abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79638155
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:

En ik hoop natuurlijk dat het een gigantische veldslag wordt en ik hoop dat ik er bij ben. Jeej!
Kneusje.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_79639138
quote:

En ik hoop natuurlijk dat het een gigantische veldslag wordt en ik hoop dat ik er bij ben.
Jeej!
Bij deze bevestigend dat jij zo een type bent die in het geniep allerlei rotzooi uithaalt uit naam van
je club en vervolgens als een echt capuchon dragende 'hooligan' hard wegrent als je wordt gefilmd,
of aangepakt wordt,door de politie. Ik hoop dat zo een ME hond je dan flink toetakelt als hij/zij
je te pakken heeft.
75 topics = FIN
pi_79641304
quote:
Aboutaleb kan de Ajax fans binnen laten of de bekerfinale zien vertrekken uit rotjeknor voor dit jaar.

Dat was de keuze, simpel zat.

En ik hoop natuurlijk dat het een gigantische veldslag wordt en ik hoop dat ik er bij ben. Jeej!
Je zet jezelf wel voor schut zeg. Een échte internethooligan.
Waarschijnlijk ben je, als het een veldslag wordt, als één van de eerste heel snel vertrokken.

Oftewel, doe verdomme normaal.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:01:10 #54
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_79641333
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef kasper het volgende:

[..]

Ja, ik snap ook niet waarom het nu opeens wel zou mogen.
Omdat het een bekerfinale is.
AFC AJAX
pi_79641379
waarom zou het een veldslag moeten worden? gewoon 1 trein per keer aan joden laten aanvoeren (oeps, pikante woordkeuze....;-) veel me daar op en om het spoor, ze het vak inleiden en er pas 1 uur na afloop weer uitmogen en dan 1 trein per keer weer terug.

de brug en trap volstouwen met me en niet ingaan op provocaties van feyenoorders en klaar is kees.
pi_79641683
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:03 schreef HaagsPietje het volgende:
waarom zou het een veldslag moeten worden? gewoon 1 trein per keer aan joden laten aanvoeren (oeps, pikante woordkeuze....;-) veel me daar op en om het spoor, ze het vak inleiden en er pas 1 uur na afloop weer uitmogen en dan 1 trein per keer weer terug.

de brug en trap volstouwen met me en niet ingaan op provocaties van feyenoorders en klaar is kees.
ME zal wel denken: we houden rekening met een veldslag, dus laten we ons maar keihard wapenen.

Maar als je 1 trein met de Ajax supporters per keer doet, dan moeten de overigen wel heel lang wachten. Zeker wat betreft de laatste trein. Hoe wil je dat gaan doen als er daadwerkelijk 12.000 mee mogen? ( waarbij ik er ook bij zal zijn )
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79641788
Ik reken erop dat de ME voor een scheet al los gaat.

wel respect voor die man die heel intimiderend voor haar gaat staan.
Feyenoord Rotterdam
pi_79642644
Misschien krijgen we weer hetzelfde gedoe als toen in de play-offs, dat iedereen die over de spoorbrug wilde uit voorzorg werd opgepakt. Of wordt m'n pa weer aangereden door een ME-busje als we in de rij staan om naar binnen te gaan natuurlijk.
pi_79642820
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien krijgen we weer hetzelfde gedoe als toen in de play-offs, dat iedereen die over de spoorbrug wilde uit voorzorg werd opgepakt. Of wordt m'n pa weer aangereden door een ME-busje als we in de rij staan om naar binnen te gaan natuurlijk.
Tsja, ME moet zich eens gaan gedragen verdomme.
pi_79643463
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Tsja, ME moet zich eens gaan gedragen verdomme.
Scheen zelfs dat toen bij de play-offs iedereen die over de spoorbrug liep werd opgepakt, dat er ook een toevallige voorbijganger werd opgepakt
pi_79644412
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Scheen zelfs dat toen bij de play-offs iedereen die over de spoorbrug liep werd opgepakt, dat er ook een toevallige voorbijganger werd opgepakt
Echt, dit is toch écht ongelofelijk, beseft dat zooitje ( wat ME noemt ) dan echt niet wie ze daadwerkelijk moeten oppakken en dat dat mensen zijn ver in de minderheid?
Hebben die mensen van de ME nou de hersens van een bedorven fruitvliegje of hebben ze uberhaupt wel hersens?
  maandag 29 maart 2010 @ 11:41:12 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79700473
quote:
'Bekerfinale mogelijk over twee wedstrijden gespeeld'

'Bekerfinale mogelijk over twee wedstrijden gespeeld' De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt mogelijk over twee wedstrijden verdeeld; één in Rotterdam en de andere in Amsterdam, zo meldt AD Sportwereld maandag. Volgens het dagblad is die optie nadrukkelijk besproken door Feyenoord, Ajax, de KNVB en de gemeente Rotterdam.

Het spelen van twee wedstrijden zou alleen een optie zijn wanneer de veiligheid rond de finale, die op 25 april gespeeld wordt in de Kuip, niet gegarandeerd kan worden en Ajax-supporters daarom niet welkom zijn in Rotterdam.

Ahmed Aboutaleb, burgemeester van de Maasstad, stemde er afgelopen vrijdag mee in dat de wedstrijd onder strenge voorwaarden met Ajax-publiek gespeeld mag worden. Een woordvoerder van Aboutaleb verklaarde volgens het AD dat het spreiden van de bekerfinale over twee wedstrijden tot nu toe nooit als optie is besproken. In competitieverband worden wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax tot 2014 zonder fans van de bezoekende club gespeeld.

De KNVB heeft maandag een overleg met de gemeente Rotterdam. (MT)
Belachelijk om de regels aan te passen, omdat het eventueel wat problemen kan oplossen. Gewoon een wedstrijd, niet twee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 29 maart 2010 @ 11:46:07 #63
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_79700640
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Belachelijk om de regels aan te passen, omdat het eventueel wat problemen kan oplossen. Gewoon een wedstrijd, niet twee.
Eens, gewoon een wedstrijd in de Kuip, geen gezeur, Ajax fans er niet bij? Helaas dan voor de Ajax fans, word Ajax kampioen en Feyenoord wint de beker dan spelen ze volgend seizoen ook zonder feyenoord supporters in de Amsterdam Arena, regels zijn regels hadden ze zich maar moeten gedragen, en nu niet een wedstrijd over 2 stadions verdelen omdat Anders de Ajax fans er misschien niet bij kunnen zijn.
  maandag 29 maart 2010 @ 12:00:20 #64
132191 -jos-
Money=Power
pi_79701105
Zie je wel dat die Aboutaleb stiekem een jood is!!!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  FOK!fossiel maandag 29 maart 2010 @ 12:16:48 #65
8443 cptmarco
it's captain...
pi_79702786
knvb
Feyenoord Rotterdam
pi_79703065
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Happel het volgende:

[..]

inderdaad, het zou voor mij de totale verloedering, vernedering, afgang en teloorgang van het nederlands voetbal zijn......als ze dat serieus overwegen ben je het lachertje voor de rest van europa....moet je eens indenken dat de FA van dit soort amateuristische natte vingerwerk vertoont en even snel de regels van een 100 jarig oud bekertoernooi aanpast omdat ze bang zijn voor rellen hahaha. wat een kansloos kneuzenland is en blijft nederland toch zeg, onvoorstelbaar.
hopelijk is het een grapje.
pi_79703538
Over 2 wedstrijden wint Ajax sowieso
pi_79706740
Dan is het toch geen finale meer, over 2 wedstrijden
pi_79758735
quote:
De KNVB bekerfinale feyenoord - AJAX zal niet over twee wedstrijden worden gespeeld. Berichtgeving uit de media deed een mogelijke tweestrijd suggereren, maar KNVB-directeur Hebk Kesler verwijst deze naar het rijk der fabelen. "Er is geen sprake van. Onbespreekbaar," aldus Kesler, die het niet mogelijk acht om de tweede wedstridj op zo'n korte termijn te realiseren.

http://www.afca.nl
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_79759459
En terecht. Zou natuurlijk pure competitie vervalsing zijn als opeens de regels veranderd zouden worden.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:34:41 #72
132191 -jos-
Money=Power
pi_79783486
10.000 kaarten per club, dat kan nooit goed gaan

http://www.nu.nl/sport/22(...)lub-bekerfinale.html
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:37:03 #73
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79783572
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef FP128 het volgende:

[..]

Bij deze bevestigend dat jij zo een type bent die in het geniep allerlei rotzooi uithaalt uit naam van
je club en vervolgens als een echt capuchon dragende 'hooligan' hard wegrent als je wordt gefilmd,
of aangepakt wordt,door de politie. Ik hoop dat zo een ME hond je dan flink toetakelt als hij/zij
je te pakken heeft.
Ik ben vanalles, maar niet echt een geniepigerd. Die honden hebben me al eens te pakken gehad en dat was best geinig.

Eigenlijk vind ik dat hele hooligan gebeuren ook wat kinderachtig, maar het zijn reacties als deze die me de kracht geven door te gaan
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:38:49 #74
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79783653
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Je zet jezelf wel voor schut zeg. Een échte internethooligan.
Waarschijnlijk ben je, als het een veldslag wordt, als één van de eerste heel snel vertrokken.
Voor mij een weet en voor jou een vraag he?
quote:
Oftewel, doe verdomme normaal.
Wie moet er hier nou normaal doen? Ik praat alleen maar over mijn hobby
Intelligent, but fucked up.
pi_79783909
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:34 schreef -jos- het volgende:
10.000 kaarten per club, dat kan nooit goed gaan

http://www.nu.nl/sport/22(...)lub-bekerfinale.html
nice
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo