abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79988829
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Sanchos het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042

besteld 1 week terug, ben benieuwd of ie heel aankomt...
Wow die is ziek

Laat je nog even weten hoe ie is als je hem hebt?

Hoe zit het trouwens met die reviews die onder elk product staan. Zijn die echt? Heb deze site namelijk nog maar net ontdekt.
Moo
pi_79988949
ik heb al een paar dingen daar besteld, maar die mag ik niet opnoemen van de modjes , maar heb er alleen maar goede ervaring mee.
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:53:42 #203
174940 W00fer
Maar echt
pi_79992016
Zo, m´n eerste bestelling van wat pc artikelen (verloopstekkertjes enzo) is gedaan aantal dagen terug. Hoelang duurt het voordat die status veranderd van waiting for supplier naar verzonden?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_79992228
kan 1 dag duren maar ook rustig 1 week. Daar is geen touw aan vast te knopen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:56:23 #205
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_79993822
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 02:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kan 1 dag duren maar ook rustig 1 week. Daar is geen touw aan vast te knopen.
Dé charme van China bestellingen
Volgends mij had iemand een tijdje terug iets binnen 10 dagen in huis, uit china zelf.. maar in kerst periode heeft 't ook wel is anderhalf tot twee maand geduurd

Wailt and you will see
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:07:04 #206
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79995156
bestellen uit China moet je alleen doen met dingen waar je geen haast mee hebt, ik hou zelf altijd rekening met een week of 4, dan kan het alleen maar meevallen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_80015679
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

voor producten die je via de website koopt kan je kijken naar wat er bij het product wordt vermeld. Van alles wat ik via de site heb gekocht heb ik hen nog maar 1 keer moeten mailen met de vraag waarom iets nog niet was verstuurd. Dat item werd toen nog die dag verzonden.

Als het om items via TaoBao gaat is er geen zekerheid omdat je niet zeker kan zijn hoelang de verzending binnen China zal duren. Mijn ervaring leert dat TaoBao items vaak ook binnen de week worden verstuurd.

Waar je natuurlijk rekening moet mee houden is dat verzending vanuit China tussen de 4 dagen en een maand (of soms nog langer in bepaalde periodes) kan duren...
Dankje, hij is verzonden.
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:54:38 #208
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_80016474
Gaat de laatste tijd snel met pakketjes hier. Heb inmiddels mijn (3e) Fiio Walkbox ontvangen, welke ik voor iemand anders heb besteld. Was een week na bestelling binnen. En zo gaat het al de hele tijd. Ook een aantal dingen zoals een 3D-bril en een nieuwe webcam zijn binnen 2 weken na bestelling aangekomen (allen van Dealextreme). Ik wacht nu op een USB stick van 16GB (Kingston, genuine) en een FM transmitter.
Betreffende de webcam: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14990
Hij is érg goed, ik heb even een testfilmpje opgenomen, die staat op http://www.sven-slootweg.nl/smallres.ogg
De webcam is 640x480 en geen 320x240, alleen VLC kon een hogere resolutie niet fatsoenlijk opnemen. Verder is het beeld ook minder schokkerig dan in de video, het beeld is verbazingwekkend "real-time" en vloeiend. In de meegeleverde drivers zit ook facetracking, ook deze werkt erg goed (zellfs in het donker, met enkel wit licht vanuit de monitor) en is instelbaar qua gevoeligheid. Er zit ook een berg effecten in de drivers, waarvan de leukste toch wel TV Wall is (oftewel het webcambeeld getiled). De webcam werkt ook zonder drivers gewoon (met de standaard XP webcamdrivers) maar dan heb je dus geen effecten en facetracking. Kort samengevat: echt een hele goede webcam, veel beter dan ik had verwacht

Even een vraagje over deze: http://popbuying.com/deta(...)and_Cell_Phone-27692
Ik heb geen idee of dit ergens namaak van is, maar ik kan nergens een soortgelijke telefoon vinden van een merk, dus ik denk dat er (net zoals met een aantal andere telefoons op PB) gewoon een merk op is gegooid. Ik heb er liever geen merk op staan, maar goed Heeft iemand ervaring met deze telefoon of met het besturingssysteem wat er op draait? Het menu ziet er op de video erg prettig uit, en hij kan ook erg veel voor dat geld. Aangezien mijn huidige telefoon nu echt aan het einde van zijn leven is, ben ik toch aan het kijken naar een nieuwe
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:03:50 #209
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80016817
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:54 schreef joepie91 het volgende:
Gaat de laatste tijd snel met pakketjes hier. Heb inmiddels mijn (3e) Fiio Walkbox ontvangen, welke ik voor iemand anders heb besteld. Was een week na bestelling binnen. En zo gaat het al de hele tijd. Ook een aantal dingen zoals een 3D-bril en een nieuwe webcam zijn binnen 2 weken na bestelling aangekomen (allen van Dealextreme). Ik wacht nu op een USB stick van 16GB (Kingston, genuine) en een FM transmitter.
Hij is érg goed, ik heb even een testfilmpje opgenomen, die staat op http://www.sven-slootweg.nl/smallres.ogg
De webcam is 640x480 en geen 320x240, alleen VLC kon een hogere resolutie niet fatsoenlijk opnemen. Verder is het beeld ook minder schokkerig dan in de video, het beeld is verbazingwekkend "real-time" en vloeiend. In de meegeleverde drivers zit ook facetracking, ook deze werkt erg goed (zellfs in het donker, met enkel wit licht vanuit de monitor) en is instelbaar qua gevoeligheid. Er zit ook een berg effecten in de drivers, waarvan de leukste toch wel TV Wall is (oftewel het webcambeeld getiled). De webcam werkt ook zonder drivers gewoon (met de standaard XP webcamdrivers) maar dan heb je dus geen effecten en facetracking. Kort samengevat: echt een hele goede webcam, veel beter dan ik had verwacht

Ik heb geen idee of dit ergens namaak van is, maar ik kan nergens een soortgelijke telefoon vinden van een merk, dus ik denk dat er (net zoals met een aantal andere telefoons op PB) gewoon een merk op is gegooid. Ik heb er liever geen merk op staan, maar goed Heeft iemand ervaring met deze telefoon of met het besturingssysteem wat er op draait? Het menu ziet er op de video erg prettig uit, en hij kan ook erg veel voor dat geld. Aangezien mijn huidige telefoon nu echt aan het einde van zijn leven is, ben ik toch aan het kijken naar een nieuwe
Zou je die software online kunnen zetten?
Misschien werkt het ook wel met andere webcams :p
Hoi
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:04:59 #210
183846 joepie91
pi_80016863
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:03 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Zou je die software online kunnen zetten?
Misschien werkt het ook wel met andere webcams :p
Ik zal hem zo wel even uploaden, maar ik denk niet dat het werkt
Het zijn echt heel specifiek drivers voor de 299B-chipset.
pi_80016971
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:07 schreef Klonk het volgende:
bestellen uit China moet je alleen doen met dingen waar je geen haast mee hebt, ik hou zelf altijd rekening met een week of 4, dan kan het alleen maar meevallen
hehe inderdaad, en dan komt er een dag en dan zie je de postbode al glimlachend naar ons huis toe lopen..dan weet ik (en ook ondertussen me ouders al ) hoelaat het is
pi_80017541
quote:

In dat demofilmpje zie je dat het merk Blackberry is huh?
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:09:53 #213
183846 joepie91
pi_80019610
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef Berend. het volgende:

[..]

In dat demofilmpje zie je dat het merk Blackberry is huh?
Zoals ik al zei, het merkje wat er op staat boeit me echt niet. Sterker nog, ik heb hem liever zonder dat merkje. En ik kon zo snel geen Blackberry vinden die er hetzelfde uitzag, ook het typenummer leverde alleen maar Chinese sites op. Ik ga er dus maar even vanuit dat het (net als de beige-kleurige rechthoekige lelijke telefoon waar iPhone op staat) geen kloon of nepartikel is, maar dat er gewoon een merknaam op is geplakt om het er "leuker" uit te laten zien.

Overigens staat er op de verpakking van die Stickman webcam ook een Intel-achtig slogan-geval met SUPER VIDEO ofzo. Beetje dat idee bedoel ik dus.
  woensdag 7 april 2010 @ 08:29:01 #214
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80031462
quote:

Hoeveel kostte die USB stick? Linkje?
pi_80032159
quote:
Gaat de laatste tijd snel met pakketjes hier.
Hier wisselt het nogal op het moment. En nu is er weer feestweek bij de post geloof ik in Hong Kong, ze vieren wat af daar
pi_80032494
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:29 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Hoeveel kostte die USB stick? Linkje?
Verschilt minimaal met Nederlandse webshops. Volgens mij kwam die uit op 28-29 euro, dat is ongeveer 2 euro verschil met goedkoopste Nederlandse prijzen geloof ik inclusief portokosten.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22522

http://tweakers.net/price(...)g2%29-16gb-rood.html
  woensdag 7 april 2010 @ 11:24:24 #217
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80036691
Heb wat pakjes lopen via eBay

1 Portemonnee uit China
1 Telefoonhoesje uit China
1 Scooteralarm/slot uit UK
1 Annoy-a-tron uit UK
1 Spel uit NL ( )
1 10 BB boxers uit NL voor 34 EU.
1 XXL Horloge
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_80037998
geheugen is het inderdaar niet waard om te kopen in china.... en hoor vaak genoeg dat het aantal mb/gb niet klopt...
pi_80042695
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Sanchos het volgende:
geheugen is het inderdaar niet waard om te kopen in china.... en hoor vaak genoeg dat het aantal mb/gb niet klopt...
Klopt maar het gaat hier om genuine Kingston sticks, geen goedkope China stickjes.
pi_80046314
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33906

Ik heb deze USB stick gekocht want het leek me wel een grappig ding
--------------------

De USB stick kwam in een verpakking en een zilver doosje. Het was goed beschermd verder. Uit het doosje gehaald en heb hem eens bekeken. Het was even kijken hoe ik hem moest transformen, maar kwam er makkelijk achter.

Ik probeerde de USB stick uiteraard ook uit op de PC en ik had een 700 MB film (avi) erop gekopieerd. Dit was in een USB 2.0 gat en het duurde ongeveer 2,5 minuut tot 3 minuten om hem te kopieren. Niet super snel maar kan er wel mee door.

Het plastic is verder stevig alleen de USB zelf (Het uiteinde dus die in het USB gat gaat) zat een beetje losjes. Verder heb ik daar geen problemen mee gehad.

Plaatjes en video
---------------------

(Sorry voor de foto kwaliteit maar de camera is niet helemaal goed)

In deze video transform ik hem
  woensdag 7 april 2010 @ 17:06:18 #221
183846 joepie91
pi_80049245
Ugh. Ik kijk net even op DealExtreme bij mijn orders en mijn Shipped/Shipped pakketje met FM Transmitter en de Kingston is teruggevallen naar Shipped/Packaging
Ik hoop dat ze de Kingston ook registered sturen, en dus niet alleen de FM transmitter zoals nu gebeurd is. Dat is weer een nadeel van hoe het de laatste dagen gaat, krijg constant losse pakketjes, heb inmiddels al twee boekenleggers ( ) hier liggen.
pi_80049353
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33906

Ik heb deze USB stick gekocht want het leek me wel een grappig ding
--------------------

In deze video transform ik hem
  woensdag 7 april 2010 @ 17:34:57 #223
183846 joepie91
pi_80050373
What the....

Dus er zijn twee shipments gedaan via Tracked Air Mail, terwijl er één product is opgestuurd en de andere nog wordt ingepakt? Juist ja...
pi_80050563
Ik kreeg net een mailtje van Popbuying dat er nog maar 1 van mijn 3 artikelen verzonden is
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 7 april 2010 @ 17:45:09 #225
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_80050749
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:34 schreef joepie91 het volgende:
What the....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dus er zijn twee shipments gedaan via Tracked Air Mail, terwijl er één product is opgestuurd en de andere nog wordt ingepakt? Juist ja...
Mis ik iets? Een sowieso originele SanDisk 16GB-USB Stick is bij de MediaMarkt te koop voor 25 euro. Waarom je dan die duurdere USB-stick bij DX haalt snap ik dus niet.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')