haha, daarom was mijn computer ook kapot.. vier dronken russen op je computer bevalt em niet, kan ik je zeggenquote:
whehe, vindt je `t gek?quote:
Je gaat daar nog lang werken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt angstig vaak op 538 langs, de favo zender op onze kamer.
Je werkt in een sm-kelder?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt angstig vaak op 538 langs, de favo zender op onze kamer.
Zit er gedetacheerd , kortom weinig over te zeggen behalve als eerste smorgens de tuner een slinger gevenquote:
Al die samenwerkingen zijn tot nu toe superquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Wat een held die David Guetta. Wat een fucking vette track nog steeds
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zal geboeid zijn door je werk.
Enjoy!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen, 't was kort maar krachtig, ik ga naar een verjaardag.Veel plezier nog met die dolle dampende stampende teringbende daar!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zal geboeid zijn door je werk.
Ja, absoluutquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al die samenwerkingen zijn tot nu toe super
Woeiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:33 schreef Briggy het volgende:
Mijn nieuwe PC is onderweg![]()
eindelijk weer normaal kunnen photosjoppen, gamen, streampjes kijken, screendumpjes maken![]()
kort samengevatBLIJ
wow een echte pc , dat die nog gekocht worden ipv stevig laptop.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:33 schreef Briggy het volgende:
Mijn nieuwe PC is onderweg![]()
eindelijk weer normaal kunnen photosjoppen, gamen, streampjes kijken, screendumpjes maken![]()
kort samengevatBLIJ
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Goede plaat dit
zekersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef -Hans- het volgende:
De nmr. 2 in de Freak11 lijst is trouwens ook erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |