Kneusje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
En ik hoop natuurlijk dat het een gigantische veldslag wordt en ik hoop dat ik er bij ben. Jeej!![]()
Bij deze bevestigend dat jij zo een type bent die in het geniep allerlei rotzooi uithaalt uit naam vanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
En ik hoop natuurlijk dat het een gigantische veldslag wordt en ik hoop dat ik er bij ben.
Jeej!![]()
Je zet jezelf wel voor schut zeg. Een échte internethooligan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Aboutaleb kan de Ajax fans binnen laten of de bekerfinale zien vertrekken uit rotjeknor voor dit jaar.
Dat was de keuze, simpel zat.
En ik hoop natuurlijk dat het een gigantische veldslag wordt en ik hoop dat ik er bij ben. Jeej!![]()
Omdat het een bekerfinale is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef kasper het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom het nu opeens wel zou mogen.
ME zal wel denken: we houden rekening met een veldslag, dus laten we ons maar keihard wapenen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:03 schreef HaagsPietje het volgende:
waarom zou het een veldslag moeten worden? gewoon 1 trein per keer aan joden laten aanvoeren (oeps, pikante woordkeuze....;-) veel me daar op en om het spoor, ze het vak inleiden en er pas 1 uur na afloop weer uitmogen en dan 1 trein per keer weer terug.
de brug en trap volstouwen met me en niet ingaan op provocaties van feyenoorders en klaar is kees.
Tsja, ME moet zich eens gaan gedragen verdomme.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien krijgen we weer hetzelfde gedoe als toen in de play-offs, dat iedereen die over de spoorbrug wilde uit voorzorg werd opgepakt. Of wordt m'n pa weer aangereden door een ME-busje als we in de rij staan om naar binnen te gaan natuurlijk.
Scheen zelfs dat toen bij de play-offs iedereen die over de spoorbrug liep werd opgepakt, dat er ook een toevallige voorbijganger werd opgepaktquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja, ME moet zich eens gaan gedragen verdomme.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Scheen zelfs dat toen bij de play-offs iedereen die over de spoorbrug liep werd opgepakt, dat er ook een toevallige voorbijganger werd opgepakt
Belachelijk om de regels aan te passen, omdat het eventueel wat problemen kan oplossen. Gewoon een wedstrijd, niet twee.quote:'Bekerfinale mogelijk over twee wedstrijden gespeeld'
'Bekerfinale mogelijk over twee wedstrijden gespeeld' De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt mogelijk over twee wedstrijden verdeeld; één in Rotterdam en de andere in Amsterdam, zo meldt AD Sportwereld maandag. Volgens het dagblad is die optie nadrukkelijk besproken door Feyenoord, Ajax, de KNVB en de gemeente Rotterdam.
Het spelen van twee wedstrijden zou alleen een optie zijn wanneer de veiligheid rond de finale, die op 25 april gespeeld wordt in de Kuip, niet gegarandeerd kan worden en Ajax-supporters daarom niet welkom zijn in Rotterdam.
Ahmed Aboutaleb, burgemeester van de Maasstad, stemde er afgelopen vrijdag mee in dat de wedstrijd onder strenge voorwaarden met Ajax-publiek gespeeld mag worden. Een woordvoerder van Aboutaleb verklaarde volgens het AD dat het spreiden van de bekerfinale over twee wedstrijden tot nu toe nooit als optie is besproken. In competitieverband worden wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax tot 2014 zonder fans van de bezoekende club gespeeld.
De KNVB heeft maandag een overleg met de gemeente Rotterdam. (MT)
Eens, gewoon een wedstrijd in de Kuip, geen gezeur, Ajax fans er niet bij? Helaas dan voor de Ajax fans, word Ajax kampioen en Feyenoord wint de beker dan spelen ze volgend seizoen ook zonder feyenoord supporters in de Amsterdam Arena, regels zijn regels hadden ze zich maar moeten gedragen, en nu niet een wedstrijd over 2 stadions verdelen omdat Anders de Ajax fans er misschien niet bij kunnen zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijk om de regels aan te passen, omdat het eventueel wat problemen kan oplossen. Gewoon een wedstrijd, niet twee.
inderdaad, het zou voor mij de totale verloedering, vernedering, afgang en teloorgang van het nederlands voetbal zijn......als ze dat serieus overwegen ben je het lachertje voor de rest van europa....moet je eens indenken dat de FA van dit soort amateuristische natte vingerwerk vertoont en even snel de regels van een 100 jarig oud bekertoernooi aanpast omdat ze bang zijn voor rellen hahaha. wat een kansloos kneuzenland is en blijft nederland toch zeg, onvoorstelbaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijk om de regels aan te passen, omdat het eventueel wat problemen kan oplossen. Gewoon een wedstrijd, niet twee.
quote:De KNVB bekerfinale feyenoord - AJAX zal niet over twee wedstrijden worden gespeeld. Berichtgeving uit de media deed een mogelijke tweestrijd suggereren, maar KNVB-directeur Hebk Kesler verwijst deze naar het rijk der fabelen. "Er is geen sprake van. Onbespreekbaar," aldus Kesler, die het niet mogelijk acht om de tweede wedstridj op zo'n korte termijn te realiseren.
http://www.afca.nl
Ik ben vanalles, maar niet echt een geniepigerd. Die honden hebben me al eens te pakken gehad en dat was best geinig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef FP128 het volgende:
[..]
Bij deze bevestigend dat jij zo een type bent die in het geniep allerlei rotzooi uithaalt uit naam van
je club en vervolgens als een echt capuchon dragende 'hooligan' hard wegrent als je wordt gefilmd,
of aangepakt wordt,door de politie.Ik hoop dat zo een ME hond je dan flink toetakelt als hij/zij
je te pakken heeft.
Voor mij een weet en voor jou een vraag he?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je zet jezelf wel voor schut zeg. Een échte internethooligan.![]()
Waarschijnlijk ben je, als het een veldslag wordt, als één van de eerste heel snel vertrokken.![]()
Wie moet er hier nou normaal doen? Ik praat alleen maar over mijn hobbyquote:Oftewel, doe verdomme normaal.
nicequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:34 schreef -jos- het volgende:
10.000 kaarten per club, dat kan nooit goed gaan
http://www.nu.nl/sport/22(...)lub-bekerfinale.html
quote:KNVB akkoord met Rotterdams voorstel bekerfinale
Als het aan Rotterdam ligt, krijgen zowel Ajax als Feyenoord tienduizend kaarten voor de bekerfinale eind april in De Kuip. Voor de verkoop van de overige tickets moet de KNVB een voorstel maken. Zo luiden de voorwaarden die de havenstad aan de voetbalbond heeft gesteld voor de wedstrijd.
De finale van de strijd om de KNVB-beker wordt op zondag 25 april om 14 uur gespeeld. De voetbalbond is akkoord gegaan met de eisen die burgemeester Aboutaleb van Rotterdam heeft gesteld.
Alle toegangskaarten voor de wedstrijd worden op naam gesteld. Volgens de gemeente wordt aan alle bezoekers gevraagd een identiteitsbewijs te tonen. Rotterdam wil dat de wedstrijd op 25 april om 14.00 uur begint.
Beide clubs krijgen 10.000 kaarten voor hun aanhang. De overige 25.000 kaarten moeten vooraf op naam bij de KNVB worden besteld. Alle bezoekers moeten vooraf een ID-bewijs en hun kaart tonen. De Amsterdamse fans worden verplicht om met de trein te komen.
Het overleg over de bekerfinale is gevoerd zonder Feyenoord en Ajax. Ook de voorwaarde van Rotterdam over het aanvangstijdstip leidde tot veel discussie binnen de KNVB. Op verzoek van de amateurtak is de bekerfinale in het verleden juist naar de avonduren verplaatst om de honderdduizenden amateurvoetballers in ons land de gelegenheid te geven de wedstrijd te bezoeken of live op televisie te zien. Omdat burgemeester Aboutaleb van Rotterdam volhardde in deze voorwaarde heeft de de enigszins teleurgestelde KNVB alsnog besloten akkoord te gaan.
Ach, des te vroeger kan ik aan het bierquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:49 schreef Kremers het volgende:
Alleen het aanvangstijdstip is wat raar: 14:00...
Schijtziek word je er toch van? Die hele lobby komt me de keel uit.quote:Ajax-Feyenoord mag ook in Amsterdam
De gemeente is bereid om de bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord ook hier in Amsterdam te laten spelen.
Ajax gaf vandaag aan de finale graag verspreid over twee duels te willen spelen, omdat het de risico's van één duel waarbij supporters van beide clubs aanzwezig zijn te groot vindt. Dat is wat de gemeente betreft geen probleem, aldus waarnemend burgemeester Lodewijk Asscher donderdag in het AT5-programma Gesprek met de Burgemeester.
Eerder gaf de KNVB een ultimatum aan Ajax over de bekendmaking van het aantal supporters dat de club wil meenemen.
triest ja en straks met de JC schaal is er weer gezeik in Amsterdam maar daar wordt nauwelijks ophef over gemaakt.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Schijtziek word je er toch van? Die hele lobby komt me de keel uit.
hopelijk zenden ze de beelden van de derde helft dan ook live uit! de nos doet er verstandig aan om op het stadionplein ook minimaal 2 camera;s te installeren!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 02:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop op een goedgekeurde buitenspelgoal van Ajax in de 89ste minuut.
den haagquote:Op vrijdag 9 april 2010 02:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hopelijk zenden ze de beelden van de derde helft dan ook live uit! de nos doet er verstandig aan om op het stadionplein ook minimaal 2 camera;s te installeren!!!
alleen dat zou een goeie reden zijn voor zo'n goal.
zelf hoop ik op een late 2-1 door makaay en die dan met zijn middelvinger omhoog langs alle ajax vakken rent......
Goed bezig hoor. Nu inderdaad hopen dat die kaarten onze kant opgaan.quote:Ajax levert 3000 finalekaartjes in
De KNVB-beker. FOTO PRO SHOTS
AMSTERDAM - Ajax stelt vandaag aan de KNVB en de gemeente Rotterdam voor om op 25 april met beduidend minder Ajax-fans naar de bekerfinale in de Kuip te reizen. In plaats van 10.000, zou er nu aan 7000 fans worden gedacht. Dat meldt het AD. Bij Feyenoord wordt verheugd gereageerd op het voorstel van de concurrent.
,,Het is beter een deel van de aan ons toegewezen kaarten niet af te nemen. Daarmee wordt zowel het vervoers- als het veiligheidsprobleem voor ons verkleind. We hopen dat de KNVB daarmee instemt,'' zegt woordvoerder Miel Brinkhuis namens Ajax.
Bij Feyenoord wordt verheugd gereageerd op het voorstel. ,,Ons grootste probleem is dat we heel veel van onze fans moeten teleurstellen,'' zo stelt woordvoerder Raymond Salomon van de Rotterdamse club. ,,Dus als er om wat voor reden ook eventueel meer kaarten onze kant opkomen, dan nemen we die in grote dank af.''
quote:Ajax zit enorm in de maag met het vervoer van de supporters van en naar De Kuip, dat uitsluitend per trein mag gebeuren. De Nederlandse Spoorwegen zetten daartoe negen lange supporterstreinen in, elk met 1100 plaatsen. Als de supporters de treinen geheel slopen, moet Ajax de NS ruim één miljoen euro betalen. "Het contract voor de bekerfinale is niet anders dan anders", laat de NS weten. "Net zoals altijd zit aan de schadevergoeding een limiet."
In de treinen zijn speciale voorzorgsmaatregelen genomen. Zo functioneert de noodrem niet en staan - omdat het niet de bedoeling is dat de supporterstreinen stoppen - alle seinen op groen. Volgens Slop (Ajax) staat er in zijn NS-contract een heel ander bedrag: "Maximaal 2,5 miljoen euro plus eventuele bijkomende schade." Het schadebedrag is voor rekening van de huurder - in dit geval Ajax.
Ik denk dat sommige Feyenoordsupporters best een handje willen om die schade te realiseren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:35 schreef Bestolene het volgende:
Dat scheelt Ajax weer een gedeelte van de factuur (wagons worden toch wel gesloopt)
[..]
Friends will be friieeeendds, right till the eeeeend!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
den haagfeyenoord
friends forever
Het zijn ook echt een stel calimero's geworden daar hoor. Dan geeft de KNVB toch wat neutrale kaarten aan Feyenoord want met die kaarten van ajax kunnen we toch niks.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ajax: Hoe dan ook 10.000 kaarten voor finale
Ajax neemt hoe dan ook tienduizend kaarten af van de KNVB voor de bekerfinale tegen Feyenoord op 25 april.
Dat zegt Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis tegen AT5. Brinkhuis weerspreekt daarmee een eerder bericht van vrijdag in het AD, waarin gesuggereerd wordt dat de Amsterdammers al zeker weten met slecht zevenduizend fans af te reizen naar Rotterdam.
"Dat klopt niet", legt Brinkuis uit. "We nemen hoe dan ook tienduizend kaarten af. Wel overwegen we om uit veiligheidsoverwegingen met een of twee treinen minder te gaan. In dat geval blijven er kaarten over, maar die gaan sowieso niet naar Feyenoord."
De KNVB heeft aan zowel Ajax als Feyenoord tienduizend kaarten beschikbaar gesteld. Dat betekent dat De Kuip nog lang niet vol zit voor de finale. Volgens Brinkhuis mag het niet zo zijn dat alle overie plaatsen straks bezet worden door fans van Feyenoord.
bron at-5
Niet echt mijn smaakquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Friends will be friieeeendds, right till the eeeeend!!!!
Ik vraag me af hoe neutraal de zogenaamde neutrale kaarten zullen zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het zijn ook echt een stel calimero's geworden daar hoor. Dan geeft de KNVB toch wat neutrale kaarten aan Feyenoord want met die kaarten van ajax kunnen we toch niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |