Openingsplaat! Dat moet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:22 schreef Sirolf het volgende:
En, zou Gerard vandaag nog Doe Maar gaan draaien?
Het zou eerder vreemd zijn als 'ie het NIET doet denk ik.
ik wel maarja wil ook makkelijk ben een groningerquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:12 schreef Sersjee het volgende:
Zeg Roel, wil je voortaan geen Panamera's meer op de foto zetten! Ik kon nog net m'n ontbijt binnen houden vanochtend.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Sersjee het volgende:
http://twitter.com/tleemhuis/status/11081721123
http://twitter.com/tleemhuis/status/11081829746
quote:BREKEND!! Dit weekend Jenssen op de radio! #3FM
Helaas voor jou Domien had het over een ander iemandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jenssen
Met Jan Paparazzi hoop ik![]()
quote:Goed liedje! Amanda Jenssen - Amarula Tree. http://tinyurl.com/yjkpgmk Dit weekend draaien! :-) #3FM
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Helaas voor jou Domien had het over een ander iemand
[..]
Domien wil haar een weekje later want dan zit hij er zelf, Veenstra gaat naar San Fransisco als ik zijn twitter leesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond Geraldine Kemper (BNN-sterretje) in Ekstra Weekend. Denk dat dat wel een leuke gast is.
Domien heeft blijkbaar stiekem een oogje op d'r.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien wil haar een weekje later want dan zit hij er zelf, Veenstra gaat naar San Fransisco als ik zijn twitter lees
Gerard en Giel gister in de backstage snapten niet dat Domien een vriendin heeft want hij is de grootste player die er rondloopt bij 3FMquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien heeft blijkbaar stiekem een oogje op d'r.
Mja, z'n vriendin heeft nogal moeite met lopen de afgelopen tijd, dus die niet de hele tijd achter 'm aan lopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Gerard en Giel gister in de backstage snapten niet dat Domien een vriendin heeft want hij is de grootste player die er rondloopt bij 3FM
Oh zij is leukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond Geraldine Kemper (BNN-sterretje) in Ekstra Weekend. Denk dat dat wel een leuke gast is.
Ik miste 'm al.quote:
Ik was al lang en breed vertrokken richting de buren, dus ik had er niet meer aan gedacht. Slordig.quote:
Geeft niet. Het overkomt de bestenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was al lang en breed vertrokken richting de buren, dus ik had er niet meer aan gedacht. Slordig.
Hmmja oke, maar Fries en Drentsch versta ik wel relatief goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef themauster het volgende:
[..]
ik wel maarja wil ook makkelijk ben een groninger
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Pino112 het volgende:
Goedenmiddag
Yeah, helemaal natgeregend op de fiets-O-
Ik vind het op zich ook niet zo erg, je toetsweekgeest wordt helemaal opgeschoondquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik met hardlopen, maar daar koos ik dan ook zelf voor en ik vond 't niet eens erg.
dat is toch het meeste wanstaltige nummer ooitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:20 schreef borisz het volgende:
Paradijs bij het dashboardlicht op stubru. Ook gewoon de lange versie
Uhuh. Stom nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef alors het volgende:
[..]
dat is toch het meeste wanstaltige nummer ooit
studio brussel, vlaams soort van 3fmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Uhuh. Stom nummer inderdaad.
(Wat is stubru?)
Idd jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef Sersjee het volgende:
Veel epischer dan dit gaat het niet meer worden. Eigenlijk kunnen ze wel stoppen met EW.
Zomerhit van 2010quote:
My god...quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Geen geweldige nieuwe MH komende week...
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Alweer niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Geen geweldige nieuwe MH komende week...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
NeeHoe weet jij dat nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Sirolf kan het nog nergens in het openbaar vinden.
KXquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?![]()
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best een aardig nummer, maar niet om 8 keer per dag te horen, het verveelt erg snel.
Eric vond het echt helemaal te gek, andere dj's heb ik er eigelijk nooit over gehoord.know'm sayin?
word? word.
Rob verklapt 'em zowat elke weekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?![]()
[..]
NeePiep! was er al bang voor. Schreef gisteren nog dat ik hoopte dat piep niet de nieuwe Megahit zou zijn, helaas.... Vreselijke piep plaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, wekelijkse muiterij dus.quote:
[..]
NeeLeuk voor 2x en dan is het plaatje goed genoeg om als onderzetter te dienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je vind het dus een Compuserve CD-rom plaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk voor 2x en dan is het plaatje goed genoeg om als onderzetter te dienen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vind het dus een Compuserve CD-rom plaat?
quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Ben benieuwd wat de nieuwe megahit gaat worden.
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, zover had ik nog niet terug gelezen.quote:
idd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef alors het volgende:
ehhh de stream is weg en het beeld is raar
Inderdaad, haha.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
je hoort nu ook gesprekken, die niet voor de radio bedoeld zijn
Vind het nog wel meevallen. Week 3 en 5 vind ik niks. Week 10 had van mij niet gehoeven, net als die van de komende week.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef alors het volgende:
Het jaar is qua megahits echt bedroevend...
858 Week 12 Biffy Clyro Many Of Horror
857 Week 11 Adam Lambert Whataya Want From Me
856 Week 10 Gramophonedzie Why Dont You
855 Week 9 John Mayer Heartbreak Warfare
854 Week 8 The Heavy How You Like Me Now?
853 Week 7 Train Hey, Soul Sister
852 Week 6 Gorillaz Stylo
851 Week 5 One Republic All The Right Moves
- Week 4 Geen Megahit i.v.m. de Zeroes Top 1000.
850 Week 3 Caro Emerald A Night Like This
849 Week 2 Go Back To The Zoo Electric
848 Week 1 Ryan Shaw It Gets Better
Alleen vetgedrukte heb ik niet hoeven muten.
Week 8 was ook leuk. 1/3 van de MH is dus leuk...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef alors het volgende:
Het jaar is qua megahits echt bedroevend...
858 Week 12 Biffy Clyro Many Of Horror
857 Week 11 Adam Lambert Whataya Want From Me
856 Week 10 Gramophonedzie Why Dont You
855 Week 9 John Mayer Heartbreak Warfare
854 Week 8 The Heavy How You Like Me Now?
853 Week 7 Train Hey, Soul Sister
852 Week 6 Gorillaz Stylo
851 Week 5 One Republic All The Right Moves
- Week 4 Geen Megahit i.v.m. de Zeroes Top 1000.
850 Week 3 Caro Emerald A Night Like This
849 Week 2 Go Back To The Zoo Electric
848 Week 1 Ryan Shaw It Gets Better
Alleen vetgedrukte heb ik niet hoeven muten.
Kale webcam werkt wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:18 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat de stream straks weer gefixt is voor EW...
Die domme 101 sjakies die nu een beetje popi jopie zitten te doen zijn echt strontirritant
Opvolger van LLM mag er ook zijn hoorquote:
Vorige week ook al niet volgens mij. Hij zal wel vakantie hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:27 schreef -Hans- het volgende:
Kevin is er vanavond niet? Der Rudy playlist staat nog altijd niet online.
hij is gewoon in nederland, zie: http://www.mobypicture.com/user/antiroos/view/6214185quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorige week ook al niet volgens mij. Hij zal wel vakantie hebben.
Rudy heeft trouwens vanavond Blaudzun in de studio als band.
Pfff, die plaat is wederom weer zo mooi. Had gehoopt dat 'ie nog Megahit zou worden, maar dat zal wel niet gebeuren..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Opvolger van LLM mag er ook zijn hoor
Blaudzun? Zeker even luisterenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorige week ook al niet volgens mij. Hij zal wel vakantie hebben.
Rudy heeft trouwens vanavond Blaudzun in de studio als band.
Morgen en overmorgen volgens mij ook ja, en ook Timur is er 1 of meerdere dagen dit weekend niet. Kristel valt voor 'm in, wat gelijk haar laatste uren op 3FM zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:54 schreef alors het volgende:
Het is echt zoo 90s en zo'n superenergieke plaat![]()
W0000t Paul ipv Bart, hopelijk morgen en zondag ookMaar ik ga nu koken en eten
DE RADIO GAAT AAN!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:53 schreef -Hans- het volgende:
GEEN BART !!!!!!!!!!!!!!!! Wel Paul Rabbering!
Als Ekdom dat maar niet twittert anders komt Rob van Someren weer huilie doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef gerbenp het volgende:
Dat hoi-hoi muziekje van Ekdom wordt gebruikt bij RTL 7
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Ekdom dat maar niet twittert anders komt Rob van Someren weer huilie doen.
Vanavond is Geraldine Kemper (BNN-sterretje) te gast. Ik denk dat dat wel leuk gaat worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:38 schreef gerbenp het volgende:
Begin steeds meer te twijfelen om vanavond te luisteren, gasten worden steeds matiger, sommige grappen blijven wekelijks herhaald..
Ze houdt er iig wel van om volgejoyhurt te wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanavond is Geraldine Kemper (BNN-sterretje) te gast. Ik denk dat dat wel leuk gaat worden.
Vorig jaar op Werchter.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:42 schreef Sirolf het volgende:
Milk Inc, da's ook een tijd terug zeg! De laatste keer dat ik die hoorde was als Guilty Pleasure bij Rudy... inclusief zelfgemaakte videoclip.
Ze treden daar nog steeds op. En veel. Lasgo ook nog. Ook zoiets.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vorig jaar op Werchter.Al die Belgen gingen compleet uit hun bol.
Krijgen we een uitzending als toen met Tess Milne.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanavond is Geraldine Kemper (BNN-sterretje) te gast. Ik denk dat dat wel leuk gaat worden.
Oow is dat het dacht al dat er een kat in mijn vijver gevallen was.quote:* Briggy zingt lekker vals mee![]()
Gerard is jarig, dan moet het toch wel mooi wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oow is dat het dacht al dat er een kat in mijn vijver gevallen was.
Beter dan zijn eigen programma daar is de rek er wel uitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:50 schreef Brennel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vind dat Rab het wel goed doet hoor. Ik word in ieder geval erg vrolijk van de muziek.
* Brennel nog even gauw brownies bakken gaat voor EW begint.
Dar heb ik 'm net toch gehoord? Via http://www.101.tv/page/1012009/live/quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Toch blijft het jammer dat de uuropeners niet op 101TV te horen zijn. Zou toch een mooie toevoeging zijn.
Ohja? De TV-opener kwam namelijk pas na de uuropener, en meestal komt de TV dan pas binnenvallen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dar heb ik 'm net toch gehoord? Via http://www.101.tv/page/1012009/live/
Nope, deze keer was de uuropener te horen en kwam de tv-opener er idd achteraanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja? De TV-opener kwam namelijk pas na de uuropener, en meestal komt de TV dan pas binnenvallen.
Zelf kijk ik via VSR, dus geen idee.
Al twee weken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
WEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Ja, dan zou 4 Non Blondes nog een goede MH zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Goede MH trouwens deze week, zeker als je weinig meer 3fm luistert prima te doen.
Neuh. Nog in dienst. Maar niet werkendequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hebben ze je eindelijk ontslagen
Had prima mh kunnen zijn in 1993quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dan zou 4 Non Blondes nog een goede MH zijn.
Heb je ze wel wodka te drinken gegeven?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:19 schreef Bol_Wan het volgende:
WEEKEND!!!!.. net de hele dag bezig geweest de computer te fiksen, virussen
Een Mac halen was sneller geweest.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:19 schreef Bol_Wan het volgende:
WEEKEND!!!!.. net de hele dag bezig geweest de computer te fiksen, virussen
Nee, maar als je verbinding slecht was kan dat gebeuren. Komt doordat bij streaming niet alle pakketjes binnen hoeven te komen, maar daardoor wel de kwaliteit wat omlaag gaat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik dus een stukje film van de VSR geüpload naar youtube, krijg ik dit:
Bekijk deze YouTube-video
Hoort dat?
haha, daarom was mijn computer ook kapot.. vier dronken russen op je computer bevalt em niet, kan ik je zeggenquote:
whehe, vindt je `t gek?quote:
Je gaat daar nog lang werken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt angstig vaak op 538 langs, de favo zender op onze kamer.
Je werkt in een sm-kelder?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt angstig vaak op 538 langs, de favo zender op onze kamer.
Zit er gedetacheerd , kortom weinig over te zeggen behalve als eerste smorgens de tuner een slinger gevenquote:
Al die samenwerkingen zijn tot nu toe superquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Wat een held die David Guetta. Wat een fucking vette track nog steeds
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zal geboeid zijn door je werk.
Enjoy!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen, 't was kort maar krachtig, ik ga naar een verjaardag.Veel plezier nog met die dolle dampende stampende teringbende daar!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zal geboeid zijn door je werk.
Ja, absoluutquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al die samenwerkingen zijn tot nu toe super
Woeiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:33 schreef Briggy het volgende:
Mijn nieuwe PC is onderweg![]()
eindelijk weer normaal kunnen photosjoppen, gamen, streampjes kijken, screendumpjes maken![]()
kort samengevatBLIJ
wow een echte pc , dat die nog gekocht worden ipv stevig laptop.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:33 schreef Briggy het volgende:
Mijn nieuwe PC is onderweg![]()
eindelijk weer normaal kunnen photosjoppen, gamen, streampjes kijken, screendumpjes maken![]()
kort samengevatBLIJ
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Goede plaat dit
zekersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
De nmr. 2 in de Freak11 lijst is trouwens ook erg goed.
Was loos?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef AapjeAapje het volgende:
Wehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |