quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
Wat dan wél weer vreemd is, is dat we nog geen vijf minuten in die kroeg zaten en Ll had de eerste witte sliert al tegen de kandelaar aan zitten
Dat zei ik nog toen iedereen me vergat te melden dat ik moest remmen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat hele kerstgala was wel een soort drama. Maar dit is wel aardig.
Dat was ook goed.
quote:
quote:
Hey Blissquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:12 schreef MissBliss het volgende:
Thunder!
Dank jequote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Het is gewoon helemaal klaar al! [afbeelding]
[..]
Hier, neem een vlag! [afbeelding]
Is het mooi geworden?quote:
Als je er vanaf wil, gewoon even Shalalieën!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef MissBliss het volgende:
Ja, die heb ik nu gelijk in mn hoofd.
The Greys sloganquote:
Ik vind Thunderstruck leuker dan Shalaliequote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er vanaf wil, gewoon even Shalalieën!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind Thunderstruck leuker dan Shalalie
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Greys: bestaat eeuwige liefde met dezelfde partner wel??
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn ouders.
Ze waren elkaars eerste ook nog eens. En voor zover ik kan merken gaat dat nog helemaal top.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Jaloersmakend en hoopgevend.
Interessant.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Greys: bestaat eeuwige liefde met dezelfde partner wel??
Het bestaat natuurlijk echt wel, gelukkigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn ook elkaars eerste liefde en nu al 27,5 jaar gelukkig getrouwd.
Ik vraag me dat dus inderdaad net in dat topic af. Iedereen kent wel ouders of tantes en ooms die zo gelukkig zijn (of lijken), terwijl statistisch gezien er onwijs veel misloopt of vreemd word gegaan. Waar zitten die lui dan als niemand in zijn omgeving aan die statistieken denkt te komenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bestaat natuurlijk echt wel, gelukkig
Ik vraag me alleen oprecht af of die mensen (niet perse jouw ouders, maar gewoon, mensen die al zo lang met hun eerste liefde zijn) echt nooit denken 'Goh, hoe zou het met een ander zijn?'. En zelfs als ze daar niet naar handelen, ben je dan dus wel écht gelukkig je hele leven als je je altijd blijft afvragen 'What if..?'.
Nou ja, misschien slaat dit nergens op hoor. Ik vind het gewoon echt mateloos interessant, relaties en alles er omheen![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn ook elkaars eerste liefde en nu al 27,5 jaar gelukkig getrouwd.
Dat lange huwelijk is bijzonder, maar dan ook met je eerste liefde is echt van vroegah, dat zal in onze generatie echt nauwelijks meer zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me alleen oprecht af of die mensen (niet perse jouw ouders, maar gewoon, mensen die al zo lang met hun eerste liefde zijn)
Aahwquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Mijn ouders waren 36 jaar getrouwd, ook eerste liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik vroeg het me soms bij mijn grootouders wel af, of ze nog wel gelukkig waren enzo, met al hun gekibbel en gedoe. Maar je merkte gewoon dat toen mijn oma ziek was dat mijn opa zo veel van haar houdtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel bijzonder als ze ook echt gelukkig zijn
Meeste mensen die zo lang getrouwd zijn, zijn vaak happy voor de buitenwereld, en in die tijd en generatie is het ook half not-done om nog te gaan scheiden na zo'n tijd. En ook geen zin in de hele rompslomp.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:33 schreef MissBliss het volgende:
Mijn ouders waren 36 jaar getrouwd, ook eerste liefde
Ik heb net ook via mijn moeders leeftijd en de leeftijd waarop ze getrouwd is uitgerekend hoe lang het ookalweer wasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne zijn ook vrij happy heb ik het idee, die houden het ook al ergens richting de 40 jaar vol geloof ik.
Ik ben een beetje een onattent drama met dat soort jubilea, ik weet dat nooit![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aahw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het klinkt gewoon beide raar![]()
Oh nou, ik weet dat nu toevallig omdat mn moeder het natuurlijk vaak genoemd heeft, anders had ik het ook niet geweten hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne zijn ook vrij happy heb ik het idee, die houden het ook al ergens richting de 40 jaar vol geloof ik.
Ik ben een beetje een onattent drama met dat soort jubilea, ik weet dat nooit![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant zie ik ook vaak zat mensen waarvan ik denk 'Oh my... wáárom zitten jullie nog steeds samen in één huis? Zelfkwelling?'.
Gemak, financieel beter, beter voor de kinderen, geen gezichtsverlies willen, gewenningquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant zie ik ook vaak zat mensen waarvan ik denk 'Oh my... wáárom zitten jullie nog steeds samen in één huis? Zelfkwelling?'.
Mijn neef en zijn vriendin gaan ook trouwen. Omdat ze zwanger is (al is hij wel een jaar of 25 of ouder, dus best een huwbare leeftijdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat zijn er een hoop, en ook veel jonge mensen nog, maar ja eenmaal lang bij elkaar, "tja we hebben een koophuis en ehhh tja, verder kan het altijd slechter".
'Geen zin in de papierwinkel'quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gemak, financieel beter, beter voor de kinderen, geen gezichtsverlies willen, gewenning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |