Die zien er verdomd handig uit! Iemand enig idee of daar een soort lijm op zit zodat je die eenmalig vast moet plakken of is zit er een of ander zuignapje onder zodat je de plaats iedere keer kan verwisselen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:56 schreef Joene94 het volgende:
Hier zochten toch wat mensen naar?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35161
Topquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:56 schreef Joene94 het volgende:
Plakkertje bij de echte, neem dus aan dat het bij dit product hetzelfde verhaal is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:07 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Die zien er verdomd handig uit! Iemand enig idee of daar een soort lijm op zit zodat je die eenmalig vast moet plakken of is zit er een of ander zuignapje onder zodat je de plaats iedere keer kan verwisselen?
Zit in mn shopping cart nuquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:23 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Plakkertje bij de echte, neem dus aan dat het bij dit product hetzelfde verhaal is.
Ga er zelf ook meteen 1 bestellen, wil het wel uitproberen!
Bedankt! Men zou bijna denken dat DX hier ook zit mee te lezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:56 schreef Joene94 het volgende:
Alstublieft:quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:01 schreef Arboxx het volgende:
Iemand enig idee of DX een US naar EU stekker heeft? Dus zeg maar een soort van wereldstekker
Fantastischquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Alstublieft:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Ik weet niet wat voor apparaat erop wilt aansluiten? Pas er mee op
Dan moet het wel goed gaan denk ik zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Fantastisch
Het is voor de oplader van nieuwe Nokia Bluetooth headet: BH 320!
Dan zou ik toch liever DEZE nemen, is veel steviger en ook veiligerquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:01 schreef Arboxx het volgende:
Iemand enig idee of DX een US naar EU stekker heeft? Dus zeg maar een soort van wereldstekker
Linkjes delen is nog leuker..quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:00 schreef venomsnake het volgende:
Van de week maar eens contact opnemen met Jack, staat leuk spul te koop op Taobao
Wat voor leuk spul ;$ ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:00 schreef venomsnake het volgende:
Van de week maar eens contact opnemen met Jack, staat leuk spul te koop op Taobao
zolang het geen linkjes zijn naar illegale meuk wel jaquote:
Dat is al sinds eeuwen.. je leest dit topic al zolang en dat weet je niet eens :quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:03 schreef Dionysiou het volgende:
Paar uur geleden iets op eBay besteld.. nu wou ik iets via DX bestellen moet ik geld op mijn rekening hebben of een kaart koppelen. Vaag.
Eeuwen? Zeker 1 jaar geleden kon dit wel. Dus dat valt wel mee. En mee lezen doe ik al tijden niet meer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat is al sinds eeuwen.. je leest dit topic al zolang en dat weet je niet eens :.
bullshit.. gisteren nog een game gekocht op steam, met Paypal, zonder dat ik geld op paypal had staan of een CC..quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat is al sinds eeuwen.. je leest dit topic al zolang en dat weet je niet eens :.
Ja en steam != Dealextremequote:Op zondag 4 april 2010 00:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bullshit.. gisteren nog een game gekocht op steam, met Paypal, zonder dat ik geld op paypal had staan of een CC..
Wat ik bedoel is dat er zomaar voor een of andere onverklaarbare reden een cc wordt gevraagd.quote:Op zondag 4 april 2010 00:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bullshit.. gisteren nog een game gekocht op steam, met Paypal, zonder dat ik geld op paypal had staan of een CC..
Die kleine dingen zoals hoesjes voor de iPhone kan je netzo goed via DX bestellen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:45 schreef dj-mike het volgende:
Wie weet er nog leuke dingen op Taobao te vinden? Of leuke hoesjes voor de iPhone op taobao. Wat bestellen jullie allemaal op Taobao?
Dat zou het dan verklaren, aangezien ik het echt nog nooit gehad heb. Misschien een goede timing kwestie van mijn kant.quote:Op zondag 4 april 2010 09:12 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat er zomaar voor een of andere onverklaarbare reden een cc wordt gevraagd.
De volgende dag kan je dan wel weer betalen zonder cc.
Ik heb hier al eerder contact mee gehad met Paypal maar ze konden mij niet helpen... vage bug in de Paypal software.
Dat grapje halen ze alleen uit bij kleuters met 2 euro op de bankrekeningquote:Op zondag 4 april 2010 10:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat zou het dan verklaren, aangezien ik het echt nog nooit gehad heb. Misschien een goede timing kwestie van mijn kant.
Het is nu al 5 amquote:Dear Valued Customers,
We will be performing server maintenance on April 4th,2009.
The maintenance hours as scheduled:
From:
04/04/10 00:00 AM (CST GMT-6)
To:
04/04/10 02:00 AM (CST GMT-6)
During the maintenance, the website (http://www.dealextreme.com) will not be available
The ending maintenance hour is subject to change. We will post an update if it changes.
Thank you for your patience & understanding.
DX Team
Nou ik heb veel meer dan dat op mijn bankrekeningquote:Op zondag 4 april 2010 12:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat grapje halen ze alleen uit bij kleuters met 2 euro op de bankrekening![]()
Mensen die klagen hebben altijd....quote:Op zondag 4 april 2010 12:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nou ik heb veel meer dan dat op mijn bankrekening
Inderdaad een nieuw accountquote:Op zondag 4 april 2010 12:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mensen die klagen hebben altijd....
- een nieuwe account bij PP.
- ooit iets besteld met PP zonder geld op de bankrekening.
Ik denk dat ze een algoritme hebben draaien net zoals CC bedrijven, die checken op verdachte transacties en risico's. Als je wat langer geld doorsluist zonder klachten kom je op de groene lijst te staan ofzo.
Waarschijnlijk heb je veel volk dat zonder geld besteld bij DX en gaat het slot erop bij nieuwe accounts van PP
Waarom dan een nieuw account?quote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad een nieuw account
Toch jammer, bestellen duurt dan toch weer 3-4 dagen langer. Ik ga niet 100 euro in een keer op mijn PayPal gooien.
Hij gebruikte toch de rekening van papaquote:
Omdat mijn PayPal geblokkeerd was?quote:
- knip, geen linkjes svp -quote:Op zondag 4 april 2010 15:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hij gebruikte toch de rekening van papa![]()
Voor je technisch aangepaste console kan je ze goedkoop op tradetang kopen.quote:
voor producten die je via de website koopt kan je kijken naar wat er bij het product wordt vermeld. Van alles wat ik via de site heb gekocht heb ik hen nog maar 1 keer moeten mailen met de vraag waarom iets nog niet was verstuurd. Dat item werd toen nog die dag verzonden.quote:
Gaan die Kanen MD52 oortjes via TaoBao? Dankje voor antwoord btw.quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
voor producten die je via de website koopt kan je kijken naar wat er bij het product wordt vermeld. Van alles wat ik via de site heb gekocht heb ik hen nog maar 1 keer moeten mailen met de vraag waarom iets nog niet was verstuurd. Dat item werd toen nog die dag verzonden.
Als het om items via TaoBao gaat is er geen zekerheid omdat je niet zeker kan zijn hoelang de verzending binnen China zal duren. Mijn ervaring leert dat TaoBao items vaak ook binnen de week worden verstuurd.
Waar je natuurlijk rekening moet mee houden is dat verzending vanuit China tussen de 4 dagen en een maand (of soms nog langer in bepaalde periodes) kan duren...
Nee, via popbuying.quote:Op maandag 5 april 2010 21:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gaan die Kanen MD52 oortjes via TaoBao?
Wow die is ziekquote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Sanchos het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042
besteld 1 week terug, ben benieuwd of ie heel aankomt...
Dé charme van China bestellingenquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kan 1 dag duren maar ook rustig 1 week. Daar is geen touw aan vast te knopen.
Dankje, hij is verzonden.quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
voor producten die je via de website koopt kan je kijken naar wat er bij het product wordt vermeld. Van alles wat ik via de site heb gekocht heb ik hen nog maar 1 keer moeten mailen met de vraag waarom iets nog niet was verstuurd. Dat item werd toen nog die dag verzonden.
Als het om items via TaoBao gaat is er geen zekerheid omdat je niet zeker kan zijn hoelang de verzending binnen China zal duren. Mijn ervaring leert dat TaoBao items vaak ook binnen de week worden verstuurd.
Waar je natuurlijk rekening moet mee houden is dat verzending vanuit China tussen de 4 dagen en een maand (of soms nog langer in bepaalde periodes) kan duren...
Zou je die software online kunnen zetten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:54 schreef joepie91 het volgende:
Gaat de laatste tijd snel met pakketjes hier. Heb inmiddels mijn (3e) Fiio Walkbox ontvangen, welke ik voor iemand anders heb besteld. Was een week na bestelling binnen. En zo gaat het al de hele tijd. Ook een aantal dingen zoals een 3D-bril en een nieuwe webcam zijn binnen 2 weken na bestelling aangekomen (allen van Dealextreme). Ik wacht nu op een USB stick van 16GB (Kingston, genuine) en een FM transmitter.
Betreffende de webcam: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14990
Hij is érg goed, ik heb even een testfilmpje opgenomen, die staat op http://www.sven-slootweg.nl/smallres.ogg
De webcam is 640x480 en geen 320x240, alleen VLC kon een hogere resolutie niet fatsoenlijk opnemen. Verder is het beeld ook minder schokkerig dan in de video, het beeld is verbazingwekkend "real-time" en vloeiend. In de meegeleverde drivers zit ook facetracking, ook deze werkt erg goed (zellfs in het donker, met enkel wit licht vanuit de monitor) en is instelbaar qua gevoeligheid. Er zit ook een berg effecten in de drivers, waarvan de leukste toch wel TV Wall is (oftewel het webcambeeld getiled). De webcam werkt ook zonder drivers gewoon (met de standaard XP webcamdrivers) maar dan heb je dus geen effecten en facetracking. Kort samengevat: echt een hele goede webcam, veel beter dan ik had verwacht
Even een vraagje over deze: http://popbuying.com/deta(...)and_Cell_Phone-27692
Ik heb geen idee of dit ergens namaak van is, maar ik kan nergens een soortgelijke telefoon vinden van een merk, dus ik denk dat er (net zoals met een aantal andere telefoons op PB) gewoon een merk op is gegooid. Ik heb er liever geen merk op staan, maar goedHeeft iemand ervaring met deze telefoon of met het besturingssysteem wat er op draait? Het menu ziet er op de video erg prettig uit, en hij kan ook erg veel voor dat geld. Aangezien mijn huidige telefoon nu echt aan het einde van zijn leven is, ben ik toch aan het kijken naar een nieuwe
Ik zal hem zo wel even uploaden, maar ik denk niet dat het werktquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:03 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Zou je die software online kunnen zetten?
Misschien werkt het ook wel met andere webcams :p
hehe inderdaad, en dan komt er een dag en dan zie je de postbode al glimlachend naar ons huis toe lopen..dan weet ik (en ook ondertussen me ouders al ) hoelaat het isquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:07 schreef Klonk het volgende:
bestellen uit China moet je alleen doen met dingen waar je geen haast mee hebt, ik hou zelf altijd rekening met een week of 4, dan kan het alleen maar meevallen
In dat demofilmpje zie je dat het merk Blackberry is huh?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:54 schreef joepie91 het volgende:
Gaat de laatste tijd snel met pakketjes hier. Heb inmiddels mijn (3e) Fiio Walkbox ontvangen, welke ik voor iemand anders heb besteld. Was een week na bestelling binnen. En zo gaat het al de hele tijd. Ook een aantal dingen zoals een 3D-bril en een nieuwe webcam zijn binnen 2 weken na bestelling aangekomen (allen van Dealextreme). Ik wacht nu op een USB stick van 16GB (Kingston, genuine) en een FM transmitter.
Betreffende de webcam: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14990
Hij is érg goed, ik heb even een testfilmpje opgenomen, die staat op http://www.sven-slootweg.nl/smallres.ogg
De webcam is 640x480 en geen 320x240, alleen VLC kon een hogere resolutie niet fatsoenlijk opnemen. Verder is het beeld ook minder schokkerig dan in de video, het beeld is verbazingwekkend "real-time" en vloeiend. In de meegeleverde drivers zit ook facetracking, ook deze werkt erg goed (zellfs in het donker, met enkel wit licht vanuit de monitor) en is instelbaar qua gevoeligheid. Er zit ook een berg effecten in de drivers, waarvan de leukste toch wel TV Wall is (oftewel het webcambeeld getiled). De webcam werkt ook zonder drivers gewoon (met de standaard XP webcamdrivers) maar dan heb je dus geen effecten en facetracking. Kort samengevat: echt een hele goede webcam, veel beter dan ik had verwacht
Even een vraagje over deze: http://popbuying.com/deta(...)and_Cell_Phone-27692
Ik heb geen idee of dit ergens namaak van is, maar ik kan nergens een soortgelijke telefoon vinden van een merk, dus ik denk dat er (net zoals met een aantal andere telefoons op PB) gewoon een merk op is gegooid. Ik heb er liever geen merk op staan, maar goedHeeft iemand ervaring met deze telefoon of met het besturingssysteem wat er op draait? Het menu ziet er op de video erg prettig uit, en hij kan ook erg veel voor dat geld. Aangezien mijn huidige telefoon nu echt aan het einde van zijn leven is, ben ik toch aan het kijken naar een nieuwe
Zoals ik al zei, het merkje wat er op staat boeit me echt niet. Sterker nog, ik heb hem liever zonder dat merkje. En ik kon zo snel geen Blackberry vinden die er hetzelfde uitzag, ook het typenummer leverde alleen maar Chinese sites op. Ik ga er dus maar even vanuit dat het (net als de beige-kleurige rechthoekige lelijke telefoon waar iPhone op staat) geen kloon of nepartikel is, maar dat er gewoon een merknaam op is geplakt om het er "leuker" uit te laten zien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef Berend. het volgende:
[..]
In dat demofilmpje zie je dat het merk Blackberry is huh?
Hoeveel kostte die USB stick? Linkje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:54 schreef joepie91 het volgende:
Hier wisselt het nogal op het moment. En nu is er weer feestweek bij de post geloof ik in Hong Kong, ze vieren wat af daarquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:54 schreef joepie91 het volgende:
Gaat de laatste tijd snel met pakketjes hier.
Verschilt minimaal met Nederlandse webshops. Volgens mij kwam die uit op 28-29 euro, dat is ongeveer 2 euro verschil met goedkoopste Nederlandse prijzen geloof ik inclusief portokosten.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:29 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Hoeveel kostte die USB stick? Linkje?
Klopt maar het gaat hier om genuine Kingston sticks, geen goedkope China stickjes.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Sanchos het volgende:
geheugen is het inderdaar niet waard om te kopen in china.... en hoor vaak genoeg dat het aantal mb/gb niet klopt...
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33906
Ik heb deze USB stick gekocht want het leek me wel een grappig ding![]()
--------------------
In deze video transform ik hem
Mis ik iets? Een sowieso originele SanDisk 16GB-USB Stick is bij de MediaMarkt te koop voor 25 euro. Waarom je dan die duurdere USB-stick bij DX haalt snap ik dus niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:34 schreef joepie91 het volgende:
What the....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus er zijn twee shipments gedaan via Tracked Air Mail, terwijl er één product is opgestuurd en de andere nog wordt ingepakt? Juist ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |