Sow. Stoerquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
FUCK YOU!!!!![]()
![]()
![]()
IK WEET JE WONEN BITCH!!!!!!!! IK GA NAAR JE HUIS OM JE DAARNA KAPOT TE SLAAN ZODAT JE MAANDEN IN HET ZIEKENHUIS KUNT BLIJVEN!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUCKING RETARD BITCH!!!![]()
![]()
Voor dat soort situaties heb ik een knopje op m'n dashboard om m'n remlichten te activerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
Vieze vuile gore kut bumperklever en rechtsinhaler![]()
![]()
Met je gore zilvere lelijke gezinsbak![]()
Het liefst had ik je een oorvijg gegeven, klootzak. Alleen dat gaat zo lastig he met 120km/h![]()
Klacht: Vies vuil asovolk op de snelweg welke zich van links naar rechts en daarna naar links en dan rechts en dan links etc. een weg door het verkeer baant![]()
![]()
Kokend van woede momenteel![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig ben ik jeugdig en kan wel rijden. Die ouwe lul met zijn botsautorijbewijs niet. En maar afgeven op de jeugd
Het begint bij de klever, die heeft last van iets waar je geen last van hoeft te hebben. Enfin, excuus dat ik over het linksrijden heen las. Mijn argumenten gingen vooral op voor mensen die meteen pal achter je gaan zitten als je een vrachtwagen in moet halen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
Zeg maar gecalibreerd 20 km te zacht.
Bedankt, eikel.
Zou je die man geven?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef DutchieBre het volgende:
sodemieter op met die kut smileys .. kut puber !!
Ik geef de gezinsbakrijder gelijk !
JA JIJ KLOOTZAK1!!!11? GOOIT METEEN MIJN HELE PRIVELEVEN OP FOK MAN!!11!GODVERKUT!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
de bewuste automobilist is ook een fokker?
Sorry kwam zomaar in mij opquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
JA JIJ KLOOTZAK1!!!11? GOOIT METEEN MIJN HELE PRIVELEVEN OP FOK MAN!!11!GODVERKUT!!
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
JA JIJ KLOOTZAK1!!!11? GOOIT METEEN MIJN HELE PRIVELEVEN OP FOK MAN!!11!GODVERKUT!!
oh, okéquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik moest echt hard lachen![]()
Nu overstem ik mijn ketsende buren
Dit dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
moet je maar opflikkeren van de linker baan, er was blijkbaar genoeg ruimte rechts, anders had ie je niet in kunnen halen
Terwijl jij als een linkerrijbaandebiel 120 rij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Done![]()
Aso's als deze randdebiel kunnen we missen als files.
Doe je bril eens op en lees fatsoenlijk schele.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Terwijl jij als een linkerrijbaandebiel 120 rij.
Eerder die ander, maar jij gaat er zo lekker op inquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou nou nou, waar heb ik dat nou weer aan verdient?
Hij doelt op de boswachterquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou nou nou, waar heb ik dat nou weer aan verdient?
Typ dan ook normaal man debieltje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe je bril eens op en lees fatsoenlijk schele.
ik weetquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eerder die ander, maar jij gaat er zo lekker op in
Ja maar als TS een trage damesClio rijdt met een 1.2 en die Kia Carnaval sneller is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:00 schreef IkBenOzan het volgende:
Opzij gaan en zodra hij je probeert in te halen, geef je gas en blijf je hem voor. Je moet er dan ook mee doorgaan tot 'ie het zat is of jou ergens klem rijdt en het matten wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |