bullshit.. gisteren nog een game gekocht op steam, met Paypal, zonder dat ik geld op paypal had staan of een CC..quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat is al sinds eeuwen.. je leest dit topic al zolang en dat weet je niet eens :.
Ja en steam != Dealextremequote:Op zondag 4 april 2010 00:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bullshit.. gisteren nog een game gekocht op steam, met Paypal, zonder dat ik geld op paypal had staan of een CC..
Wat ik bedoel is dat er zomaar voor een of andere onverklaarbare reden een cc wordt gevraagd.quote:Op zondag 4 april 2010 00:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bullshit.. gisteren nog een game gekocht op steam, met Paypal, zonder dat ik geld op paypal had staan of een CC..
Die kleine dingen zoals hoesjes voor de iPhone kan je netzo goed via DX bestellen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:45 schreef dj-mike het volgende:
Wie weet er nog leuke dingen op Taobao te vinden? Of leuke hoesjes voor de iPhone op taobao. Wat bestellen jullie allemaal op Taobao?
Dat zou het dan verklaren, aangezien ik het echt nog nooit gehad heb. Misschien een goede timing kwestie van mijn kant.quote:Op zondag 4 april 2010 09:12 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat er zomaar voor een of andere onverklaarbare reden een cc wordt gevraagd.
De volgende dag kan je dan wel weer betalen zonder cc.
Ik heb hier al eerder contact mee gehad met Paypal maar ze konden mij niet helpen... vage bug in de Paypal software.
Dat grapje halen ze alleen uit bij kleuters met 2 euro op de bankrekeningquote:Op zondag 4 april 2010 10:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat zou het dan verklaren, aangezien ik het echt nog nooit gehad heb. Misschien een goede timing kwestie van mijn kant.
Het is nu al 5 amquote:Dear Valued Customers,
We will be performing server maintenance on April 4th,2009.
The maintenance hours as scheduled:
From:
04/04/10 00:00 AM (CST GMT-6)
To:
04/04/10 02:00 AM (CST GMT-6)
During the maintenance, the website (http://www.dealextreme.com) will not be available
The ending maintenance hour is subject to change. We will post an update if it changes.
Thank you for your patience & understanding.
DX Team
Nou ik heb veel meer dan dat op mijn bankrekeningquote:Op zondag 4 april 2010 12:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat grapje halen ze alleen uit bij kleuters met 2 euro op de bankrekening![]()
Mensen die klagen hebben altijd....quote:Op zondag 4 april 2010 12:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nou ik heb veel meer dan dat op mijn bankrekening
Inderdaad een nieuw accountquote:Op zondag 4 april 2010 12:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mensen die klagen hebben altijd....
- een nieuwe account bij PP.
- ooit iets besteld met PP zonder geld op de bankrekening.
Ik denk dat ze een algoritme hebben draaien net zoals CC bedrijven, die checken op verdachte transacties en risico's. Als je wat langer geld doorsluist zonder klachten kom je op de groene lijst te staan ofzo.
Waarschijnlijk heb je veel volk dat zonder geld besteld bij DX en gaat het slot erop bij nieuwe accounts van PP
Waarom dan een nieuw account?quote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad een nieuw account
Toch jammer, bestellen duurt dan toch weer 3-4 dagen langer. Ik ga niet 100 euro in een keer op mijn PayPal gooien.
Hij gebruikte toch de rekening van papaquote:
Omdat mijn PayPal geblokkeerd was?quote:
- knip, geen linkjes svp -quote:Op zondag 4 april 2010 15:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hij gebruikte toch de rekening van papa![]()
Voor je technisch aangepaste console kan je ze goedkoop op tradetang kopen.quote:
voor producten die je via de website koopt kan je kijken naar wat er bij het product wordt vermeld. Van alles wat ik via de site heb gekocht heb ik hen nog maar 1 keer moeten mailen met de vraag waarom iets nog niet was verstuurd. Dat item werd toen nog die dag verzonden.quote:
Gaan die Kanen MD52 oortjes via TaoBao? Dankje voor antwoord btw.quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
voor producten die je via de website koopt kan je kijken naar wat er bij het product wordt vermeld. Van alles wat ik via de site heb gekocht heb ik hen nog maar 1 keer moeten mailen met de vraag waarom iets nog niet was verstuurd. Dat item werd toen nog die dag verzonden.
Als het om items via TaoBao gaat is er geen zekerheid omdat je niet zeker kan zijn hoelang de verzending binnen China zal duren. Mijn ervaring leert dat TaoBao items vaak ook binnen de week worden verstuurd.
Waar je natuurlijk rekening moet mee houden is dat verzending vanuit China tussen de 4 dagen en een maand (of soms nog langer in bepaalde periodes) kan duren...
Nee, via popbuying.quote:Op maandag 5 april 2010 21:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gaan die Kanen MD52 oortjes via TaoBao?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |