Niet geowned. Wel stelselmatig op de bumper gekleeft. Bahbahbah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:34 schreef hamkaastosti het volgende:
haha TS is geowned door een kia carnaval diesel
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:34 schreef Snakey het volgende:
Je tiepte dit in de auto??
ga dan ook naar rechts...quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet geowned. Wel stelselmatig op de bumper gekleeft. Bahbahbah.
Waar kun je dit soort gasten eigenlijk aangeven?
Ik nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef DutchieBre het volgende:
sodemieter op met die kut smileys .. kut puber !!
Ik geef de gezinsbakrijder gelijk !
in KLB van Fok! forum.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er was file geweest en het verkeer begon net lekker door te rijden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef Poepoog het volgende:
Jij vuige met 120-km-per-uur-want-mijn-wrak-kan-niet-harder rijdende linksrijder.
Jij vindt het wel prima als iedereen zelf maar een beetje bepaald hoe hard hij/zij gaat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef Poepoog het volgende:
Jij vuige met 120-km-per-uur-want-mijn-wrak-kan-niet-harder rijdende linksrijder.
Leuk,quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Jij vindt het wel prima als iedereen zelf maar een beetje bepaald hoe hard hij/zij gaat?
Nou nee. Niet bepaald nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef Fortitude het volgende:
En jouw nummerplaat is? Zeker ouder dan die van hem.
Dan zou ik door je heen willen rijden.. als je niet door kan rijden, neem dan de B wegen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef ehqo. het volgende:
Ik bouw mijn snelheid altijd heel langzaam een kilometer of tien per uur af als ik een bumperklever heb. NIET BELONEN DAT GEDRAG.
daar heb je een rem voorquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |