mooi kunnen ze urenlang ons mooie stadion aanschouwenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:19 schreef Haringkop het volgende:
Toch moet ik het nog maar zien of er ook 7.000 supporters komen.
1.100 per trein betekent dat je 7 treinen nodig heb. Ik weet niet precies hoeveel tijd er tussen de treinen zal zitten, maar voor supercup gold een termijn van 1 trein per uur.
Nu zullen ze dat aantal nu wel iets opschroeven, maar toch.
De eerste ajacieden mogen dan al om 9 uur plaatsnemen..
Daar zal heus wel wat door elkaar zitten maar dat is de verantwoordelijkheid van de KNVB.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe neutraal de zogenaamde neutrale kaarten zullen zijn.
Ja ok, dat ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:33 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Daar zal heus wel wat door elkaar zitten maar dat is de verantwoordelijkheid van de KNVB.
Maar de kaarten die ajax niet afneemt gaan sowieso niet in de verkoop omdat die binnen de ajax sector vallen dus ik snap niet waarom ze zo'n probleem er van maken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:54 schreef Haringkop het volgende:
Je bent als ajax-zijnde dadelijk toch wel heel triest als je 10.000 kaarten afneemt en maar de helft in de verkoop gooit..
quote:7700 Ajax-fans naar De Kuip
AMSTERDAM - Het bekerduel tussen Feyenoord en Ajax dat zondag 25 april in De Kuip wordt gespeeld, wordt bijgewoond door 7700 supporters van Ajax. Dat heeft de Amsterdamse voetbalclub laten weten aan de KNVB en de politie. Er zullen zeven treinen worden ingezet. In elke trein zitten 1100 Ajax-fans.
Het is toch godverdomme niet te geloven dit...quote:'Bekerfinale voortaan in twee wedstrijden’
De finale van het toernooi om de KNVB-beker wordt vanaf 2011 mogelijk in twee wedstrijden gespeeld. Dat heeft de voorzitter van de KNVB, Michael van Praag, tegen RTV Rijnmond gezegd.
De voormalig voorzitter van Ajax reageert hiermee op de organisatorische problemen rondom de komende finale tussen Feyenoord en Ajax op 25 april. 'De KNVB wilde ook Feyenoord en Ajax in twee duels laten strijden om de beker, maar dat wilde Feyenoord niet,’ aldus Van Praag.
De official liet verder weten het zeer te betreuren dat de finale op 25 april mogelijk in een niet uitverkochte Kuip wordt gespeeld. ‘Als het aan mij ligt, proberen we daar nog iets aan te doen. Maar dat is vooral de verantwoordelijkheid van de sectie betaald voetbal,’ zegt Van Praag.
Ik als Ajacied ben het met je eens. Verdomme man, waarom kan in Godsnaam in bv. Engeland wel of noem maar op welk land.quote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme niet te geloven dit...
WTFquote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme niet te geloven dit...
omdat ze dan in de kuip geen ajax supporters hoeven mee te nemen, en in de arena geen feyenoordsupporters. in theorie is het eerlijker en minder organisatorische rompslomp + minder kans op een vernielde stad.quote:Op zondag 11 april 2010 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
WTF
Zoals eerder al gesteld in de Arena is er jaren een probleem rond de JC schaal.
De kans op een stunt, waar de beker toch mooi voor is met twee wedstrijden een stuk kleiner
Waarom alleen de finale over 2 wedstrijden? En eerdere rondes niet.
Over het algemeen is er ook geen probleem. Ik heb zelf twee beker finales bij gewoond en alles liep door elkaar en het was heel gezellig.
En waarom nu ineens nu Ajax in de finale staat en het komt hen slecht uit......
quote:Op zondag 11 april 2010 22:11 schreef rubbereend het volgende:
En waarom nu ineens nu Ajax in de finale staat en het komt hen slecht uit......
ik heb er zin anquote:Op maandag 12 april 2010 00:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
overigens gaat het deze finale sowieso fout aangezien een groot deel van de neutrale kaarten al in handen van afca.nl is gekomen en er nu dus sowieso hooligan ajax suppoters(en waarschijnlijk ook feyenoord supporters) in het neutrale vak gaan komen.
Zeggen ze. Heb het vermoeden dat ze gewoon van alles proberen om ervoor te zorgen dat er helemaal geen finale gespeeld wordt. Zielig volk dus. En mochten ze wel kaarten hebben, dan zijn ze welkom. Zullen veel mensen zijn, die ze maar wat graag ziet komen.quote:Op maandag 12 april 2010 00:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
overigens gaat het deze finale sowieso fout aangezien een groot deel van de neutrale kaarten al in handen van afca.nl is gekomen en er nu dus sowieso hooligan ajax suppoters(en waarschijnlijk ook feyenoord supporters) in het neutrale vak gaan komen.
Dat met de loting voor thuis/uit gebeurt toch alquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef Pandorado het volgende:
Leuk, is volgend jaar de finale over twee wedstrijden, staan ze in de halve finale tegenover elkaar.
Doe dan gewoon alle rondes over twee wedstrijden of in alle rondes loten wie er thuis mag spelen. Ik zie werkelijk niet in waarom er heel het toernooi geloot wordt, maar de finale over twee wedstrijden zou moeten vanwege de neutraliteit.
Waarom dat dan weer? Gewoon in De Kuip houden.quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat met de loting voor thuis/uit gebeurt toch alAlleen in de finale niet, die wordt toegewezen een vast stadion. Volgend jaargewoon toewijzen aan een ander
Ik had het dan ook over ALLE wedstrijden, inclusief finale dus. En dat is wel degelijk een verschil met nu, maar sluit ook het beste aan bij de bestaande praktijk. Ik zou niet weten waarom dat voor de finale ineens een probleem zou zijnquote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat met de loting voor thuis/uit gebeurt toch al![]()
Ja, laten we de Kuip mijden, omdat Feyenoord en Ajax een keer tegen elkaar spelen. Alsof het probleem kleiner was geweest als de finale in pak 'm beet Utrecht gehouden was.quote:Alleen in de finale niet, die wordt toegewezen een vast stadion. Volgend jaargewoon toewijzen aan een ander
Als ze echt kaarten hadden gehad dan hadden ze hun bek wel gehouden en ze gewoon onderling verdeeld. Dit is gewoon weer kansloos stoken..quote:Op maandag 12 april 2010 08:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeggen ze. Heb het vermoeden dat ze gewoon van alles proberen om ervoor te zorgen dat er helemaal geen finale gespeeld wordt. Zielig volk dus. En mochten ze wel kaarten hebben, dan zijn ze welkom. Zullen veel mensen zijn, die ze maar wat graag ziet komen.
Dan waren de problemen nog veel groter geweest, want dan had de politie ook nog eens rekening moeten houden met een berg Utrecht-supporters.quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Pandorado het volgende:
[..]
Ja, laten we de Kuip mijden, omdat Feyenoord en Ajax een keer tegen elkaar spelen. Alsof het probleem kleiner was geweest als de finale in pak 'm beet Utrecht gehouden was.
Over kansloos gesproken. Wat een reactie weer...quote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus wat kansloos weer allemaal zeg. Kunnen we die clubs niet gewoon allebei opheffen?
Onwijs serieus bedoeld ook jaquote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Over kansloos gesproken. Wat een reactie weer...
De clubs straffen lost ook niks op. Hooguit door dus ook de beker zonder publiek te spelen. Ook minder inkomsten maar dat is nog een beetje realistisch.quote:Op maandag 12 april 2010 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onwijs serieus bedoeld ook ja![]()
Maar goed, wat moet de oplossing zijn dan? Het is altijd wat als Ajax en Feyenoord tegen elkaar spelen. Ik vind gewoon dat er dan gewoon strenger opgetreden moet worden. Haal ze desnoods allebei een jaar uit de beker ofzo. Die 'supporters' hebben geen idee wat ze doen, en misschien dat het zo duidelijk wordt? Maar de KNVB zal zoiets wel nooit doen, want Ajax en Feyenoord. Nu verzinnen ze liever een finale die uit twee wedstrijden bestaat, nee dat is fijn. Niemand wil dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |