Zoals ik ook al tegen iemand zei: "het hoort erbij" en dat weet ik wel hoor, maar afgelopen nacht voelde ik me zo een slechte moeder die haar eigen kind niet kon troosten.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bij Evie ben ik met infacol begonnen en dat hielp wel wat gelukkig, maar dan nog had ze soms erge aanvallen en daar was weinig aan te doen, alleen troosten, buikje zachtjes masseren en soms een badje...
maar je hebt er nu helemaal niets aan; maar uiteindelijk gaat het vanzelf weer over
ik hoop voor je dat er een oplossing komt, want het is erg vermoeiend als je snachts al bijna niet slaapt en je kindje ontroostbaar is...quote:Op maandag 29 maart 2010 17:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoals ik ook al tegen iemand zei: "het hoort erbij" en dat weet ik wel hoor, maar afgelopen nacht voelde ik me zo een slechte moeder die haar eigen kind niet kon troosten.
En nu hoop ik echt dat hij vandaag nog stoelgang kan maken want gisteren en vandaag zeker en vast niet en over zaterdag twijfel ik (dan ververst de papa hem ook en weet ik het dus niet zo goed, maar ik vermoed van niet).
En over die krampen ga ik sowieso aanstaande donderdag met de dokter overleggen. Hopelijk weet hij raad (en komt hij misschien ook af met infacol al lijkt het wel iets typisch voor Nederland te zijn als ik kijk naar de resultaten in google).
Ja, dat hielp hier ook. Niet als ze erin zat, maar als ik haar eruit haalde, begon het geweldquote:Op maandag 29 maart 2010 17:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow en Evie in de draagdoek doen hielp ook...
doordat haar knietjes dan lekker hoog zaten...(makkelijk om lucht etc kwijt te raken...)
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ikzelf en mij man bruine ogen hebben.
Eva heeft tot voor kort (ze is nu 28 maanden) blauwige ogen gehad.
Ze zijn nu niet meer blauw, maar ook niet bruin of groen of grijs.
Het is maar net hoe het licht er op schijnt.
Verder is ze ook blond, en ik ben bijna zo bruin als poep.
Fabian heeft vooralsnog blauwe ogen.
bruin is dominant, dus je ouders konden allebei bruin/blauw hebben, waardoor jij weer bruin als dominant gen hebt, maar je kunt ook bruin/blauwe ogen hebben (kleur bruin, maar bruin en blauw gen...) en als je bruin/blond als gen voor je haren hebt, en je man heeft ook bruin/blond, dan kan kan je kindje van allebei het blonde gekregen hebben, waardoor je kindje blond is... (of ben ik niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, ik geloofde altijd heilig in de theorie. Maar de kans dat ik het gen voor blauwe ogen draag is toch heel klein, aangezien mijn beide ouders bruine ogen hebben.
(In mijn moeders familie komt het daarenten wel voor, dus het zou in principe wel kunnen dat ook zij gendrager is, en dat gen aan mij door heeft gegeven).
Verder zou ook mijn bruine haarkleur dominant moeten zijn, maar wederom is die vlieger hier niet op gegaan.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Nee hoor BJ, er zijn nog 3 wachtenden voor ons![]()
Goedemorgen allemaal!
Prima nachtje achter de rug. kleine smurf weer supervrolijk op het KDV achtergelaten.
Vandaag een spannende dag. Mijn schoonzus en zwager hebben vandaag het eerste gesprek m.b.t. mijn draagmoederschap. De eerste stappen worden gezet!
Oh, dat wil ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk en spannend, Sorbo!
Ivan doet iets nieuws, namelijk verlegen wegkijken. Volgens mij is het niet helemaal verlegenheid, maar wat het wel is weet ik ook niet. Hij kijkt dan bijvoorbeeld naar zijn vader, lacht, zijn vader kijkt terug en dan draait hij snel z'n hoofd weg en begraaft zijn gezicht in mijn trui. Zo lief!
En dat ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef lily het volgende:
Dat klinkt inderdaad lief (later verschuilt hij zich achter je been)
Heeft ze al een gangbare kledingmaat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef Keshet het volgende:1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
*O* 1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
*O* 1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
*O* 1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
*O* 1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
aha! ik ben al blij dat ik de topics waar ik nu in post kan bijhouden...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Sorbootje het volgende:
Als je niet weet dat ik -als alles goed gaat- draagmoeder word voor mijn schoonzus en zwager dan heb je idd iets gemistMaar da's niet zo raar, want dat heb ik alleen in het 'hoe gaat het met ons' topic besproken.
Wat een fantastische mijlpaal!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef Keshet het volgende:1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
![]()
1 kilo
Nee, dat nog niet! Maatje 40 begint in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heeft ze al een gangbare kledingmaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |