Niet geowned. Wel stelselmatig op de bumper gekleeft. Bahbahbah.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:34 schreef hamkaastosti het volgende:
haha TS is geowned door een kia carnaval diesel
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:34 schreef Snakey het volgende:
Je tiepte dit in de auto??
ga dan ook naar rechts...quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet geowned. Wel stelselmatig op de bumper gekleeft. Bahbahbah.
Waar kun je dit soort gasten eigenlijk aangeven?
Ik nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef DutchieBre het volgende:
sodemieter op met die kut smileys .. kut puber !!
Ik geef de gezinsbakrijder gelijk !
in KLB van Fok! forum.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er was file geweest en het verkeer begon net lekker door te rijden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef Poepoog het volgende:
Jij vuige met 120-km-per-uur-want-mijn-wrak-kan-niet-harder rijdende linksrijder.
Jij vindt het wel prima als iedereen zelf maar een beetje bepaald hoe hard hij/zij gaat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef Poepoog het volgende:
Jij vuige met 120-km-per-uur-want-mijn-wrak-kan-niet-harder rijdende linksrijder.
Leuk,quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Jij vindt het wel prima als iedereen zelf maar een beetje bepaald hoe hard hij/zij gaat?
Nou nee. Niet bepaald nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef Fortitude het volgende:
En jouw nummerplaat is? Zeker ouder dan die van hem.
Dan zou ik door je heen willen rijden.. als je niet door kan rijden, neem dan de B wegen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef ehqo. het volgende:
Ik bouw mijn snelheid altijd heel langzaam een kilometer of tien per uur af als ik een bumperklever heb. NIET BELONEN DAT GEDRAG.
daar heb je een rem voorquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je niet harder rijdt dan toegestaan heb je er geen last van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Leuk,
maar blijf dan niet links hangen.
Dropveters!
Jij kan dat wel dus?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:40 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Te weinig ervaring om het juiste te doen in 1/1000000 van een seconde
Als je geen geduld hebt hoor je überhaupt niet in het verkeer. En ik ga zeker niet in op opdringerige avances van één of andere paljas die zichzelf belangrijker vindt dan alles op de wereld.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zou ik door je heen willen rijden.. als je niet door kan rijden, neem dan de B wegen!
Dat recht heb je godverdomme toch zelf wel, blijf jij ook gewoon links rijden als er een Ambulance met zwaailichten aankomt, want ja, er is nu eenmaal een maximale snelheid.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Als je niet harder rijdt dan toegestaan heb je er geen last van.
Die niet geldt voor ambulances... Je argument slaat als een slappe lul op een drumstel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat recht heb je godverdomme toch zelf wel, blijf jij ook gewoon links rijden als er een Ambulance met zwaailichten aankomt, want ja, er is nu eenmaal een maximale snelheid.
Je noemt het een recht om de verkeersregels te overtreden? Dat vind ik op zichzelf al bijzonder. Ik rijd helemaal niet principieel links, alleen als het nodig is. Maar er zijn altijd typetjes die ergens het idee vandaan halen dat zij méér recht hebben op dat stukje weg, omdat zij eh... Harder rijden? Bijzonder zijn? Ik kan geen goede reden bedenken. Enfin, prima als je het wereldbeeld aan wil hangen dat je zo belangrijk bent dat jij je niet aan de regels hoeft te houden, maar val een ander daar niet mee lastig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat recht heb je godverdomme toch zelf wel, blijf jij ook gewoon links rijden als er een Ambulance met zwaailichten aankomt, want ja, er is nu eenmaal een maximale snelheid.
En dat boeit ook echtquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:38 schreef Fortitude het volgende:
En jouw nummerplaat is? Zeker ouder dan die van hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |