hun eerste liefde zijn)
Aahwquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Mijn ouders waren 36 jaar getrouwd, ook eerste liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik vroeg het me soms bij mijn grootouders wel af, of ze nog wel gelukkig waren enzo, met al hun gekibbel en gedoe. Maar je merkte gewoon dat toen mijn oma ziek was dat mijn opa zo veel van haar houdtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel bijzonder als ze ook echt gelukkig zijn
Meeste mensen die zo lang getrouwd zijn, zijn vaak happy voor de buitenwereld, en in die tijd en generatie is het ook half not-done om nog te gaan scheiden na zo'n tijd. En ook geen zin in de hele rompslomp.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Mijn ouders waren 36 jaar getrouwd, ook eerste liefde
Ik heb net ook via mijn moeders leeftijd en de leeftijd waarop ze getrouwd is uitgerekend hoe lang het ookalweer wasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne zijn ook vrij happy heb ik het idee, die houden het ook al ergens richting de 40 jaar vol geloof ik.
Ik ben een beetje een onattent drama met dat soort jubilea, ik weet dat nooit![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aahw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het klinkt gewoon beide raar![]()
Oh nou, ik weet dat nu toevallig omdat mn moeder het natuurlijk vaak genoemd heeft, anders had ik het ook niet geweten hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne zijn ook vrij happy heb ik het idee, die houden het ook al ergens richting de 40 jaar vol geloof ik.
Ik ben een beetje een onattent drama met dat soort jubilea, ik weet dat nooit![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant zie ik ook vaak zat mensen waarvan ik denk 'Oh my... wáárom zitten jullie nog steeds samen in één huis? Zelfkwelling?'.
Gemak, financieel beter, beter voor de kinderen, geen gezichtsverlies willen, gewenningquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant zie ik ook vaak zat mensen waarvan ik denk 'Oh my... wáárom zitten jullie nog steeds samen in één huis? Zelfkwelling?'.
Mijn neef en zijn vriendin gaan ook trouwen. Omdat ze zwanger is (al is hij wel een jaar of 25 of ouder, dus best een huwbare leeftijdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat zijn er een hoop, en ook veel jonge mensen nog, maar ja eenmaal lang bij elkaar, "tja we hebben een koophuis en ehhh tja, verder kan het altijd slechter".
'Geen zin in de papierwinkel'quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gemak, financieel beter, beter voor de kinderen, geen gezichtsverlies willen, gewenning
quote:
Comfort, alles voor elkaar hebben, de haat naar je partner voor lief nemend en je daar in berusten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gemak, financieel beter, beter voor de kinderen, geen gezichtsverlies willen, gewenning
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Comfort, alles voor elkaar hebben, de haat naar je partner voor lief nemend en je daar in berusten.
True, true. Denk ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk zelf niet dat het met het monogaam stukje te maken heeft, meer met een goeie match vinden.Iemand waar je wel 40 jaar mee samen wilt zijn.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:47 schreef Greys het volgende:Ik zie VIJF visjes en ze spelen in de bubbels, in het zonnetje!
Oh dat zou mij ook wel heel veel stress en zorgen geven ja, zoiets. Kan ik me voorstellen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen mijn vader een burn-out had en overspannen was (oid) was ik wel even bang dat mijn ouders uit elkaar zouden gaan. Veel geruzie, en van mijn moeder veel geklaag over mijn vader tegen mij (waarbij ik toch op een gegeven moment gezegd heb dat ze dat niet zo steeds tegen mij moest ventileren). Was wel een heftige anderhalf jaar ofzo.
Jaquote:
Ahwquote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou mij ook wel heel veel stress en zorgen geven ja, zoiets. Kan ik me voorstellen!
Mijn ouders waren altijd al wel echt goed met elkaar, maar toen mijn moeder vorig jaar ziek werd (nou ja, ze kreeg die kloteziekte maar eigenlijk is ze er nooit echt heel ziek van geweest, de bikkel) zijn ze aan een soort tweede jeugd begonnen ofzoZe lopen ineens ook weer handje in handje enzo. Hihi.
Ja, en als mensen daar voor kiezen, have fun.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja liever ontevreden maar stabiliteit, dan papierwinkels en "ja jeetje hoe doen we het dan met het huis, en ehhhhh weer daten..."
Het is niet 40 jaar een sprookje, werken blijft het altijd...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
True, true. Denk ik.
Maar bestáát dat dan echt, iemand met wie je wel 40 jaar mee samen wilt zijn?
Of ga je je op een gegeven moment toch weer vervelen?
Oeh! Oeh! Succes en plezier!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ahw
Ik ga er vandoor! naar het asiel
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ahw
Ik ga er vandoor! naar het asiel
Die van mij waren dat ook, tot ze besloten dat ze nu toch écht eens naar Afrika moesten omdat we daar familie hebben wonen. Toen zijn ze een maand weggebleven en daarna nog twee keer een maand geweest omdat ze verslaafd waren aan daar. En toen werden het ineens avonturiers op hun begin zestigstequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn allebei heel erg van die gewoontedieren. Die zoeken het niet zo om spannend en spontaan te doen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en als mensen daar voor kiezen, have fun.
Als je je vingers maar houdt, anders missen we je hier. Tot je romp mogen de crocs wel hebbenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij waren dat ook, tot ze besloten dat ze nu toch écht eens naar Afrika moesten omdat we daar familie hebben wonen. Toen zijn ze een maand weggebleven en daarna nog twee keer een maand geweest omdat ze verslaafd waren aan daar. En toen werden het ineens avonturiers op hun begin zestigste![]()
Als ik al die foto's zie en verhalen hoor ben ik jaloers en voel IK me ineens heel burgerlijk. Ik wil ook in een rivier met krokodillen vallen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij waren dat ook, tot ze besloten dat ze nu toch écht eens naar Afrika moesten omdat we daar familie hebben wonen. Toen zijn ze een maand weggebleven en daarna nog twee keer een maand geweest omdat ze verslaafd waren aan daar. En toen werden het ineens avonturiers op hun begin zestigste![]()
Als ik al die foto's zie en verhalen hoor ben ik jaloers en voel IK me ineens heel burgerlijk. Ik wil ook in een rivier met krokodillen vallen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je je vingers maar houdt, anders missen we je hier. Tot je romp mogen de crocs wel hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Homo!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je je vingers maar houdt, anders missen we je hier. Tot je romp mogen de crocs wel hebben.
Bwah, zelfs van kerels die ik als kind dus altijd heb gezien en bestempeld als zulke warme intelligente mannen.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zoals mijn oomquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De angst voor het alleen zijn hè.
Vooral bij mannen een grooooooooot issue.
Ook zoiets, na de scheiding hebben kerels na een huwelijk van 30 jaar allemaal in no-time een nieuwe vrouw, ook al past het voor geen meter, zolang ze maar niet alleen zijn
Ik heb zoveel moeders van vrienden in m'n omgeving allemaal single, kritisch afwachtend en die kerels douwen de eerste beste
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals mijn oom. Die was gescheiden (omdat zijn vrouw al maandenlang een affaire had, ook toen ze zwanger was van mijn oom...). Toen kwam ie met carnaval een vrouw tegen, paar maanden later was er weer een huwelijk
![]()
.
Maar zijn die moeders dan écht 'kritisch afwachtend' of simpelweg te schijterig om weer in iets nieuws te duiken?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook zoiets, na de scheiding hebben kerels na een huwelijk van 30 jaar allemaal in no-time een nieuwe vrouw, ook al past het voor geen meter, zolang ze maar niet alleen zijn
Ik heb zoveel moeders van vrienden in m'n omgeving allemaal single, kritisch afwachtend en die kerels douwen de eerste beste
Oh die vrouw kwam ook uit een scheiding. Dus die kende het klappen van de zweep alquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, ze trouwen ook allemaal weer, voor de (jonge) vrouw is het dan vaak de eerste keer en de big thing, en de kerel moet maar want "ach je maakt het vrouwtje zo blij hè".
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Maar zijn die moeders dan écht 'kritisch afwachtend' of simpelweg te schijterig om weer in iets nieuws te duiken?
Ik was even de scooter aan het repareren van paddo, maar ben er weer.quote:
Maar dat merk je vaak pas na maanden zo niet járen, of je nou wel écht bij elkaar past en dat ook zo blijft.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, echt vrouwen die na een moeilijk huwelijk en slechte match gewoon nu écht wel een type willen die bij ze pastDus liever iets minder gezellig alleen wonen, dan weer iets aangaan waar niet veel uit zal komen.
Niet alleen "hij is lief voor me", maar ook veel meer raakvlakken, om wel die 20 jaar nog vol te krijgen.
Oh jaloersmakend is het zeker als een relatie echt goed en fijn is, na zoveel jaarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Ik wil echt niet bitchen op mensen die wel zo lang bij elkaar blijven hoor.
Want het is ergens ook wel weer jaloersmakend dat ze dus of écht zo gelukkig zijn, of er genoegen mee nemen en daar dan tevreden mee zijn.
Nou deze post past echt prima in het huidige onderwerp op de één of andere manier!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:06 schreef MissBliss het volgende:
We hebben al een poesje op het oogmaar geen idee of dat echt een goede match is, dus dat gaan we nu uitzoeken!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat merk je vaak pas na maanden zo niet járen, of je nou wel écht bij elkaar past en dat ook zo blijft.
Da's het verneukeratieve aan dat hele relatiegedoe.
Nee ik bedoelde het ook anders, dat laatste... even denken hoe ik het uit moet leggen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaloersmakend is het zeker als een relatie echt goed en fijn is, na zoveel jaar![]()
Ik vind het ook altijd leuk als ik bij mensen zie dat ze zo lang happy zijn.
Maar jaloersmakend omdat ze genoegen nemen, als ze echt niet gelukkig zijn, maar voortkabbelen, neeAlles behalve
Dan komen we op dat ene onderwerp terug 'wat de maatschappij verwacht"
"Na zoveel jaar en een koophuis ga je toch niet meer uit elkaar, want...".
Voor mannen is dat zeker een issue, over het algemeen dan. Ik herken me niet in het niet alleen willen zijn of de angst daarvoor. Ik denk wel dat het zo is dat als ik zou weg gaan, dat het is om een ander. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:06 schreef MissBliss het volgende:
We hebben al een poesje op het oogmaar geen idee of dat echt een goede match is, dus dat gaan we nu uitzoeken!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het ook anders, dat laatste... even denken hoe ik het uit moet leggen.
Niet mensen die er genoegen mee nemen alleen, maar die er ook oprecht tevreden mee zijn, met dat genoegen nemen. Die heb je ook.
Dat zou misschien wel moeten ja (omdat de maatschappij dat verwacht?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je je neus een paar keer gestoten hebt kijk je echt wel nét even langer en selectiever
Is geen garantie voor het slagen, wel een garantie dat je niet als een blinde vertrekt.
Ja inderdaad. Zoietsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je mensen die niet over kleine dingen vallen omdat ze verder wel hele goeie dingen (oprecht) in hun partner zien? Die dus echt nuchter waarderen wat goed is en de rest laten en genoegen nemen? Zoiets?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel moeten ja (omdat de maatschappij dat verwacht?) maar dan is al het impulsieve en spontane er wel af eigenlijk. Maar goed, kijk waar mij dat gebracht heeft, impulsief zijn
En na die twee keer heel impulsief moest ik van mezelf dus vijf jaar alleen wonen en heb dat ook gedaan. Maar ik weet echt niet of dat nou beter is. Want op het moment dat ik voor de 3e keer ging samenwonen wist ik ook echt niet zeker of het 'm ging worden. Je leert iemand pas écht kennen als je er mee in 1 huis woont.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zoiets
En die dan wel eens stiekem nieuwsgierig zijn naar een ander, maar bij wie het dan niet opkomt om dat ook daadwerkelijk te gaan uitproberen. Omdat ze oprecht tevreden zijn met wat ze hebben, ook al is dat dan niet zaligmakend. Da's in feite 'berusten in', maar wel een bewonderenswaardige manier van je ergens in berusten. Vind ik dan. Want daar ontbreekt het mij nogal eens aan, aan die gave
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Scheiding verwerken, terwijl de man na 30 jaar huwelijk al na 3 maanden een nieuwe vrouw heeft
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat is daar de ramp dan aan? Je wil niet meer met elkaar verder, dus wat rot het je dan nog als je ex snel een nieuwe heeft. Zoals je zelf al zei; vaak betekent het dan niks maar hebben mannen gewoon geen zin single of alleen te zijn
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
We kunnen d'r boeken vol over schrijven he Pisces?
Ik noem mijn boek dan 'Door schade en schande" en de ondertitel wordt dan "... en nog weet ik het niet!"
Jups.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
En LL er is zeker niks mis mee, of je nou 10 jaar alleen bent of meteen een ander hebt, als het in beide gevallen is wat goed voelt = het goed (denk ik dan altijd)
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jups.
En hoe zat t nou bij jou? Je woont alleen met mini toch?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gooi geen dingen online, dat weet je inmiddels al LL
Da's ook de reden dat ik SaTC altijd zo'n toffe serie vond/vind.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaMaar tis ook best interessant allemaal
Ja dat is ook zo leuk aan het onderwerp, het lijkt wel of je er nooit over uitgesproken bent, je kan het altijd vanaf 10 kanten bekijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook de reden dat ik SaTC altijd zo'n toffe serie vond/vind.
Daar komt het allemaal steeds zo lekker in terug.
Briljant ook dat er een aflevering was over 'He's just not that into you' en over vrouwen die dan óveral iets achter gaan zoeken als een potentiële date wat minder interesse toont. "Hij heeft het vast druk, misschien is er iets met zijn moeder, zou zijn internet plat liggen misschien?'
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:30 schreef Dirkh het volgende:
Dus vrouwen zijn te afwachtend, en mannen willen te snel en teveel zodra hun "oude" relatie over lijkt te zijn. Is dat een beetje de conclusie die getrokken kan worden?
Ja, Ned. 2 om zeven uur!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; is die Masterclass vanavond weer?
Ja dat heb ik ook. Je kwam écht niet he, de 15e?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo leuk aan het onderwerp, het lijkt wel of je er nooit over uitgesproken bent, je kan het altijd vanaf 10 kanten bekijken.
quote:Ik snapte trouwens niet van de film dat ze nou toch met Big ging trouwen
Oh, dus ik mot nog 20 jaar wachten voordat ik daar antwoord op ga krijgen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de doelgroep "na 30 jaar scheiding" zeg ik ja![]()
Verder, weet ik het niet
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
Wat zeg je me nou?
Echt niet? Hoe had jij het dan graag zien eindigen?
Gewoon zo laten als het was? Had ook wel gekund ja, zo waren ze tenslotte ook al die jaren.
Maar dat ze samen moesten eindigen ondanks al die omzwervingen via anderen klopte wel he?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dus ik mot nog 20 jaar wachten voordat ik daar antwoord op ga krijgen.
Ik bel je rond die tijd wel een keer op om je aan deze post te herinneren.
Nee, ik heb geen polletje nodig om iets bevestigd te krijgen. Ik verbaas me wel een beetje over hoe mannen doorgaans bekeken worden in dit soort situaties. Veel is ook wel waar, maar zo makkelijk om het onder een bepaalde noemer te plaatsen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je de theorie ergens voor nodig? Misschien kunnen we een polletje starten.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen polletje nodig om iets bevestigd te krijgen. Ik verbaas me wel een beetje over hoe mannen doorgaans bekeken worden in dit soort situaties. Veel is ook wel waar, maar zo makkelijk om het onder een bepaalde noemer te plaatsen.
Verdedig je daar maar eens tegen, terwijl de man in dit geval gewoon doet wat zijn hart hem ingeeft. Dat dat wordt afgedaan als "Bang om alleen te zijn" of "op zoek is naar een groener blaadje" of woorden van dergelijke strekking, dat maakt het onverdedigbaar.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:46 schreef Dirkh het volgende:
Ah, we waren al over op de spinnen. Had iemand me niet even kunnen bellen toen ik bovenstaande post weloverwogen aan het typen was?
Ah, dan begrepen we elkaar even verkeerd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neh, ik zie ook mannen die heeeeeeeeel snel een ander hebben of vreemd zijn gegaan simpelweg omdat die "nieuwe vrouw" ze zo gelukkig maaktDaar is het "bang om alleen te zijn' dus niet van toepassing.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, dan begrepen we elkaar even verkeerd.
Ja, dat is zeker waar. Ik leef op cliché's. Als ik een vrouw ergens op wil pakken, dan is de kans vrij groot dat er een "Oh ja zo zijn vrouwen" bij komt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zou de wereld zijn zonder cliché's Dirk?
En het is gewoon wat ik veel in m'n omgeving heb gezien de laatste jaren, meer ook niet.
quote:
Ik denk dat dat beter is, dat mijn mannelijkheid even in perspectief wordt geplaatst. Dat het niet alleen wilde sex is, maar ook wel eens een knuffel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
We kunnen wel een groepsknuffel doen Dirk
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat beter is, dat mijn mannelijkheid even in perspectief wordt geplaatst. Dat het niet alleen wilde sex is, maar ook wel eens een knuffel.
Mwah.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat je blommen mee naar huis neemt zie ik je wel als fluffy.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat je blommen mee naar huis neemt zie ik je wel als fluffy.
De intentie was erquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah.
Dan heb je duidelijk een stukje gemist.
Nee das weer iets anders.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:07 schreef Dirkh het volgende:
En fluffy? Hebben we het nu over fluffy als in fluffer?
Ja, de intentie was er. Ik heb ook de intentie om me altijd heel netjes te gedragen. Maar als ik dat niet doe, neem jij dan genoegen met "De intentie was er" ?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, de intentie was er. Ik heb ook de intentie om me altijd heel netjes te gedragen. Maar als ik dat niet doe, neem jij dan genoegen met "De intentie was er" ?
Typisch weer vrouwen, die onthouden alles en gooien het minuten later weer voor je poten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je wilt je mannelijkheid weer uit perspectief hebben, ik noteer het!![]()
En nee, zolang m'n eigen partner wel blommen meeneemt, lig ik niet wakker van intenties van anderen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Typisch weer vrouwen, die onthouden alles en gooien het minuten later weer voor je poten.
Ik heb een slecht kookweekend. Vanavond gaan er gewoon salade, kaasjes en dat soort dingen op tafel. Stokbrood en toast.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg moody, wat ga je koken vanavond?
Ik kijk dat ook altijdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Ned. 2 om zeven uur!
Deze keer met Ellen ten Damme () en Henk Westbroek.
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb een slecht kookweekend. Vanavond gaan er gewoon salade, kaasjes en dat soort dingen op tafel. Stokbrood en toast.
Jamquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Ik maak een groenteschotel uit de oven met bladerdeeg, waar ik helemaal dol op ben, moet alleen nog even zoeken uit welk kookboek het ook alweer kwam.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb een slecht kookweekend. Vanavond gaan er gewoon salade, kaasjes en dat soort dingen op tafel. Stokbrood en toast.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook altijd. Vind het dit jaar leuker qua deelnemers dan vorig jaar.
Ik was ff buiten, de andere buurman (niet die van het hekkie) zag dat ik weerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:19 schreef Dirkh het volgende:
En wat ga jij koken? En Greys, waar ben jij nou weer?
Daar moet ik ook maar eens wat meer mee gaan doen. Als je nog wat lekkers tegenkomt, wat ik echt een keer geprobeerd moet hebben, geef ff een linkie.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Ik maak een groenteschotel uit de oven met bladerdeeg, waar ik helemaal dol op ben, moet alleen nog even zoeken uit welk kookboek het ook alweer kwam.
Ja. Die kan best nog verdacht goed zingen (jammer dat ie normaal zo'n rotrepertoire heeft). En Jette van der Meij (van GTST). Nooit geweten dat die kan zingen, maar blijkbaar heeft ze zelfs conservatorium gedaanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij vorige week gemist, was toen Thomas Berge?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Die kan best nog verdacht goed zingen (jammer dat ie normaal zo'n rotrepertoire heeft). En Jette van der Meij (van GTST). Nooit geweten dat die kan zingen, maar blijkbaar heeft ze zelfs conservatorium gedaan.
Klinkt geheel niet slecht.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jamzet je het receptjes hier ergens neer?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar moet ik ook maar eens wat meer mee gaan doen. Als je nog wat lekkers tegenkomt, wat ik echt een keer geprobeerd moet hebben, geef ff een linkie.
Dan is je huis toch ff wat minder spic en span? Het is hardstikke lekker weer, wel laptoppie mee he.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
gatver wat is dat toch dat met visite je huis helemaal spic en span moet
![]()
Wil liever naar buiten
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
gatver wat is dat toch dat met visite je huis helemaal spic en span moet
![]()
Wil liever naar buiten
Ik wilde vanmiddag het bereik van de laptop testen in de tuin. Maar door mijn poetsactiviteiten heb ik nu de zon gemist.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan is je huis toch ff wat minder spic en span? Het is hardstikke lekker weer, wel laptoppie mee he.
Ik zit nu ook half buiten, dubbel openslaande deuren zijn echt lekker.
Heb jij WiFiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag het bereik van de laptop testen in de tuin. Maar door mijn poetsactiviteiten heb ik nu de zon gemist.Maar wel lekker ramen en deuren open gehad de hele dag.
En waarom ben je verbaasd?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij WiFi![]()
Weet je hoe het werkt![]()
![]()
Greys, het kan dus wél
Jij gaat de poes van Die Van Jou terug brengen en de poes moet nog in het mandje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik riep toch laatst zo wijs tegen Greys dat ze als ze Boor ging vervoeren ze ff tijdje van tevoren het mandje in de kamer moest zetten.
3x raden wat ik over een uurtje ga doen. En 3x raden wat ik vergeten ben
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik riep toch laatst zo wijs tegen Greys dat ze als ze Boor ging vervoeren ze ff tijdje van tevoren het mandje in de kamer moest zetten.
3x raden wat ik over een uurtje ga doen. En 3x raden wat ik vergeten ben
Jij mag nooit meer radenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij gaat de poes van Die Van Jou terug brengen en de poes moet nog in het mandje.
Zit ik er naast en de poes ook?
Jawel!quote:
Je moet ook nog even de temperatuur invoeren.quote:
Faardappels?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Wat nam ik donderdag mee van het werk?
Het begint met een F.
Een Fuf-me?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Het begint met een F.
Volgende keer de bank buiten zetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Mijn bezoek van gisteren was trouwens mijn bank kwijt.![]()
Door de kamer herindeling staat die nu om het hoekje.
Die van mij stemt de temperatuur automagisch af.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet ook nog even de temperatuur invoeren.
De ene router zend signalen op een temperatuur van 40 graden uit, en andere weer 60. Als jij op 60 graden uitzendt en je router maar op 40 dan raakt je router oververhit en vice versa
En jij dacht dat dat een handig antwoord was om te geven aan iemand als Ll?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij stemt de temperatuur automagisch af.
oeh, nou wordt het echt lastig. Flommen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:13 schreef Cat22 het volgende:
Hint: het is geen eten.
Tenminste, lijkt mij niet lekker smaken.
Wrom niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En jij dacht dat dat een handig antwoord was om te geven aan iemand als Ll?
Nee, dat was woensdag.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oeh, nou wordt het echt lastig. Flommen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
Oh noes, mn poes ineens zo'n krols als een Tombolafan
Dat beest loopt onder luid gemauw tegen schoenen en deurposten aan te rijden
Is Die Van Jou krols?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
Heb ik thuis. In mijn computer.quote:
Oh fuck... zojuist heb jij de doos van Pandora geopend.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier in de wijk zijn ook vaak krolse poezen. En die krijsen 's nachts alles bij elkaar. Wanhopig zoals alleen vrouwen dat kunnen zijn.
Ja die van mij. Niet die van die van mij.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh fuck... zojuist heb jij de doos van Pandora geopend.
En zo kom je de dag wel door en zit je straks uitgeblust op de bank en gaat de telefoon: Ja, poekie heeft koorts, we komen een andere keer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
Gedweilde
nu nog eff boven wat kleding opruimen en klaarrrr
Goddomme zeg Llquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ach, die jongen weet niet beter.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh fuck... zojuist heb jij de doos van Pandora geopend.
Dus dat wordt maandag belletje DA? En dit weekend lol.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die van mij. Niet die van die van mij.
Mips dus![]()
Buffy is allang geholpen, is al 3. Maar Mips nog geen 1 en nooit last gehad. Dus wel paar keer van plan geweest, maar iedere keer uitgesteld
Je zit erop.quote:
Dit doe ik 2x p week dus niks uitgeblust op de bankquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En zo kom je de dag wel door en zit je straks uitgeblust op de bank en gaat de telefoon: Ja, poekie heeft koorts, we komen een andere keer.
Bijijijijna!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ninjaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zit erop.
Je kunt erop zitten. Als je nu erop zit en online bent vind ik je knap idioot.
Het was niet eetbaar, zei ik toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maak jij of ik het 'fagina' grapje, Dirkh?
Ik mis je punt evenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was niet eetbaar, zei ik toch?
Tsk.
't zal toch niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maak jij of ik het 'fagina' grapje, Dirkh?
quote:
Is misschien maar beter ook.quote:
Fiets jij zonder zadel dan ofzo? Het word steeds gekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijijijijijijijijijijna!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben een meisje! Fietszadels zijn saai.
Fietszadelopzetdildo?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijijijijijijijijijijna!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben een meisje! Fietszadels zijn saai.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Zucht. Stelletje geile beren hier.![]()
EEN FIETSZADELDEKJE! Met blomme erop.![]()
DRIE KEER WOORDWAARDE FTW!
quote:
Houd jij je maar bezig met die geile poes van je.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Het begint met een F.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:30 schreef Cat22 het volgende:
En met dank aan Yoko die op schoot ligt tussen mij en laptop heb ik mijn buikspieroefeningen ook al gedaan.
Er komt vast wel weer een nieuwe.quote:
Ja, ga jij lekker buikspieroefeningen doen met die rode kater.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Houd jij je maar bezig met die geile poes van je.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En zo kom je de dag wel door en zit je straks uitgeblust op de bank en gaat de telefoon: Ja, poekie heeft koorts, we komen een andere keer.
Wat?quote:
Da's heul niet om te lachen.quote:
*middelvinger*quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij WiFi![]()
Weet je hoe het werkt![]()
![]()
Greys, het kan dus wél
Ik kwam net terug van het durp en toen zag ik ze nog alle vijf!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er vloog hier net een reiger voorbij, met een vis in zijn muil.![]()
Mis je er een?
Ligt er aan waar je woont, voor morgen: Hoe zuidelijker hoe meer bewolkt en s'avonds in het zuiden regen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh schade, de klok gaat vooruit vannacht
Iemand enig idee of het morgen nog zonnig wordt zoals vandaag?
+1 voorspelbaar, vrouw: Aan uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
*toch voor de zekerheid nog even gaat tellen*
Oh ja joepie, weer een uur minder slapen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh schade, de klok gaat vooruit vannacht
Iemand enig idee of het morgen nog zonnig wordt zoals vandaag?
Een reiger in een vriezerquote:
ik ga zo een uurtje plat, heerlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja joepie, weer een uur minder slapen.
Dit is het weekend van het vele slapen geloof ik. Not
Het zou deze hele dag al regenen Pisces, dus ik durf écht geen voorspellingen te doen voor morgen
quote:
Dat neem ik mezelf ook al heel de dag voor, maar dat komt er vast niet van.quote:
Ja, het is nu al best wat uren mooi zonnigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Het zou deze hele dag al regenen Pisces, dus ik durf écht geen voorspellingen te doen voor morgen
Ja het is JOUW leeftijd. Ik ben nog heel jong gebleven (schrijf je mee Pisces) en kan met gemak een uur pitten, wakker worden en daarna weer doorgaan zoals het was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat neem ik mezelf ook al heel de dag voor, maar dat komt er vast niet van.
Ik denk dat ik zo ff in bad ga. En dan weer wakker schrik als mijn been van de rand in het water valt omdat in slaap ben gevallen en het water dan koud blijkt
Vroegah deed ik dat altijd als ik ging stappen op zaterdag, dan ging ik van 17 tot 19.30 nog ff slapen, dan douchen en aankleden en weg. En dan ging dat allemaal prima. Als ik nu even tussendoor overdag ga slapen ben ik daarna zo brak als maar kan en word ik de rest van de avond amper meer echt wakker.
Is het de leeftijd?
Een uurtje, die lever je vannacht weer in.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik nu een uur ga slapen ben ik vannacht met gemak wakker tot 04:00, dus dat doen we maar niet[/nachtmens]
Lees mijn weerbericht dan ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, het is nu al best wat uren mooi zonnig
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een uurtje, die lever je vannacht weer in.
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:53 schreef Dirkh het volgende:
en wordt met een uur vanzelf wakker. Ha!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef Ml-etje het volgende:
Doeg Ll
Het moet maar mooi weer zijn morgen, net mijn laatste zakcentjes aan nieuwe jodphurs uitgeven dus die wil ik proberen
Chapsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
Die draag je dan met dit erop
[ afbeelding ]
Jepsquote:
Paard jij echt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Chaps
Met mooi weer mis ik mijn paard ook nog wel hoor!
Lekker door het bos crossen.
Dat was een kort bad!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Chaps
Met mooi weer mis ik mijn paard ook nog wel hoor!
Lekker door het bos crossen.
Waarbij ik dan denk: da´s toch zonde van de schoenen? Je ziet alleen de neus nog.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
Die draag je dan met dit erop
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarbij ik dan denk: da´s toch zonde van de schoenen? Je ziet alleen de neus nog.![]()
De combi is wel erg leuk.![]()
Ik ben echt een muts zeg.Voor paardrijden! Nu snap ik de logica ook.
![]()
![]()
Ik hoop echt op zon of in ieder geval droog morgen. Er komen 6 kinderen op bezoek waarvan er 3 oud (of juist jong) genoeg zijn om een hoop herrie te maken. Die moet ik buiten kunnen zetten.Ja dém. En dan quote ik ook nog ipv edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Speciale reden?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop op een warme avondzon voor donderdag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop op een warme avondzon voor donderdag.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hij loopt nog volquote:
Nou dat zou ik best wel weer eens willenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeps
[..]
Paard jij echt?
Oh nou als je wil rijden wees welkom hoor.
[..]Verkeerde PI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij loopt nog vol
[..]
Nou dat zou ik best wel weer eens willen
Ik rij al van heel jongs af aan, heb samen met mijn vader en zusje ons eigen paard gehad, een jaar of tien lang. Ik sprong ook wedstrijden en deed ook dressuur. Ik was een Anky-wannabe![]()
Toen toen ging mijn zussie verhuizen naar de andere kant van het land, was mijn vader druk met andere dingen en moest ik alles in mijn uppie doen en toen werd het teveel een verplichting en een opgave. Als vriendinnen gingen zwemmen of naar de stad, 'moest' ik naar het paard. En toen hebben we hem weggegeven aan mensen die we van de manege kenden.
[..]Donderdag schijnt de zon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En anders kun je op de markt vast wel een lekker plekje met zo'n heater vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh dat zou wel leuk zijn een keer ja!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hier hetzelfde en moet bekennen dat ik zelf ook niet snel meer een paard zou kopen, maar dit "lenen" is wel super!
Een haflinger is voor jou wel wat te klein, zal eens vragen of je als je een keer wil komen rijden je een van de grotere paarden mag pakken. Moet ik wel eerst even vragen hoormaar die beesten staan hele dagen stil dus why not
Badder ze!quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn een keer ja!![]()
Ik was echt een tutje hoorEen paardenmeisje én ik speelde dwarsfluit. Whehehehe
quote:
Ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Je sig, Dirk
Daar moet dan eigenlijk gewoon nog bij dat Erik het zei, over krolse katten.
Vind ik dan, áls je het doet...
...maar? Ik voel een máár.quote:
Ellen is toch echt een lekker wijfquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Shit te laat ingeschakeld, even loeren nog
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]tombolafan gaat je slopen als ze dit leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |