abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:59:58 #102
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79630500
Houden jullie er wel rekening mee niet iedereen over een kam te scheren?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_79630574
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:54 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt, de nieuwsberichten en de geruchten wijzen heel ergens anders op. Toch link dat er massaal wordt gezwegen op een druk plein waar een portier wordt mishandeld, misschien wel door Badr die al een paar keer beschoten is. Was hij misschien onderweg naar z'n grootmoeder, koekjes brengen?
Nieuwsberichten en de geruchten doen mij niks,je hebt in het andere topic kunnen lezen hoe ik er over denk.
En zijn grootmoeder had je beter achterwege kunnen laten.(die heeft er niks mee temaken).
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:03:26 #104
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79630626
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef AndersdanJOu het volgende:

[..]

Nieuwsberichten en de geruchten doen mij niks,je hebt in het andere topic kunnen lezen hoe ik er over denk.
En zijn grootmoeder had je beter achterwege kunnen laten.(die heeft er niks mee temaken).
Voor als je het nog niet wist, dat was een verwijzing naar een sprookje, niet naar zijn daadwerkelijke grootmoeder
pi_79630809
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef Torrio het volgende:

[..]

Voor als je het nog niet wist, dat was een verwijzing naar een sprookje, niet naar zijn daadwerkelijke grootmoeder
Ja,dat weet mijn neus ook wel.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:05:46 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79632543
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef damian5700 het volgende:
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_79633529
In Goes (Zeeland) hebben we de laatste tijd steeds meer last van criminele Marokkanen. Vorige week vrijdag nog werd een bekende van me met een steen op zn hoofd geslagen en zn auto vernield. En zo zijn de afgelopen weken/maanden heel veel van dit soort incidenten geweest.
Gisteren zijn er 3 verdachten aangehouden , waarvan één meteen weer vrijgelaten is.

Ook komen er steeds vaker Marokkanen uit andere steden zoals Bergen op Zoom, Roosendaal en Vlissigen naar Goes om herrie te schoppen in het uitgaansleven.

Ik weet dat er een groot aantal kennissen en vrienden van de slachtoffers het zat beginnen te worden , en vrees dat het een keer uit de hand gaat lopen als mensen het recht in eigen hand gaan nemen.
pi_79653337
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:41 schreef glashalfvol het volgende:
In Goes (Zeeland) hebben we de laatste tijd steeds meer last van criminele Marokkanen. Vorige week vrijdag nog werd een bekende van me met een steen op zn hoofd geslagen en zn auto vernield. En zo zijn de afgelopen weken/maanden heel veel van dit soort incidenten geweest.
Gisteren zijn er 3 verdachten aangehouden , waarvan één meteen weer vrijgelaten is.

Ook komen er steeds vaker Marokkanen uit andere steden zoals Bergen op Zoom, Roosendaal en Vlissigen naar Goes om herrie te schoppen in het uitgaansleven.

Ik weet dat er een groot aantal kennissen en vrienden van de slachtoffers het zat beginnen te worden , en vrees dat het een keer uit de hand gaat lopen als mensen het recht in eigen hand gaan nemen.
wel een keer mee gemaakt.
in mijn geboortedorp is er een discotheek waar allerlei pluimage kwam.
van gabber tot boer en alto...
ieder zijn eigen zaaltje en een gemoedelijke sfeer.
tot op een gegeven moment er marokkanen kwamen.
eerst een paar maar steeds meer.
die begonnen dus overal in de discotheek wel ruzie te schoppen en vrouwen lastig te vallen.

dat ging een paar maanden zo en de sfeer werd echt kut en ze kwamen met steeds meer.
gabbers kregen er ruzie mee, boeren, alto's en de gewone.
totdat een gabber ruzie kreeg met een turk en er een boer langs liep...schoolvrienden.
die hielp hem.
het eindigde ermee dat de hele discotheek zij aan zij stond om die marokkanen neer te meppen.
ze hebben een paar marokkanen met de auto geschept en er diverse van de scooters afgekickt en ze allemaal total loss geslagen.
zowel de uitsmijters en politie deden niks, die gingen binnen ff een peukje roken

sindsdien is er geen groep marokkanen meer geweest

het is dat de tent nu een beetje te jong voor me is maar wat een mooie tijd daar gehad
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:03:14 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79654060
marokkanen en metname het uitschot is getrained om zich als pruilende prinsen te gedragen. elke vorm van kritiek is direct om klappen vragen.
pi_79654348
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
marokkanen en metname het uitschot is getrained om zich als pruilende prinsen te gedragen. elke vorm van kritiek is direct om klappen vragen.

Onzin.

beetje bange PVV mietjes gelul.

Al Hoewel de PVV een Hoofddoek verbod belangerijker vind dan de Veiligheid op straat.

zaterdag 27 maart 2010 @ 22:30:21 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79656376
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Onzin.

Al Hoewel de PVV een Hoofddoek verbod belangerijker vind dan de Veiligheid op straat.

"onzin". kijk eens om je heen. allemaal straatprinsen/mietjes.
pi_79662836
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Onzin.

Volgens mij ga je nooit veel uit en/ of ben je dat ook nooit geweest. Anders weet je dat hij wel degelijk een punt heeft.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_79662976
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef damian5700 het volgende:
Hulde voor deze reactie damian5700, had ik niet van je verwacht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79663511
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Als criminelen niet worden aangepakt, is er dan nog wel sprake van een rechtsstaat?
Als ze niet worden opgesloten, is er dan nog wel sprake van criminelen?
Politics -> Poly = many; Tics = bloodsucking creatures
  zondag 28 maart 2010 @ 12:04:39 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79665543
quote:
Op zondag 28 maart 2010 09:55 schreef ijdod het volgende:

[..]

Als ze niet worden opgesloten, is er dan nog wel sprake van criminelen?
  zondag 28 maart 2010 @ 12:50:48 #116
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79666775
Gisteren wezen stappen in een kroegje op in Amsterdam, sfeer was erg gezellig en niet agressief. 3 uur wilden we naar buiten gaan om een ander kroegje te bezoeken, voor we al buiten waren hoorden we allemaal kabaal voor de deur.

Wat bleek, er was een klein legertje van ongeveer 10 Marokkanen de toegang geweigerd en die gingen de hele tijd agressief tegen de uitsmijter schreeuwend vragen; 'waarom niet?!!!!' WAAROM NIET?!!!'

Vind je het gek, als dat kleine boze legertje binnen was geweest was de goede sfeer ver te zoeken. Dank je uitsmijter.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_79666870
Is dit topic nou een verhalenrubriek geworden...
  zondag 28 maart 2010 @ 13:30:02 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79667805
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef TeenWolf het volgende:
Gisteren wezen stappen in een kroegje op in Amsterdam, sfeer was erg gezellig en niet agressief. 3 uur wilden we naar buiten gaan om een ander kroegje te bezoeken, voor we al buiten waren hoorden we allemaal kabaal voor de deur.

Wat bleek, er was een klein legertje van ongeveer 10 Marokkanen de toegang geweigerd en die gingen de hele tijd agressief tegen de uitsmijter schreeuwend vragen; 'waarom niet?!!!!' WAAROM NIET?!!!'

Vind je het gek, als dat kleine boze legertje binnen was geweest was de goede sfeer ver te zoeken. Dank je uitsmijter.
ben allang blij dat de uitsmijter niet met een platinumplaatje in zijn hoofd rondloopt.
  zondag 28 maart 2010 @ 13:30:29 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79667820
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef AndersdanJOu het volgende:
geloof dat jij je daar ook erg schuldig aan hebt gemaakt, met je constante aannames.
pi_79668032
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, ik schrik er eigenlijk al niet eens meer van. ook niet als burgers zich straks collectief gaan verdedigen, want dat is slechts een kwestie van tijd. en moet je die kakkerlakken dan eens horen.
Ah gossie, ga je als volwassen kerel straks 15-jarige etterbakjes in elkaar rossen? Trouwens, als ik de reacties in dit topic lees dan krijg ik het gevoel dat alle ellende in dit land is te wijten aan een bepaalde groep mensen. Onzin natuurlijk, maarja.

En tsja, dan is een parallel met de jaren twintig en dertig toch snel gelegd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 28 maart 2010 @ 13:40:57 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79668104
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah gossie, ga je als volwassen kerel straks 15-jarige etterbakjes in elkaar rossen? Trouwens, als ik de reacties in dit topic lees dan krijg ik het gevoel dat alle ellende in dit land is te wijten aan een bepaalde groep mensen. Onzin natuurlijk, maarja.

ik? etters in elkaar rossen? nee, maar als de spanning ooit erg hoog oploopt zal ik niet zielig lopen janken, maar meehelpen.

uiteraard als verdediging en dus niet als initiator.
pi_79668351
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

dus ik mag me niet verdedigen tegen een 15-jarige crimineel ?

dacht het wel dus
pi_79670655
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik? etters in elkaar rossen? nee, maar als de spanning ooit erg hoog oploopt zal ik niet zielig lopen janken, maar meehelpen..
Ooh jij bent er zo eentje die rassenrellen wel ziet zitten?
pi_79670673
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

dus ik mag me niet verdedigen tegen een 15-jarige crimineel ?

dacht het wel dus
Ze zijn vervelend, dat staat vast. Het merendeel is echter geen crimineel.
pi_79670872
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze zijn vervelend, dat staat vast. Het merendeel is echter geen crimineel.
Dat is geen antwoord op zijn vraag.
pi_79670938
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:15 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op zijn vraag.
Natuurlijk mag je je verdedigen. Het liefst met pistool zodat je op de knieschijven kunt schieten indien dat nodig blijkt.
pi_79670975
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef AndersdanJOu het volgende:
Vertel nog eens wat verhaaltjes over Fok!-racisten mop. Wel met quotes van die racisten om het bewijs te leveren zodat ze ook een ban kunnen krijgen daar racisme op Fok! streng verboden is.
  zondag 28 maart 2010 @ 15:30:47 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79671283
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ooh jij bent er zo eentje die rassenrellen wel ziet zitten?

wat een ontstellend droevig antwoord.
  zondag 28 maart 2010 @ 15:33:35 #129
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_79671366
Ja ja
pi_79671446
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat een ontstellend droevig antwoord.
Zeer logisch antwoord. Jij hebt het over spanning die mogelijk te ver oploopt. Een plus een enzo...
  zondag 28 maart 2010 @ 15:54:36 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79671976
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zeer logisch antwoord. Jij hebt het over spanning die mogelijk te ver oploopt. Een plus een enzo...
nee. lees eens terug. jij bestempelt mij verkeerd. ik zou huis en haard verdedigen. that's all folks!

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 28-03-2010 16:03:07 ]
pi_79672075
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee. lees eens terug. jij bestempelt mij verkeerd. ik zou huis en haard vededigen. that's all folks!
Ik beweer ook niet dat jij de rassenrellen initieert.
  zondag 28 maart 2010 @ 16:03:51 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79672282
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet dat jij de rassenrellen initieert.
en dat zorgt er niet voor dat ze gaan ontstaan? nu de politie dubbel en dwars betaald moet worden...
  zondag 28 maart 2010 @ 16:08:09 #134
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79672430
Het probleem is ook dat er totáál niks komt uit de Marokkaanse hoek. Het blijft helemaal stil tot er weer wat gebeurt en dan gaan ze huilen dat ze weer slecht in het nieuws komen. Dat snap ik ook niet zo.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:38:55 #135
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_79678689
De oplossing?

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_79678808
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef Martijn_77 het volgende:
De oplossing?

[ afbeelding ]
Waarom stel je die vraag?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zondag 28 maart 2010 @ 20:08:53 #137
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_79680023
quote:
PVV: Stuur marechaussee naar probleemwijken
De Partij voor de Vrijheid heeft een deel van het verkiezingsprogramma naar buiten gebracht. Meer blauw op straat en de Koninklijke Marechaussee moet ingezet kunnen worden in probleemwijken.

De PVV wil dat de marechaussee de problemen in achterstandswijken oplost

De PVV wil dat er een nationale politie komt en de ministeries van Binnenlandse Zaken en Justitie kunnen opgaan in één ministerie van Veiligheid. Eerder stelde de PVV al voor om het leger in te zetten tegen het 'straatterrorisme' in Gouda.

Het hele programma van de partij van Geert Wilders wordt half april verwacht.

Plannen
De partij wil nog niet zeggen hoeveel geld er moet worden vrijgemaakt om de politiekorpsen te kunnen uitbreiden. Het hangt af van de berekeningen van het Centraal Planbureau (CPB) van het hele PVV- programma.

Wilders wil wel kwijt dat het om 'veel geld' moet gaan. Vorige week kondigde het CPB aan dat grote bezuinigingen de komende jaren nodig zijn.

Uitzetten
De politie moet zich vooral richten op 'boeven vangen' en niet zoveel op overtredingen. Hij wil dan ook dat de quota voor het schrijven van bonnen verdwijnen.

De PVV wil criminelen van Marokkaanse criminelen en andere buitenlandse komaf uitzetten door hun Nederlandse nationaliteit af te pakken, of in PVV-termen te 'denaturaliseren'.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_79680457
De PVV stelde eerder voor het leger in te zetten tegen het straatterreur in Gouda.(overdreven indd)een leger voor 13jarige jongetjes.

Maar ik zelf vind het een goed punt alle criminelen met buitenlandse afkomst uitzetten maar wat is hij van plan met de Nederlandse criminelen of bestaan die volgens hem niet?
pi_79680726
Nou links, je zaait wat je oogst he?
  zondag 28 maart 2010 @ 20:38:26 #140
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79681481
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef Martijn_77 het volgende:
De oplossing?

[ afbeelding ]
Deze man is gevaarlijk voor de belangen van Nederland in de wereld.

Hij heeft maar 1 redelijk punt en dat is criminele allochtonen het Nederlands paspoort afpakken en wegsturen naar het land van herkomst, maar zijn hetze tegen de islam en islamtische landen en het uitschelden/beledigen van regeringsleiders, ministers etc is voor een land desastreus te noemen.

Gewoon een wetsvoorstel aannemen die criminele allochtonen na het tweede vergrijp naar het land van herkomst terugstuurt, heb je die hele oorlogszuchtige wildersgek echt niet voor nodig.

(en Nederlandse criminelen naar Texel verbannen)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_79683577
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:22 schreef Zienswijze het volgende:
Nou links, je zaait wat je oogst he?
De rechtse partijen wilden net zo goed of misschien wel nog meer dat we goedkope (kansloze) arbeidskrachten importeerden. Daar is dit een gevolg van.
pi_79685937
Van mijn part geef je de veelplegers een schot in hun knieschijf. Allemaal opsluiten werkt niet, wegsturen kan ook niet, maar als ze niet meer kunnen lopen zullen ze niet veel meer kunnen uithalen.

Ik denk dat als ik eenmaal naar een andere stad ga verhuizen ik eerst goed even ga uitzoeken hoeveel marokkanen er wonen en hoeveel problemen er spelen.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:26:43 #143
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79689006
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:17 schreef AndersdanJOu het volgende:
De PVV stelde eerder voor het leger in te zetten tegen het straatterreur in Gouda.(overdreven indd)een leger voor 13jarige jongetjes.

Maar ik zelf vind het een goed punt alle criminelen met buitenlandse afkomst uitzetten maar wat is hij van plan met de Nederlandse criminelen of bestaan die volgens hem niet?
Zelfde straffen geven (niet betreft uitzet natuurlijk). Wilders heeft het niet ALLEEN over de allochtonen criminelen, hij wil over het algemeen hardere/zwaardere straffen. En het NL paspoort afnemen van criminelen met 2 paspoorten vind ik eigenlijk niet meer dan logisch. Dat gebeurt zowat overal wel geloof ik.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:27:44 #144
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79689095
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:40 schreef onearmedman het volgende:

Ik denk dat als ik eenmaal naar een andere stad ga verhuizen ik eerst goed even ga uitzoeken hoeveel marokkanen er wonen en hoeveel problemen er spelen.
Helaas ben ik ook al zover dat ik daar aan zal denken.. Emigreren blijft ook een optie.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 22:36:21 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79689710
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:15 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ik verdedig liever onze rechtstaat en de verworvenheden van onze maatschappij, die velen, zo lijkt het, maar al te graag overboord willen zetten om vervelende hangjongeren en criminele jeugd maar ongehinderd neer te kunnen knuppelen of door de knieën te schieten.
Nou ja, dat is wellicht overdreven, maar vind je het ook niet een tikkeltje vervelend dat blijkbaar een heel klein groepje ongestoord hele dorpen kan terroriseren?
pi_79689923
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef Torrio het volgende:

[..]

Zelfde straffen geven (niet betreft uitzet natuurlijk). Wilders heeft het niet ALLEEN over de allochtonen criminelen, hij wil over het algemeen hardere/zwaardere straffen. En het NL paspoort afnemen van criminelen met 2 paspoorten vind ik eigenlijk niet meer dan logisch. Dat gebeurt zowat overal wel geloof ik.
Ja ok,maar als ik Wilders uitspraken hoor dan zegt ie toch duidelijk "alle criminele moslims het land uitzetten met familie en al".
Ja,dat is uiteraard meer dan logisch bij het uizetten van criminele Nederlandse paspoort afnemen.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:41:01 #147
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79689951
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja, dat is wellicht overdreven, maar vind je het ook niet een tikkeltje vervelend dat blijkbaar een heel klein groepje ongestoord hele dorpen kan terroriseren?
Dat, en het feit dat de grotere criminelen in discussies vaak over het hoofd worden gezien. Meestal is het, ahhh die jochies die wat kattekwaad uithalen, niet zo streng voor ze zijn joh! Maar wat te denken van de zogenaamd volwassen Marokkanen die in de nieuwste BMW's rijden en lachend drugs rond brengen. En de zogenaamd volwassen Marokkanen die mensen mishandelen en beroven. Die zijn er ook wel degelijk, en niet in kleine mate.
pi_79689958
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vind het nog veel vervelender dat er mensen rondlopen in dit land die de meest extreme maatregelen willen nemen om een stel ettertjes aan te pakken. Als we nou te maken hadden met gang wars waarbij Marokkanen heuse schietgevechten hielden in de achterbuurten van Amsterdam en waar onschuldigen de dupe van worden, dan hadden zij een punt. Het gaat om een stelletje kutventjes en de PVV rept over schieten in knieschijven.

Dan heb je gewoon een flinke steek los.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:45:18 #149
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79690168
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind het nog veel vervelender dat er mensen rondlopen in dit land die de meest extreme maatregelen willen nemen om een stel ettertjes aan te pakken. Als we nou te maken hadden met gang wars waarbij Marokkanen heuse schietgevechten hielden in de achterbuurten van Amsterdam en waar onschuldigen de dupe van worden, dan hadden zij een punt. Het gaat om een stelletje kutventjes en de PVV rept over schieten in knieschijven.

Ik zou zeggen breng eens een bezoekje aan Den Haag Transvaal & Schilderswijk. Praat met verschillende mensen uit Honselersdijk en Naaldwijk. Die kutventjes komen nou nog weg met het bedreigen, nu is het allemaal nog kattekwaad, maar als ze nu niet worden aangepakt, veranderd die kattekwaad in serieus crimineel gedrag.
pi_79690247
quote:

[..]

Je hebt makkelijk praten. Ik denk niet dat je weet hoe het is voor die mensen om zich niet meer veilig te voelen in hun eigen huis/wijk. Niet meer over straat durven na een bepaalde tijd, om moeten reizen om dergelijke randfiguren te vermijden.... Etterjes is sowieso een wat lichte term voor veel van deze jongens. Stelselmatige treiterij en intimidatie, agressie en geweld, diefstal en vandalisme; dat gaat imho allemaal erg ver.

En dergelijke groepen zijn echt niet uitzonderingen, zelfs kleine dorpjes kennen die.
pi_79690301
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ik zou zeggen breng eens een bezoekje aan Den Haag Transvaal & Schilderswijk. Praat met verschillende mensen uit Honselersdijk en Naaldwijk. Die kutventjes komen nou nog weg met het bedreigen, nu is het allemaal nog kattekwaad, maar als ze nu niet worden aangepakt, veranderd die kattekwaad in serieus crimineel gedrag.
Ik ontken ook niet dat er een probleem is. Alles behalve. Alleen de aanpak die de PVV voor ogen heeft stuit mij tegen de borst. Aanpakken is goed, maar door te reppen over knieschijf schieten diskwalificeer je jezelf als politieke partij.

Helaas is een deel van onze bevolking volledig de weg kwijt.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:50:21 #152
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79690416
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Je hebt makkelijk praten. Ik denk niet dat je weet hoe het is voor die mensen om zich niet meer veilig te voelen in hun eigen huis/wijk. Niet meer over straat durven na een bepaalde tijd, om moeten reizen om dergelijke randfiguren te vermijden.... Etterjes is sowieso een wat lichte term voor veel van deze jongens. Stelselmatige treiterij en intimidatie, agressie en geweld, diefstal en vandalisme; dat gaat imho allemaal erg ver.

En dergelijke groepen zijn echt niet uitzonderingen, zelfs kleine dorpjes kennen die.
Precies! Ik kan het mis hebben maar ik blijf het gevoel houden dat de meeste mensen die die ettertjes verdedigen, zelf weinig last ervan hebben en dus geen problemen zien. Het is dat ik niet heel m'n levensverhaal op Fok! ga gooien, maar ik weet zeker dat ieder ander in mijn plaats hetzelfde zou denken.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:52:56 #153
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79690533
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat er een probleem is. Alles behalve. Alleen de aanpak die de PVV voor ogen heeft stuit mij tegen de borst. Aanpakken is goed, maar door te reppen over knieschijf schieten diskwalificeer je jezelf als politieke partij.

Helaas is een deel van onze bevolking volledig de weg kwijt.
Overdreven is het zeker. Maar onze mensen bij de politie zijn grotendeels hun gezag kwijt. Dus in zekere mate kan ik me die uitspraak wel voorstellen. Ik keur ook zeker niet alles goed wat de PVV zou willen, maar het is de enige partij die vanaf punt 1 heeft gezegd waar het op staat. Veiligheid is het belangrijkste wat er is, en die veiligheid is al jaren niet meer te garanderen in sommige plaatsen.
pi_79690551
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:

[..]

Precies! Ik kan het mis hebben maar ik blijf het gevoel houden dat de meeste mensen die die ettertjes verdedigen, zelf weinig last ervan hebben en dus geen problemen zien. Het is dat ik niet heel m'n levensverhaal op Fok! ga gooien, maar ik weet zeker dat ieder ander in mijn plaats hetzelfde zou denken.
Lezen is en blijft een kunst. Ik verdedig helemaal niemand, het enige wat ik zeg is dat we een beetje reeel moeten blijven.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:55:03 #155
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79690634
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lezen is en blijft een kunst. Ik verdedig helemaal niemand, het enige wat ik zeg is dat we een beetje reeel moeten blijven.
Mijn excuses, verdedigen was misschien niet het juiste woord maar je verzacht de omstandigheden wel. En dat is waar ik mij persoonlijk aan erger.
pi_79690689
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:52 schreef Torrio het volgende:

[..]

Overdreven is het zeker. Maar onze mensen bij de politie zijn grotendeels hun gezag kwijt. Dus in zekere mate kan ik me die uitspraak wel voorstellen. Ik keur ook zeker niet alles goed wat de PVV zou willen, maar het is de enige partij die vanaf punt 1 heeft gezegd waar het op staat. Veiligheid is het belangrijkste wat er is, en die veiligheid is al jaren niet meer te garanderen in sommige plaatsen.
Je verheft het probleem met de straatterroristen tot een niveau dat de realiteit compleet geen recht doet. Natuurlijk is het een belangrijk punt, maar Wilders zn gehele beleid richt zich op de aanpak van moslims. Het is gewoon een heel eng mannetje.
pi_79690729
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die overtuiging houdt het niet langer dan een paar weken vol als dit soort problemen zich in jouw wijk zouden voordoen. Die één of twee keer, daar zetten mensen zich nog wel overheen. Maar zo gauw het stelselmatig wordt en blijkt dat de politie niet of nauwelijks invloed heeft, dan gaat 'reeel' heel snel de deur uit. Dan wil je gewoon dat het stopt, hoe dan ook. En dan is er ook nog de vanzelfsprekende woede.
pi_79690744
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:55 schreef Torrio het volgende:

[..]

Mijn excuses, verdedigen was misschien niet het juiste woord maar je verzacht de omstandigheden wel. En dat is waar ik mij persoonlijk aan erger.
Ik verzacht helemaal niks. Knieschijven schieten, om maar iets te noemen, schept een precedent. Althans, dat moet wel want anders riekt het naar pure discriminatie. Snap je waar ik heen wil?
pi_79690771
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:56 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Die overtuiging houdt het niet langer dan een paar weken vol als dit soort problemen zich in jouw wijk zouden voordoen. Die één of twee keer, daar zetten mensen zich nog wel overheen. Maar zo gauw het stelselmatig wordt en blijkt dat de politie niet of nauwelijks invloed heeft, dan gaat 'reeel' heel snel de deur uit. Dan wil je gewoon dat het stopt, hoe dan ook. En dan is er ook nog de vanzelfsprekende woede.
En jij denkt dat ik nooit mot heb met Marokkanen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 22:58:59 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79690827
quote:

[..]

Je geeft geen antwoord op de vraag. Vind je het acceptabel dat blijkbaar een klein groepje hele wijken en dorpen kunnen terroriseren omdat politie en justitie géén mogelijkheid heeft om ze effectief aan te pakken? Dat goedwillende burgers daardoor moeten verhuizen?
pi_79690898
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals; die paar keer zijn voor de meeste mensen wel te relativeren. Maar als het voor je eigen deur gebeurt, en niet ophoudt...
  zondag 28 maart 2010 @ 23:01:15 #162
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79690934
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je verheft het probleem met de straatterroristen tot een niveau dat de realiteit compleet geen recht doet. Natuurlijk is het een belangrijk punt, maar Wilders zn gehele beleid richt zich op de aanpak van moslims. Het is gewoon een heel eng mannetje.
Misschien omdat hij niet wilt dat er dingen gebeuren zoals in het Midden Oosten? Israel? Je ziet wat ervan komt als een andere geloofsovertuiging groot wordt in een land. Het brengt niks goeds.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:02:41 #163
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691004
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Blijkbaar niet zoals sommigen hier hebben. Anders ben je wel héél vergevingsgezind.
pi_79691056
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op de vraag. Vind je het acceptabel dat blijkbaar een klein groepje hele wijken en dorpen kunnen terroriseren omdat politie en justitie géén mogelijkheid heeft om ze effectief aan te pakken? Dat goedwillende burgers daardoor moeten verhuizen?
Nogmaals; ik ben voor een (harde) aanpak. Echter, PVV is nooit en te nimmer een optie. De partij biedt geen oplossingen maar zaait angst onder de bevolking. Angst voor de islam.

Maar je vindt dat de PVV met goede oplossingen komt? Marachausse in probleemwijken bijvoorbeeld. Kom op man.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:05:25 #165
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691117
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar je vindt dat de PVV met goede oplossingen komt? Marachausse in probleemwijken bijvoorbeeld. Kom op man.
Want dat is totaal niet nodig, ze luisteren zo ook wel naar de politie. Kom op man.
pi_79691118
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef Torrio het volgende:

[..]

Misschien omdat hij niet wilt dat er dingen gebeuren zoals in het Midden Oosten? Israel? Je ziet wat ervan komt als een andere geloofsovertuiging groot wordt in een land. Het brengt niks goeds.
Die geloofsovertuiging zat al in Israel nog voor het land werd gesticht. Dat is de reden dat er een conflict is, niet omdat de islam is gegroeid in dat gebied. Begrijp ik trouwens dat jij een link legt tussen ettertjes en de islam?
pi_79691179
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef Torrio het volgende:

[..]

Blijkbaar niet zoals sommigen hier hebben. Anders ben je wel héél vergevingsgezind.
Neen, ik kan relativeren. Ik heb namelijk ook wel eens mot met landgenoten. Moeten we die er ook maar uittrappen?
pi_79691199
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:05 schreef Torrio het volgende:

[..]

Want dat is totaal niet nodig, ze luisteren zo ook wel naar de politie. Kom op man.
Wat sta jij voor dan? Dat we einsatzgruppen de wijken insturen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:07:11 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79691200
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals; ik ben voor een (harde) aanpak.
Dus je vind het NIET acceptabel?
quote:
Echter, PVV is nooit en te nimmer een optie. De partij biedt geen oplossingen maar zaait angst onder de bevolking. Angst voor de islam.

Wie heeft het over de pvv
pi_79691211
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die geloofsovertuiging zat al in Israel nog voor het land werd gesticht. Dat is de reden dat er een conflict is, niet omdat de islam is gegroeid in dat gebied. Begrijp ik trouwens dat jij een link legt tussen ettertjes en de islam?
En het Jodendom zal al in Palestina vele eeuwen voor de Islam werd gesticht...
pi_79691229
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Wie heeft het over de pvv
PVV is de pleitbezorger van de harde aanpak die jij zo verheerlijkt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:08:15 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79691245
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou wat stel JIJ dan voor? Je vind het NIET acceptabel, je bent VOOR een hardere aanpak, maar waar die uit zou moeten bestaan wil je je niet aan wagen.
pi_79691271
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:07 schreef 9x19 het volgende:

[..]

En het Jodendom zal al in Palestina vele eeuwen voor de Islam werd gesticht...
Het jodendom is in de 1e eeuw Israel uitgekick door de Romeinen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:08:50 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79691274
quote:

[..]

PVV is de pleitbezorger van de harde aanpak die jij zo verheerlijkt.
Kan je me even quoten waar ik een hardere aanpak verheerlijk? Sterker nog, ik heb het helemaal niet over een hardere aanpak gehad in tegenstelling tot jijzelf.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:08:53 #175
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691277
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ettertjes heb je in alle soorten en maten. Dus nee, die link leg ik niet. Maar ik zie wel in dat het geloof een serieuze bedreiging zou kunnen gaan vormen als het de komende 10 jaar zo doorgaat als het nu is. Heb je ooit een paus zichzelf zien opblazen op een drukke markt?
  zondag 28 maart 2010 @ 23:09:28 #176
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691297
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neen, ik kan relativeren. Ik heb namelijk ook wel eens mot met landgenoten. Moeten we die er ook maar uittrappen?
Nee, dat is ons pakkie an.
pi_79691316
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kan je me even quoten waar ik een hardere aanpak verheerlijk? Sterker nog, ik heb het helemaal niet over een hardere aanpak gehad in tegenstelling tot jijzelf.
Oke, prima. Waar hebben het dan over? Jij wilt dat alles blijft zoals het is. Top.
pi_79691354
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:08 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ettertjes heb je in alle soorten en maten. Dus nee, die link leg ik niet. Maar ik zie wel in dat het geloof een serieuze bedreiging zou kunnen gaan vormen als het de komende 10 jaar zo doorgaat als het nu is. Heb je ooit een paus zichzelf zien opblazen op een drukke markt?
Heb jij ooit een Marokkaanse straatterrorist zich zien opblazen op een drukke markt in Amsterdam? Het moslimsextremisme is een uitwas van de islam die absoluut niet breed wordt gedragen.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:12:28 #179
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691442
quote:

[..]

Eerst moet de politie z'n gezag terugkrijgen. No nonsense is nog te zwak. Laat ze maar goed weten dat bedreigen van dienstverlenend personeel niet door de beugel kan. Laat ze maar klopjachten houden op de daders, allochtoon of niet. En geef ze een koekje van eigen deeg. Niet luisteren? De harde hand eroverheen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:12:32 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79691444
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, prima. Waar hebben het dan over? Jij wilt dat alles blijft zoals het is. Top.
Je geeft gewoon geen antwoord. Dat is namelijk wat ik JOU vraag:
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou wat stel JIJ dan voor? Je vind het NIET acceptabel, je bent VOOR een hardere aanpak, maar waar die uit zou moeten bestaan wil je je niet aan wagen.
Je wilt een hardere hardere aanpak, maar elk voorstel voor een hardere aanpak doe je af als fascisme. Dus wat wil je nou?
  zondag 28 maart 2010 @ 23:14:14 #181
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691508
quote:

[..]

Heb jij ooit een Marokkaanse straatterrorist zich zien opblazen op een drukke markt in Amsterdam? Het moslimsextremisme is een uitwas van de islam die absoluut niet breed wordt gedragen.
Leef jij maar in onwetendheid. Ik weet wel beter.

En nee, die straatterrorist heb ik zichzelf nog nooit zien opblazen, ik praatte dan ook over de toekomst. Kijk jij echt zover je neus lang is, dat je geen groter probleem dan die ettertjes ziet?! Ik schat je toch wat hoger in.
pi_79691544
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Je wilt een hardere hardere aanpak, maar elk voorstel voor een hardere aanpak doe je af als fascisme. Dus wat wil je nou?
Wat ik voorstel? Gewoon aanpakken zoals het hoort. Criminele daden leiden tot opsluiting. Klaar.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:15:56 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79691563
quote:

[..]

Nou ja, de slachting van Theo van Gogh is toch wel een aardig equivalent niet waar.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:16:56 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79691610
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat ik voorstel? Gewoon aanpakken zoals het hoort. Criminele daden leiden tot opsluiting. Klaar.
Die leiden tot ongeveer een uurtje of 3 opsluiten waarna de buurt weer geterroriseerd wordt. DAT is de situatie nu in bepaalde dorpen en wijken. En daarover heb je zojuist geroepen dat je het onacceptabel vind.

Dus wat nu?
  zondag 28 maart 2010 @ 23:17:07 #185
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691621
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja, de slachting van Theo van Gogh is toch wel een aardig equivalent niet waar.
En Fortuyn niet te vergeten.
pi_79691650
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:14 schreef Torrio het volgende:

[..]

Leef jij maar in onwetendheid. Ik weet wel beter.

En nee, die straatterrorist heb ik zichzelf nog nooit zien opblazen, ik praatte dan ook over de toekomst. Kijk jij echt zover je neus lang is, dat je geen groter probleem dan die ettertjes ziet?! Ik schat je toch wat hoger in.
Leven in onwetendheid? Ik ben juist degene niet dat niet doet. Jij hebt je bang laten maken door filmpjes van enge mannen met baarden. Dat terwijl het een klein clubje is die er dergelijke extreme opvattingen op nahouden. Gelul? Niet echt. Eind jaren negentig was het extremisme op sterven na dood. Ooit afgevraagd waarom gekken als Al-Zawahiri nooit voet aan de grond hebben weten te krijgen in moslimlanden en moesten vluchten naar Afghanistan.
pi_79691666
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:17 schreef Torrio het volgende:

[..]

Fortyun is vermoord door een moslimterrorist?
  zondag 28 maart 2010 @ 23:18:32 #188
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_79691690
Blijf het verbazingwekkend vinden dat die kutmarokkaantjes nog steeds in verband gebracht worden met de Islam.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:18:43 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79691698
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:17 schreef Torrio het volgende:

[..]

Volgens mij was Volkert geen moslim.
pi_79691724
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die leiden tot ongeveer een uurtje of 3 opsluiten waarna de buurt weer geterroriseerd wordt. DAT is de situatie nu in bepaalde dorpen en wijken. En daarover heb je zojuist geroepen dat je het onacceptabel vind.

Dus wat nu?
Inzetten op preventie en natuurlijk kun jij die mannetjes langer opsluiten. En er zijn ook andere maatregelen te bedenken zoals een meldingsplicht of iets in die geest. Maarja, ik ben natuurlijk geen beleidsmaker.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:20:38 #191
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691775
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Leven in onwetendheid? Ik ben juist degene niet dat niet doet. Jij hebt je bang laten maken door filmpjes van enge mannen met baarden. Dat terwijl het een klein clubje is die er dergelijke extreme opvattingen op nahouden. Gelul? Niet echt. Eind jaren negentig was het extremisme op sterven na dood. Ooit afgevraagd waarom gekken als Al-Zawahiri nooit voet aan de grond hebben weten te krijgen in moslimlanden en moesten vluchten naar Afghanistan.
Ik heb me bang laten maken door filmpjes?! Ik spreek sinds ik hier zit uit eigen ervaringen. Ik heb heel m'n leven alle nationaliteiten vrienden en kennissen gehad. Ik heb dingen meegemaakt die ik je absoluut niet toewens. Mensen die rechts afslaan worden geslacht, door allochtonen en links extremisten. Het verleden is al TE duidelijk geweest.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:21:23 #192
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691807
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Fortyun is vermoord door een moslimterrorist?
Nope, door een linksert
pi_79691844
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:20 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ik heb me bang laten maken door filmpjes?! Ik spreek sinds ik hier zit uit eigen ervaringen. Ik heb heel m'n leven alle nationaliteiten vrienden en kennissen gehad. Ik heb dingen meegemaakt die ik je absoluut niet toewens. Mensen die rechts afslaan worden geslacht, door allochtonen en links extremisten. Het verleden is al TE duidelijk geweest.
En ben je zelf wel eens in het M-O geweest en heb je ook daadwerkelijk verdiept in de geschiedenis van die regio?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:22:32 #194
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79691848
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Inzetten op preventie
Ja, de buurtvader methode, de theedrink methode, de inburgeringsmethode. Zeg maar 'de afgelopen 20 jaar methode'. Wat heeft die gebracht dan?
quote:
en natuurlijk kun jij die mannetjes langer opsluiten.
Niet zonder een paar serieuze wetswijzigingen.
quote:
En er zijn ook andere maatregelen te bedenken zoals een meldingsplicht of iets in die geest.
Welke partij is hier voor? Of uberhaupt voor wetswijzigingen om langer opsluiten mogelijk te maken?
quote:
Maarja, ik ben natuurlijk geen beleidsmaker.
Dat wordt ook niet van je verwacht, maar je hebt toch wel een idee wat het terroriseren kan stoppen?
pi_79691869
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:21 schreef Torrio het volgende:

[..]

Nope, door een linksert
Oke, dus nu maak je een sprong van moslims die zichzelf opblazen op een drukke markt naar een doorgeflipt linksmens? Ik ben je kwijt, sorry.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:24:09 #196
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691895
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En ben je zelf wel eens in het M-O geweest en heb je ook daadwerkelijk verdiept in de geschiedenis van die regio?
Als ik me niet vergis zeg ik in die post niks over het Midden Oosten.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:24:50 #197
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79691923
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, dus nu maak je een sprong van moslims die zichzelf opblazen op een drukke markt naar een doorgeflipt linksmens? Ik ben je kwijt, sorry.
In het geval van Fortuyn is er toch een aardig verband vind je niet?
pi_79691944
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, de buurtvader methode, de theedrink methode, de inburgeringsmethode. Zeg maar 'de afgelopen 20 jaar methode'. Wat heeft die gebracht dan?
[..]

Niet zonder een paar serieuze wetswijzigingen.
[..]

Welke partij is hier voor? Of uberhaupt voor wetswijzigingen om langer opsluiten mogelijk te maken?
[..]

Dat wordt ook niet van je verwacht, maar je hebt toch wel een idee wat het terroriseren kan stoppen?
Ach, een meldingsplicht is niet zo heel lastig. Vergelijk het met hooligans die zich op het politiebureau moeten melden als hun club speelt. Kleed het iets anders aan en je hebt mogelijk een oplossing.

Maar goed, ik heb ook niet de wijsheid in pacht. Dat beweer ik ook niet. Ik vind mensen uitzetten en knieschijven schieten echter geen wenselijke maatregelen.
pi_79691967
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef Torrio het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis zeg ik in die post niks over het Midden Oosten.
Volgens mij hadden we het over het moslimextremisme. Dat is daar toch echt geboren.
pi_79691975
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef Torrio het volgende:

[..]

In het geval van Fortuyn is er toch een aardig verband vind je niet?
Nee, eerlijk gezegd niet. Leg uit.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:27:54 #201
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79692038
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het over het moslimextremisme. Dat is daar toch echt geboren.
Nou dan. Wil je zeggen dat als je alle geloven naast elkaar zet, de Islam niet voor de meeste doden heeft gezorgd de laatste 30 jaar? Lijkt me dan wel logisch dat je niet wilt dat zo'n geloof een grote invloed gaat krijgen in je Christelijk/Joodse land.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:28:56 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79692081
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, een meldingsplicht is niet zo heel lastig. Vergelijk het met hooligans die zich op het politiebureau moeten melden als hun club speelt. Kleed het iets anders aan en je hebt mogelijk een oplossing.
Het werkt met hooligans ook niet
quote:
Maar goed, ik heb ook niet de wijsheid in pacht. Dat beweer ik ook niet. Ik vind mensen uitzetten en knieschijven schieten echter geen wenselijke maatregelen.
Tja, maar ik vind de pappen en nat houden methode ook niets. Er worden echt mensen serieus slachtoffer van straatterreur. Het druist tegen elk rechtvaardigheid gevoel in.

Goed knieschijven schieten kan niet, en mensen met een dubbel paspoort uitzetten stuit op iets teveel kritiek. Maar wat dan? preventief opsluiten als er sprake is van een gespannen situatie? ook een hellend vlak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')