Openingsplaat! Dat moet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:22 schreef Sirolf het volgende:
En, zou Gerard vandaag nog Doe Maar gaan draaien?
Het zou eerder vreemd zijn als 'ie het NIET doet denk ik.
ik wel maarja wil ook makkelijk ben een groningerquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:12 schreef Sersjee het volgende:
Zeg Roel, wil je voortaan geen Panamera's meer op de foto zetten! Ik kon nog net m'n ontbijt binnen houden vanochtend.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Sersjee het volgende:
http://twitter.com/tleemhuis/status/11081721123
http://twitter.com/tleemhuis/status/11081829746
quote:BREKEND!! Dit weekend Jenssen op de radio! #3FM
Helaas voor jou Domien had het over een ander iemandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jenssen
Met Jan Paparazzi hoop ik![]()
quote:Goed liedje! Amanda Jenssen - Amarula Tree. http://tinyurl.com/yjkpgmk Dit weekend draaien! :-) #3FM
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Helaas voor jou Domien had het over een ander iemand
[..]
Domien wil haar een weekje later want dan zit hij er zelf, Veenstra gaat naar San Fransisco als ik zijn twitter leesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond Geraldine Kemper (BNN-sterretje) in Ekstra Weekend. Denk dat dat wel een leuke gast is.
Domien heeft blijkbaar stiekem een oogje op d'r.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien wil haar een weekje later want dan zit hij er zelf, Veenstra gaat naar San Fransisco als ik zijn twitter lees
Gerard en Giel gister in de backstage snapten niet dat Domien een vriendin heeft want hij is de grootste player die er rondloopt bij 3FMquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien heeft blijkbaar stiekem een oogje op d'r.
Mja, z'n vriendin heeft nogal moeite met lopen de afgelopen tijd, dus die niet de hele tijd achter 'm aan lopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Gerard en Giel gister in de backstage snapten niet dat Domien een vriendin heeft want hij is de grootste player die er rondloopt bij 3FM
Oh zij is leukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond Geraldine Kemper (BNN-sterretje) in Ekstra Weekend. Denk dat dat wel een leuke gast is.
Ik miste 'm al.quote:
Ik was al lang en breed vertrokken richting de buren, dus ik had er niet meer aan gedacht. Slordig.quote:
Geeft niet. Het overkomt de bestenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was al lang en breed vertrokken richting de buren, dus ik had er niet meer aan gedacht. Slordig.
Hmmja oke, maar Fries en Drentsch versta ik wel relatief goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef themauster het volgende:
[..]
ik wel maarja wil ook makkelijk ben een groninger
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Pino112 het volgende:
Goedenmiddag
Yeah, helemaal natgeregend op de fiets-O-
Ik vind het op zich ook niet zo erg, je toetsweekgeest wordt helemaal opgeschoondquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik met hardlopen, maar daar koos ik dan ook zelf voor en ik vond 't niet eens erg.
dat is toch het meeste wanstaltige nummer ooitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:20 schreef borisz het volgende:
Paradijs bij het dashboardlicht op stubru. Ook gewoon de lange versie
Uhuh. Stom nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef alors het volgende:
[..]
dat is toch het meeste wanstaltige nummer ooit
studio brussel, vlaams soort van 3fmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Uhuh. Stom nummer inderdaad.
(Wat is stubru?)
Idd jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef Sersjee het volgende:
Veel epischer dan dit gaat het niet meer worden. Eigenlijk kunnen ze wel stoppen met EW.
Zomerhit van 2010quote:
My god...quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Geen geweldige nieuwe MH komende week...
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Alweer niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Geen geweldige nieuwe MH komende week...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
NeeHoe weet jij dat nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Sirolf kan het nog nergens in het openbaar vinden.
KXquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?![]()
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best een aardig nummer, maar niet om 8 keer per dag te horen, het verveelt erg snel.
Eric vond het echt helemaal te gek, andere dj's heb ik er eigelijk nooit over gehoord.know'm sayin?
word? word.
Rob verklapt 'em zowat elke weekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?![]()
[..]
NeePiep! was er al bang voor. Schreef gisteren nog dat ik hoopte dat piep niet de nieuwe Megahit zou zijn, helaas.... Vreselijke piep plaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, wekelijkse muiterij dus.quote:
[..]
NeeLeuk voor 2x en dan is het plaatje goed genoeg om als onderzetter te dienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je vind het dus een Compuserve CD-rom plaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk voor 2x en dan is het plaatje goed genoeg om als onderzetter te dienen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vind het dus een Compuserve CD-rom plaat?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |