Ja, dat hielp hier ook. Niet als ze erin zat, maar als ik haar eruit haalde, begon het geweldquote:Op maandag 29 maart 2010 17:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow en Evie in de draagdoek doen hielp ook...
doordat haar knietjes dan lekker hoog zaten...(makkelijk om lucht etc kwijt te raken...)
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ikzelf en mij man bruine ogen hebben.
Eva heeft tot voor kort (ze is nu 28 maanden) blauwige ogen gehad.
Ze zijn nu niet meer blauw, maar ook niet bruin of groen of grijs.
Het is maar net hoe het licht er op schijnt.
Verder is ze ook blond, en ik ben bijna zo bruin als poep.
Fabian heeft vooralsnog blauwe ogen.
bruin is dominant, dus je ouders konden allebei bruin/blauw hebben, waardoor jij weer bruin als dominant gen hebt, maar je kunt ook bruin/blauwe ogen hebben (kleur bruin, maar bruin en blauw gen...) en als je bruin/blond als gen voor je haren hebt, en je man heeft ook bruin/blond, dan kan kan je kindje van allebei het blonde gekregen hebben, waardoor je kindje blond is... (of ben ik niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, ik geloofde altijd heilig in de theorie. Maar de kans dat ik het gen voor blauwe ogen draag is toch heel klein, aangezien mijn beide ouders bruine ogen hebben.
(In mijn moeders familie komt het daarenten wel voor, dus het zou in principe wel kunnen dat ook zij gendrager is, en dat gen aan mij door heeft gegeven).
Verder zou ook mijn bruine haarkleur dominant moeten zijn, maar wederom is die vlieger hier niet op gegaan.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Nee hoor BJ, er zijn nog 3 wachtenden voor ons![]()
Goedemorgen allemaal!
Prima nachtje achter de rug. kleine smurf weer supervrolijk op het KDV achtergelaten.
Vandaag een spannende dag. Mijn schoonzus en zwager hebben vandaag het eerste gesprek m.b.t. mijn draagmoederschap. De eerste stappen worden gezet!
Oh, dat wil ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk en spannend, Sorbo!
Ivan doet iets nieuws, namelijk verlegen wegkijken. Volgens mij is het niet helemaal verlegenheid, maar wat het wel is weet ik ook niet. Hij kijkt dan bijvoorbeeld naar zijn vader, lacht, zijn vader kijkt terug en dan draait hij snel z'n hoofd weg en begraaft zijn gezicht in mijn trui. Zo lief!
En dat ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef lily het volgende:
Dat klinkt inderdaad lief (later verschuilt hij zich achter je been)
Heeft ze al een gangbare kledingmaat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef Keshet het volgende:1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
*O* 1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
*O* 1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
*O* 1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
*O* 1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
aha! ik ben al blij dat ik de topics waar ik nu in post kan bijhouden...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Sorbootje het volgende:
Als je niet weet dat ik -als alles goed gaat- draagmoeder word voor mijn schoonzus en zwager dan heb je idd iets gemistMaar da's niet zo raar, want dat heb ik alleen in het 'hoe gaat het met ons' topic besproken.
Wat een fantastische mijlpaal!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef Keshet het volgende:1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
Nee, dat nog niet! Maatje 40 begint in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heeft ze al een gangbare kledingmaat?
Denk aan jezelf he! Dat huishouden is er morgen ook wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef freecell het volgende:
Keshet
2 pond! Hoezee!
Hier een heel verdrietig jongetje vandaag?Wil alleen maar bij me zijn en tegen me aan. En TARA is hartstikke ziek dus dat is een compleet huishouden voeren met een kind in de doek...
Wat op zich nog gaat, ware het niet dat ik ook ziek ben... maar iedereen ligt nu in bed, dus ik kan ff bijkomen
jazeker, succes!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
en oe vriendlief heeft zo sollicitatiegesprek...![]()
duimen jullie ook ff mee???
Leander is geniaal vandaagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef Ssserpente het volgende:
Gezellig Free, twee zieke kinderen.Voelt Leander zich wel goed? Beterschap, ook voor jou!
Oke! Spannend dus! En die worden teruggeplaats en dan moet het zich innestelen toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:03 schreef Sorbootje het volgende:
Amaranta, er zijn al ingevroren embryo's.
Maat 40quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:51 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet! Maatje 40 begint in de buurt te komen.
Ik was laatst Fabian aan het verschonen bij de prental, en in de commode lagen allerlei maten luiers, waaronder ook prematuur. De helft kleiner dan maat 1, moest echt even slikken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maat 40![]()
Ik zie ook dat er maat 38 is..
Terugplaatsen heet 't inderdaad, maar dekt de lading in dit geval niet helemaal.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke! Spannend dus! En die worden teruggeplaats en dan moet het zich innestelen toch?
vriendin/kennis van mij zit in een soortgelijk traject, maar dan worden haar eigen embrytjes in haar eigen lichaam terug geplaatst, poging 1 was helaas niet blijven plakken, in juli ong poging 2
Rienk is nu 3 maanden en valt sinds een week of 3 pas zelf in slaap. Eerder alleen maar aan de borst. Nou, als het werkt werkt hetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef freecell het volgende:
Wat is er mis met in slaap wegleggen?
Het is goed dat ze zelf leren in slaap te vallen, maar af en toe in slaap wegleggen kan echt geen kwaad hoor! En hij is nog zo klein
Ja, true, maar als het 06:00-10:00-14:00 enz. zou het toch beter zijn? De tijden zijn hier zo verschillend!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Sorbootje het volgende:
slapen-voeden-spelen-slapen-voeden-spelen sounds like a ritme to me!
Jupsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Sorbootje het volgende:
slapen-voeden-spelen-slapen-voeden-spelen sounds like a ritme to me!
Die kun je gewoon bij de prenatal kopen? Das namelijk handig voor de baby van Jen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was laatst Fabian aan het verschonen bij de prental, en in de commode lagen allerlei maten luiers, waaronder ook prematuur. De helft kleiner dan maat 1, moest echt even slikken.
Denk het wel, aangezien ze daar ook in de verschoningsla lagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die kun je gewoon bij de prenatal kopen? Das namelijk handig voor de baby van Jen.
bij het kruitvat ook hoor, maatje 0, tot 2.5kiloquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die kun je gewoon bij de prenatal kopen? Das namelijk handig voor de baby van Jen.
Oh, check. Ga ik die even halen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
bij het kruitvat ook hoor, maatje 0, tot 2.5kilo
Ik had ergens gelezen (weet niet meer waar, heb zoveel gelezen gisteren) dat het niet zo verstandig is om ze in slaap te voeden. Maar idd, hij is nog geen 4 weken... arme smurf.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef freecell het volgende:
Wat is er mis met in slaap wegleggen?
Het is goed dat ze zelf leren in slaap te vallen, maar af en toe in slaap wegleggen kan echt geen kwaad hoor! En hij is nog zo klein
En daar dan weer de helft van; dat was Teigetje's eerste luier.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was laatst Fabian aan het verschonen bij de prental, en in de commode lagen allerlei maten luiers, waaronder ook prematuur. De helft kleiner dan maat 1, moest echt even slikken.
Jamaar liggen prematuurtjes niet meestal in een ziekenhuis?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef amaranta het volgende:
Denk het wel, aangezien ze daar ook in de verschoningsla lagen.
De helft kleiner dan maat 1 ?(want daar heeft amaranta het over)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef mama_papa het volgende:
Lily: Tessa had ook prematuurluiers nodig en die was na 3 dagen ziekenhuis lekker thuis
Leuk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:44 schreef Keshet het volgende:
Vanavond gaat het FOK! rompertje mee naar het ziekenhuis. Ik heb het idee dat die echt in de buurt zit te komen!
oh, 2360. Dat valt dan nog mee inderdaad (geen prematuurgewicht bedoel ik)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef mama_papa het volgende:
Lily: Ze woog bij dr geboorte 2360 gramZe had ook maatje 44, echt een poppetje was/is het
En zeker fijn dat ze weer lekker met ons mee mocht naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |