Nieuwsberichten en de geruchten doen mij niks,je hebt in het andere topic kunnen lezen hoe ik er over denk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, de nieuwsberichten en de geruchten wijzen heel ergens anders op. Toch link dat er massaal wordt gezwegen op een druk plein waar een portier wordt mishandeld, misschien wel door Badr die al een paar keer beschoten is. Was hij misschien onderweg naar z'n grootmoeder, koekjes brengen?

Voor als je het nog niet wist, dat was een verwijzing naar een sprookje, niet naar zijn daadwerkelijke grootmoederquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Nieuwsberichten en de geruchten doen mij niks,je hebt in het andere topic kunnen lezen hoe ik er over denk.
En zijn grootmoeder had je beter achterwege kunnen laten.(die heeft er niks mee temaken).

Ja,dat weet mijn neus ook wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef Torrio het volgende:
[..]
Voor als je het nog niet wist, dat was een verwijzing naar een sprookje, niet naar zijn daadwerkelijke grootmoeder

quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef damian5700 het volgende:
Houden jullie er wel rekening mee niet iedereen over een kam te scheren?

wel een keer mee gemaakt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:41 schreef glashalfvol het volgende:
In Goes (Zeeland) hebben we de laatste tijd steeds meer last van criminele Marokkanen. Vorige week vrijdag nog werd een bekende van me met een steen op zn hoofd geslagen en zn auto vernield. En zo zijn de afgelopen weken/maanden heel veel van dit soort incidenten geweest.
Gisteren zijn er 3 verdachten aangehouden , waarvan één meteen weer vrijgelaten is.
Ook komen er steeds vaker Marokkanen uit andere steden zoals Bergen op Zoom, Roosendaal en Vlissigen naar Goes om herrie te schoppen in het uitgaansleven.
Ik weet dat er een groot aantal kennissen en vrienden van de slachtoffers het zat beginnen te worden , en vrees dat het een keer uit de hand gaat lopen als mensen het recht in eigen hand gaan nemen.

quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
marokkanen en metname het uitschot is getrained om zich als pruilende prinsen te gedragen. elke vorm van kritiek is direct om klappen vragen.

quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef MelbaToast het volgende:
[..]
Onzin.
beetje bange PVV mietjes gelul.
Al Hoewel de PVV een Hoofddoek verbod belangerijker vind dan de Veiligheid op straat.![]()
![]()

Volgens mij ga je nooit veel uit en/ of ben je dat ook nooit geweest. Anders weet je dat hij wel degelijk een punt heeft.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef MelbaToast het volgende:
[..]
Onzin.
beetje bange PVV mietjes gelul.
Al Hoewel de PVV een Hoofddoek verbod belangerijker vind dan de Veiligheid op straat.![]()
![]()

Hulde voor deze reactie damian5700, had ik niet van je verwacht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef damian5700 het volgende:
Houden jullie er wel rekening mee niet iedereen over een kam te scheren?

Als ze niet worden opgesloten, is er dan nog wel sprake van criminelen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als criminelen niet worden aangepakt, is er dan nog wel sprake van een rechtsstaat?

quote:Op zondag 28 maart 2010 09:55 schreef ijdod het volgende:
[..]
Als ze niet worden opgesloten, is er dan nog wel sprake van criminelen?

ben allang blij dat de uitsmijter niet met een platinumplaatje in zijn hoofd rondloopt.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef TeenWolf het volgende:
Gisteren wezen stappen in een kroegje op in Amsterdam, sfeer was erg gezellig en niet agressief. 3 uur wilden we naar buiten gaan om een ander kroegje te bezoeken, voor we al buiten waren hoorden we allemaal kabaal voor de deur.
Wat bleek, er was een klein legertje van ongeveer 10 Marokkanen de toegang geweigerd en die gingen de hele tijd agressief tegen de uitsmijter schreeuwend vragen; 'waarom niet?!!!!' WAAROM NIET?!!!'
Vind je het gek, als dat kleine boze legertje binnen was geweest was de goede sfeer ver te zoeken. Dank je uitsmijter.

geloof dat jij je daar ook erg schuldig aan hebt gemaakt, met je constante aannames.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef AndersdanJOu het volgende:
Is dit topic nou een verhalenrubriek geworden...

Ah gossie, ga je als volwassen kerel straks 15-jarige etterbakjes in elkaar rossen? Trouwens, als ik de reacties in dit topic lees dan krijg ik het gevoel dat alle ellende in dit land is te wijten aan een bepaalde groep mensen. Onzin natuurlijk, maarja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, ik schrik er eigenlijk al niet eens meer van. ook niet als burgers zich straks collectief gaan verdedigen, want dat is slechts een kwestie van tijd. en moet je die kakkerlakken dan eens horen.

ik? etters in elkaar rossen? nee, maar als de spanning ooit erg hoog oploopt zal ik niet zielig lopen janken, maar meehelpen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie, ga je als volwassen kerel straks 15-jarige etterbakjes in elkaar rossen? Trouwens, als ik de reacties in dit topic lees dan krijg ik het gevoel dat alle ellende in dit land is te wijten aan een bepaalde groep mensen. Onzin natuurlijk, maarja.
En tsja, dan is een parallel met de jaren twintig en dertig toch snel gelegd.

dus ik mag me niet verdedigen tegen een 15-jarige crimineel ?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie, ga je als volwassen kerel straks 15-jarige etterbakjes in elkaar rossen? Trouwens, als ik de reacties in dit topic lees dan krijg ik het gevoel dat alle ellende in dit land is te wijten aan een bepaalde groep mensen. Onzin natuurlijk, maarja.
En tsja, dan is een parallel met de jaren twintig en dertig toch snel gelegd.

Ooh jij bent er zo eentje die rassenrellen wel ziet zitten?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik? etters in elkaar rossen? nee, maar als de spanning ooit erg hoog oploopt zal ik niet zielig lopen janken, maar meehelpen..

Ze zijn vervelend, dat staat vast. Het merendeel is echter geen crimineel.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus ik mag me niet verdedigen tegen een 15-jarige crimineel ?
dacht het wel dus

Dat is geen antwoord op zijn vraag.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zijn vervelend, dat staat vast. Het merendeel is echter geen crimineel.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |