Het feit dat er bij de europese verkiezingen de pvv rond de 2 a 3 zetels werd geschat, om het feit dat tns nipo de pvv rond de 1 a 3 zetels schatte bij de de verkiezingen in 2006, peillingen zitter er bij de pvv vaak ver naast.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:55 schreef problematiQue het volgende:
[..]
En welk onderzoek staat er achter jouw 'feit' dat alle peilingingen er falikant naast zitten voor de PVV?
Maar ik kan het nergens vinden, zowel de volkskrant als tns nipo.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Peiling TNS Nipo vandaag in de Volkskrant
wat zou de bron zijn ja.
Ok, ik beweerde ook niet dat de peilling niet zou bestaanquote:Op maandag 29 maart 2010 12:01 schreef problematiQue het volgende:
Hier een berichtje van de Spits over dezelfde peiling: http://www.spitsnieuws.nl(...)/03/peilingpoll.html
Geenstijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)_u_mag_het_weer.html
Tevreden?
Ik lees uitsluitend telegraaf.quote:
quote:
?quote:
Mooie uitslag, CDA heeft niks te zeggen, dus op naar Paars 3.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:22 schreef problematiQue het volgende:
Peiling TNS Nipo vandaag in de Volkskrant:
CDA 24
PvdA 35
SP 9
VVD 25
PVV 18 (!)
GL 10
CU 8
D66 16
PvdD 2
SGP 2
TON 1
PvdA+VVD+D66+GL = 86
PvdA+VVD+D66 = 76
VVD+CDA+PVV = 67
PvdA+GL+SP+D66 = 70
PvdA+VVD+CDA = 84
Telegraafquote:
Dat was een grapje, daarbij waarom zou het niet kunnen dat mensen de Telegraaf lezen?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop over wat je hier zoal post
Telegraaf lezen kan best. Het is vrij vermakelijk. Maar als nieuwsbron is het ongeveer even betrouwbaar als de Privé. Zie de Telegraaf als FOK!FP, en de rest van de kranten als NOS.nl. Het is best vermakelijk, maar als je echt wil weten wat er aan de hand is in de wereld, kan je het niet op basis van de telegraaf alleen doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was een grapje, daarbij waarom zou het niet kunnen dat mensen de Telegraaf lezen?
Niemand leest toch de Telegraaf?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was een grapje, daarbij waarom zou het niet kunnen dat mensen de Telegraaf lezen?
Ik ben zo tevreden met Nu.nl.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Telegraaf lezen kan best. Het is vrij vermakelijk. Maar als nieuwsbron is het ongeveer even betrouwbaar als de Privé. Zie de Telegraaf als FOK!FP, en de rest van de kranten als NOS.nl. Het is best vermakelijk, maar als je echt wil weten wat er aan de hand is in de wereld, kan je het niet op basis van de telegraaf alleen doen.
Net zoals rechts.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:30 schreef n3z het volgende:
leuke peilingen!
Paars![]()
Zelfs een links kabinet is bijna mogelijk
Feiten, die zouden van jouw hand wel een keer welkom zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ook maar daar baseer ik mijn feiten niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |