Natuurlijk mag je je verdedigen. Het liefst met pistool zodat je op de knieschijven kunt schieten indien dat nodig blijkt.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op zijn vraag.

Vertel nog eens wat verhaaltjes over Fok!-racisten mop. Wel met quotes van die racisten om het bewijs te leveren zodat ze ook een ban kunnen krijgen daar racisme op Fok! streng verboden is.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef AndersdanJOu het volgende:
Is dit topic nou een verhalenrubriek geworden...

quote:Op zondag 28 maart 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh jij bent er zo eentje die rassenrellen wel ziet zitten?

Zeer logisch antwoord. Jij hebt het over spanning die mogelijk te ver oploopt. Een plus een enzo...quote:Op zondag 28 maart 2010 15:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een ontstellend droevig antwoord.

nee. lees eens terug. jij bestempelt mij verkeerd. ik zou huis en haard verdedigen. that's all folks!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeer logisch antwoord. Jij hebt het over spanning die mogelijk te ver oploopt. Een plus een enzo...

Ik beweer ook niet dat jij de rassenrellen initieert.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. lees eens terug. jij bestempelt mij verkeerd. ik zou huis en haard vededigen. that's all folks!

en dat zorgt er niet voor dat ze gaan ontstaan? nu de politie dubbel en dwars betaald moet worden...quote:Op zondag 28 maart 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat jij de rassenrellen initieert.

Waarom stel je die vraag?quote:

Bronquote:PVV: Stuur marechaussee naar probleemwijken
De Partij voor de Vrijheid heeft een deel van het verkiezingsprogramma naar buiten gebracht. Meer blauw op straat en de Koninklijke Marechaussee moet ingezet kunnen worden in probleemwijken.
De PVV wil dat de marechaussee de problemen in achterstandswijken oplost
De PVV wil dat er een nationale politie komt en de ministeries van Binnenlandse Zaken en Justitie kunnen opgaan in één ministerie van Veiligheid. Eerder stelde de PVV al voor om het leger in te zetten tegen het 'straatterrorisme' in Gouda.
Het hele programma van de partij van Geert Wilders wordt half april verwacht.
Plannen
De partij wil nog niet zeggen hoeveel geld er moet worden vrijgemaakt om de politiekorpsen te kunnen uitbreiden. Het hangt af van de berekeningen van het Centraal Planbureau (CPB) van het hele PVV- programma.
Wilders wil wel kwijt dat het om 'veel geld' moet gaan. Vorige week kondigde het CPB aan dat grote bezuinigingen de komende jaren nodig zijn.
Uitzetten
De politie moet zich vooral richten op 'boeven vangen' en niet zoveel op overtredingen. Hij wil dan ook dat de quota voor het schrijven van bonnen verdwijnen.
De PVV wil criminelen van Marokkaanse criminelen en andere buitenlandse komaf uitzetten door hun Nederlandse nationaliteit af te pakken, of in PVV-termen te 'denaturaliseren'.

Deze man is gevaarlijk voor de belangen van Nederland in de wereld.quote:

De rechtse partijen wilden net zo goed of misschien wel nog meer dat we goedkope (kansloze) arbeidskrachten importeerden. Daar is dit een gevolg van.quote:

Zelfde straffen geven (niet betreft uitzet natuurlijk). Wilders heeft het niet ALLEEN over de allochtonen criminelen, hij wil over het algemeen hardere/zwaardere straffen. En het NL paspoort afnemen van criminelen met 2 paspoorten vind ik eigenlijk niet meer dan logisch. Dat gebeurt zowat overal wel geloof ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:17 schreef AndersdanJOu het volgende:
De PVV stelde eerder voor het leger in te zetten tegen het straatterreur in Gouda.(overdreven indd)een leger voor 13jarige jongetjes.
Maar ik zelf vind het een goed punt alle criminelen met buitenlandse afkomst uitzetten maar wat is hij van plan met de Nederlandse criminelen of bestaan die volgens hem niet?

Helaas ben ik ook al zover dat ik daar aan zal denken.. Emigreren blijft ook een optie.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:40 schreef onearmedman het volgende:
Ik denk dat als ik eenmaal naar een andere stad ga verhuizen ik eerst goed even ga uitzoeken hoeveel marokkanen er wonen en hoeveel problemen er spelen.

Nou ja, dat is wellicht overdreven, maar vind je het ook niet een tikkeltje vervelend dat blijkbaar een heel klein groepje ongestoord hele dorpen kan terroriseren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik verdedig liever onze rechtstaat en de verworvenheden van onze maatschappij, die velen, zo lijkt het, maar al te graag overboord willen zetten om vervelende hangjongeren en criminele jeugd maar ongehinderd neer te kunnen knuppelen of door de knieën te schieten.

Ja ok,maar als ik Wilders uitspraken hoor dan zegt ie toch duidelijk "alle criminele moslims het land uitzetten met familie en al".quote:Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zelfde straffen geven (niet betreft uitzet natuurlijk). Wilders heeft het niet ALLEEN over de allochtonen criminelen, hij wil over het algemeen hardere/zwaardere straffen. En het NL paspoort afnemen van criminelen met 2 paspoorten vind ik eigenlijk niet meer dan logisch. Dat gebeurt zowat overal wel geloof ik.

Dat, en het feit dat de grotere criminelen in discussies vaak over het hoofd worden gezien. Meestal is het, ahhh die jochies die wat kattekwaad uithalen, niet zo streng voor ze zijn joh! Maar wat te denken van de zogenaamd volwassen Marokkanen die in de nieuwste BMW's rijden en lachend drugs rond brengen. En de zogenaamd volwassen Marokkanen die mensen mishandelen en beroven. Die zijn er ook wel degelijk, en niet in kleine mate.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wellicht overdreven, maar vind je het ook niet een tikkeltje vervelend dat blijkbaar een heel klein groepje ongestoord hele dorpen kan terroriseren?

Ik vind het nog veel vervelender dat er mensen rondlopen in dit land die de meest extreme maatregelen willen nemen om een stel ettertjes aan te pakken. Als we nou te maken hadden met gang wars waarbij Marokkanen heuse schietgevechten hielden in de achterbuurten van Amsterdam en waar onschuldigen de dupe van worden, dan hadden zij een punt. Het gaat om een stelletje kutventjes en de PVV rept over schieten in knieschijven.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wellicht overdreven, maar vind je het ook niet een tikkeltje vervelend dat blijkbaar een heel klein groepje ongestoord hele dorpen kan terroriseren?

Ik zou zeggen breng eens een bezoekje aan Den Haag Transvaal & Schilderswijk. Praat met verschillende mensen uit Honselersdijk en Naaldwijk. Die kutventjes komen nou nog weg met het bedreigen, nu is het allemaal nog kattekwaad, maar als ze nu niet worden aangepakt, veranderd die kattekwaad in serieus crimineel gedrag.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel vervelender dat er mensen rondlopen in dit land die de meest extreme maatregelen willen nemen om een stel ettertjes aan te pakken. Als we nou te maken hadden met gang wars waarbij Marokkanen heuse schietgevechten hielden in de achterbuurten van Amsterdam en waar onschuldigen de dupe van worden, dan hadden zij een punt. Het gaat om een stelletje kutventjes en de PVV rept over schieten in knieschijven.
Dan heb je gewoon een flinke steek los.

Je hebt makkelijk praten. Ik denk niet dat je weet hoe het is voor die mensen om zich niet meer veilig te voelen in hun eigen huis/wijk. Niet meer over straat durven na een bepaalde tijd, om moeten reizen om dergelijke randfiguren te vermijden.... Etterjes is sowieso een wat lichte term voor veel van deze jongens. Stelselmatige treiterij en intimidatie, agressie en geweld, diefstal en vandalisme; dat gaat imho allemaal erg ver.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel vervelender dat er mensen rondlopen in dit land die de meest extreme maatregelen willen nemen om een stel ettertjes aan te pakken. Als we nou te maken hadden met gang wars waarbij Marokkanen heuse schietgevechten hielden in de achterbuurten van Amsterdam en waar onschuldigen de dupe van worden, dan hadden zij een punt. Het gaat om een stelletje kutventjes en de PVV rept over schieten in knieschijven.
Dan heb je gewoon een flinke steek los.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |