Dat. Want ik denk ook dat een beetje viezelevozelen met anderen eerder symptoombestrijding dan een echte oplossing is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:29 schreef Netsplitter het volgende:
Blijkbaar is je huidige relatie niet spannend genoeg meer en zoek je de spanning ergens anders.
Ik zou naar een relatietherapeut gaan om te kijken wat er mis is met jullie of met jou.
Bij je man voel je je meer moeder de vrouw dan vrouw an sich? Zit daar het probleem dan niet eerder?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef zonaanbidster het volgende:
Tjee, jullie zijn snel!
Achter een moeder schuilt wel een vrouw en deze leeft. Gevoelens schakel je niet zomaar uit ook niet als het een moeder is. Voor sommige wel moeilijk te begrijpen.
Daar zit het probleem ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij je man voel je je meer moeder de vrouw dan vrouw an sich? Zit daar het probleem dan niet eerder?
Hahaha, moet ik vast iemand waarschuwen voor je??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef Biffkoffie het volgende:
ik voel een zelfmoord van de week aankomen..
Lekker laten gaan, trollen komen helaas voor hier.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Hahaha, moet ik vast iemand waarschuwen voor je??
Je bent ontrouw, egoistisch, en onbetrouwbaar. Wat valt er niet te begrijpen!?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef zonaanbidster het volgende:
Tjee, jullie zijn snel!
Achter een moeder schuilt wel een vrouw en deze leeft. Gevoelens schakel je niet zomaar uit ook niet als het een moeder is. Voor sommige wel moeilijk te begrijpen.
Hmmm... ik zal er eens over nadenken! Zou misschien wel iets kunnen zijn, in ieder geval zeer zeker de moeite waard om erover na te denken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar zit het probleem ook.
Een vrouw die vast zit in haar "moederrol" en daar uit wil komen maar doorslaat naar de andere kant.
Dat dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:29 schreef Csbs het volgende:
En dan nog even mijn persoonlijke mening: Je zegt dat je dingen doet omdat je achteraf geen spijt wilt hebben dat je ze niet hebt gedaan. maar hoe zit het met de dingen die je nu doet waar je achteraf spijt van krijgt omdat je ze hebt gedaan?
Soms kun je gewoon te jong zijn om dingen niet te begrijpen. Ik zou dat vroeger ook gezegd hebben, hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk trouwens ook dat hij nog steeds bij je is. Ik zou je keihard de deur uit getrapt hebben.
Zouden jij en jouw man openstaan voor relatietherapie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef zonaanbidster het volgende:
Hmmm... ik zal er eens over nadenken! Zou misschien wel iets kunnen zijn, in ieder geval zeer zeker de moeite waard om erover na te denken!
Ik ben 33, in een vaste trouwe relatie van meer dan 9 jaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Soms kun je gewoon te jong zijn om dingen niet te begrijpen. Ik zou dat vroeger ook gezegd hebben, hoor.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Soms kun je gewoon te jong zijn om dingen niet te begrijpen. Ik zou dat vroeger ook gezegd hebben, hoor.
Weet je dat heel, heel zeker?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben 33, in een vaste trouwe relatie van meer dan 9 jaar.
en hoe denkt jouw vrouw daarover?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben 33, in een vaste trouwe relatie van meer dan 9 jaar.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet jij iets dat ik niet weet? Zeg het me, dan zet ik haar spullen alvast buiten.
Die weet van niets natuurlijk. Kom nou. Ik ben niet gek(!)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe denkt jouw vrouw daarover?
Tja, ik ben van mening dat ik liever spijt heb van iets wat ik wel gedaan heb.quote:
ben je dalijk 80 met een leven vol dingen die je gedaan hebt waar je spijt van hebt,....goed hoor die gouden regel van je...prima filosofie...ga zo door. Kijk ook maar niet zo raar op als je helemaal doods alleen bent op je 80ste, want je kinderen en kleinkinderen zal je niet zien, je man heeft een ander en is gelukkig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:25 schreef zonaanbidster het volgende:
Tja, ik zal waarschijnlijk veel berichten over moraal e.d. krijgen een groot gelijk. Ik vind het zelf ook ontzettend erg.
Ik ben nu 14 jaar getrouwd met een lieve man met wie ik twee kinderen heb. Vorig jaar ben ik vreemdgegaan (zoen) met een voor mij bekende man. Doorslag voor mij is mijn gouden regel "ik wil als ik later 80 ben geen spijt hebben van dingen die ik niet gedaan heb, liever spijt omdat ik het gedaan heb".
Je begrijpt het niet. Komt omdat je te jong bent. Blijkbaar is het heel volwassen om heel egoistisch je levenspartner te bedriegen(!)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
ben je dalijk 80 met een leven vol dingen die je gedaan hebt waar je spijt van hebt,....goed hoor die gouden regel van je...prima filosofie...ga zo door. Kijk ook maar niet zo raar op als je helemaal doods alleen bent op je 80ste, want je kinderen en kleinkinderen zal je niet zien, je man heeft een ander en is gelukkig.
ongelooflijke slechte moeder en partner ben je trouwens, sterkte aan je man en vooral aan je kinderen. Dat zij hun kinderen maar niet in aanraking laten komen met zo een fuckup zoals jij, walgelijk.
en moord?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Tja, ik ben van mening dat ik liever spijt heb van iets wat ik wel gedaan heb.
een andere vraag zou ook kunnen zijn
Which hurts the most; Saying something ans wishing you had not or saying nothing and wishing you had?
Zeg, kan het wat minderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
ben je dalijk 80 met een leven vol dingen die je gedaan hebt waar je spijt van hebt,....goed hoor die gouden regel van je...prima filosofie...ga zo door. Kijk ook maar niet zo raar op als je helemaal doods alleen bent op je 80ste, want je kinderen en kleinkinderen zal je niet zien, je man heeft een ander en is gelukkig.
ongelooflijke slechte moeder en partner ben je trouwens, sterkte aan je man en vooral aan je kinderen. Dat zij hun kinderen maar niet in aanraking laten komen met zo een fuckup zoals jij, walgelijk.
Deze moeder snapt niet dat je je gevoelens niet kunt of wilt uitschakelen voordat je een beslissing maakt waar je achter kunt staan en waar me mee kunt leven! Maak eerst het ene af voordat je met het andere begint.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef zonaanbidster het volgende:
Tjee, jullie zijn snel!
Ook al kost het je je relatie met je man en misschien zelfs de relatie met je kinderen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Tja, ik ben van mening dat ik liever spijt heb van iets wat ik wel gedaan heb.
een andere vraag zou ook kunnen zijn
Which hurts the most; Saying something ans wishing you had not or saying nothing and wishing you had?
Misschien heeft ze wel een klootzak van een man en vreselijk mislukte kinderen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want blijkbaar verdient ze niet beterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Csbs het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een klootzak van een man en vreselijk mislukte kinderen.
waarom? dit soort mensen moet je heel hard aanpakken, want dat hebben ze duidelijk bij hun opvoeding gemist.quote:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Csbs het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een klootzak van een man en vreselijk mislukte kinderen.
ja duh dan denkt TS dat dat een excuus is!quote:
Je maakt je naam wel waar! Gelukkig heb ik twee gezonde jongens, beide met veel vrienden, goed in hockey en voetbal, beide gaan naar het Ath. en ze zien er fantastisch uit! Over mijn man ook geen zorgen hoor! Hahahahaquote:
Slik je ook?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:58 schreef zonaanbidster het volgende:
[..]
Je maakt je naam wel waar! Gelukkig heb ik twee gezonde jongens, beide met veel vrienden, goed in hockey en voetbal, beide gaan naar het Ath. en ze zien er fantastisch uit! Over mijn man ook geen zorgen hoor! Hahahaha
Bedankt in ieder geval, voel me in ieder geval veel beter omdat het altijd erger kan.. Duidelijk iemand met heel veel frustratie.
Is het een hockey-neukertje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:58 schreef zonaanbidster het volgende:
Je maakt je naam wel waar! Gelukkig heb ik twee gezonde jongens, beide met veel vrienden, goed in hockey en voetbal, beide gaan naar het Ath. en ze zien er fantastisch uit! Over mijn man ook geen zorgen hoor! Hahahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |