abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79638155
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:

En ik hoop natuurlijk dat het een gigantische veldslag wordt en ik hoop dat ik er bij ben. Jeej!
Kneusje.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_79639138
quote:

En ik hoop natuurlijk dat het een gigantische veldslag wordt en ik hoop dat ik er bij ben.
Jeej!
Bij deze bevestigend dat jij zo een type bent die in het geniep allerlei rotzooi uithaalt uit naam van
je club en vervolgens als een echt capuchon dragende 'hooligan' hard wegrent als je wordt gefilmd,
of aangepakt wordt,door de politie. Ik hoop dat zo een ME hond je dan flink toetakelt als hij/zij
je te pakken heeft.
75 topics = FIN
pi_79641304
quote:
Aboutaleb kan de Ajax fans binnen laten of de bekerfinale zien vertrekken uit rotjeknor voor dit jaar.

Dat was de keuze, simpel zat.

En ik hoop natuurlijk dat het een gigantische veldslag wordt en ik hoop dat ik er bij ben. Jeej!
Je zet jezelf wel voor schut zeg. Een échte internethooligan.
Waarschijnlijk ben je, als het een veldslag wordt, als één van de eerste heel snel vertrokken.

Oftewel, doe verdomme normaal.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:01:10 #54
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_79641333
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef kasper het volgende:

[..]

Ja, ik snap ook niet waarom het nu opeens wel zou mogen.
Omdat het een bekerfinale is.
AFC AJAX
pi_79641379
waarom zou het een veldslag moeten worden? gewoon 1 trein per keer aan joden laten aanvoeren (oeps, pikante woordkeuze....;-) veel me daar op en om het spoor, ze het vak inleiden en er pas 1 uur na afloop weer uitmogen en dan 1 trein per keer weer terug.

de brug en trap volstouwen met me en niet ingaan op provocaties van feyenoorders en klaar is kees.
pi_79641683
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:03 schreef HaagsPietje het volgende:
waarom zou het een veldslag moeten worden? gewoon 1 trein per keer aan joden laten aanvoeren (oeps, pikante woordkeuze....;-) veel me daar op en om het spoor, ze het vak inleiden en er pas 1 uur na afloop weer uitmogen en dan 1 trein per keer weer terug.

de brug en trap volstouwen met me en niet ingaan op provocaties van feyenoorders en klaar is kees.
ME zal wel denken: we houden rekening met een veldslag, dus laten we ons maar keihard wapenen.

Maar als je 1 trein met de Ajax supporters per keer doet, dan moeten de overigen wel heel lang wachten. Zeker wat betreft de laatste trein. Hoe wil je dat gaan doen als er daadwerkelijk 12.000 mee mogen? ( waarbij ik er ook bij zal zijn )
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79641788
Ik reken erop dat de ME voor een scheet al los gaat.

wel respect voor die man die heel intimiderend voor haar gaat staan.
Feyenoord Rotterdam
pi_79642644
Misschien krijgen we weer hetzelfde gedoe als toen in de play-offs, dat iedereen die over de spoorbrug wilde uit voorzorg werd opgepakt. Of wordt m'n pa weer aangereden door een ME-busje als we in de rij staan om naar binnen te gaan natuurlijk.
pi_79642820
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien krijgen we weer hetzelfde gedoe als toen in de play-offs, dat iedereen die over de spoorbrug wilde uit voorzorg werd opgepakt. Of wordt m'n pa weer aangereden door een ME-busje als we in de rij staan om naar binnen te gaan natuurlijk.
Tsja, ME moet zich eens gaan gedragen verdomme.
pi_79643463
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Tsja, ME moet zich eens gaan gedragen verdomme.
Scheen zelfs dat toen bij de play-offs iedereen die over de spoorbrug liep werd opgepakt, dat er ook een toevallige voorbijganger werd opgepakt
pi_79644412
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Scheen zelfs dat toen bij de play-offs iedereen die over de spoorbrug liep werd opgepakt, dat er ook een toevallige voorbijganger werd opgepakt
Echt, dit is toch écht ongelofelijk, beseft dat zooitje ( wat ME noemt ) dan echt niet wie ze daadwerkelijk moeten oppakken en dat dat mensen zijn ver in de minderheid?
Hebben die mensen van de ME nou de hersens van een bedorven fruitvliegje of hebben ze uberhaupt wel hersens?
  maandag 29 maart 2010 @ 11:41:12 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79700473
quote:
'Bekerfinale mogelijk over twee wedstrijden gespeeld'

'Bekerfinale mogelijk over twee wedstrijden gespeeld' De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt mogelijk over twee wedstrijden verdeeld; één in Rotterdam en de andere in Amsterdam, zo meldt AD Sportwereld maandag. Volgens het dagblad is die optie nadrukkelijk besproken door Feyenoord, Ajax, de KNVB en de gemeente Rotterdam.

Het spelen van twee wedstrijden zou alleen een optie zijn wanneer de veiligheid rond de finale, die op 25 april gespeeld wordt in de Kuip, niet gegarandeerd kan worden en Ajax-supporters daarom niet welkom zijn in Rotterdam.

Ahmed Aboutaleb, burgemeester van de Maasstad, stemde er afgelopen vrijdag mee in dat de wedstrijd onder strenge voorwaarden met Ajax-publiek gespeeld mag worden. Een woordvoerder van Aboutaleb verklaarde volgens het AD dat het spreiden van de bekerfinale over twee wedstrijden tot nu toe nooit als optie is besproken. In competitieverband worden wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax tot 2014 zonder fans van de bezoekende club gespeeld.

De KNVB heeft maandag een overleg met de gemeente Rotterdam. (MT)
Belachelijk om de regels aan te passen, omdat het eventueel wat problemen kan oplossen. Gewoon een wedstrijd, niet twee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 29 maart 2010 @ 11:46:07 #63
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_79700640
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Belachelijk om de regels aan te passen, omdat het eventueel wat problemen kan oplossen. Gewoon een wedstrijd, niet twee.
Eens, gewoon een wedstrijd in de Kuip, geen gezeur, Ajax fans er niet bij? Helaas dan voor de Ajax fans, word Ajax kampioen en Feyenoord wint de beker dan spelen ze volgend seizoen ook zonder feyenoord supporters in de Amsterdam Arena, regels zijn regels hadden ze zich maar moeten gedragen, en nu niet een wedstrijd over 2 stadions verdelen omdat Anders de Ajax fans er misschien niet bij kunnen zijn.
  maandag 29 maart 2010 @ 12:00:20 #64
132191 -jos-
Money=Power
pi_79701105
Zie je wel dat die Aboutaleb stiekem een jood is!!!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  FOK!fossiel maandag 29 maart 2010 @ 12:16:48 #65
8443 cptmarco
it's captain...
pi_79702786
knvb
Feyenoord Rotterdam
pi_79703065
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Happel het volgende:

[..]

inderdaad, het zou voor mij de totale verloedering, vernedering, afgang en teloorgang van het nederlands voetbal zijn......als ze dat serieus overwegen ben je het lachertje voor de rest van europa....moet je eens indenken dat de FA van dit soort amateuristische natte vingerwerk vertoont en even snel de regels van een 100 jarig oud bekertoernooi aanpast omdat ze bang zijn voor rellen hahaha. wat een kansloos kneuzenland is en blijft nederland toch zeg, onvoorstelbaar.
hopelijk is het een grapje.
pi_79703538
Over 2 wedstrijden wint Ajax sowieso
pi_79706740
Dan is het toch geen finale meer, over 2 wedstrijden
pi_79758735
quote:
De KNVB bekerfinale feyenoord - AJAX zal niet over twee wedstrijden worden gespeeld. Berichtgeving uit de media deed een mogelijke tweestrijd suggereren, maar KNVB-directeur Hebk Kesler verwijst deze naar het rijk der fabelen. "Er is geen sprake van. Onbespreekbaar," aldus Kesler, die het niet mogelijk acht om de tweede wedstridj op zo'n korte termijn te realiseren.

http://www.afca.nl
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_79759459
En terecht. Zou natuurlijk pure competitie vervalsing zijn als opeens de regels veranderd zouden worden.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:34:41 #72
132191 -jos-
Money=Power
pi_79783486
10.000 kaarten per club, dat kan nooit goed gaan

http://www.nu.nl/sport/22(...)lub-bekerfinale.html
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:37:03 #73
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79783572
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef FP128 het volgende:

[..]

Bij deze bevestigend dat jij zo een type bent die in het geniep allerlei rotzooi uithaalt uit naam van
je club en vervolgens als een echt capuchon dragende 'hooligan' hard wegrent als je wordt gefilmd,
of aangepakt wordt,door de politie. Ik hoop dat zo een ME hond je dan flink toetakelt als hij/zij
je te pakken heeft.
Ik ben vanalles, maar niet echt een geniepigerd. Die honden hebben me al eens te pakken gehad en dat was best geinig.

Eigenlijk vind ik dat hele hooligan gebeuren ook wat kinderachtig, maar het zijn reacties als deze die me de kracht geven door te gaan
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:38:49 #74
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79783653
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Je zet jezelf wel voor schut zeg. Een échte internethooligan.
Waarschijnlijk ben je, als het een veldslag wordt, als één van de eerste heel snel vertrokken.
Voor mij een weet en voor jou een vraag he?
quote:
Oftewel, doe verdomme normaal.
Wie moet er hier nou normaal doen? Ik praat alleen maar over mijn hobby
Intelligent, but fucked up.
pi_79783909
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:34 schreef -jos- het volgende:
10.000 kaarten per club, dat kan nooit goed gaan

http://www.nu.nl/sport/22(...)lub-bekerfinale.html
nice
Feyenoord Rotterdam
pi_79785362

maar wat moet ik me voorstellen bij die neutrale kaarten? kan ik dan ook met m'n oranje supporters clubcard dan kaarten halen als Ajax-supporter zijnde voor dat "neutrale gedeelte"?
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_79789339
Alleen het aanvangstijdstip is wat raar: 14:00...
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:34:20 #78
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_79791135
quote:
KNVB akkoord met Rotterdams voorstel bekerfinale

Als het aan Rotterdam ligt, krijgen zowel Ajax als Feyenoord tienduizend kaarten voor de bekerfinale eind april in De Kuip. Voor de verkoop van de overige tickets moet de KNVB een voorstel maken. Zo luiden de voorwaarden die de havenstad aan de voetbalbond heeft gesteld voor de wedstrijd.

De finale van de strijd om de KNVB-beker wordt op zondag 25 april om 14 uur gespeeld. De voetbalbond is akkoord gegaan met de eisen die burgemeester Aboutaleb van Rotterdam heeft gesteld.

Alle toegangskaarten voor de wedstrijd worden op naam gesteld. Volgens de gemeente wordt aan alle bezoekers gevraagd een identiteitsbewijs te tonen. Rotterdam wil dat de wedstrijd op 25 april om 14.00 uur begint.

Beide clubs krijgen 10.000 kaarten voor hun aanhang. De overige 25.000 kaarten moeten vooraf op naam bij de KNVB worden besteld. Alle bezoekers moeten vooraf een ID-bewijs en hun kaart tonen. De Amsterdamse fans worden verplicht om met de trein te komen.

Het overleg over de bekerfinale is gevoerd zonder Feyenoord en Ajax. Ook de voorwaarde van Rotterdam over het aanvangstijdstip leidde tot veel discussie binnen de KNVB. Op verzoek van de amateurtak is de bekerfinale in het verleden juist naar de avonduren verplaatst om de honderdduizenden amateurvoetballers in ons land de gelegenheid te geven de wedstrijd te bezoeken of live op televisie te zien. Omdat burgemeester Aboutaleb van Rotterdam volhardde in deze voorwaarde heeft de de enigszins teleurgestelde KNVB alsnog besloten akkoord te gaan.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_79791256
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:49 schreef Kremers het volgende:
Alleen het aanvangstijdstip is wat raar: 14:00...
Ach, des te vroeger kan ik aan het bier
  donderdag 8 april 2010 @ 23:38:33 #80
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80107053
quote:
Ajax-Feyenoord mag ook in Amsterdam

De gemeente is bereid om de bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord ook hier in Amsterdam te laten spelen.

Ajax gaf vandaag aan de finale graag verspreid over twee duels te willen spelen, omdat het de risico's van één duel waarbij supporters van beide clubs aanzwezig zijn te groot vindt. Dat is wat de gemeente betreft geen probleem, aldus waarnemend burgemeester Lodewijk Asscher donderdag in het AT5-programma Gesprek met de Burgemeester.

Eerder gaf de KNVB een ultimatum aan Ajax over de bekendmaking van het aantal supporters dat de club wil meenemen.
Schijtziek word je er toch van? Die hele lobby komt me de keel uit.
Elite
Tegen TTIP
pi_80108057
Haha, helemaal geshuffeld die lui daaro.

Al jaren is er gezeik in A'dam met de JC-schaal. Mogen er ondertussen al geen fans van ons, Ado en Utrecht daar komen, maar willen ze wel de bekerfinale organiseren..

Heppie dan ff een plaat voor je kop
#12 is not for sale!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 april 2010 @ 00:23:43 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80108825
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Schijtziek word je er toch van? Die hele lobby komt me de keel uit.
triest ja en straks met de JC schaal is er weer gezeik in Amsterdam maar daar wordt nauwelijks ophef over gemaakt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:40:55 #83
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80109278
Pfff gaan we die beker toch niet spelen, hebben ze bij feyenoord de beker.Zij blij, wij onverschillig.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_80109348
Heel onverschillig ja, na al dat gejank
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:45:13 #85
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80109364
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:44 schreef MB23 het volgende:
Heel onverschillig ja, na al dat gejank
Dat zijn het bestuur, en de gemeente enz
LUHG
pi_80110811
normaliter vind ik de beker een tweederangs prijs waar in feite niemand tot aan de finale in geinteresseerd is.
dit keer echter, door de bijzondere lading van die finale, ligt er toch behoorlijk wat prestige voor het grijpen en heb zon vermoeden dat de supporters van beide kampen elkaar nog jaren gaan bestoken en lastig vallen met de uitslag van die pot en uiteindelijke winnaar.....heerlijk! kijk er naar uit!
pi_80110828
Ik hoop op een goedgekeurde buitenspelgoal van Ajax in de 89ste minuut.
pi_80110850
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 02:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop op een goedgekeurde buitenspelgoal van Ajax in de 89ste minuut.
hopelijk zenden ze de beelden van de derde helft dan ook live uit! de nos doet er verstandig aan om op het stadionplein ook minimaal 2 camera;s te installeren!!!
alleen dat zou een goeie reden zijn voor zo'n goal.

zelf hoop ik op een late 2-1 door makaay en die dan met zijn middelvinger omhoog langs alle ajax vakken rent......
pi_80110872
En langs Mario Been, met z'n "ik heb een spitsje nodig".
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:49:49 #90
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80112482
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 02:29 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hopelijk zenden ze de beelden van de derde helft dan ook live uit! de nos doet er verstandig aan om op het stadionplein ook minimaal 2 camera;s te installeren!!!
alleen dat zou een goeie reden zijn voor zo'n goal.

zelf hoop ik op een late 2-1 door makaay en die dan met zijn middelvinger omhoog langs alle ajax vakken rent......
den haag feyenoord

friends forever
LUHG
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:22:49 #91
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80113179
quote:
Ajax levert 3000 finalekaartjes in
De KNVB-beker. FOTO PRO SHOTS

AMSTERDAM - Ajax stelt vandaag aan de KNVB en de gemeente Rotterdam voor om op 25 april met beduidend minder Ajax-fans naar de bekerfinale in de Kuip te reizen. In plaats van 10.000, zou er nu aan 7000 fans worden gedacht. Dat meldt het AD. Bij Feyenoord wordt verheugd gereageerd op het voorstel van de concurrent.
,,Het is beter een deel van de aan ons toegewezen kaarten niet af te nemen. Daarmee wordt zowel het vervoers- als het veiligheidsprobleem voor ons verkleind. We hopen dat de KNVB daarmee instemt,'' zegt woordvoerder Miel Brinkhuis namens Ajax.

Bij Feyenoord wordt verheugd gereageerd op het voorstel. ,,Ons grootste probleem is dat we heel veel van onze fans moeten teleurstellen,'' zo stelt woordvoerder Raymond Salomon van de Rotterdamse club. ,,Dus als er om wat voor reden ook eventueel meer kaarten onze kant opkomen, dan nemen we die in grote dank af.''
Goed bezig hoor. Nu inderdaad hopen dat die kaarten onze kant opgaan.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:35:57 #92
271762 Bestolene
tax is theft
pi_80113527
Dat scheelt Ajax weer een gedeelte van de factuur (wagons worden toch wel gesloopt)
quote:
Ajax zit enorm in de maag met het vervoer van de supporters van en naar De Kuip, dat uitsluitend per trein mag gebeuren. De Nederlandse Spoorwegen zetten daartoe negen lange supporterstreinen in, elk met 1100 plaatsen. Als de supporters de treinen geheel slopen, moet Ajax de NS ruim één miljoen euro betalen. "Het contract voor de bekerfinale is niet anders dan anders", laat de NS weten. "Net zoals altijd zit aan de schadevergoeding een limiet."

In de treinen zijn speciale voorzorgsmaatregelen genomen. Zo functioneert de noodrem niet en staan - omdat het niet de bedoeling is dat de supporterstreinen stoppen - alle seinen op groen. Volgens Slop (Ajax) staat er in zijn NS-contract een heel ander bedrag: "Maximaal 2,5 miljoen euro plus eventuele bijkomende schade." Het schadebedrag is voor rekening van de huurder - in dit geval Ajax.
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:48:29 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80113854
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:35 schreef Bestolene het volgende:
Dat scheelt Ajax weer een gedeelte van de factuur (wagons worden toch wel gesloopt)
[..]
Ik denk dat sommige Feyenoordsupporters best een handje willen om die schade te realiseren.
Elite
Tegen TTIP
pi_80114679
Toch moet ik het nog maar zien of er ook 7.000 supporters komen.

1.100 per trein betekent dat je 7 treinen nodig heb. Ik weet niet precies hoeveel tijd er tussen de treinen zal zitten, maar voor supercup gold een termijn van 1 trein per uur.
Nu zullen ze dat aantal nu wel iets opschroeven, maar toch.

De eerste ajacieden mogen dan al om 9 uur plaatsnemen..
#12 is not for sale!
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:40:38 #95
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80117474
LUHG
pi_80118299
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 08:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

den haag feyenoord

friends forever
Friends will be friieeeendds, right till the eeeeend!!!!

pi_80118921
Ajax: Hoe dan ook 10.000 kaarten voor finale

Ajax neemt hoe dan ook tienduizend kaarten af van de KNVB voor de bekerfinale tegen Feyenoord op 25 april.
Dat zegt Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis tegen AT5. Brinkhuis weerspreekt daarmee een eerder bericht van vrijdag in het AD, waarin gesuggereerd wordt dat de Amsterdammers al zeker weten met slecht zevenduizend fans af te reizen naar Rotterdam.
"Dat klopt niet", legt Brinkuis uit. "We nemen hoe dan ook tienduizend kaarten af. Wel overwegen we om uit veiligheidsoverwegingen met een of twee treinen minder te gaan. In dat geval blijven er kaarten over, maar die gaan sowieso niet naar Feyenoord."
De KNVB heeft aan zowel Ajax als Feyenoord tienduizend kaarten beschikbaar gesteld. Dat betekent dat De Kuip nog lang niet vol zit voor de finale. Volgens Brinkhuis mag het niet zo zijn dat alle overie plaatsen straks bezet worden door fans van Feyenoord.

bron at-5
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:27:16 #98
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_80119214
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ajax: Hoe dan ook 10.000 kaarten voor finale

Ajax neemt hoe dan ook tienduizend kaarten af van de KNVB voor de bekerfinale tegen Feyenoord op 25 april.
Dat zegt Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis tegen AT5. Brinkhuis weerspreekt daarmee een eerder bericht van vrijdag in het AD, waarin gesuggereerd wordt dat de Amsterdammers al zeker weten met slecht zevenduizend fans af te reizen naar Rotterdam.
"Dat klopt niet", legt Brinkuis uit. "We nemen hoe dan ook tienduizend kaarten af. Wel overwegen we om uit veiligheidsoverwegingen met een of twee treinen minder te gaan. In dat geval blijven er kaarten over, maar die gaan sowieso niet naar Feyenoord."
De KNVB heeft aan zowel Ajax als Feyenoord tienduizend kaarten beschikbaar gesteld. Dat betekent dat De Kuip nog lang niet vol zit voor de finale. Volgens Brinkhuis mag het niet zo zijn dat alle overie plaatsen straks bezet worden door fans van Feyenoord.

bron at-5
Het zijn ook echt een stel calimero's geworden daar hoor. Dan geeft de KNVB toch wat neutrale kaarten aan Feyenoord want met die kaarten van ajax kunnen we toch niks.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:27:50 #99
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80119234
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:00 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Friends will be friieeeendds, right till the eeeeend!!!!

Niet echt mijn smaak
LUHG
pi_80119267
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Het zijn ook echt een stel calimero's geworden daar hoor. Dan geeft de KNVB toch wat neutrale kaarten aan Feyenoord want met die kaarten van ajax kunnen we toch niks.
Ik vraag me af hoe neutraal de zogenaamde neutrale kaarten zullen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')