quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoi mam, leuk om te lezen dat je ook op Fok komt. Jammer dat ik je in dit topic tref. Ow ja, had ik je al gezegd dat ik je nooit meer hoef te zien? En mijn broer ook, heb hem dit topic nog ff door getwitterd, en die ziet het ook niet meer zo zitten. Moet nu gaan, paps hangt aan de lijn, nam net niet op, maar zal nu wel terugbellen.
Edit: vraagje van pa, op welke hoek van de straat moeten je koffers komen te staan?
Je handelen wordt altijd gevormd door een bepaalde ethiek die je erop na houdt. Je snapt blijkbaar niet wat ethiek is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Of het ethisch is of niet dat laat ik buiten beschouwing. Handelen vanuit ethisch of moraal besef is niet in alle situaties de juiste keuze.
Je moet je Viva abo eens opzeggenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Tja, ik ben van mening dat ik liever spijt heb van iets wat ik wel gedaan heb.
een andere vraag zou ook kunnen zijn
Which hurts the most; Saying something ans wishing you had not or saying nothing and wishing you had?
Heel moeilijk hoor! Ik weet zeker dat het niet uitkomt, als ik nu stop en niets vertel dan draag ik deze last en mijn man heeft geen verdriet of ellende, alleen het maken van deze keuze is zo moeilijk. Ergens denk ik dat hij het dan liever niet weet als wel. Misschien wel man eigen? Vrouwen willen namelijk wel alles weten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Of het ethisch is of niet dat laat ik buiten beschouwing. Handelen vanuit ethisch of moraal besef is niet in alle situaties de juiste keuze.
Dat is te verwachten als je kijkt naar het niveau van TS, als er meer van dat soort mensen hier rondlopen zullen dat vast leuke topics zijn geweestquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Was niet leuk bedoeld. Hier zijn de laatste 2 weken iets van 10 topics over gemaakt.
Ook hierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
TerugVindPotentieeltje
Zo, nu even bijlezen
Hard voor je. Gewoon vertellen dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Heel moeilijk hoor! Ik weet zeker dat het niet uitkomt, als ik nu stop en niets vertel dan draag ik deze last en mijn man heeft geen verdriet of ellende, alleen het maken van deze keuze is zo moeilijk. Ergens denk ik dat hij het dan liever niet weet als wel. Misschien wel man eigen? Vrouwen willen namelijk wel alles weten.
Tja, om voor iemand te kiezen moet je ballen hebben. En die heb je niet, zwak menschquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Heel moeilijk hoor! Ik weet zeker dat het niet uitkomt, als ik nu stop en niets vertel dan draag ik deze last en mijn man heeft geen verdriet of ellende, alleen het maken van deze keuze is zo moeilijk. Ergens denk ik dat hij het dan liever niet weet als wel. Misschien wel man eigen? Vrouwen willen namelijk wel alles weten.
Het is idd geweldig om als man niet te weten dat je toch slikt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Je weet zeker.... hoe kun je dat nu zo zeker weten ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef zonaanbidster het volgende:
Jeez, volgens sommigen is aan sex met iemand anders denken al vreemdgaan, hele overspannen gedoe, lazer op zeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:00 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat de afspraken zijn die je met je partner gemaakt hebt.
Voor sommigen is zoenen al vreemdgaan, voor anderen is het pas vreemdgaan als je seks hebt.
dat weet ze niet, dat verteld ze zichzelf om de verantwoordelijkheid te ontlopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:05 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet zeker.... hoe kun je dat nu zo zeker weten ?
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
Je zégt te willen stoppen met neuken met die foute derde, omdat dat sociaal wenselijk is, omdat je dat hoort te zeggen als je getrouwd bent en kinderen hebt. Maar eigenlijk wil je dat helemaal niet. En je zou je eens af moeten gaan vragen waarom je dat eigenlijk helemaal niet wil, eventueel met relatietherapie.
Factoren als religie, sekse, maatschappelijke ontwikkelingen en cultuur zijn van invloed op de ontwikkeling van het ethisch perspectief van een individu. Je individueel ethisch perspectief beïnvloedt het oordelen en handelen van dat individu. Maar dat hoeft dus niet te betekenen dat je precies datgene moet doen wat volgens de moraalfilosofie goed is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:01 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Je handelen wordt altijd gevormd door een bepaalde ethiek die je erop na houdt. Je snapt blijkbaar niet wat ethiek is.
Deze derde partij ken ik al wat jaren, was geen vreemde en weet dat ik getrouwd ben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:32 schreef Re het volgende:
misschien even vanaf de derde partij bekijken, een vent wil iets met je, natuurlijk lekker uitwonen als hij daar de kans toe krijgt, je verteld hem dat je getrouwd en kinderen hebt en na een tijdje neemt hij weer contact op omdat hij je alsnog wil neuken... klinkt best kansloos van hem, en daar heb je gevoelens voor?
misschien had je beter met hem kunnen trouwen als hij zo de moeite waard isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Deze derde partij ken ik al wat jaren, was geen vreemde en weet dat ik getrouwd ben.
Daarom zei ik al eerder, het valt of staat met het maken van keuzes. Waar kies je voor, je bent eerlijk en vertelt het aan je man en je veroorzaakt een hoop ellende of je stopt het weg en gaat verder met je "happy" leventje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
dus hij wil bewust jouw leven vergallen voor zijn eigen gewin?... nog steeds...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Deze derde partij ken ik al wat jaren, was geen vreemde en weet dat ik getrouwd ben.
Tuurlijk wel, dat is het doel van ethiek. Het achterhalen van wat het juiste handelen is. Zo zijn er in situaties juist heel makkelijk ethische regels te omschrijven, waar als men zich hieraan houdt een ethisch (goed voor jezelf en de rest) resultaat te behalen valt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:35 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Factoren als religie, sekse, maatschappelijke ontwikkelingen en cultuur zijn van invloed op de ontwikkeling van het ethisch perspectief van een individu. Je individueel ethisch perspectief beïnvloedt het oordelen en handelen van dat individu. Maar dat hoeft dus niet te betekenen dat je precies datgene moet doen wat volgens de moraalfilosofie goed is.
Tja, ik moet toegeven heb niet eerder naar zijn kant van het verhaal gekeken. Ik heb teveel ego gehad door te denken dat het de aantrekkingskracht was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:50 schreef Re het volgende:
[..]
dus hij wil bewust jouw leven vergallen voor zijn eigen gewin?... nog steeds...
Wat ben jij naief!!!! Misschien is het wel zijn levensdoel huwelijken te vergallen en dan vervolgens sta jij met lege handen... wat trouwens je eigen domme schuld zou zijn..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |