Hehe beetje respect voor de werkende klasse met kinderen asoquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
Vieze vuile gore kut bumperklever en rechtsinhaler![]()
![]()
Met je gore zilvere lelijke gezinsbak![]()
Het liefst had ik je een oorvijg gegeven, klootzak. Alleen dat gaat zo lastig he met 120km/h![]()
Klacht: Vies vuil asovolk op de snelweg welke zich van links naar rechts en daarna naar links en dan rechts en dan links etc. een weg door het verkeer baant![]()
![]()
Kokend van woede momenteel![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig ben ik jeugdig en kan wel rijden. Die ouwe lul met zijn botsautorijbewijs niet. En maar afgeven op de jeugd
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat ik dat doe? Ook met 120 moet je wel eens inhalen, hoor.
Mijn eerste reactie was dit, gericht dus tegen de LINKSrijder. Kijk maar naar het laatste deel van de zin.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef Poepoog het volgende:
Jij vuige met 120-km-per-uur-want-mijn-wrak-kan-niet-harder rijdende linksrijder.
Respect moet je verdienen en dat doe je niet door in een Kia Carnaval te gaan rijden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:05 schreef 3keernix het volgende:
Hehe beetje respect voor de werkende klasse met kinderen aso
Donequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef TheKC het volgende:
Oh en TS, doe je plicht hier:
http://www.asociaalweggedrag.nl/meldingsformulier.html
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat ik dat doe? Ook met 120 moet je wel eens inhalen, hoor.
Zeg maar gecalibreerd 20 km te zacht.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef ehqo. het volgende:
Ik bouw mijn snelheid altijd heel langzaam een kilometer of tien per uur af als ik een bumperklever heb. NIET BELONEN DAT GEDRAG.
Jezus wat ben jij een triest figuur zegquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Done![]()
Aso's als deze randdebiel kunnen we missen als files.
Kiaquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen en dat doe je niet door in een Kia Carnaval te gaan rijden..
Zal het voor jou nog een keer (ditmaal in detail) uitleggen:quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef RedFever007 het volgende:
Linksrijders![]()
![]()
Terechte actie van die bestuurder. Haal zelf ook geregeld rechts in als er weer talloze idioten links blijven rijden
Baggerbakquote:
Oke wellicht ben ik het dan met je eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal het voor jou nog een keer (ditmaal in detail) uitleggen:
File geweest. Verkeer begint langzaam te rijden. Links vooral personenauto's, rechts vrachtauto's en 80+ scootmobieltuig.
Zitten weer op een snelheid van 120 km/h. Meneer achter me is ongeduldig en zit te kleven en kijken of hij er langs kan rechts. Valt het gat, hij duikt erin... echter het verkeer links rijdt weer door waardoor ik gas kan geven. Meneer de aso snijdt me af omdat hij weer naar links wou. Vervolgens flikt hij hetzelfde grapje bij de volgende auto voor hem.
Jammer dat de file niet terugkwam want dat had ik eens op zijn raampje geklopt.
Heb wel medelijden met dat soort gasten. Dat ze zich in het verkeer door zich asociaal moeten gedragen afreageren omdat ze weten dat ze weer terug moeten naar hun shitty leventje thuis. Ws. twee kutkoters op de bank die liggen te playstationne, vrouw die geen sex meer wil en de kut loopse hond die hij nog uit moet laten.
Ja want alleen Maserati, Ferrari en Lamborghini is goed he.quote:
Dat is inderdaad ook klote. Dan vond ik het nog begrijpelijk als hij er rechts langsging.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oke wellicht ben ik het dan met je eensZoals jij het beschrijft hier lijkt het idd wat te aso ja
maar waar ik echt een SCHIJThekel aan heb is dit:
Vrachtauto op rechterbaan, dan 2 kilometer lang niets, en dan nog een vrachtauto. En dan de ganse linkerbaan vol met auto's die 100 rijden. Dan ga ik er gewoon rechts voorbij, fuck it!
Gaan we doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want alleen Maserati, Ferrari en Lamborghini is goed he.
Hou jij het nou maar gewoon bij je Dinky Toys of denk je morgenvroeg weer aan me als je in je afthanse Ford Koekblik richting je bankschroef rijdt.
Daar is dan weer niks mis meequote:
Eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook klote. Dan vond ik het nog begrijpelijk als hij er rechts langsging.
Maar mensen die slalommen om zo precies 20 seconden tijdswinst te hebben na 40 KM snelweg moeten echt van de weg af
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Jij moet ook gewoon lekker op het fietspad blijven Bowa..
[ afbeelding ]
nee dat kan hij niet, bowa is van het type bestuurder als in, wanneer ik naar rechts ga kan ik er niet meer tussen met mijn incapable en onzekere rijkwaliteiten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
moet je maar opflikkeren van de linker baan, er was blijkbaar genoeg ruimte rechts, anders had ie je niet in kunnen halen
FUCK YOU!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Het liefst had ik je een oorvijg gegeven, klootzak. Alleen dat gaat zo lastig he met 120km/h![]()
Klacht: Vies vuil asovolk op de snelweg welke zich van links naar rechts en daarna naar links en dan rechts en dan links etc. een weg door het verkeer baant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig ben ik jeugdig en kan wel rijden. Die ouwe lul met zijn botsautorijbewijs niet. En maar afgeven op de jeugd
Sow. Stoerquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
FUCK YOU!!!!![]()
![]()
![]()
IK WEET JE WONEN BITCH!!!!!!!! IK GA NAAR JE HUIS OM JE DAARNA KAPOT TE SLAAN ZODAT JE MAANDEN IN HET ZIEKENHUIS KUNT BLIJVEN!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUCKING RETARD BITCH!!!![]()
![]()
Voor dat soort situaties heb ik een knopje op m'n dashboard om m'n remlichten te activerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het begint bij de klever, die heeft last van iets waar je geen last van hoeft te hebben. Enfin, excuus dat ik over het linksrijden heen las. Mijn argumenten gingen vooral op voor mensen die meteen pal achter je gaan zitten als je een vrachtwagen in moet halen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
Zeg maar gecalibreerd 20 km te zacht.
Bedankt, eikel.
Zou je die man geven?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef DutchieBre het volgende:
sodemieter op met die kut smileys .. kut puber !!
Ik geef de gezinsbakrijder gelijk !
JA JIJ KLOOTZAK1!!!11? GOOIT METEEN MIJN HELE PRIVELEVEN OP FOK MAN!!11!GODVERKUT!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
de bewuste automobilist is ook een fokker?
Sorry kwam zomaar in mij opquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
JA JIJ KLOOTZAK1!!!11? GOOIT METEEN MIJN HELE PRIVELEVEN OP FOK MAN!!11!GODVERKUT!!
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
JA JIJ KLOOTZAK1!!!11? GOOIT METEEN MIJN HELE PRIVELEVEN OP FOK MAN!!11!GODVERKUT!!
oh, okéquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik moest echt hard lachen![]()
Nu overstem ik mijn ketsende buren
Dit dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
moet je maar opflikkeren van de linker baan, er was blijkbaar genoeg ruimte rechts, anders had ie je niet in kunnen halen
Terwijl jij als een linkerrijbaandebiel 120 rij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Done![]()
Aso's als deze randdebiel kunnen we missen als files.
Doe je bril eens op en lees fatsoenlijk schele.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Terwijl jij als een linkerrijbaandebiel 120 rij.
Eerder die ander, maar jij gaat er zo lekker op inquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou nou nou, waar heb ik dat nou weer aan verdient?
Hij doelt op de boswachterquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou nou nou, waar heb ik dat nou weer aan verdient?
Typ dan ook normaal man debieltje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe je bril eens op en lees fatsoenlijk schele.
ik weetquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eerder die ander, maar jij gaat er zo lekker op in
Ja maar als TS een trage damesClio rijdt met een 1.2 en die Kia Carnaval sneller is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:00 schreef IkBenOzan het volgende:
Opzij gaan en zodra hij je probeert in te halen, geef je gas en blijf je hem voor. Je moet er dan ook mee doorgaan tot 'ie het zat is of jou ergens klem rijdt en het matten wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |