abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79661107
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je weet dat je verknipt bent als je 'buiten de deur neuken' gaat omschrijven als 'persoonlijke groei'. Ik denk dat je es volwassen moet worden en de knoop moet doorhakken: of kiezen voor je man of voor je minnaar. De eerste heb je godsamme veertien jaar geleden trouw beloofd (wat kennelijk geen fluit voor je betekent - was dan niet getrouwd) en is vader van je kinderen, de tweede zoekt tot tweemaal toe (!) mailcontact achter de rug van je man om voor meer seks. En die laatste stakker verwelkom jij tussen je benen
Dat is wel ongeveer hoe ik het ook zou verwoorden.

Daar wil ik nog even aan toevoegen dat ik dit echt hypocritie van de bovenste plank vind: zeggen dat wij bepaalde dingen niet begrijpen omdat we 'te jong zijn'. Je loopt de boel voor jezelf te verklaren, maar één ding is duidelijk, jij bent degene die het niet snapt.

Als jij ermee kunt leven dat je de rest van je dagen tegen je man moet liegen dan betekent dat dat je niet van hem houd. Anders zou je hem nooit meer in de ogen kunnen kijken.

Maargoed, ik vind het eigenlijk belachelijk dat je hier advies zoekt, je zou zelf ondertussen oud genoeg moeten zijn om te bedenken dat je gewoon open kaart moet spelen - aan de andere kan schijn je wel meer essentiële lessen gemist te hebben. *mompelt iets over verschuldigde getrouwdheid hulp en bijstand*

Nouja, ik ga naar bed.
pi_79661468
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat. Want ik denk ook dat een beetje viezelevozelen met anderen eerder symptoombestrijding dan een echte oplossing is.
Dat. En die bevrediging is van korte duur, i guess.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_79661650
Snol.

Je man verdient beter.
  zondag 28 maart 2010 @ 07:16:07 #154
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_79662617
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die hier zo braaf posten, moeten maar eens het spek om gebonden worden. stelletje lafjankers.
Tis nog vroeg, maar begrijpen doe ik het ffkes niet
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_79664132
quote:
Op zondag 28 maart 2010 07:16 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tis nog vroeg, maar begrijpen doe ik het ffkes niet
Waarschijnlijk bedoelt ie dat de meeste mensen vreemdgaan als de verleiding maar groot genoeg is.
  zondag 28 maart 2010 @ 13:32:21 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79667871
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:44 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoelt ie dat de meeste mensen vreemdgaan als de verleiding maar groot genoeg is.
just au point.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_79670104
Niet ' kunnen ' kiezen is natuurlijk onzin. Als jouw kinderen spontaan zouden overlijden als je geen keus zou maken is het ineens heel makkelijk of niet? Dat je niet wil kiezen ongeacht de gevolgen voor je gezin, vind ik ook erg egoistisch. Ik vind het zelfs bizar dat je na een keer zoenen met een ander al een scheiding voorstelt, dan is inderdaad wel te merken dat het je nooit overkomen is, anders had je wel geweten dat zoiets niet per se heel veel voorstelt. Ik denk dat de meeste mensen zich weleens aangetrokken voelen tot een ander, alleen laat jij je zo meeslepen dat het te ver gaat. Als je liever wilt doen waar je zelf zin in heb had je niet moeten trouwen en geen kinderen moeten krijgen, daar komen namelijk bepaalde verantwoordelijkheden bij. Je kan natuurlijk alles opgeven om bij die droomvent te zijn die je weer vrouw laat voelen, maar over een paar maanden is de nieuwigheid daar ook weer vanaf en zit je in dezelfde positie, maar dan zonder man en kinderen.
pi_79670292
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:51 schreef Kieswiel het volgende:
Niet ' kunnen ' kiezen is natuurlijk onzin. Als jouw kinderen spontaan zouden overlijden als je geen keus zou maken is het ineens heel makkelijk of niet? Dat je niet wil kiezen ongeacht de gevolgen voor je gezin, vind ik ook erg egoistisch. Ik vind het zelfs bizar dat je na een keer zoenen met een ander al een scheiding voorstelt, dan is inderdaad wel te merken dat het je nooit overkomen is, anders had je wel geweten dat zoiets niet per se heel veel voorstelt. Ik denk dat de meeste mensen zich weleens aangetrokken voelen tot een ander, alleen laat jij je zo meeslepen dat het te ver gaat. Als je liever wilt doen waar je zelf zin in heb had je niet moeten trouwen en geen kinderen moeten krijgen, daar komen namelijk bepaalde verantwoordelijkheden bij. Je kan natuurlijk alles opgeven om bij die droomvent te zijn die je weer vrouw laat voelen, maar over een paar maanden is de nieuwigheid daar ook weer vanaf en zit je in dezelfde positie, maar dan zonder man en kinderen.
Amen.
  zondag 28 maart 2010 @ 15:14:04 #159
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_79670822
quote:
Je kan natuurlijk alles opgeven om bij die droomvent te zijn die je weer vrouw laat voelen, maar over een paar maanden is de nieuwigheid daar ook weer vanaf en zit je in dezelfde positie, maar dan zonder man en kinderen.
Uiteraard is dat niet de bedoeling van TS. Als TS zo graag bij die droomvent had willen zijn, had ze dat wel gedaan. Maar dat heeft ze niet gedaan, dus wat mij betreft vindt ze haar gezin en man wel belangrijk. Alleen een hoop moraalridders hier dat ze maar meteen alles moet opbiechten, omdat dat zo hoort, want dat is het juiste om te doen. Wat er dan verder vernield wordt daar gaan de meeste aan voorbij.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  zondag 28 maart 2010 @ 15:34:27 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79671390
quote:
begrijp het dan. deze ts is weer een boek aan het schrijven... onze reacties worden discussies in haar 'verhalen'.
pi_79671451
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

begrijp het dan. deze ts is weer een boek aan het schrijven... onze reacties worden discussies in haar 'verhalen'.
De nieuwste Boeketreeks! .
pi_79671972
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:14 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Uiteraard is dat niet de bedoeling van TS. Als TS zo graag bij die droomvent had willen zijn, had ze dat wel gedaan. Maar dat heeft ze niet gedaan, dus wat mij betreft vindt ze haar gezin en man wel belangrijk. Alleen een hoop moraalridders hier dat ze maar meteen alles moet opbiechten, omdat dat zo hoort, want dat is het juiste om te doen. Wat er dan verder vernield wordt daar gaan de meeste aan voorbij.
Men is net zo goed een moraalridder als zij zeggen dat ze het beter niet kan vertellen, alleen is hun moraal dan erg zwak en onvolwassen.
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
  zondag 28 maart 2010 @ 16:32:57 #163
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_79673276
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:14 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

ow.. dit heet dan zeker een leugen(tje) om bestwil? gatver.... ik zou in dat geval niet eens met mezelf kunnen leven als ik dat zou moeten doen.

Maar goed... iig zit ik eerlijk in mijn huwelijk en komt vreemdgaan niet voor in mijn gebruikshandleiding
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 28 maart 2010 @ 17:00:06 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79674115
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:32 schreef Mickeys het volgende:

[..]

ow.. dit heet dan zeker een leugen(tje) om bestwil? gatver.... ik zou in dat geval niet eens met mezelf kunnen leven als ik dat zou moeten doen.

Maar goed... iig zit ik eerlijk in mijn huwelijk en komt vreemdgaan niet voor in mijn gebruikshandleiding
  zondag 28 maart 2010 @ 17:02:38 #165
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_79674205
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

? licht eens toe
pi_79675847
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef zonaanbidster het volgende:

[..]

Heel moeilijk hoor! Ik weet zeker dat het niet uitkomt, als ik nu stop en niets vertel dan draag ik deze last en mijn man heeft geen verdriet of ellende, alleen het maken van deze keuze is zo moeilijk. Ergens denk ik dat hij het dan liever niet weet als wel. Misschien wel man eigen? Vrouwen willen namelijk wel alles weten.
Waarom zouden mannen het niet willen weten? Heb je dit ook al uit de Viva ofzo? Je moet het sowieso vertellen. Anders leven jullie een leugen en maak jij een keuze voor hem die je niet mag maken. Ik neem aan dat jullie na de time out hebben besloten dat zulke dingen nooit meer zouden gebeuren.. dat je het dan toch doet is echt heel erg slecht. Waarschijnlijk heeft hij al iets door, want ook mannen hebben intuïtie.

Ik denk dat het beste wat je kunt doen is een open relatie voorstellen. Dan kan je man ook elke week even lekker met de buurvrouw vozen. Ik hoop trouwens dat hij dat nu al doet.

Ik heb wel medelijden met die man van jou
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_79676353
Je moet kiezen stomme kut.......
-
  zondag 28 maart 2010 @ 18:23:38 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79676418
Jeez wat een moralisme hier, wat is er mis met een keertje buiten de pot piesen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_79676558
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeez wat een moralisme hier, wat is er mis met een keertje buiten de pot piesen.
Dat dan gelijk de hele badkamer een rotzooi is.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  zondag 28 maart 2010 @ 19:45:06 #170
82136 Xennia
gekroond
pi_79678913
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:25 schreef zonaanbidster het volgende:

Kan ik verliefd/lustig zijn op die ene man maar houden van mijn man en daar ook voor kiezen? Valt dit onder persoonlijke groei/ontwikkeling binnen een relatie.
Tuurlijk. Misschien moet je er nog een Persoonlijk Ontwikkelings Plan van maken met SMART-doelen. Daarin specificeer je met wie je waar hoe vaak seks gaat hebben en welke materialen je daarvoor nodig hebt.

Als je nog nooit in een lift seks hebt gehad, zou ik dat ook zeker noemen. Geen persoonlijke groei zonder seks in een lift immers. Dat weet iedereen. Je moet maar even kijken of je dat liever met je man doet, of met je minnaar.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:47:13 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79678985
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tuurlijk. Misschien moet je er nog een Persoonlijk Ontwikkelings Plan van maken met SMART-doelen. Daarin specificeer je met wie je waar hoe vaak seks gaat hebben en welke materialen je daarvoor nodig hebt.

Als je nog nooit in een lift seks hebt gehad, zou ik dat ook zeker noemen. Geen persoonlijke groei zonder seks in een lift immers. Dat weet iedereen. Je moet maar even kijken of je dat liever met je man doet, of met je minnaar.

En vergeet de Balance score card niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_79679376
hoer.
pi_79679819
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Een keer vreemdgaan zou ik wel vergeven,maar buiten de pot piesen dat kan echt niet
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79681166
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:01 schreef just me het volgende:

[..]

Is het een hockey-neukertje?

Dat jij je geen zorgen over je man maakt is ons wel duidelijk!
zij wil geen spijt hebben van dingen die ze gelaten heeft, daar heeft haar man niks mee te maken hoor.

!
pi_79695202
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef klaagbaas het volgende:

[..]

Men is net zo goed een moraalridder als zij zeggen dat ze het beter niet kan vertellen, alleen is hun moraal dan erg zwak en onvolwassen.
Het heeft weinig met moraal te maken, maar des te meer met inzicht in de situatie. TS wil misschien alles opbiechten omdat ze zélf last heeft van haar schuldgevoel, terwijl ze daarmee veel meer kapot zal maken dan wanneer ze volwassen genoeg is om dat gevoel te aanvaarden als consequentie van haar gedrag en zonder iets op te biechten haar leven betert (of niet).

Als het structureel wordt is het natuurlijk anders. Maar dan heb je zelf eigenlijk al een keuze gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')