quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Jij zal nooit een goede detective worden...
Maakt niet uit, gewoon posten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef Flubberbal het volgende:I
Ik probeerde ook een foto te maken alleen dat is niet goed gelukt.
Gebruik een Undelete programma om de foto terug te halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef Flubberbal het volgende:
Mislukte foto heb ik verwijderd want hij was gewoon kk erg misluktJe zag niks
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Flubberbal het volgende:
Ik heb de foto niet meer. Maar het is echt gebeurd. Hij zat rechtsvoor van mij en ik moest eruit in Utrecht dus zoveel tijd had ik niet
.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:42 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Gebruik een Undelete programma om de foto terug te halen.
Dan geloven we je misschien
http://www.officerecovery.com/download/freeundelete.exe
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Arrgh een moslim die fok in de gaten houdt
"wegrent"
Ik meende het allemaal niet zo!!!!!!
Het was een Nederlanderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Arrgh een moslim die fok in de gaten houdt
"wegrent"
Ik meende het allemaal niet zo!!!!!!
Omdat je daar niet mag chippen zeker?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef o.us het volgende:
Ik heb geen baard en ga niet met de trein. Dacht dat dit topic over mij ging.
ga fobo stalkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
Het was een Nederlander. Lichte baardkleur.
Ik ga wel even die programma proberen om die foto terug te krijgen :'')
Jawel, je kan wel chippen in de treinquote:
Dan ging hij misschien wel naar Gouda!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef Flubberbal het volgende:
Ik heb de foto niet meer. Maar het is echt gebeurd. Hij zat rechtsvoor van mij en ik moest eruit in Utrecht dus zoveel tijd had ik niet
.
Ja dat kan ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:51 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Dan ging hij misschien wel naar Gouda!
THE PLOT THICKENS
Dan telt het nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zie iedere schooldag een FOK!ker.
Ik ook, alleen herkennen ze me allemaalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zie iedere schooldag een FOK!ker.
Wat zeggen ze dan tegen jou?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ook, alleen herkennen ze me allemaal.
Vind je dat niet voorschut?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef fs180 het volgende:
Ts is wel een echte fokker ook he! Door een andere fokker nieteens aan te spreken maar een topic te openen
HOE KAN JE JOU NOU NIET HERKENNEN?/?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Door niet op fok te zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
HOE KAN JE JOU NOU NIET HERKENNEN?/?
Wat voor een tenenkrommend gesprek moet dat wel niet opleveren als 2 autisten van Fok! met elkaar gaan praten over Fok!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:55 schreef Viper86 het volgende:
Niet eens meer een Fok!'ende medemens durven aanspreken. Waar gaat het heen met dezen wereld?!
Alleen die eerste keer natuurlijk, daarna nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Maar.. ik heb hem gemeet. Ik kende hem helemaal niet.
't Telt toch wel een beetje?
Niets goed, trust me..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Wat voor een tenenkrommend gesprek moet dat wel niet opleveren als 2 autisten van Fok! met elkaar gaan praten over Fok!
Wil je niet weten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Wat voor een tenenkrommend gesprek moet dat wel niet opleveren als 2 autisten van Fok! met elkaar gaan praten over Fok!
1: Duss jij zit ook op fokquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Of ik van FOK! ben. En als ik vraag wie ik dan wel niet ben zeggen ze meestal "Ja die o. nog watquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Of ik van FOK! ben. En als ik vraag wie ik dan wel niet ben zeggen ze meestal "Ja die o. nog wat"
Dat komt toch allebei op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef Theoria_Colorum het volgende:
1) "Mooie kerel hé die Tong80?"
2) "Zeer zeker. Jij ambities om mod. te worden?"
1)Ik troll alleen huhuhu"
2)
Nu krijg ik acute straatvrees.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
Dus ze bestaan echt, wilde fokkers ? Huuu wat eng
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Of ik van FOK! ben. En als ik vraag wie ik dan wel niet ben zeggen ze meestal "Ja die o. nog wat"
Je bedoelt gewoon de *blik*, alleen FOK!ers hebben die onder de kniequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:07 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Echte Fokkers herken je aan detattoo
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon de *blik*, alleen FOK!ers hebben die onder de knie kunnen zich zo sneu opstellen![]()
**
terechte klachtquote:
Ik denk dat veel fok!ers zich schamen over het feit dat ze fok!er zijn. Dunno why thoughquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:23 schreef Dartanion het volgende:
Ik kijk wel eens op FOK! terwijl ik met de trein reis. Maar er is niemand geweest die zei:
GOH JIJ ZIT OOK FOK! IK OOOK!!
Waarom moeten ze zich daar voor schamen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat veel fok!ers zich schamen over het feit dat ze fok!er zijn. Dunno why though
Dunno why thoughquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom moeten ze zich daar voor schamen?
Dat zei ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Goed dat je dat even in het Engels getypt hebt ook, dan weet je zeker dat het internationale publiek hier het ook kan volgenquote:
Graag gedaan. Ik heb het graag over voor FOK!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed dat je dat even in het Engels getypt hebt ook, dan weet je zeker dat het internationale publiek hier het ook kan volgen
En ook nog is dik gedrukt en onderstreept voor de slechtziende.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goed dat je dat even in het Engels getypt hebt ook, dan weet je zeker dat het internationale publiek hier het ook kan volgen
Hey een semi-grappige opmerking.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu nog even in braille.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En ook nog is dik gedrukt en onderstreept voor de slechtziende.
Hey een hey.quote:
Bedankt voor het melden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent erg vrolijk, dat kan ik zien aan je reactie-icoon.
is dat langer als een normale baard?quote:kanker lange baard.
Hij is de kloon van Marcel Roubos.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:52 schreef Dartanion het volgende:
Ik wil Penisbaard stiekem wel eens tegen komen in de trein. Ben benieuwd of hij in het echt zo sarcastisch is
Hoelaat zat je in de treinquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:41 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Dat zei ik.![]()
Maar ik schrok ook van de OP, ik zag Rotterdam, Apple laptop en trein en dat moest ik bijna wel zijn.Gelukkig heb ik geen baard.
Misschien een foto van iemand als voorbeeld?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:35 schreef Flubberbal het volgende:
Oke ik heb wat overdrijft met die baard.. zo erg was die niet
Niet.. niet kankerlang?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:35 schreef Flubberbal het volgende:
Oke ik heb wat overdrijft met die baard.. zo erg was die niet
dat is wel baas.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik liep wel eens door een school, waar ik een dagje moest werken, zie ik ineens iemand mijn eigen posts lezen
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:29 schreef tarantism het volgende:
[..]
dat is wel baas.
heb je een baard?
Welk topic?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik liep wel eens door een school, waar ik een dagje moest werken, zie ik ineens iemand mijn eigen posts lezen
Ja, is deze moderne maatschappij is dat erg belangrijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar andere moppen die ik niet snap opgespaard, kun je die ook even uitleggen? Ik PM ze wel!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:28 schreef rubje het volgende:
Wat een oen is de TS ook. Zie je iemand die je zegt te kennen,en in plaats dat je nou je mobiel pakt en een foto maakt,kom je speciaal op FOK posten om te vragen of die persoon die jij zag te herkennen is.
Dan ben je echt dom alsof wij hier op FOK! kunnen ruiken of zien hoe de persoon die jij bedoelt eruit ziet.
Weet ik veel, ik vond het al gek genoeg om mijn eigen posts te zienquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:54 schreef moomoo het volgende:
Maak anders even een paint.
[..]
Welk topic?
Begrijpend lezen is moeilijk, hè kerel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:28 schreef rubje het volgende:
Wat een oen is de TS ook. Zie je iemand die je zegt te kennen,en in plaats dat je nou je mobiel pakt en een foto maakt,kom je speciaal op FOK posten om te vragen of die persoon die jij zag te herkennen is.
Dan ben je echt dom alsof wij hier op FOK! kunnen ruiken of zien hoe de persoon die jij bedoelt eruit ziet.
Oh mijn god wat de fok barbecue! Natuurlijk wil ik je meeten! Hoe laat gaat je trein>?!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:05 schreef RickoKun het volgende:
HEY WELKE FOK!KER WIL MIJ MEETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!?
OK DAN ZIE IK JE MAANDAG IN DE TREIN GRONINGEN -> LEEUWARDEN!!!!1`~~~~~~~~~~OK TOT DAN HE IK ZIE JE VERSCHIJNEN MITS JE PIC PM-EWD EN DAN PRATEN WE VERDER!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |