Dat is voor mij echt heel herkenbaar. Het moet alles of niets zijn, niet iets daar tussenin. Die kleine dingen geven je onbewust toch nog hoop, al wil je van niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Tegan het volgende:
Kut, nu kan ik niet meer rustig series kijken want hij kwam online.
Ik wilde nog even een ding zeggen over onze meet zondag. Het was heel gezellig enzo, maar dan doet hij toch weer dingen die ik//hij niet/nooit met vrienden doe/zou doen. Hij speelde met mijn haar om me te troosten toen ik advies vroeg, en hij dronk later ook ineens uit mijn glas (omdat die van hem leeg was). Het zijn dan toch die kleine dingen waardoor ik moeite heb om alles los te laten en het alleen als vriendschap te zien. Het moet voor mij dan echt zwart-wit zijn. Pff.
Dat moet ik mijn ex maar eens duidelijk proberen te maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt heel herkenbaar. Het moet alles of niets zijn, niet iets daar tussenin. Die kleine dingen geven je onbewust toch nog hoop, al wil je van niet.
Poeh 3 maanden, wat zeur ik dan met mijn 4,5 weken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:59 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik blijf er persoonlijk bij dat geen contact echt belangrijk is in het begin. En dan heb ik het niet over dagen of weken, maar maanden. Het is bij mij al wel vaker uitgegaan, dus bij de vorige keer heb ik meteen aangegeven dat ik minstens 3 maanden geen enkele vorm van contact wil. Erg handig om zelf zaken op een rijtje te zetten en er snel bovenop te komen!
Jij hebt het zelf uitgemaakt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:59 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik blijf er persoonlijk bij dat geen contact echt belangrijk is in het begin. En dan heb ik het niet over dagen of weken, maar maanden. Het is bij mij al wel vaker uitgegaan, dus bij de vorige keer heb ik meteen aangegeven dat ik minstens 3 maanden geen enkele vorm van contact wil. Erg handig om zelf zaken op een rijtje te zetten en er snel bovenop te komen!
Ik zal het tegenbewijs leveren...nog 2 maanden te gaan!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt het zelf uitgemaakt?
Ik denk dat jij echt klaar was met je relatie toen het uit ging, en dat maakt dit allemaal zoveel makkelijker voor jou. Ik denk dat de rest van ons echt geen drie maanden geen contact kan hebben.
3 maanden zonder contact? Lijkt me inderdaad op dit moment onmogelijk. Nou moet ik zeggen dat het in mijn geval onmogelijk is omdat we nog veel praktische dingen moeten regelen (verkoop van het huis, etc...) maar afgezien daarvan kan ik me niet inhouden om na twee weken stilte toch weer te vragen hoe het met haar gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij echt klaar was met je relatie toen het uit ging, en dat maakt dit allemaal zoveel makkelijker voor jou. Ik denk dat de rest van ons echt geen drie maanden geen contact kan hebben.
Gewoon zakelijk contact houden over het huis en dat laatste niet meer vragen. Je hebt dan kans dat ze gaat denken "waarom toont hij geen interesse meer in me?" als ze dat niet gaat doen is het sowieso beter dat het uit is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:27 schreef CoendeW het volgende:
[..]
3 maanden zonder contact? Lijkt me inderdaad op dit moment onmogelijk. Nou moet ik zeggen dat het in mijn geval onmogelijk is omdat we nog veel praktische dingen moeten regelen (verkoop van het huis, etc...) maar afgezien daarvan kan ik me niet inhouden om na twee weken stilte toch weer te vragen hoe het met haar gaat.
Nee, zij maakte het uit. Ik heb het proces van mij eens volledig uitgetypt in een eerder topic hier(zie link onderaan). Als ik het voor het zeggen had gehad dan waren we nu nog samen. Maar inmiddels is het 6 maanden uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel heel herkenbaar met mijn situatie. Wij hadden ook een afstandsrelatie en dat van mij is 4 maanden ofzo voordat het uit ging ook een week uit geweest of een soort van dat ze niet wist wat ze wou...twijfel...Daarna is die twijfel toch weer teruggekomen..quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:40 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Bij deze mijn verhaal:
[Aanloop]
Het is februari 2009, en ik ben 3 jaar samen met mijn vriendin. Onze relatie bestaat vooral uit weekenden samen, omdat zij in België woont en ik in Nederland. Absoluut geen vuiltje aan de lucht, van haar krijg ik een boekwerkje met foto's van ons samen en verklaart ze haar eeuwige liefde aan mij in haar eigen woorden en met andermans gedichten. Maart en april gaan voorbij zonder iets noemenswaardigs negatiefs. Ergens halverwege mei merk ik dat er iets scheelt bij haar. Omdat ik het type ben dat eerst een patroon in gedrag wil zien voor hij het de moeite waard vindt om aan te spreken kijk ik het even aan. Halverwege juni, net wanneer ik haar wil aanspreken op haar gedrag, geeft ze zelf aan dat het niet goed gaat tussen haar en mij. Ik bevestig die indruk. Ze laat merken dat ze overweegt een punt achter de relatie te zetten. Ik slaag erin haar te overtuigen het nog een kans te geven, en we praten over dingen die we onprettig vinden in elkaars gedrag. Er wordt een doorstart gemaakt nadat we elkaar een paar weken besluiten niet te zien. In die tijd schrijf ik haar een brief van 2 A4tjes waarin ik uitleg hoe ik de situatie zie en hoe ik me erbij voel. Het is nu juni.
Dingen lijken aan de beterende hand te zijn. Ik geef haar alle ruimte die ze wenste, we zorgen ervoor dat we leuke dingen samen doen. Ik merk nog steeds wel twijfel van haar kant, maar die lijkt af te nemen. Het is nu augustus en ik merk een afname in affectie van haar kant. Gedurende de gehele doorstart kan ik alleen maar concluderen dat het is alsof alleen ik me moet bewijzen, en zij vrij passief is. Het begint me enorm te irriteren, en ik stel voor eens goed te praten. Het is nu eind september en ze komt naar mij toe. Gebasseerd op haar gedrag verwacht ik enkele weken al heel sterk dat het uit zal gaan. En zo geschiedde. Ze zegt dat ze in de war is, en ongelukkig. Ze weet niet of ze ongelukkig is omdat de relatie slecht gaat, of dat ze anderzijds ongelukkig is en dat dit de relatie verziekt. Ze geeft aan dat het niet aan mij ligt, dat ik altijd goed voor haar ben geweest, en ook dat er geen ander in het spel is. Ze kan slecht liegen, zeker over belangrijke zaken, dus ik geloof haar in de afwezigheid van aanwijzingen dat ze liegt. Ik geef haar dezelfde dag haar spullen terug die ik de dag daarvoor al verzameld had. Ze bekijkt wat ik allemaal teruggeef en wordt weer emotioneel, en zegt nu al spijt te hebben. Ik blijf de hele dag relatief rustig en respectvol naar buiten toe en vertel haar dat ik het niet zie zitten om nog een doorstart te maken. De manier waarmee ze met me omgaat is veel minder dan ik verdien, en daar is ze het mee eens. Ze geeft aan toch heel graag vrienden te willen blijven omdat ze met mij echt over alles kan praten. Ik vertel haar dat ik niet meteen vrienden kan zijn en raadt haar dan ook aan om minstens 3 maanden geen contact met me op te nemen.
Hm ja ik ook... komt mis door dit kuttopic.. En kzit net met een nieuw scharreltje te datenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik weet niet wat ik de laatste paar dagen heb, maar ik heb steeds meer de behoefte om te weten hoe het gaat met m'n ex. Zo stom.
Heb je hier toestemming voor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:11 schreef MarcelMaalderink het volgende:
Ik ben bezig met een onderzoek over singles en internet. Daarbij wil ik graag weten hoe actief singles online zijn. En hoe actief singles elkaar online opzoeken.
Hiervoor heb ik een vragenlijst opgesteld. Deze vragenlijst bestaat uit totaal 17 multiple-choice vragen en het invullen duurt maximaal 5 min. Wil je mijn vragenlijst invullen?
Alvast heel erg bedankt voor je medewerking. Wanneer je bij de vragenlijst je emailadres achterlaat., dan maak je kans op een avondje gratis speeddaten. Je antwoorden worden altijd vertrouwelijk en anoniem behandeld.
Nog even stil houden misschienquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef Xanthas het volgende:
Vandaag na m'n tentamen weer contact gehad met mijn ex. Ze snapt niet wat ze me heeft aangedaan, zo lijkt het. Ik zit nu te dubben of ik met haar wil praten. Zij vindt de stilte niet leuk, en ik voel me nu raar na het contact. Ik wil niet weer vallen.
Op wat voor manier heb je contact gehad? Je twijfelt nu of je met haar wil praten, maar contact is toch een vorm van wederzijds contact of was het weer een e-mail?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef Xanthas het volgende:
Vandaag na m'n tentamen weer contact gehad met mijn ex. Ze snapt niet wat ze me heeft aangedaan, zo lijkt het. Ik zit nu te dubben of ik met haar wil praten. Zij vindt de stilte niet leuk, en ik voel me nu raar na het contact. Ik wil niet weer vallen.
Je spreekt inderdaad voor velen. Ook ik probeer alles aan de kant te schuiven. Wetende dat dit de beste genezing is op een ongeantwoorde liefdesaanzoek. Ik voel me vandaag wel weer ietsje beter. Stiekem hou ik diep in mijn gedachte de deur open voor dat kleine beetje hoop dat het ooit weer goedkomt. Zodra ik dat denk begin ik me weer kut te voelen.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:35 schreef MOD het volgende:
Stelselmatig mijn gevoel aan de kant schuiven zonder het te willen is wel het meest moeilijke dat er bestaat, maar het vordert en het vordert. Ik zie oude foto's en ze zijn echt super lief om te zien maar ik krijg er minder en minder een moeilijk gevoel bij. We zien er zo super blij uit en het is mooi om te zien maar niet meer de tijd dat het was. En toch hoop ik dat dat gevoel weer helemaal terug komt als ik haar zie, waarom weet ik niet. Omdat ik het niet wil los laten denk ik. Maar ik doe het toch, en het lukt. Steeds minder de behoefte. Als ik fantaseer over haar nabijheid krijg ik steeds meer oppervlakkige gevoelens. Ook als ik denk wat ze aan het doen is boeit het me minder en minder. Maar ik blijf het haten. Echt simpelweg verschrikkelijk dat ik dit aan de kant moet schuiven. Mijn leven gaat door en ik heb het weer naar mijn zin, ik mis haar minder, maar de leegte blijft. Ik zie genoeg meisjes rond lopen maar kan me niet voorstellen en wil me totaal niet overgeven aan zo iemand, omdat ik vind dat mijn liefde voor mijn ex bestemd is. Dus dan maar liever niks. Waarschijnlijk spreek ik weer voor vele. En zo is het wel weer even genoeg, lief dagboek. Ik ga slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |