Dar heb ik 'm net toch gehoord? Via http://www.101.tv/page/1012009/live/quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Toch blijft het jammer dat de uuropeners niet op 101TV te horen zijn. Zou toch een mooie toevoeging zijn.
Ohja? De TV-opener kwam namelijk pas na de uuropener, en meestal komt de TV dan pas binnenvallen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dar heb ik 'm net toch gehoord? Via http://www.101.tv/page/1012009/live/
Nope, deze keer was de uuropener te horen en kwam de tv-opener er idd achteraanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja? De TV-opener kwam namelijk pas na de uuropener, en meestal komt de TV dan pas binnenvallen.
Zelf kijk ik via VSR, dus geen idee.
Al twee weken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
WEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Ja, dan zou 4 Non Blondes nog een goede MH zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Goede MH trouwens deze week, zeker als je weinig meer 3fm luistert prima te doen.
Neuh. Nog in dienst. Maar niet werkendequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hebben ze je eindelijk ontslagen
Had prima mh kunnen zijn in 1993quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dan zou 4 Non Blondes nog een goede MH zijn.
Heb je ze wel wodka te drinken gegeven?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:19 schreef Bol_Wan het volgende:
WEEKEND!!!!.. net de hele dag bezig geweest de computer te fiksen, virussen
Een Mac halen was sneller geweest.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:19 schreef Bol_Wan het volgende:
WEEKEND!!!!.. net de hele dag bezig geweest de computer te fiksen, virussen
Nee, maar als je verbinding slecht was kan dat gebeuren. Komt doordat bij streaming niet alle pakketjes binnen hoeven te komen, maar daardoor wel de kwaliteit wat omlaag gaat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef AapjeAapje het volgende:
Ik dus een stukje film van de VSR geüpload naar youtube, krijg ik dit:
Bekijk deze YouTube-video
Hoort dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |