abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79775126
Tja, ik begin nu wel te twijfelen of het slim is om mijn ex terug te winnen. Ik kijk er zeker niet naar uit dat ze mij op dezelfde manier gaat kwetsen door het weer uit te maken. Dan ben ik nog verder van huis. Het is ook lastig voor mij om mijn ex in te schatten hoe ze over mij denkt, want ik weet niet goed waarom het mis is gegaan. Ik denk dat wij dat dan eerst goed met elkaar moeten bespreken voordat er weer een "samen" is.
pi_79775857
Zou mijn ex niet begrijpen dat als zij de relatie beëindigt en ik daar kapot van ga, ik niet zomaar kan doen alsof er niets gebeurt is. Ze vindt het jammer dat ze niets meer van mij hoort. En als ik dan eens met haar praat, zegt ze constant dingen die kwetsend zijn zonder het door te hebben. Ze snapt mij gewoon echt niet.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79775868
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Tegan het volgende:
Kut, nu kan ik niet meer rustig series kijken want hij kwam online.

Ik wilde nog even een ding zeggen over onze meet zondag. Het was heel gezellig enzo, maar dan doet hij toch weer dingen die ik//hij niet/nooit met vrienden doe/zou doen. Hij speelde met mijn haar om me te troosten toen ik advies vroeg, en hij dronk later ook ineens uit mijn glas (omdat die van hem leeg was). Het zijn dan toch die kleine dingen waardoor ik moeite heb om alles los te laten en het alleen als vriendschap te zien. Het moet voor mij dan echt zwart-wit zijn. Pff.
Dat is voor mij echt heel herkenbaar. Het moet alles of niets zijn, niet iets daar tussenin. Die kleine dingen geven je onbewust toch nog hoop, al wil je van niet.
pi_79776266
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:10 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat is voor mij echt heel herkenbaar. Het moet alles of niets zijn, niet iets daar tussenin. Die kleine dingen geven je onbewust toch nog hoop, al wil je van niet.
Dat moet ik mijn ex maar eens duidelijk proberen te maken.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:59:53 #180
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79776594
Ik blijf er persoonlijk bij dat geen contact echt belangrijk is in het begin. En dan heb ik het niet over dagen of weken, maar maanden. Het is bij mij al wel vaker uitgegaan, dus bij de vorige keer heb ik meteen aangegeven dat ik minstens 3 maanden geen enkele vorm van contact wil. Erg handig om zelf zaken op een rijtje te zetten en er snel bovenop te komen!
pi_79778626
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:59 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik blijf er persoonlijk bij dat geen contact echt belangrijk is in het begin. En dan heb ik het niet over dagen of weken, maar maanden. Het is bij mij al wel vaker uitgegaan, dus bij de vorige keer heb ik meteen aangegeven dat ik minstens 3 maanden geen enkele vorm van contact wil. Erg handig om zelf zaken op een rijtje te zetten en er snel bovenop te komen!
Poeh 3 maanden, wat zeur ik dan met mijn 4,5 weken?
pi_79778874
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:59 schreef EviL_AleX het volgende:
Jij hebt het zelf uitgemaakt?

Ik denk dat jij echt klaar was met je relatie toen het uit ging, en dat maakt dit allemaal zoveel makkelijker voor jou. Ik denk dat de rest van ons echt geen drie maanden geen contact kan hebben.
pi_79779180
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik denk dat jij echt klaar was met je relatie toen het uit ging, en dat maakt dit allemaal zoveel makkelijker voor jou. Ik denk dat de rest van ons echt geen drie maanden geen contact kan hebben.
Ik zal het tegenbewijs leveren...nog 2 maanden te gaan!
pi_79783228
quote:

[..]

3 maanden zonder contact? Lijkt me inderdaad op dit moment onmogelijk. Nou moet ik zeggen dat het in mijn geval onmogelijk is omdat we nog veel praktische dingen moeten regelen (verkoop van het huis, etc...) maar afgezien daarvan kan ik me niet inhouden om na twee weken stilte toch weer te vragen hoe het met haar gaat.
pi_79783281
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:27 schreef CoendeW het volgende:

[..]

3 maanden zonder contact? Lijkt me inderdaad op dit moment onmogelijk. Nou moet ik zeggen dat het in mijn geval onmogelijk is omdat we nog veel praktische dingen moeten regelen (verkoop van het huis, etc...) maar afgezien daarvan kan ik me niet inhouden om na twee weken stilte toch weer te vragen hoe het met haar gaat.
Gewoon zakelijk contact houden over het huis en dat laatste niet meer vragen. Je hebt dan kans dat ze gaat denken "waarom toont hij geen interesse meer in me?" als ze dat niet gaat doen is het sowieso beter dat het uit is.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:13:52 #186
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79785132
quote:

[..]

Nee, zij maakte het uit. Ik heb het proces van mij eens volledig uitgetypt in een eerder topic hier(zie link onderaan). Als ik het voor het zeggen had gehad dan waren we nu nog samen. Maar inmiddels is het 6 maanden uit.

De kunst van het loslaten van je ex. - deel 105
pi_79791501
Ik weet niet wat ik de laatste paar dagen heb, maar ik heb steeds meer de behoefte om te weten hoe het gaat met m'n ex. Zo stom.
pi_79792454
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:40 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Bij deze mijn verhaal:

[Aanloop]
Het is februari 2009, en ik ben 3 jaar samen met mijn vriendin. Onze relatie bestaat vooral uit weekenden samen, omdat zij in België woont en ik in Nederland. Absoluut geen vuiltje aan de lucht, van haar krijg ik een boekwerkje met foto's van ons samen en verklaart ze haar eeuwige liefde aan mij in haar eigen woorden en met andermans gedichten. Maart en april gaan voorbij zonder iets noemenswaardigs negatiefs. Ergens halverwege mei merk ik dat er iets scheelt bij haar. Omdat ik het type ben dat eerst een patroon in gedrag wil zien voor hij het de moeite waard vindt om aan te spreken kijk ik het even aan. Halverwege juni, net wanneer ik haar wil aanspreken op haar gedrag, geeft ze zelf aan dat het niet goed gaat tussen haar en mij. Ik bevestig die indruk. Ze laat merken dat ze overweegt een punt achter de relatie te zetten. Ik slaag erin haar te overtuigen het nog een kans te geven, en we praten over dingen die we onprettig vinden in elkaars gedrag. Er wordt een doorstart gemaakt nadat we elkaar een paar weken besluiten niet te zien. In die tijd schrijf ik haar een brief van 2 A4tjes waarin ik uitleg hoe ik de situatie zie en hoe ik me erbij voel. Het is nu juni.

Dingen lijken aan de beterende hand te zijn. Ik geef haar alle ruimte die ze wenste, we zorgen ervoor dat we leuke dingen samen doen. Ik merk nog steeds wel twijfel van haar kant, maar die lijkt af te nemen. Het is nu augustus en ik merk een afname in affectie van haar kant. Gedurende de gehele doorstart kan ik alleen maar concluderen dat het is alsof alleen ik me moet bewijzen, en zij vrij passief is. Het begint me enorm te irriteren, en ik stel voor eens goed te praten. Het is nu eind september en ze komt naar mij toe. Gebasseerd op haar gedrag verwacht ik enkele weken al heel sterk dat het uit zal gaan. En zo geschiedde. Ze zegt dat ze in de war is, en ongelukkig. Ze weet niet of ze ongelukkig is omdat de relatie slecht gaat, of dat ze anderzijds ongelukkig is en dat dit de relatie verziekt. Ze geeft aan dat het niet aan mij ligt, dat ik altijd goed voor haar ben geweest, en ook dat er geen ander in het spel is. Ze kan slecht liegen, zeker over belangrijke zaken, dus ik geloof haar in de afwezigheid van aanwijzingen dat ze liegt. Ik geef haar dezelfde dag haar spullen terug die ik de dag daarvoor al verzameld had. Ze bekijkt wat ik allemaal teruggeef en wordt weer emotioneel, en zegt nu al spijt te hebben. Ik blijf de hele dag relatief rustig en respectvol naar buiten toe en vertel haar dat ik het niet zie zitten om nog een doorstart te maken. De manier waarmee ze met me omgaat is veel minder dan ik verdien, en daar is ze het mee eens. Ze geeft aan toch heel graag vrienden te willen blijven omdat ze met mij echt over alles kan praten. Ik vertel haar dat ik niet meteen vrienden kan zijn en raadt haar dan ook aan om minstens 3 maanden geen contact met me op te nemen.
Wel heel herkenbaar met mijn situatie. Wij hadden ook een afstandsrelatie en dat van mij is 4 maanden ofzo voordat het uit ging ook een week uit geweest of een soort van dat ze niet wist wat ze wou...twijfel...Daarna is die twijfel toch weer teruggekomen..
pi_79792688
Vandaag na m'n tentamen weer contact gehad met mijn ex. Ze snapt niet wat ze me heeft aangedaan, zo lijkt het. Ik zit nu te dubben of ik met haar wil praten. Zij vindt de stilte niet leuk, en ik voel me nu raar na het contact. Ik wil niet weer vallen.
pi_79792773
Ik ben bezig met een onderzoek over singles en internet. Daarbij wil ik graag weten hoe actief singles online zijn. En hoe actief singles elkaar online opzoeken.

Hiervoor heb ik een vragenlijst opgesteld. Deze vragenlijst bestaat uit totaal 17 multiple-choice vragen en het invullen duurt maximaal 5 min. Wil je mijn vragenlijst invullen?

Alvast heel erg bedankt voor je medewerking. Wanneer je bij de vragenlijst je emailadres achterlaat., dan maak je kans op een avondje gratis speeddaten. Je antwoorden worden altijd vertrouwelijk en anoniem behandeld.
pi_79792807
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik weet niet wat ik de laatste paar dagen heb, maar ik heb steeds meer de behoefte om te weten hoe het gaat met m'n ex. Zo stom.
Hm ja ik ook... komt mis door dit kuttopic.. En kzit net met een nieuw scharreltje te daten (echt alleen scharrelen he, en van twee kanten dan, ik hou nooit iemand aan 't lijntje)
Mis komt het daar ook wel door, die scharrel heeft weer andere kanten die mn ex niet had en bepaalde dingen niet die mn ex wel had... Misschien mis ik dat nu of zo nu ik weer een beetje met een meisje om ga?
pi_79792946
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:11 schreef MarcelMaalderink het volgende:
Ik ben bezig met een onderzoek over singles en internet. Daarbij wil ik graag weten hoe actief singles online zijn. En hoe actief singles elkaar online opzoeken.

Hiervoor heb ik een vragenlijst opgesteld. Deze vragenlijst bestaat uit totaal 17 multiple-choice vragen en het invullen duurt maximaal 5 min. Wil je mijn vragenlijst invullen?

Alvast heel erg bedankt voor je medewerking. Wanneer je bij de vragenlijst je emailadres achterlaat., dan maak je kans op een avondje gratis speeddaten. Je antwoorden worden altijd vertrouwelijk en anoniem behandeld.
Heb je hier toestemming voor?
pi_79792970
-spam-

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 31-03-2010 17:25:49 ]
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:59:01 #194
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79796917
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef Xanthas het volgende:
Vandaag na m'n tentamen weer contact gehad met mijn ex. Ze snapt niet wat ze me heeft aangedaan, zo lijkt het. Ik zit nu te dubben of ik met haar wil praten. Zij vindt de stilte niet leuk, en ik voel me nu raar na het contact. Ik wil niet weer vallen.
Nog even stil houden misschien Misschien begint ze nu pas blijk te krijgen van wat ze gedaan heeft en komt ze straks met hangende pootjes terug? Hou de eer in ieder geval aan je zelf. Wil jij praten of wilt zij dat? Kijk het even aan en misschien is het een bevlieging. Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal blij ben met hoe ver je gekomen bent zonder haar en dat je dat niet kwijt wilt.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79798508
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef Xanthas het volgende:
Op wat voor manier heb je contact gehad? Je twijfelt nu of je met haar wil praten, maar contact is toch een vorm van wederzijds contact of was het weer een e-mail?
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:55:35 #196
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_79798929
Wellicht komt het ook een beetje door die ellendig lange winter en dat nu de lente is aangebroken?! Men trekt weer is wat andere kleding uit de kast, komt weer is op een terras of een wandeling en door meer zon en warmte ben je eerder geneigd naar buiten te gaan of contact te zoeken denk ik.

Ik las het hier ook al eerder van iemand dat het wakker worden en vooral s'ochtends nog wel is zwaar valr valt, dat heb ik ook nog wel is. Vooral maandag op m'n verjaardag was dat zo omdat het voorgaande jaren ZO anders was. Wat zal ik met haar post doen? laten halen, brengen of op de post doen waar ik geen zin in heb
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 1 april 2010 @ 01:35:21 #197
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79816588
Stelselmatig mijn gevoel aan de kant schuiven zonder het te willen is wel het meest moeilijke dat er bestaat, maar het vordert en het vordert. Ik zie oude foto's en ze zijn echt super lief om te zien maar ik krijg er minder en minder een moeilijk gevoel bij. We zien er zo super blij uit en het is mooi om te zien maar niet meer de tijd dat het was. En toch hoop ik dat dat gevoel weer helemaal terug komt als ik haar zie, waarom weet ik niet. Omdat ik het niet wil los laten denk ik. Maar ik doe het toch, en het lukt. Steeds minder de behoefte. Als ik fantaseer over haar nabijheid krijg ik steeds meer oppervlakkige gevoelens. Ook als ik denk wat ze aan het doen is boeit het me minder en minder. Maar ik blijf het haten. Echt simpelweg verschrikkelijk dat ik dit aan de kant moet schuiven. Mijn leven gaat door en ik heb het weer naar mijn zin, ik mis haar minder, maar de leegte blijft. Ik zie genoeg meisjes rond lopen maar kan me niet voorstellen en wil me totaal niet overgeven aan zo iemand, omdat ik vind dat mijn liefde voor mijn ex bestemd is. Dus dan maar liever niks. Waarschijnlijk spreek ik weer voor vele. En zo is het wel weer even genoeg, lief dagboek. Ik ga slapen
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  donderdag 1 april 2010 @ 01:45:07 #198
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_79816734
Heel veel zaken die hier boven mij staan in de vorige reacties komen nu ook bij mij naar voren.
Vanavond had ik avondwake met daarna condoleren. (mijn ex-schoonmoeder is overleden na lang ziekbed waar ik veel bij betrokken ben geweest).
Het was heel vreemd, heel onwennig, maar toch ook vertrouwd.
Echter, besef ik me dat ik er niets mee kan.
Zoveel uur later.
Voor me gevoel ging ik er voor haar naartoe, voor haar familie, maar ik denk toch meer voor mezelf achteraf.
Ik wou eigenlijk maar 1 ding, mijn respect betuigen richting mijn ex-schoonmoeder en de directe familie (iedereen).
De bloemen die ik geregeld had waren erg mooi en ik weet zeker dat zij die ook mooi had gevonden.
Morgen (vandaag) de uitvaart.
Zal me een emotionele dag worden ......
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_79816749
quote:
Op donderdag 1 april 2010 01:35 schreef MOD het volgende:
Stelselmatig mijn gevoel aan de kant schuiven zonder het te willen is wel het meest moeilijke dat er bestaat, maar het vordert en het vordert. Ik zie oude foto's en ze zijn echt super lief om te zien maar ik krijg er minder en minder een moeilijk gevoel bij. We zien er zo super blij uit en het is mooi om te zien maar niet meer de tijd dat het was. En toch hoop ik dat dat gevoel weer helemaal terug komt als ik haar zie, waarom weet ik niet. Omdat ik het niet wil los laten denk ik. Maar ik doe het toch, en het lukt. Steeds minder de behoefte. Als ik fantaseer over haar nabijheid krijg ik steeds meer oppervlakkige gevoelens. Ook als ik denk wat ze aan het doen is boeit het me minder en minder. Maar ik blijf het haten. Echt simpelweg verschrikkelijk dat ik dit aan de kant moet schuiven. Mijn leven gaat door en ik heb het weer naar mijn zin, ik mis haar minder, maar de leegte blijft. Ik zie genoeg meisjes rond lopen maar kan me niet voorstellen en wil me totaal niet overgeven aan zo iemand, omdat ik vind dat mijn liefde voor mijn ex bestemd is. Dus dan maar liever niks. Waarschijnlijk spreek ik weer voor vele. En zo is het wel weer even genoeg, lief dagboek. Ik ga slapen
Je spreekt inderdaad voor velen. Ook ik probeer alles aan de kant te schuiven. Wetende dat dit de beste genezing is op een ongeantwoorde liefdesaanzoek. Ik voel me vandaag wel weer ietsje beter. Stiekem hou ik diep in mijn gedachte de deur open voor dat kleine beetje hoop dat het ooit weer goedkomt. Zodra ik dat denk begin ik me weer kut te voelen.
pi_79818018
Ik had al even een apart topic over mijn situatie geopend, zie van werkloos en relatie naar een fijne baan maar vrijgezel..

Maandag m'n ex gesproken om m'n spullen terug te vragen. We hadden dik een maand geen contact gehad en toe heb ik haar gebeld. Het gesprek was niet vervelend, maar het leek haar echt niks te doen dat ze me sprak. Nou heb ik zelf die indruk ook niet willen wekken. Ik merkte wel dat we heel gemakkelijk dingen aan elkaar vertellen, ging soepeler dan op het einde in onze relatie. Maar sinds dat gesprek spookt ze elke ochtend door m'n hoofd. En elke ochtend een beetje meer. Ik stort me maar op m'n werk en in de avonduren vermaak ik me prima zonder haar. Maar die ochtenden, opstaan is niet m'n favoriete bezigheid zo.

In die maand ging het loslaten van m'n ex juist wel goed. Heb hier veel meegelezen maar niet de behoefte gehad om te reageren. Tot nu dan. Ik besef me heel goed dat er ooit een tijd komt dat ik met een nieuw meisje weer iets moois op kan bouwen, maar dat ik tot die tijd lekker m'n eigen dingen kan doen. De afgelopen maand lachte het leven me weer toe. Maar dat besef brengt ook met zich mee dat ik veel gedachten heb over hoe geweldig het in het begin met m'n ex was. En dat zijn voor mij de mooiste herinneringen die ik heb aan mijn relaties in het algemeen. Over vorige vriendinnetjes stapte ik heel gemakkelijk heen, maar over haar...nee.
There are three ways of running this place, the wrong way, the right way, or my way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')