abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 april 2010 @ 15:13:52 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80227725
100 van beide kanten is meer dan genoeg voor een veldslag. En zelfs bij Az - Ajax als bekerfinale zit er hk van feyenoord op de neutrale tribune.

Oja remember Ajax - PSV in '98....al willen sommigen daar liever niet aan herinnerd worden.
  maandag 12 april 2010 @ 15:20:54 #152
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_80228005
Normaal gesproken hou ik me ver weg van dit soort topics, maar nu heb ik het toevallig gelezen en vrees ik dat ik tegen beter in toch moet reageren op zo veel tranentrekkende domheid.

Redenaties als 'spreekkoren zijn beledigend maar dat gebeurt op middelbare scholen ook' zijn net zo steekhoudend als 'slachtpartijen doen pijn maar dat doen ze in afrika ook, dus laten we in Beverwijk maar weer afspreken met elkaar'.

En een 'in een stadion bepalen we zelf wel wat onze normen en waarden zijn' redenatie geeft alleen maar aan hoe ver je dan los bent komen te staan van de maatschappelijke realiteit.

Ik snap werkelijk niet dat volwassen mensen zo triest kunnen zijn om de AFCA-flyers te maken en dan net te doen of daar niks raars aan is. Maar goed, het lijkt iets voetbalsupporters-eigen te zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 12 april 2010 @ 15:40:28 #153
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80228769
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Normaal gesproken hou ik me ver weg van dit soort topics, maar nu heb ik het toevallig gelezen en vrees ik dat ik tegen beter in toch moet reageren op zo veel tranentrekkende domheid.

Redenaties als 'spreekkoren zijn beledigend maar dat gebeurt op middelbare scholen ook' zijn net zo steekhoudend als 'slachtpartijen doen pijn maar dat doen ze in afrika ook, dus laten we in Beverwijk maar weer afspreken met elkaar'.

En een 'in een stadion bepalen we zelf wel wat onze normen en waarden zijn' redenatie geeft alleen maar aan hoe ver je dan los bent komen te staan van de maatschappelijke realiteit.

Ik snap werkelijk niet dat volwassen mensen zo triest kunnen zijn om de AFCA-flyers te maken en dan net te doen of daar niks raars aan is. Maar goed, het lijkt iets voetbalsupporters-eigen te zijn.
goeie vergelijking ook weer. steekpartijen en spreekkoren zijn inderdaad echt goed vergelijkbaar.van spreekkoren loopt niemand schade op dus ik zie niet wat je daar zo boeiend aan vindt. ik zeg niet dat ik het ermee eens ben of dat ik een voorstander van spreekkoren ben. maar het is nou niet echt iets heel ergs...
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80229194
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

goeie vergelijking ook weer. steekpartijen en spreekkoren zijn inderdaad echt goed vergelijkbaar.van spreekkoren loopt niemand schade op dus ik zie niet wat je daar zo boeiend aan vindt. ik zeg niet dat ik het ermee eens ben of dat ik een voorstander van spreekkoren ben. maar het is nou niet echt iets heel ergs...
mooi he, dat dat soort lui voor het gemak alles maar op een grote berg gooien en het dan onder het kopje maatschappelijke ongewenstheid zo snel mogelijk uit willen roeien
blijf dan inderdaad terecht weg van dit soort topics als je niet veel meer te melden hebt als dit soort cliche-matige lulkoek.

de truc is dus juist dat maatschappelijk gewenstheid helemaal niet bestaat.
ieder individu heeft zn eigen normen en waarden en wat voor een groot deel mensen als gewenst wordt beschouwd kan mij bij wijze van spreken lekker aan mn reet roesten
pi_80229405
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Na 3 posts ga je ze maar herhalen? Meer argumenten passen er niet in je hoofd?
Ik stel voor dat jij aan de uitbater eens gaat vragen wat gewenst gedrag is en je als een gast gedragen. Dat ben je daar tenslotte. Als de huisregels je niet bevallen dan ga je lekker niet.
ja bij types zoals jij met een enorme plaat voor hun kop is dat helaas nog wel eens nodig. mensen die een duidelijke uitleg hebben gehad en dan toch voor de tweede keer dezelfde vraag stellen dus leer eerst eens begrijpend te lezen en probeer dan nog eens een inhoudelijke reactie te geven.

wel in goed nederlands a.u.b. want "meer argumenten passen er niet in je hoofd" is echt verkeerd basisschool niveau....of zit je daar nog op ?
  maandag 12 april 2010 @ 16:18:38 #156
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80230103
Dit topic laat mooi zien met wat voor een soort volk je te maken hebt als het over hooligans gaat. Iedere vorm van redevoering is te hoog gegrepen.
Life is what you make it.
pi_80230244
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:18 schreef Schanulleke het volgende:
Dit topic laat mooi zien met wat voor een soort volk je te maken hebt als het over hooligans gaat. Iedere vorm van redevoering is te hoog gegrepen.
het laat eerder zien dat veel mensen het totaal niet kunnen verkroppen dat er ook mensen bestaan met compleet andere meningen, normen en waarden dan zijzelf en vanuit frustratie dan maar met op vooroordelen gebaseerde cliche's gaan rondstrooien...
  maandag 12 april 2010 @ 16:34:12 #158
148823 znarch
ondertitel
pi_80230768
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:22 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

het laat eerder zien dat veel mensen het totaal niet kunnen verkroppen dat er ook mensen bestaan met compleet andere meningen, normen en waarden dan zijzelf en vanuit frustratie dan maar met op vooroordelen gebaseerde cliche's gaan rondstrooien...
Jij bent degene hier die afwijkt van de norm hoor. Niet de rest.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 12 april 2010 @ 16:40:09 #159
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_80231000
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
overigens lees ik net op afca dat er 456 aanvragen voor kaarten zijn. maar dat ze zelf niet eens zoveel kaarten hebben. dus zoveel a-neutrale supporters zullen er gelukkig niet zitten
Als jij die onzin geloofd
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_80231305
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef znarch het volgende:

[..]

Jij bent degene hier die afwijkt van de norm hoor. Niet de rest.
weer eentje die z'n leesbril niet op heeft....
  maandag 12 april 2010 @ 16:57:31 #161
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80231677
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:18 schreef Schanulleke het volgende:
Dit topic laat mooi zien met wat voor een soort volk je te maken hebt als het over hooligans gaat. Iedere vorm van redevoering is te hoog gegrepen.
Zal ook moeilijk gaan als degene waarmee een discussie gepoogd wordt te houden, al een gekleurd beeld heeft van voetbalsupporters.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 12 april 2010 @ 19:59:59 #162
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80238476
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

mooi he, dat dat soort lui voor het gemak alles maar op een grote berg gooien en het dan onder het kopje maatschappelijke ongewenstheid zo snel mogelijk uit willen roeien
blijf dan inderdaad terecht weg van dit soort topics als je niet veel meer te melden hebt als dit soort cliche-matige lulkoek.

de truc is dus juist dat maatschappelijk gewenstheid helemaal niet bestaat.
ieder individu heeft zn eigen normen en waarden en wat voor een groot deel mensen als gewenst wordt beschouwd kan mij bij wijze van spreken lekker aan mn reet roesten
Dat geneuzel (pun intended) over het niet bestaan van maatschappelijke wenselijkheid is natuurlijk een wassen neus (alweer die pun). Niemand trapt daar in. Als een groep volwassen kerels het geweldig vindt om elkaar de ziektes toe te wensen en de hersens in te rammen rond een voetbalwedstrijd dan zijn ze in hoge mate vrij om dat te doen. Moeten ze even een competitie opzetten, voor stadiums zorgen en de kosten voor eigen vervoer (de volledige kosten!) dragen. Als dit gebeurde zouden er heel weinig mensen in Nederland een probleem mee hebben, immers, wie wel gewoon beschaving mee heeft gekregen kan dan naar de voetbalwedstrijden binnen de competitieverbanden van de KNVB.

Echter, de helden die het voetbal verzieken zou dan gevraagd worden zelf iets neer te zetten, iets positiefs op te bouwen en daar wringt de spreekwoordelijke schoen want daarvoor ontbreekt het aan lef en verantwoordelijkheid. Nee, liever verstoppen ze zich anoniem in mensenmassa's om daar hun walgelijke normgebrek op te dringen aan mensen die er niet om vragen. Ondertussen de gemeenschap op enorme kosten jagend. En dan wentelen ze zich nog in een slachtofferrol ook. Kinderachtig en laf, dat is het.
Life is what you make it.
pi_80238592
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Zal ook moeilijk gaan als degene waarmee een discussie gepoogd wordt te houden, al een gekleurd beeld heeft van voetbalsupporters.
Hooligans zijn geen voetbalsupporters, ze maken het namelijk kapot.
  maandag 12 april 2010 @ 20:05:23 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80238735
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Hooligans zijn geen voetbalsupporters, ze maken het namelijk kapot.
Diegene waar ik op reageer legt dat verband wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 12 april 2010 @ 20:10:40 #165
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80238986
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Diegene waar ik op reageer legt dat verband wel.
Is dat zo? Dat ontgaat me dan even...
Life is what you make it.
  maandag 12 april 2010 @ 20:11:28 #166
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_80239019
Ik hoop dat Ajax met EV mag.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_80241959
Een kaartje gaat ¤66 kosten, voorverkoop voor uitkaarthouders start woensdag en voor seizoenkaarthouders zaterdag! Aldus Rik van den Boog op de Ajaxsite.
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  maandag 12 april 2010 @ 22:40:49 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80245931
quote:
Stewards met korting naar Kuip bij klassieker

12 april 2010

Stewards van clubs uit het betaald voetbal kunnen voor 15 euro naar de bekerfinale Feyenoord-Ajax op zondag 25 april. De KNVB heeft dit aanbod gedaan om op deze manier lege plekken in de Kuip alsnog vol te krijgen.

Wel moeten de stewards aan dezelfde strenge veiligheidseisen voldoen als andere bezoekers van de bekerfinale.

Verder overweegt de KNVB om ook scheidsrechters uit het amateurvoetbal een finalekaartje voor 15 euro aan te bieden, om op deze manier de Kuip vol te laten lopen.
Handig zo een menselijke barriere vol gele jassen..
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80246065
quote:
Momenteel hebben wij de volgende kaartverkoopinformatie mbt de KNVB bekerfinale op 25 april 2010, 14:00 uur.

Onder voorbehoud zal de verkoop aanstaande woensdag starten via alle Ticketbox (Primera)voorverkooppunten. (geen online verkoop)

Verkoopdata:

Woensdag 14 april
1. (Voorrang)uitkaarthouders

Zaterdag 17 april
2. Seizoenkaarthouders

Indien nog kaarten beschikbaar

Maandag 19 april
3. Leden Supportersvereniging (incl. SVA-uitkaarthouders)

Dinsdag 20 april
4. ClubCardhouders

Toegangsprijs: ¤ 66,00

Berekening prijs per wedstrijdkaartje

Ticketprijs KNVB; ¤ 18,00
Provisie Ticketbox; ¤ 3,33
Verzekering; ¤ 13,84
Vervoerskosten ¤ 17,10
Organisatiekosten; ¤ 13,73
-Gratis parkeren op P-2
- Kosten stewarding+ beveiliging
- Schoonmaakkosten
Totaalprijs ¤ 66,00


Belangrijke informatie met betrekking tot voorverkoop en instaptijden volgt dinsdag 13 april via deze pagina.

Ajax heeft de KNVB laten weten dat 7.700 combikaarten voor de bekerfinale Feyenoord - Ajax in de verkoop gaan. Dit betekent dat zondag 25 april zeven treinen de supporters naar Rotterdam zullen vervoeren. De overige plaatsen in de voor 10.000 Ajax-supporters afgescheiden sector van het stadion worden niet verkocht.

Overige informatie:

- 7.700 combikaarten
- Ticket strikt persoonlijk op eigen naam (s)cc houder vanwege eisen overheid
- 1 kaart per (s)cc houder
- Overname tussen/van kaarthouders is niet mogelijk
- Bij meerdere scc's op één naam*, recht op 1 kaart
- Kaarthouders met kaarten op bedrijfsnaam* kunnen niet aankopen vanwege eisen overheid
- Derden kunnen geen gebruik maken van extra scc's! (familieleden met dezelfde achternaam worden geweigerd. Er zal op initialen en geboortedatum worden gecontroleerd.

* = bij aankoop wordt de transactie ongedaan gemaakt.
http://www.ajax.nl
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_80246307
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:20 schreef I.R.Baboon het volgende:


En een 'in een stadion bepalen we zelf wel wat onze normen en waarden zijn' redenatie geeft alleen maar aan hoe ver je dan los bent komen te staan van de maatschappelijke realiteit.

Voetbal is een uitlaatklep, voor mij althans. Ik ben onherkenbaar in het stadion.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 12 april 2010 @ 23:46:54 #171
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80248889
Van den Boog: 'Finale moet feest worden'

Hij kijkt er ook erg feestelijk bij

pi_80249576
feest op de lange zijde hoop ik
I tried being reasonable, I didn't like it.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 april 2010 @ 01:29:55 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80251091
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:46 schreef PLAE@ het volgende:
Van den Boog: 'Finale moet feest worden'

Hij kijkt er ook erg feestelijk bij

[ afbeelding ]
krokodillen tranen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 13 april 2010 @ 01:33:23 #174
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80251141
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:08 schreef KurDro het volgende:
feest op de lange zijde hoop ik
Misschien.Ik zit waarschijnlijk ook in een neutraal vak, gelieve mij niet te slaan.Ik zit er(als het doorgaat)noodgedwongen, niet omdat ik het leuk vind.En ben bang, dus mij niet slaan
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_80255170
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 01:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Misschien.Ik zit waarschijnlijk ook in een neutraal vak, gelieve mij niet te slaan.Ik zit er(als het doorgaat)noodgedwongen, niet omdat ik het leuk vind.En ben bang, dus mij niet slaan
als ajacied in een zogenaamd neutraal vak in de kuip gaan zitten.....dan vraag je gewoon om problemen....reken maar dat er tientallen, zoniet honderden feyenoorders ook via via kaarten hebben weten te bemachtigen.
het kan niet anders of dit gaat uit de hand lopen.

eindelijk eens een bekerfinale die me nog lange tijd zal heugen....ipv zo'n nikszeggend kutpotje tussen roda en heerenveen bijvoorbeeld
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:43:50 #176
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80255803
quote:
'Geen strandrelschoppers bij bekerfinale'
Van Heemst: Extra juridische maatregelen zijn nodig
Feyenoord-fans in Hellevoetsluis in de rij voor een kaartje voor de bekerfinale. FOTO ANP

UPDATE ROTTERDAM - De gemeenteraad van Rotterdam wil dat burgemeester Achmed Aboutaleb de mogelijkheden nagaat om de strandrelschoppers van Hoek van Holland te weren bij de bekerfinale.
Raadsleden in Rotterdam zijn namelijk bevreesd dat relschoppers met een evenementenverbod de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax bezoeken. Veel van de relschoppers zijn inmiddels weer uit de gevangenis. De finale op 25 april in de Kuip staat namelijk niet op het lijstje met evenementen waar relschoppers kunnen worden geweerd.

Peter van Heemst (PvdA) meldt bij RTC Rijnmond dat deze fout moet worden hersteld door extra juridische maatregelen van politie, justitie en burgemeester. Deze laatste zou voor de hooligans bijvoorbeeld een gebiedsverbod kunnen instellen. Desnoods moeten de hooligans op de dag van de finale '24 uur op de hielen worden gezeten', zo stelt hij.

Verder vindt Van Heemst de hoeveelheid politie-inzet rondom de bekerfinale 'bijna onverantwoord'. Hij zegt dat dit ten koste gaat van de 'gewone Rotterdammer'. (BVDL)
Zal niet helpen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:47:36 #177
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_80255926
Hoe kan het in godsnaam dat er "Neutrale" vakken zijn. Denk hier eens 2 minuten over na?! NEUTRAAL?!@!?! Ik snap er helemaal niets van en heb medelijden met de mensen die daar kapotgemaakt worden.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_80262026
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef HaagsPietje het volgende:eindelijk eens een bekerfinale die me nog lange tijd zal heugen....ipv zo'n nikszeggend kutpotje tussen roda en heerenveen bijvoorbeeld
Met clubs als Heerenveen, Twente en Roda heb je een finale zonder gezeik. En een voetbalfeest.

En nu? Sommigen noemen het een droomfinale. Ik noem het anti-reclame voor het voetbal.
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:38:37 #179
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_80274022
Afgelasten die finale! Kosten politie-inzet meer dan ¤ 2.000.000 Dát is onacceptabel! Je kan én mag niet van de maatschappij vragen om zo te bloeden.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:43:51 #180
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_80274191
Wat een sukkel die politicus. "Voetbal zonder publiek is niks." Néé, voetbal mét publiek is ook niks! Gewoon géén voetbalwedstrijd!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:22:30 #181
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_80288313
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:38 schreef Barca het volgende:
Afgelasten die finale! Kosten politie-inzet meer dan ¤ 2.000.000 Dát is onacceptabel! Je kan én mag niet van de maatschappij vragen om zo te bloeden.
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:43 schreef Barca het volgende:
Wat een sukkel die politicus. "Voetbal zonder publiek is niks." Néé, voetbal mét publiek is ook niks! Gewoon géén voetbalwedstrijd!


Waarom nou die overacting...
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:44:58 #182
123170 alors
zlata1234
pi_80289176
Ik vind het wel een kans om voor eens en voor altijd heel wat van die mongolen achter slot en grendel te zetten met flinke boete en stadionverbod. Want die komen als vliegen op stront af met zulke wedstrijden.
Ik zou zeggen gooi er maar flink wat verordeningen tegenaan. Hang overal camera's neer. Zet naast de Kuip een tijdelijk cellencomplex waar je alle mongolen die zich niet kunnen gedragen meteen kunt instoppen om ze daarna in voorarrest te zetten. En gewoon lekker keihard optreden tegen die tyfuslijers zodat ze voor eens en voor altijd opgetyft zijn.

Het is gewoon van de gekke dat er zoveel geld aan beveliging en politie in moet worden gepompt omdat er een paar honderd randdebielen zijn die als zombies lopen te zieken bij zulke wedstrijden.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:48:38 #183
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80289295
Als alle jochies die hier over die zogenaamde mongolen zeiken, nou eens massaal naar de kuip gaan.Vervolgens slaan ze die mongolen zo lam dat ze nooit weer rellen
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 14 april 2010 @ 00:41:36 #184
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_80290721
Juist ja ..

Waarom moet er in Nederland zo moeilijk worden gedaan over de invoering van de voetbalwet? Dan ben je in 1 klap van al deze problemen af. Kijk naar Engeland. Daar staan de uitsupporters op 3 meter afstand van de thuissupporters, enkel afgeschermd door een rijtje stewards.
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 14 april 2010 @ 09:27:16 #185
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80294269
Ik vind de meerderheid hier flink overdreven reageren. Je helemaal opwinden over 1 dag waarop niks zal gebeuren.

Zonder politie-inzet zou er idd wel een veldslag zijn. Maar ook de politie-inzet wordt overdreven de laatste tijd. En dit is natuurlijk een ontzettende mediahype. Maar goed je kunt natuurlijk lekker blind varen op de media.

[ Bericht 8% gewijzigd door PLAE@ op 14-04-2010 09:38:43 ]
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 14 april 2010 @ 09:33:19 #186
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80294403
quote:
Halflege Kuip decor van bekerfinale Feyenoord - Ajax
Gezocht: voetbal managers - jij denkt dat je verstand van voetbal hebt?
Feyenoord en Ajax bereikten onlangs de bekerfinale. De KNVB bedeelde de Rotterdammers en de Amsterdammers beiden tienduizend kaarten toe voor de eindstrijd in De Kuip. Ajax zal met ongeveer 7700 aanhangers afreizen naar Rotterdam-Zuid. Naast de Feyenoord-supporters zal het stadion verder echter akelig leeg zijn.
Vanuit Zeist probeerde men ‘neutrale’ kaarten kwijt te raken. “De animo is niet al te hoog”, zo zegt een woordvoerster van de KNVB tegenover De Telegraaf. De KNVB heeft besloten om te stoppen met het zoeken naar doelgroepen voor de ‘neutrale’ toegangstickets. Daardoor zullen er ongeveer 25.000 toeschouwers in De Kuip zijn.
Naar verwachting komen er ongeveer achtduizend min of meer neutrale fans naar het stadion. Een groot gedeelte van hen zijn sponsors en gasten van de voetbalbond. De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb probeert ondertussen een gedegen veiligheidsbeleid rondom 25 april op poten te zetten
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 14 april 2010 @ 11:37:55 #187
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80298274
al die F teams durven natuurlijk niet meer nu iedereen bang is voor rellen waar heb jij overigens die neutrale kaarten vandaan cantona?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:10:00 #188
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80306146
quote:
500 ME'ers moeten bekerfinale in goede banen leiden

De gemeente Rotterdam zet 25 april bij de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax ruim 500 man van de Mobiele Eenheid in.

Dat heeft het AD woensdag gemeld. Het aantal aanwezige ME'ers is historisch hoog, bij eerdere belangrijke wedstrijden tussen de twee voetbalploegen werden er veel minder ingezet. Dit hoge aantal is niet de enige veiligheidsmaatregel voor de bekerfinale, waarvan wordt verwacht dat het op rellen uitloopt tussen supporters van beide clubs.

De gemeente wil met de maatregelen een herhaling van de gebeurtenissen in Hoek van Holland voorkomen. De politie was toen slecht voorbereid op het geweld. Nu worden er meer politiemensen ingezet, zijn er door de KNVB zo'n 600 beveiligers ingehuurd en krijgen relschoppers die bekend zijn bij de politie een
gebiedsverbod opgelegd.
500 ME'ers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 14 april 2010 @ 15:11:02 #189
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80306184
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:10 schreef Happel het volgende:

[..]

500 ME'ers.
Hoeveel MEers zijn normaal dan?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_80306899
Laat ze gewoon lekker rellen?
  woensdag 14 april 2010 @ 15:29:31 #191
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80306945
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:11 schreef Paul het volgende:

[..]

Hoeveel MEers zijn normaal dan?
Geen idee. 500 i.i.g. niet. Dat zijn 50 peletons.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 14 april 2010 @ 15:46:41 #192
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_80307637
Volgens mij normaal 10.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:47:03 #193
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80307648
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Geen idee. 500 i.i.g. niet. Dat zijn 50 peletons.
Een peleton bestaat uit 44 man.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 14 april 2010 @ 15:47:19 #194
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_80307664
Ow
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:50:53 #195
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80307774
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow
Je hebt bij de NSB ME, 3 groepen.Een bestaat uit 11(in een bussie), dan als 2 bussies samengaan(geen idee hoe dat heet).En dan nog als die laatste weer samengaan met eenzelfde groep.En dan heb je een peleton.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_80307844
Snap overigens niet waarom de bekerfinale inene een hele discussie over uit supporters doet oplaaien.

Gebeurt werkelijk geen ene reet de afgelopen jaren in de stadions. Iedereen is netjes van elkaar gescheiden. Er heeft al een totale verplaatsting van incidenten plaats gevonden. WIe zijn mannen als Derksen dan dat ze op tv hun mening moeten gaan verkondigen..?
#12 is not for sale!
pi_80307915
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:10 schreef Happel het volgende:

[..]

500 ME'ers.
Dat zijn gewoon die 465 afca-jongens dan al hun neutrale kaarten te koop aanbieden op het internet
#12 is not for sale!
  woensdag 14 april 2010 @ 17:44:33 #198
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_80312240
Zo kom je wel aan 2 miljoen kosten ja
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  donderdag 15 april 2010 @ 10:55:16 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80335716
Vanmorgen stond er een stukje in de Spits over de wedstrijd en er werden 2 supporters geinterviewd. Van allebei de clubs 1.

Die van Feyenoord vond ik nog redelijk normaal. Hij had het wel over supporters elkaar opnaaien enzo, maar dat dingen als bommen op Rotterdam, Hamas Hamas joden aan het gas en meer van dat soort uitspraken echt niet kunnen. Even als met elkaar op de vuist gaan.
Zijn Feyenoord liefde zat wel diep. Hij had het over redelijk wat onzin dat elke feyenoorder in het stadion zit en ze bij Ajax regelmatig niet komen kijken enzo. Maar goed, dat soort onzin hoort nou eenmaal bij supporters.

Die Ajax supporter vond ik veel zorgwekkender. Die zei dat die spreekkoren moeten kunnen en dat ze vroeger met elkaar op de vuist gingen dan het allemaal maar moet kunnen. Tegenwoordig slaan ze elkaar half dood en dat kan dan weer niet.

Ik ben absoluut een Ajaxfan (ook al zit ik niet vaak in het stadion) maar dit soort dingen zijn toch belachelijk. Misschien zit er een stukje sensatie bij, maar dan nog is het een belachelijke instelling.'

Sommige mensen zijn echt te debiel en simpel voor woorden....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 april 2010 @ 12:49:29 #200
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80340028
quote:
'Bekerfinale toch over twee duels'
edit print rss - door Matthias (Veritaz) op 15-04-2010 @ 12:44

De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax zal toch over twee wedstrijden gaan. Dat gerucht gaat momenteel en zal later op de middag door de KNVB bekend worden gemaakt door op een persconferentie.

De bond is uiteindelijk dus toch gezwicht onder de druk. Er was in de aanloop naar de finale veel ophef rond de veiligheid van de wedstrijd. Zo besloot Ajax minder fans mee te nemen naar de Kuip, omdat men de veiligheid niet kan garanderen en zou de inzet van extra veiligheidsfunctionarissen enkele tonnen extra gaan kosten.

In de loop van de middag zullen we meer weten, na de persconferentie van de KNVB.
Niet te geloven dit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')