Zo rot he dat gevoel, ik weet precies wat je bedoelt, als of je een mes in je maag krijgt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dankjewel, lief dat je daar nog even op reageert! Ondertussen nogsteeds niets van hem gehoord & zelf ook niets laten horen. Reed net langs hun winkel en daar brandde licht, wich means dat hij daar was.. bezorgde me wel ff een knoop in m'n maag, maar ach. Gonna have to deal with that.
Maar op wat voor manier denk je aan hem? Aan de leuke tijden die jullie samen hadden of..?? Want die tijden hoef je niet te vergeten hè. Wel echt vervelend dat je hem juist nu gaat missen. Slechte timing? Maar je komt er doorheen, echt waar.
been there, done thatquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:18 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat wij weer bij elkaar komen...
Ff denken of dat wel slim is. Hoewel het wel fijn voelt. Kut.
Tot over een half jaar dan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:18 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat wij weer bij elkaar komen...
Ff denken of dat wel slim is. Hoewel het wel fijn voelt. Kut.
Bij mij ook al bij de eerste relatiequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef Merziyas het volgende:
niet meer bij elkaar komen, gaat geheid kapot! goh, dat ik dit zelf nog ooit zou zeggen.. ik geloofde er niets van toen ze het tegen mij zeiden, maar het is dus echt waar.. na een half jaar ging het weer kapot
Dat ja. Het levert je uiteindelijk nog meer pijn en verdriet op dan je gedacht had dat dit je kon doen. I'm in that right now and I can tell ya; it hurts twice as bad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef Merziyas het volgende:
niet meer bij elkaar komen, gaat geheid kapot! goh, dat ik dit zelf nog ooit zou zeggen.. ik geloofde er niets van toen ze het tegen mij zeiden, maar het is dus echt waar.. na een half jaar ging het weer kapot
Zo ging het bij ons ook; steeds was het 'over', maar we bleven bij elkaar komen. En achteraf denk ik; waarom? Terwijl ik toen dacht; omdat het gewoon zo moet zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Ik vergeet te vermelden dat we al drie jaar een knipperlichtrelatie hebben... Tja.
Een eerdere keer (van de zoveel) dacht ik echt dat het over is, maari dat is dus niet zo gebleken. En nu weer.
Maar voorlopig is het nog uit. We gaan volgende week iets doen samen, en dan zie ik daarna wel.
Ja ik herken het wel hoor, en je gevoel is gewoon niet uit te schakelen of te stoppen, wat anderen ook zeggen. Ik wilde het ook niet horen, denk dat ik ook gewoon nog niet klaar was met hem. Maar dat punt is bij mij nu wel gekomen en ik ben er uiteindelijk in some kind of way blij om. Het geeft me rust, ik weet waar ik aan toe ben ook al is het niet wat ik gehoopt had.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik ben nog (steeds) niet helemaal klaar met hem.
Het is nu weer ff in between aan en uit, en dat vind ik wel goed. Taking it very very slow.
Kom op meisjequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef Faerie het volgende:
Ik woon nu in Berlijn en het is even heel eenzaam zo. Ik ken hier verder nog iemand en anders had ik altijd mijn ex om mij te steunen. Ik mis hem meer dan ooit nu. Dit is weer zo'n grote stap in mijn leven en ik vind het zo raar nu. Ik voel me ook heel stom dat ik me er nog zo kut over voel, ook al is het pas 1,5 maand uit. Er staat zoveel druk op me om er meteen overheen te zijn. Ik snap al die adviezen wel maargoed..
Soms weet ik gewoon niet hoe ik er overheen moet komen. Eigenlijk weet ik dat nooit. Ja het enige wat ik kan bedenken is dat tijd slijt, maar verder? Ik hield zo verschrikkelijk veel van hem. En mijn hart is voor mijn gevoel nu gebroken in 1000 stukjes. En in nog meer stukjes als ik eraan denk dat een ander meisje nu alle leuke dingen met hem mee zal maken.
Ik merk wel dat ik niet erg goed met verlies om kan gaan... of is dit normaal na 1,5 mnd. Ik moet nog bijna iedere avond huilen om hem. Overdags gaat het goed, maar als ik in bed lig... Ik heb er ook helemaal geen geduld voor om te wachten tot het weer goed komt, ik weet ook niet hoe. Aaaaargh, wat vind ik dit uitzichtloos nu op dit moment
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Als je het loslaat, heb je twee handen vrij.
Fijn dat het allemaal zo snel is gegaan voor je, goed voor je!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:54 schreef EviL_AleX het volgende:
Dit is mijn laatste post in dit topic over mijn eigen situatie.
Ik ben nu 4 maanden single en nog immer (ongeveer 1.5 maand) praktisch over mijn ex heen. De echt diepe emotionele verwerking zal nog wel even duren, maar voor de buitenwereld heeft dat 0 inlvoed. Ik heb zo goed als geen contact met haar, en dat is voor mij prima. Het vrienden willen blijven kwam vooral van haar kant, en ik laat het contact houden volledig aan haar over. Voor mij hoeft het niet per sé. Laat de volgende maar komen. Het kan zijn dat ik nog heel lang single blijf omdat ik kieskeurig ben en erg goed alleen kan zijn, maar ik zou ook iemand tegen kunnen komen waar ik volledig weg van ben.
Ik zal af en toe zeker hier nog eens lezen en misschien reageren.
Sterkte, iedereen!
Ik zit nu op mijn werk, maar ik zal straks wel even mijn proces doorlopen. Mocht iemand er wat aan hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Fijn dat het allemaal zo snel is gegaan voor je, goed voor je!![]()
Misschien dat je ons nog wat tips kunt geven hoe je dat zo snel gedaan hebt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:04 schreef VeerEli het volgende:
Voor de broken-hearted people:
Even if you were a million miles away
I could still feel you in my bed
Near me, touch me, feel me
And even at the bottom of the sea
I can still hear inside my head
Telling me, touch me, feel me
And all the time you were telling me lies
So tonight
I'm gonna find a way to make it without you
Tonight
I'm gonna hold onto the times that we had
Tonight
Have you ever tried sleeping with a broken heart
Well you can try sleeping in my bed
Lonely, own me, nobody ever shut it down like you
You wore the crown, you make my body feel heaven-bound
Why don't you hold me, need me, I thought you told me
You'd never leave me
Looking in the sky I can see your face
And I knew right where I'd fit in
Take me, make me
You know that I'll always be in love with you
Right till the end
So tonight
Tonight
Tonight
Anybody could have told you right from the start
It's bout fall apart
So rather than hold onto a broken dream
Or just hold on to love
And I could find a way to make it
Don't hold on too tight
I'll make it without you tonight
So tonight
Tonight
Tonight
Have you ever tried, have you ever
Have you ever, oh no
Have you ever tried, have you ever tried
Bij deze mijn verhaal:quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef gekkie_ het volgende:
Fijn dat het allemaal zo snel is gegaan voor je, goed voor je!![]()
Misschien dat je ons nog wat tips kunt geven hoe je dat zo snel gedaan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |