Sorry meiden, nog even niet bijgelezen. Is even teveel. Zag wel dat de jongens van Simmu het zo goed doen

Zien er erg goed uit!

Hier vandaag naar het ziekenhuis geweest voor Tessa. En weer ging het raar, uhh waar komen jullie voor? Ik: voor de kinderarts, zij: alleen om te wegen of ook meten? ik: nou ik neem aan beide? zij: en daarna nog naar de kinderarts? ik: ja dat staat neem ik aan wel in de computer toch

Sjonge wat een klote ziekenhuis zeg! Elke keer is er wel weer iets aan de hand...het is jammer dat het andere ziekenhuis heel ver weg zit, anders had ik daarheen gegaan!
Kinderarts vond dat ze teveel voeding krijgt (terwijl het CB zei dat ik mag voeden op verzoek

) ik geef 150 ml water en 5 schepjes, is us 165 ml voeding en ik mag 150 ml voeding maar geven, maar ik mag tussendoor wél water geven, wat is het verschil om bij de flesjes iets meer water te doen of tussendoor alleen water geven

?
Ze weegt nu 3962 gram, hoofdje is 37 cm en ze is 55,5 cm groot! Is flink gegroeit dus

Omdat ze een enorme voorkeur heeft voor 1 kant, gaan we vrijdag wéér terug naar het ziekenhuis, nu voor de fysio. Dit is ook omdat Tessa overdag nogal kan huilen en de KA zegt dat het niet kan zijn van de honger, grote kans dat de fysio dat ook kan verhelpen
Ik weet écht wel als mijn meisje honger heeft of pijn heeft! Nu doet hij net alsof dit echt niet mogelijk is

Als ik mn pink in de mond doet en ze komt enorm naar voren en pakt heel snel mn pink in dr mond en gaat heel hard zuigen, heeft mn meisje gewoon honger!!!
Bah voel me klote, ik weet echt wel wat ze wil!!!
Dus woensdag ik naar het ziekenhuis om het te hebben over mijn narcose van 6 april, vrijdag naar het ziekenhuis voor Tessa en dan dus 6 april wéér naar het ziekenhuis voor mij. Ben ziekenhuisziek
Zo dit was mijn dag

Ik ga morgen bijlezen, Tessa ligt nu lekker op bed, dus het is even tijd voor

en ik