abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80219345
gewoon in de kuip spelen, zonder ajax publiek want zoals we gisteren weer eens hebben kunnen zien is dat tuig (uit helmond, assen, winterswijk etc. ) alleen maar uit op beledigen, rottigheid en teringzooi. Korte metten maken met dat soort aanhangen en lekker thuis voor de buis laten blijven!
gevalletje eigen schuld dikke bult.
pi_80219596
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:30 schreef HaagsPietje het volgende:
gewoon in de kuip spelen, zonder ajax publiek want zoals we gisteren weer eens hebben kunnen zien is dat tuig (uit helmond, assen, winterswijk etc. ) alleen maar uit op beledigen, rottigheid en teringzooi. Korte metten maken met dat soort aanhangen en lekker thuis voor de buis laten blijven!
gevalletje eigen schuld dikke bult.
Opzich ben ik het met je eens...

Maar wat denk je dat er gebeurt als je die gasten nu opeens zegt dat ze niet mogen komen?
Dan heb je echt de tering aan het rollen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_80221320
Gewoon Engelse maatregelen treffen en het probleem is binnen no time opgelost. En in de Kuip blijven spelen, gekke Ajacied Van Praag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 april 2010 @ 12:37:17 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80221438
quote:
KNVB-beker: Feyenoord niet blij met uitspraken Van Praag

KNVB-beker: Feyenoord niet blij met uitspraken Van Praag Feyenoord wil meer kaarten voor de bekerfinale dan de 10.000 die het toegewezen heeft gekregen. De Rotterdamse club vreest op 25 april in een halflege Kuip te moeten aantreden tegen Ajax.

De Amsterdamse club besloot om veiligheidsredenen slechts 7.700 van de beschikbare 10.000 kaarten voor Ajax-fans af te nemen voor het duel. De kaarten die overbleven gaan echter naar 'neutrale' fans en sponsoren en niet naar Feyenoord.

Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, gaat deze week nog een poging doen extra kaarten voor de eigen achterban los te weken bij de voetbalbond.

Ajax opteerde ervoor de finale in een uit- en thuiswedstrijd te laten beslissen, zonder bezoekende fans. KNVB-preses Michael van Praag liet zondag weten dat dit geen optie was 'omdat Feyenoord dat absoluut niet wilde'.

Rug recht
Gudde spreekt tegen dat Feyenoord de enige partij was die dit niet zag zitten. ‘De KNVB heeft ons juist gezegd dat wij onze rug recht moesten houden wat betreft één finale,’ aldus Gudde tegenover het AD.

‘Ze kenden ons standpunt en vroegen ons expliciet om voet bij stuk te houden. De KNVB wil ook één finale en moet nu niet naar Feyenoord wijzen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 12 april 2010 @ 12:44:26 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80221690
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef Hamilcar het volgende:
Gewoon Engelse maatregelen treffen en het probleem is binnen no time opgelost. En in de Kuip blijven spelen, gekke Ajacied Van Praag.
Dat zagen we met West Ham - Millwall enkele maanden terug. Die Engelse maatregelen helpen niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 12 april 2010 @ 13:19:53 #131
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80222914
Ajax blijft waarschijnlijk thuis (supporters hebben we het dan over)

d'r is iets aan de hand op dit moment

[ Bericht 38% gewijzigd door PLAE@ op 12-04-2010 13:25:20 ]
  maandag 12 april 2010 @ 13:31:28 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80223396
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:19 schreef PLAE@ het volgende:

Daar zou ik niet vrolijk van worden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 12 april 2010 @ 13:33:06 #133
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80223462
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:19 schreef PLAE@ het volgende:

Het zou Ajax sieren. Maar... het zou ook wel heel erg jammer en onsportief zijn.
Life is what you make it.
  maandag 12 april 2010 @ 13:36:41 #134
148823 znarch
ondertitel
pi_80223615
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_80223695
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Onwijs serieus bedoeld ook ja

Maar goed, wat moet de oplossing zijn dan? Het is altijd wat als Ajax en Feyenoord tegen elkaar spelen. Ik vind gewoon dat er dan gewoon strenger opgetreden moet worden. Haal ze desnoods allebei een jaar uit de beker ofzo. Die 'supporters' hebben geen idee wat ze doen, en misschien dat het zo duidelijk wordt? Maar de KNVB zal zoiets wel nooit doen, want Ajax en Feyenoord. Nu verzinnen ze liever een finale die uit twee wedstrijden bestaat, nee dat is fijn. Niemand wil dat.
Wat is er gebeurd dan? Spreekkoortjes? Dan ga je maar lekker wat anders kijken, bij Feyenoord - Ajax kan je dat verwachten. Verder is er imo niemand kwaad aangedaan hoor, maargoed De laatste keer dat het goed uit de hand liep is al een paar jaar terug. En wie zegt dat er de 25e wel wat gaat gebeuren? tuurlijk is die kans aanwezig, maar eerlijk gezegd denk ik dat het alleen mis kan gaan in de neutrale vakken. Ik vertrouw erop dat de politie enzo het goed geregeld heeft bij de Feyenoord en Ajax vakken, anders is het hun verantwoordelijkheid.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 12 april 2010 @ 13:41:59 #136
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80223820
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:38 schreef MB23 het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd dan? Spreekkoortjes? Dan ga je maar lekker wat anders kijken, bij Feyenoord - Ajax kan je dat verwachten. Verder is er imo niemand kwaad aangedaan hoor, maargoed De laatste keer dat het goed uit de hand liep is al een paar jaar terug. En wie zegt dat er de 25e wel wat gaat gebeuren? tuurlijk is die kans aanwezig, maar eerlijk gezegd denk ik dat het alleen mis kan gaan in de neutrale vakken. Ik vertrouw erop dat de politie enzo het goed geregeld heeft, anders is het hun verantwoordelijkheid.
Je doet het voorkomen dat het normaal is om elkaar voor alles en nog wat uit maken, maar het maatschappelijk signaal is steeds sterker dat dit dus niet normaal is. Misschien moet je eens nadenken over je eigen normen. En over de betekenis van het begrip 'eigen verantwoordelijkheid', aangezien je lijkt te denken dat rellen en misstanden de verantwoordelijkheid van de politie zijn.
pi_80224194
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zagen we met West Ham - Millwall enkele maanden terug. Die Engelse maatregelen helpen niet.
dat denken ze hier allemaal he, al die kneuzen van de (nos)pers hoor je dan op tv om het hardst roepen dat het in engeland allemaal zo geweldig is en dat we daar een voorbeeld aan kunnen nemen.....tuuuuuurlijk Jack, nooit naar een wedstrijdje in het championship of een van de lagere divisies geweest zeker?! dan mag het in het stadion en op tv wel rustig lijken maar je weet niet wat je ziet als je na de wedstrijd nog ff blijft hangen: politie te paard, wapenstokken, opstootjes links en rechts....gewoon nog een ouderwetse klerezooi, ook daar.
pi_80224325
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Je doet het voorkomen dat het normaal is om elkaar voor alles en nog wat uit maken, maar het maatschappelijk signaal is steeds sterker dat dit dus niet normaal is. Misschien moet je eens nadenken over je eigen normen. En over de betekenis van het begrip 'eigen verantwoordelijkheid', aangezien je lijkt te denken dat rellen en misstanden de verantwoordelijkheid van de politie zijn.
grappig, jij hebt het over eigen normen. maar wie bepaalt voor mij dan wat de ideale norm is??? bepaal jij dat? of de tweede kamer?
dat JOUW norm is dat spreekkoren ongewenst zijn betekent niet dat dit ook daadwerkelijk zo IS. ik stel voor dat je gewoon weg blijft uit de stadions, want in veel stadions wordt nu eenmaal een andere norm gehanteerd. En of die beter of slechter is, kun je eenvoudigweg niet stellen en is dus niet relevant.
  maandag 12 april 2010 @ 14:00:43 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80224598
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

grappig, jij hebt het over eigen normen. maar wie bepaalt voor mij dan wat de ideale norm is??? bepaal jij dat? of de tweede kamer?
dat JOUW norm is dat spreekkoren ongewenst zijn betekent niet dat dit ook daadwerkelijk zo IS. ik stel voor dat je gewoon weg blijft uit de stadions, want in veel stadions wordt nu eenmaal een andere norm gehanteerd. En of die beter of slechter is, kun je eenvoudigweg niet stellen en is dus niet relevant.
Spreekkoren zijn niet het probleem, beetje roepen dat je moeder een hoer is moet kunnen toch? Hoewel ik dat zelf nooit zal roepen vind ik dat er inderdaad wel een beetje erbij horen.

Ik trek de grens bij roepen dat 'die kankerstad weer plat moet'. Als ik dat als burgemeester van Rotterdam zou zien zou ik direct zeggen dat die bezoekende partij niet meer welkom is met supporters.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_80224600
quote:
want in veel stadions wordt nu eenmaal een andere norm gehanteerd. En of die beter of slechter is, kun je eenvoudigweg niet stellen en is dus niet relevant.
En dat die van jou wel goed is kan je ook niet stellen. De KNVB en de clubs stellen dat het niet gewenst is. Ze hebben dus ook de macht om die mensen te weren (al helaas nog niet genoeg macht) dat is het enige wat telt aangezien je op visite gaat bij die mensen.
pi_80224737
quote:

[..]

Dit dus.

En ik vind zelf geweld er niet bij horen, en het is uiteraard ook niet volledig de verantwoordelijkheid van politie als er wat gebeurd. Maar je weet dondersgoed dat er wat kán gebeuren, en dan mag je ook wel je zaakjes goed voor elkaar hebben. En dan graag zonder onschuldige mensen slaan, kinderen en ouderen opjagen, met paarden door de wachtrijen lopen, enzo.

Het elkaar uitmaken voor dingen hoort er gewoon bij, mensen die gaan janken als iemand z'n moeder een hoer genoemd wordt Neem het allemaal eens niet zo serieus zeg. Ik roep (alleen bij wedstrijden tegen Ajax, hoor het ook wel bij Feyenoord - RKC ) "kankerjoden" en "hamas, hamas, joden aan het gas", hun roepen "bommen op Rotterdam". Prima, want ik (en vele anderen) meen het niet letterlijk, van mij hoeft het geloof niet uitgeroeid te worden. Het is "inspelen" op gebeurtenissen, ze worden joden genoemd, Rotterdam is gebombardeerd, Enschede heeft de vuurwerkramp gehad, ga zo maar door.
Feyenoord Rotterdam
pi_80224750
Spreekkoren tussen de voetballende ploegen onderling vind ik juist geniaal.
Weet niet of het regel is bij Engelse wedstrijden of toeval, maar weet wel dat ik dit juist in Nederland mis.

Gewoon 2 'wedstrijden'.

Dan heb ik het uiteraard niet over knokkerijen.
Maar zo'n wedstijd mag best op erg scherp staan. Sterker nog, het mooiste is het als je dat op het veld kan voelen en af kan lezen aan de spelers.
pi_80224768
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dat die van jou wel goed is kan je ook niet stellen. De KNVB en de clubs stellen dat het niet gewenst is. Ze hebben dus ook de macht om die mensen te weren (al helaas nog niet genoeg macht) dat is het enige wat telt aangezien je op visite gaat bij die mensen.
onzin, als bij mn tante op visite ga hoef ik ook niet te betalen....
alhoewel, die ene in de Geleenstraat....nah ja, laat maar ook....

gaat erom dat ik een bloedhekel heb aan mensen die een beetje voor anderen gaan bepalen wat wel en wat niet gewenst is. arrogantie en verwaandheid ten top!
  maandag 12 april 2010 @ 14:16:05 #144
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80225331
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

gaat erom dat ik een bloedhekel heb aan mensen die een beetje voor anderen gaan bepalen wat wel en wat niet gewenst is. arrogantie en verwaandheid ten top!
En als je ergens entree moet betalen dan gelden fatsoensnormen niet meer. Duidelijk. Nederland gaat toe naar een betaald voetbalcultuur zonder bezoekende supporters omdat het voetbal gegijzeld wordt door tokkies zonder verantwoordelijkheidsgevoel. Uiteindelijk zullen de mensen die nu hun best doen om wangedrag goed te praten daar misschien nog wel het hardste door getroffen worden. Ironie noem ik dat.
pi_80225873
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Dus omdat je betaald heb je een vrijkaartje voor misdragingen? Waar trek je de grens? Klootzak? Hoer? Hamas, hamas? Een paar stompen voor de tegenstander? Tegenstander zwaar verwonden? Doden?

De grens die jij trekt moet iedereen maar accepteren omdat je wel 30 hele euro's hebt betaald?

De gastheer bepaald wat wenselijk is en wat niet. Of jij hebt betaald is helemaal niet belangrijk. In de trein betaal je ook en dan mag je ook geen bankje er uit rukken of de conducteur verrot schelden.
pi_80226029
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dus omdat je betaald heb je een vrijkaartje voor misdragingen? Waar trek je de grens? Klootzak? Hoer? Hamas, hamas? Een paar stompen voor de tegenstander? Tegenstander zwaar verwonden? Doden?

De grens die jij trekt moet iedereen maar accepteren omdat je wel 30 hele euro's hebt betaald?

De gastheer bepaald wat wenselijk is en wat niet. Of jij hebt betaald is helemaal niet belangrijk. In de trein betaal je ook en dan mag je ook geen bankje er uit rukken of de conducteur verrot schelden.
of je stront lust....

pi_80226254
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:32 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

of je stront lust....

Na 3 posts ga je ze maar herhalen? Meer argumenten passen er niet in je hoofd?
Ik stel voor dat jij aan de uitbater eens gaat vragen wat gewenst gedrag is en je als een gast gedragen. Dat ben je daar tenslotte. Als de huisregels je niet bevallen dan ga je lekker niet.
pi_80226677
Gaat 1 grote bende worden. Ik probeer sowieso neutrale kaarten te krijgen. Ga me niet als dieren laten behandelen door politie. Laat staan dat ik op dat joden transport ga..
I tried being reasonable, I didn't like it.
  maandag 12 april 2010 @ 14:49:44 #149
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80226745
overigens vind ik spreekkoren niet echt boeiend. voor mij ligt de grens bij geweld. alhoewel ik wel tegen spreekkoren ben. zou ik blij zijn als spreekkoren het enige probleem waren bij die voetbal supporters.

overigens doen spreekkoren ook niemand kwaad. sure ze beledigen wel iemand, maar dat gebeurt ook op middelbare scholen en dergelijke daar moet je je maar overheen zetten.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 12 april 2010 @ 15:05:31 #150
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80227438
overigens lees ik net op afca dat er 456 aanvragen voor kaarten zijn. maar dat ze zelf niet eens zoveel kaarten hebben. dus zoveel a-neutrale supporters zullen er gelukkig niet zitten
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')